SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.![]()
Zo jij hebt zeker wiskunde gestudeerd!quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
CL: 1973, 1995
1995 - 1973 = 22
1995 + 22 = 2014
is het teoval?Oh.![]()
Als voetbal dergelijke logica had moest Feyenoord de afgelopen 10-14 jaar 2 keer kampioen van de eredivisie geworden zijn. Maar ja...quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
1995 - 1973 = 22
1995 + 22 = 2014
is het teoval?![]()
![]()
Feyenoordquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:26 schreef erik013 het volgende:
[..]
Als voetbal dergelijke logica had moest Feyenoord de afgelopen 10-14 jaar 2 keer kampioen van de eredivisie geworden zijn. Maar ja...
Oh.![]()
I know, maar statistisch gezien was daar de kans op een landstitel (1993, 1999) de afgelopen 23 jaar precies even groot als een Europa Cup (1992, 1995) voor Ajax. Zelfs als Ajacied zou ik dat niet meer grappig vinden eigenlijk.quote:
[ Bericht 4% gewijzigd door erik013 op 10-08-2014 05:43:02 ]![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
1995 - 1973 = 22
1995 + 22 = 2014
is het teoval?![]()
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Feyenoord moet worden opgeheven, die club is niets meer. Ajax, PSV en FC Twente vormen sowieso de top 3 dit seizoen, dat mag altijd wel zo blijven.quote:Op zondag 10 augustus 2014 05:18 schreef erik013 het volgende:
[..]
I know, maar statistisch gezien was daar de kans op een landstitel (1993, 1999) de afgelopen 23 jaar precies even groot als een Europa Cup (1992, 1995) voor Ajax. Zelfs als Ajacied zou ik dat niet meer grappig vinden eigenlijk.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Blijkbaar gaat United volgens verschillende Engelse media echt op Blind bieden. Zou wel kut zijn, want Ajax komt er als verkopende partij altijd wel uit. Had echt gehoopt en verwacht dat er deze zomer geen dragende spelers zouden vertrekken.![]()
Met Vermaelen naar Barcelona is de kans wel aanwezig, als lijkt Vertonghen me een betere optie maar die zal nog duurder zijnquote:Op zondag 10 augustus 2014 08:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Blijkbaar gaat United volgens verschillende Engelse media echt op Blind bieden. Zou wel kut zijn, want Ajax komt er als verkopende partij altijd wel uit. Had echt gehoopt en verwacht dat er deze zomer geen dragende spelers zouden vertrekken.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
1995 - 1973 = 22
1995 + 22 = 2014
is het teoval?![]()
![]()
40 miljoen ekkies vragen aangezien 3 jaar contractquote:Op zondag 10 augustus 2014 08:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zo ik ben er ook weer
Hopelijk dat het dit keer goed gaat.
In de middag de chips en colatopwedstrijd
graag op anoniem![]()
Dronken?quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
1995 - 1973 = 22
1995 + 22 = 2014
is het teoval?Ja ja![]()
Moet wel want de CL van 2014 is al gespeeld, ben de winnaar al vergeten dus dat kan Ajax nooit geweest zijnquote:![]()
Van de transfersom betalen we de salarissen van xavi en eto'oquote:Op zondag 10 augustus 2014 08:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Blijkbaar gaat United volgens verschillende Engelse media echt op Blind bieden. Zou wel kut zijn, want Ajax komt er als verkopende partij altijd wel uit. Had echt gehoopt en verwacht dat er deze zomer geen dragende spelers zouden vertrekken.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
als je echt een bod krijgt van tegen of rond de 20miljoen zou je wel gek zijn om hem niet te laten vertrekkenquote:Op zondag 10 augustus 2014 09:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
Blind blijft gewoon. Hij mag niet weg![]()
![]()
alsof mij dat wat boeitquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je echt een bod krijgt van tegen of rond de 20miljoen zou je wel gek zijn om hem niet te laten vertrekkenwil blind gewoon zien spelen volgend jaar.
![]()
Gewoon de op 35 na beste speler ter wereld en op robben na de beste Nederlanderquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je echt een bod krijgt van tegen of rond de 20miljoen zou je wel gek zijn om hem niet te laten vertrekken
36 miljoen euro vind ik derhalve een correcte prijs."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Heb ik ook liever hoor maar als zo'n club komt met een trainer die het in je ziet zitten is het ook als speler moeilijk nee zeggen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
alsof mij dat wat boeitwil blind gewoon zien spelen volgend jaar.
![]()
Dit. Lekker boeien dat geld. Of je 10 of 45 M krijgt, als supporter van Ajax merk je er toch niks van.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
alsof mij dat wat boeitwil blind gewoon zien spelen volgend jaar.
![]()
Ben er ook wel klaar mee, helemaal als je hoort dat ze dan weer Maduro willen halen, weer een speler die nooit goed genoeg gaat worden als opvulling.![]()
Hi ha ho.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:27 schreef Adames het volgende:
Zo erg is het niet, kunnen we wel mooi Mokotjo halen
Blind gaat op de 31e weg, geen vervanger, volkomen kut seizoen draaien we maar omdat ze bij de andere teams nog grotere mongolen hebben lopen in het veld worden we weer fluitend kampioen.![]()
-> Twente...quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:27 schreef Adames het volgende:
Zo erg is het niet, kunnen we wel mooi Mokotjo halen![]()
Leo Messi er nog bijquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
Yaya Toure kan ook. Dan geven we die gewoon wel een taart[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Lijkt me dat die eerst even bij jong-Ajax moet wennen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:58 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Kan die mooi concurreren met Klaassen![]()
Gisteren ja, maar Marcel gaat altijd voor eigen jeugd he. Hij geeft de voorkeur aan Locadia zegt ie.quote:
Overigens hoeft Eto'o voor mij ook niet te komen, is al een jaar of 2 a 3 minder en minder aan het worden. Afbouwen doet ie maar voor een paar miljoen bij een zandbakclub.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik denk dat geld er niet zo toe doet. Als je zoveel geld hebt en keuze hebt kan je beter bij een club als Ajax voetballen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gisteren ja, maar Marcel gaat altijd voor eigen jeugd he. Hij geeft de voorkeur aan Locadia zegt ie.
Overigens hoeft Eto'o voor mij ook niet te komen, is al een jaar of 2 a 3 minder en minder aan het worden. Afbouwen doet ie maar voor een paar miljoen bij een zandbakclub.![]()
Wel als je 2 miljoen per jaar moet gaan betalen aan salarisquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gisteren ja, maar Marcel gaat altijd voor eigen jeugd he. Hij geeft de voorkeur aan Locadia zegt ie.
Overigens hoeft Eto'o voor mij ook niet te komen, is al een jaar of 2 a 3 minder en minder aan het worden. Afbouwen doet ie maar voor een paar miljoen bij een zandbakclub.
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
haha pisveequote:
ben je 12 ofzo?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Hij heeft al genoeg met Ajax gespeeldquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cristiano Ronaldo wil vast ook wel een jaartje voor Ajax spelen![]()
Pijnlijke waarheid.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft al genoeg met Ajax gespeeldLife is what you make it.![]()
Ajax: Vermeer, Ligeon, vd Hoorn, Moisander, Boilesen, Klaassen, Viergever, Serero, Schöne, Milik, Kishna![]()
Oeioei.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ajax: Vermeer, Ligeon, vd Hoorn, Moisander, Boilesen, Klaassen, Viergever, Serero, Schöne, Milik, Kishna![]()
Ja maar ik kijk naar wat er nu instaat, en dat is wel vrij matig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het seizoen is nog lang dus vrij normaal dat De Boer dit doetOh.![]()
Schrijf Eto'o maar op je buik..quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Eensquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik kijk naar wat er nu instaat, en dat is wel vrij matig.![]()
Wordt echt een oersaaie pot.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:22 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Tikkietakkie vandaag. Dat kan niet anders.Oh.![]()
O, mijn, god.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
ik ga er vandaag maar eens onbevangen naar kijkenquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is nog een van de betere van dit team.![]()
Mikie Mikie Mikie!quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
![]()
Hij had bijna bij ajax gespeeld.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cristiano Ronaldo wil vast ook wel een jaartje voor Ajax spelen![]()
quote:![]()
![]()
![]()
!
Blijft lastig dat Nederlands, gelukkig praat je in de havens natuurlijk vooral Pools en Bulgaars?
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2014 14:52:44 ]![]()
Beperkt trein verkeerquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:51 schreef Sunri5e het volgende:
Licht er sneeuw op de snelwegen richting de Arena? Er zit geen kip op de tribune.![]()
Je hebt gelijk. Lichtquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
!
Blijft lastig dat Nederlands, gelukkig praat je in de havens natuurlijk vooral Pools en Bulgaars?![]()
![]()
Je traint (minimaal) 15 jaar om bij Ajax te kunnen voetballen, en dan niet eens een beetje voorzetten kunnen plaatsen....Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
kisna is echt een retard, gaat tie ook bij die vrije trap van schone staan, terwijl hij een spits is en in de 16 moet staan
Nothing to see here, carry on![]()
Ajax is niet om aan te gluren. Wat heeft Frankie in godsnaam gedaan?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Beetje blindstarenquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:06 schreef FireFox1 het volgende:
Ajax is niet om aan te gluren. Wat heeft Frankie in godsnaam gedaan?RED ONS HENNIEGOD![]()
Komt omdat er nooit eens fatsoenlijke spelers bij komen. Elk jaar meer treurigheid. Kampioen zul je vast wel weer worden maar in Europa is het nog steeds niet opgeschoten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:48 schreef Scorpie het volgende:
Godverdomme ik kan niet een heel seizoen deze oogaids aanschouwen hoor.![]()
#ontladingHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Dikke heupworp wat is deze polHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Tijd voor wat? Vind het nu al een prima speler.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:13 schreef j0rdiiii het volgende:
kishna heeft tijd nodig, die komt er welOh.![]()
Ja. Had alleen even 35 min nodig om wakker te worden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijd voor wat? Vind het nu al een prima speler.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja die kans die hij mistte was wel erg, maar vergeleken met de aanval van vorig jaar is hij al een geweldenaar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Had alleen even 35 min nodig om wakker te worden.Oh.![]()
gewoon een leuke spelerquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die kans die hij mistte was wel erg, maar vergeleken met de aanval van vorig jaar is hij al een geweldenaar.![]()
Soberso, vd Hoorn moet toch gewoon lekker weg, desnoods verhuur je 'm aan een middenmotor en kijk je of het daar nog wat wordt, maar het voegt gewoon helemaal niks toe.![]()
Nee maar hij is niet voor niets de vrije manquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
Soberso, vd Hoorn moet toch gewoon lekker weg, desnoods verhuur je 'm aan een middenmotor en kijk je of het daar nog wat wordt, maar het voegt gewoon helemaal niks toe.![]()
En schoot nog best hard ook/quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Serero ging schieten ipv voor de pass, what happened
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Druk zetten deed hij vorig jaar al vaak goed hoor.quote:Durft een actie te maken en heeft snelheid. Zorgt voor wat meer diepte in het spel.quote:
Oh.![]()
Laten we het maar positief bekijken, we hebben al meer kansen gehad dan in de verliespartijen tegen Vitesse thuis van vorig jaar en 2 jaar geleden.
Laatste kwartier werd sowieso beter bij Ajax.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zekerquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Durft een actie te maken en heeft snelheid. Zorgt voor wat meer diepte in het spel.Maar hij mag nog wel een beetje rijpen ofzo. Net dat moment voor rust bv. Terwijl er veel actie is staat hij stil tot alle verdedigers van Vitesse weer terug zijn, en dan komt er een pass in het luchtledige. Maar zeker een van de talentjes, en een van de weinige spelers momenteel die echt explosiviteit en 'een actie' hebben.
![]()
Ze begonnen heel matig maar af en toe zag je wel wat frisse combinaties.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:19 schreef Pedroso het volgende:
Laten we het maar positief bekijken, we hebben al meer kansen gehad dan in de verliespartijen tegen Vitesse thuis van vorig jaar en 2 jaar geleden.
Laatste kwartier werd sowieso beter bij Ajax.Oh.![]()
Blind zal er wel inkomen verwacht ik maar voor wie ? Viergever speelt niet slecht maar die speelt wel op zijn plek.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Natuurlijk maar dit is zijn eerste seizoen op het hoogste niveau, ik heb er vertrouwen in dat hij steeds beter wordt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ZekerMaar hij mag nog wel een beetje rijpen ofzo. Net dat moment voor rust bv. Terwijl er veel actie is staat hij stil tot alle verdedigers van Vitesse weer terug zijn, en dan komt er een pass in het luchtledige. Maar zeker een van de talentjes, en een van de weinige spelers momenteel die echt explosiviteit en 'een actie' hebben.
Oh.![]()
Ja maar dat is dus niet voldoende, alleen bij balverlies het goed doenquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Druk zetten deed hij vorig jaar al vaak goed hoor.
[..]![]()
vraag mij af of hij van der hoorn durft te wisselenquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:20 schreef Pedroso het volgende:
Blind zal er wel inkomen verwacht ik maar voor wie ? Viergever speelt niet slecht maar die speelt wel op zijn plek.
lekker signaal is dat![]()
Hopelijk gaan de Sigthorsson-haters nu ook inzien dat het slechte spel niet aan hem ligt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
De enige waar ik wel grote twijfels over heb is Milic. Hij oogt te traag, sowieso in sprintsnelheid als in handelingssnelheid.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij houdt vaak ook de bal goed in het spel, mag alleen wel dreigender worden. Maar hij ging net al voor het schot, dus er is mentaal al iets anders t.o.v. vorig seizoen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus niet voldoende, alleen bij balverlies het goed doen
Oh.![]()
Mwah, daar ligt het niet aan al is het wel lekker makkelijk om een pispaaltje te vinden voor de meesten hier.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
vraag mij af of hij van der hoorn durft te wisselen
lekker signaal is datAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kan wel als aanspeelpunt spelen, maar ik denk dat je er weinig aan hebt in de CL.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:21 schreef Pedroso het volgende:
De enige waar ik wel grote twijfels over heb is Milic. Hij oogt te traag, sowieso in sprintsnelheid als in handelingssnelheid.Oh.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij houdt vaak ook de bal goed in het spel, mag alleen wel dreigender worden. Maar hij ging net al voor het schot, dus er is mentaal al iets anders t.o.v. vorig seizoen.![]()
![]()
Inderdaad, is niet nodig en wel logisch dat Vitesse hem aan de bal laatquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mwah, daar ligt het niet aan al is het wel lekker makkelijk om een pispaaltje te vinden voor de meesten hier.![]()
Penalty volgens die kaleOver de evt. penalty voor Ajax praten ze niet.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Alsof iemand een schoppertje die er niks van kon en een coach die met 10-0 verloor serieus kan nemen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:25 schreef Pedroso het volgende:
Pentalty volgens die kaleOver de evt. penalty voor Ajax praten ze niet.
Oh.![]()
Boilesen trok juist zijn hand in.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:25 schreef Pedroso het volgende:
Pentalty volgens die kaleOver de evt. penalty voor Ajax praten ze niet.
![]()
Maakt sigthorsson niet meer of minder dan een kutspeler. Niet relevant om te vermelden dus.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hopelijk gaan de Sigthorsson-haters nu ook inzien dat het slechte spel niet aan hem ligt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
aanvallend moet hij ook beter zijn momenten kiezenquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ligeon vind ik aanvallend wel goed als back. Verdedigend blijft hij matig.![]()
Kwam er wel een paar keer langs en gaf dan een aardige voorzet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
aanvallend moet hij ook beter zijn momenten kiezenOh.![]()
Het is niet het niveau wat Ajax nastreeft maar is soms wel bruikbaar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Maakt sigthorsson niet meer of minder dan een kutspeler. Niet relevant om te vermelden dus.
Vraag me af of Milic wel beter is, wat ik tot nu toe van hem zie stemt me niet vrolijk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hadden we Milik nou gehuurd voor één of twee seizoenen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het is niet het niveau wat Ajax nastreeft maar is soms wel bruikbaar.
Vraag me af of Milic wel beter is, wat ik tot nu toe van hem zie stemt me niet vrolijk.Oh.![]()
Hij is niet meer of minder een kutspeler als de andere 11 die er in staan, maar hij krijgt wel veel meer haat over zich heen van de fans. Niet terecht dus.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Maakt sigthorsson niet meer of minder dan een kutspeler. Niet relevant om te vermelden dus.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Volgens mij 1 seizoen met een optie tot koop, dat hoop ik althans.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hadden we Milik nou gehuurd voor één of twee seizoenen?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Er wordt genoeg kritiek geuit op andere spelers hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij is niet meer of minder een kutspeler als de andere 11 die er in staan, maar hij krijgt wel veel meer haat over zich heen van de fans. Niet terecht dus.Oh.![]()
Je moet hem niet afschrijven na deze helft natuurlijkquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volgens mij 1 seizoen met een optie tot koop, dat hoop ik althans.Ik vind hem als aanspeelpunt sowieso beter dan Sigthorsson.
Oh.![]()
Daarom dat hoort bij Ajaxquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er wordt genoeg kritiek geuit op andere spelers hoor.![]()
Schrijf hem ook niet af maar vond 'm vorige week en in de voorbereiding ook niet geweldig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet hem niet afschrijven na deze helft natuurlijkIk vind hem als aanspeelpunt sowieso beter dan Sigthorsson.
Kan nog komen natuurlijk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Schöne gaat gewoon verder waar hij mee bezig was... lekker, zo'n stabielere speler in het elftal.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Blind vm, viergever cv neem ik aan?
Vragen om geel is zelf geel... wat zou ik graag die regel weer zien en dan ook gewoon consequent uitgevoerd worden.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Jammer dat Kishna zijn dag niet heeft anders had je al meer kansen / goals gehad.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Goed overzicht gehouden van onze spits
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Viergever speelt ook een prima pot vandaag.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Milik, Klaassen in de spitsquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voor wie is Blind erin gekomen, mijn stream viel uit![]()
![]()
Het zit Ajax niet tegen.
Heel goed voor zijn zelfvertrouwen jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel leuk voor hem, ik gun het hem wel.RED ONS HENNIEGOD![]()
Preciesquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heel goed voor zijn zelfvertrouwen jaOh.![]()
Hoe dan ook een goede zege. Eerste half uur was niet best maar daarna leuk voetbal gezien, ondanks dat ze wel wat kansen weggeven.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
We krijgen ook wel de ruimte om te voetballen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:52 schreef Pedroso het volgende:
Hoe dan ook een goede zege. Eerste half uur was niet best maar daarna leuk voetbal gezien, ondanks dat ze wel wat kansen weggeven.Oh.![]()
Ja, als Vitesse z'n kansen gemaakt had en Ajax z'n vele kansen gemist dan had het heel anders gelopen..commentaar op Fox
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gras is groen, kut stinkt als mossel, links is niet rechts... ik kan ook commentator worden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:00 schreef Pedroso het volgende:
Ja, als Vitesse z'n kansen gemaakt had en Ajax z'n vele kansen gemist dan had het heel anders gelopen..commentaar op FoxNeem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
ik hoorde hem het zeggen en wist dat hier een post over zou komenquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:00 schreef Pedroso het volgende:
Ja, als Vitesse z'n kansen gemaakt had en Ajax z'n vele kansen gemist dan had het heel anders gelopen..commentaar op Fox![]()
![]()
Als Ajax word je altijd anders bekeken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:00 schreef Pedroso het volgende:
Ja, als Vitesse z'n kansen gemaakt had en Ajax z'n vele kansen gemist dan had het heel anders gelopen..commentaar op FoxOh.![]()
Voorlopig al 3 punten meer dan in de voorgaande 2 seizoenen (2x verlies tegen Vitesse).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Janlulgod doet het niet meer op mn mobiel
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Schone toch wel de beste van buitenaf aangetrokken speler van de laatste jaren als je kijkt naar kwaliteit / prijs verhouding.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hele slimme speler met een goede trap.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:05 schreef Pedroso het volgende:
Schone toch wel de beste van buitenaf aangetrokken speler van de laatste jaren als je kijkt naar kwaliteit / prijs verhouding.Oh.![]()
Klopt. Moisander is ook geen slechte aankoop geweest.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:05 schreef Pedroso het volgende:
Schone toch wel de beste van buitenaf aangetrokken speler van de laatste jaren als je kijkt naar kwaliteit / prijs verhouding.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Litmanen, serero speelt vandaag wel goed. Moet zelfs jij toegeven.
Controlerend gezien wel, aanvallend is het matig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:10 schreef over_hedge het volgende:
Litmanen, serero speelt vandaag wel goed. Moet zelfs jij toegeven.Oh.![]()
San Serero
Wat was dat
Lekker hoor.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Als Kishna en El Ghazi het tegelijk op hun heupen krijgen in een wedstrijd, wordt het een nachtmerrie voor elke Eredivisietegenstander...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
El grande Ghazi
ligeon aanvallend prima, maar vooral samen met van der hoorn wel een drama als verdediging aan de rechterflank.![]()
Commentator: een uur lang speelde Vitesse beter dan Ajax (??). Het was gewoon puur gelijkwaardig hoor. Vond Ajax misschien nog wel iets sterker spelen. Vitesse heeft natuurlijk grote kansen gehad ja.![]()
Ik voel me echt schuldig tov vermeer. Die jongen verdient meet Dan reserve. Zijn blik bij de aankondiging dat hij motm is zegt genoegHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ajax toch ook meteen met Milik en Kishna alleen voor de keeper.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:18 schreef GwaiLow het volgende:
Commentator: een uur lang speelde Vitesse beter dan Ajax (??). Het was gewoon puur gelijkwaardig hoor. Vond Ajax misschien nog wel iets sterker spelen. Vitesse heeft natuurlijk grote kansen gehad ja.Oh.![]()
echt zo vaak zo. Zodra Ajax niet een tegenstander volledig kapot speelt, betekent het automatisch vaak dat de tegenstander veel beter was. Was gewoon 50/50 tot de 1-0, daarna was Ajax gewoon beter.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die commentator vergeet even alle kansen die Ajax kreeg.![]()
Alleen het eerste half uur was Vitesse wat beter en gevaarlijker, daarna had Ajax de overhand en na de 2-0 heer en meester.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:18 schreef GwaiLow het volgende:
Commentator: een uur lang speelde Vitesse beter dan Ajax (??). Het was gewoon puur gelijkwaardig hoor. Vond Ajax misschien nog wel iets sterker spelen. Vitesse heeft natuurlijk grote kansen gehad ja.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dit ja amders was het een topper, beest in de lucht en dode spelsituatiesquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat van der Hoorn niet zo goed kan verdedigen.hardcoholic![]()
Ook de commentatoren hebben een gigantisch verwachtingspatroon bij Ajax.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
echt zo vaak zo. Zodra Ajax niet een tegenstander volledig kapot speelt, betekent het automatisch vaak dat de tegenstander veel beter was. Was gewoon 50/50 tot de 1-0, daarna was Ajax gewoon beter.Oh.![]()
Hoeveel keer heeft die commentator nu al gezegd dat het eigenlijk niet verdiend is ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En nou gaan die analisten vertellen dat het onverdiend wasquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:21 schreef Pedroso het volgende:
Hoeveel keer heeft die commentator nu al gezegd dat het eigenlijk niet verdiend is ?
Seizoen is weer begonnen
Oh.![]()
Gaan ze het ook nog over de kansen van Ajax hebben ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Waar blijven de gifjes ?
Welke kansen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:23 schreef Pedroso het volgende:
Gaan ze het ook nog over de kansen van Ajax hebben ?
Oh.![]()
Inderdaad, ze doen net alsof Vitesse 8 kansen heeft gehad en Ajax maar 4, terwijl het ook zomaar 7-1 had kunnen worden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:23 schreef Pedroso het volgende:
Gaan ze het ook nog over de kansen van Ajax hebben ?![]()
Gifjes sterven een beetje. Je moet nu naar vines zoeken.quote:
https://twitter.com/search?f=realtime&q=ajax%20vine&src=typd![]()
Vinesquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gifjes sterven een beetje. Je moet nu naar vines zoeken.
https://twitter.com/search?f=realtime&q=ajax%20vine&src=typdgifjes zijn superieur
![]()
Volgende week AZ-uit, word weer pittigquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:25 schreef Pedroso het volgende:
Koploper van speeldag 1 t/m speeldag 34
Oh.![]()
Weet ik wel, ik ga er ook niet vanuit dat het gebeurd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgende week AZ-uit, word weer pittigAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
die fout maken ze altijd, 3 kansen op 0-1 wordt uitgelegd als het had 0-3 moeten staan, overigens had het in de 2e minuut al 1-0 moeten staanquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Inderdaad, ze doen net alsof Vitesse 8 kansen heeft gehad en Ajax maar 4, terwijl het ook zomaar 7-1 had kunnen worden.![]()
https://twitter.com/eddy_terstall/status/498474572833095680
De vele omhelsingen die Daley Blind na wedstrijd krijgt zeggen duidelijk dat men iets weet...![]()
Is verdedigend gewoon veel te matig, gaat nooit een topper worden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:27 schreef Kopsterk het volgende:
Van der Hoorn was wel weer zwak zeg. Veel te makkelijk te passeren.
Jammer want het lijkt me een sympathieke jongen.Oh.![]()
Nog veel op aan te merken, maar 4-1 tegen Vitesse is gewoon erg lekker.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Met een half B elftal.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:29 schreef StarGazer het volgende:
Nog veel op aan te merken, maar 4-1 tegen Vitesse is gewoon erg lekker.![]()
ja hoorquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:29 schreef StarGazer het volgende:
Nog veel op aan te merken, maar 4-1 tegen Vitesse is gewoon erg lekker.![]()
Dat valt wel mee. Blind zal wel vertrekken en aan Vermeer heeft het niet gelegen.quote:
En of Veltman het nou zoveel beter had gedaan dan vd Hoorn vraag ik me af.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Denk het wel, vd Hoorn had rood moeten hebben en wordt kinderlijk eenvoudig aan de kant gezet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Blind zal wel vetrekken en aan Vermeer heeft het niet gelegen.
En of Veltman het nou zoveel beter had gedaan dan vd Hoorn vraag ik me af.
En Vermeer keepte goed hoor, maar sommige passes van hem![]()
![]()
Balen. Gifjes heersenquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gifjes sterven een beetje. Je moet nu naar vines zoeken.
https://twitter.com/search?f=realtime&q=ajax%20vine&src=typd
Serero en Vermeer prima. Viergever ook voldoende. Dat was het wel.
Ow ja, een goede invalbeurt van Blind.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
0-4 3x eto'o 1 keer el Ghaziquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgende week AZ-uit, word weer pittig"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het zou echt geweldig zijn als Eto'o komt, en als Blind, Veltman, Cillessen straks terug zijn en van Rhijn en Fischer later ook heeft ajax een nog beter team. Hopelijk kan 1 van de vele talenten in de aanval dit jaar ook goed spelen, El Ghazi/Kishna/Milik/Muric/Becker/Zivkovic, het is allemaal afwachten of er 1 van die 6 spelers dit jaar goed gaat zijn..![]()
Schöne ook weer 2 goals en 1 assist.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:32 schreef Chase_Utley het volgende:
Serero en Vermeer prima. Viergever ook voldoende. Dat was het wel.
Ow ja, een goede invalbeurt van Blind.
Oh.![]()
Zet gewoon de lijn van vorig seizoen door, wat een baas.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schöne ook weer 2 goals en 1 assist.![]()
![]()
Hele belangrijke speler.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zet gewoon de lijn van vorig seizoen door, wat een baas.Oh.![]()
Ja, maar vond hem nou niet heel goed spelen. Wel weer uiterst belangrijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schöne ook weer 2 goals en 1 assist.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Schöne speelt vaak niet heel opvallend maar beslist dan wel weer de duels met zijn kools en assists.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, maar vond hem nou niet heel goed spelen. Wel weer uiterst belangrijk.Oh.![]()
Ja dat klopt. Maar iemand kan natuurlijk slecht/matig spelen en wel gewoon goals maken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schöne speelt vaak niet heel opvallend maar beslist dan wel weer de duels met zijn kools en assists.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
En dan ben je meestal wel gewoon verzekerd van een basisplaatsquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar iemand kan natuurlijk slecht/matig spelen en wel gewoon goals maken.
Oh.![]()
Ja leuk, maar dat was ook helemaal niet het onderwerp van gesprek.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan ben je meestal wel gewoon verzekerd van een basisplaatsWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dat was ook helemaal niet het onderwerp van gesprek.
Oh.![]()
ja okquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:47 schreef Rockit123 het volgende:
<blockquote class="twitter-tweet" lang="nl"><p>OFFICIEEL | Na lang onderhandelen heeft Samuel Eto'o zijn ja-woord aan Ajax gegeven. De Kameroener neemt Ajax over voor 105 miljoen euro.</p>— 433.NL (@433NL) <a href="https://twitter.com/433NL/statuses/498009657571811329">9 augustus 2014</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>![]()
Je bent een paar dagen te laat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:47 schreef Rockit123 het volgende:
Leuk.. https://twitter.com/433NL/status/498009657571811329Oh.![]()
Heb er vaak kritiek op, maar Serero en Vermeer waren bij de beste Ajacieden vandaag. Heel goed gespeeld!![]()
Speculaas dit dat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:27 schreef El_jefe07 het volgende:
De vele omhelsingen die Daley Blind na wedstrijd krijgt zeggen duidelijk dat men iets weet...
Bij Ajax zijn altijd veel omhelsingen.![]()
Zo ben ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent een paar dagen te laat.![]()
Schone mag ook wel in dat rijtje, als je 2 doelpunten scoort en 1 assist geeft hoef je niet goed te spelen om een 9 te krijgen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:48 schreef Fargo het volgende:
Heb er vaak kritiek op, maar Serero en Vermeer waren bij de beste Ajacieden vandaag. Heel goed gespeeld!![]()
Of ze waren gewoon blij dat hij weer terug was op het veld na het WK. Dit is echt een koe in de reet kijken, en zo kan je overal wat achter gaan zoeken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:27 schreef El_jefe07 het volgende:
De vele omhelsingen die Daley Blind na wedstrijd krijgt zeggen duidelijk dat men iets weet...![]()
Tuurlijk staat hij in dat rijtje, maar da's vaker regel dan uitzondering in vergelijking met die andere twee die ik opnoemde.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Schone mag ook wel in dat rijtje, als je 2 doelpunten scoort en 1 assist geeft hoef je niet goed te spelen om een 9 te krijgen.![]()
Serero wordt hier structureel onderschat, omdat hij zo licht als een veertje is en zacht schiet.Oh.![]()
zo goed is hij ook nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Serero wordt hier structureel onderschat, omdat hij zo licht als een veertje is en zacht schiet.![]()
Ik vond hem vandaag niet slecht maar hij heeft een beetje hetzelfde als Immers heeft, die moet het ook van zijn verdedigende momenten hebben en dan ben je dus uiteindelijk niet goed genoeg.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is geen Eriksen maar een meer dan prima middenvelder.![]()
In de controlerende rol doet hij het prima, alleen aanvallend verwacht ik wel meer van hem.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond hem vandaag niet slecht maar hij heeft een beetje hetzelfde als Immers heeft, die moet het ook van zijn verdedigende momenten hebben en dan ben je dus uiteindelijk niet goed genoeg.Oh.![]()
Speelt zoals hem verteld wordt door de boer. Als je dan commentaar heb, dan moet je het wel op de juiste persoon doe .opersoon doen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond hem vandaag niet slecht maar hij heeft een beetje hetzelfde als Immers heeft, die moet het ook van zijn verdedigende momenten hebben en dan ben je dus uiteindelijk niet goed genoeg."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Speelt zoals hem verteld wordt door de boer. Als je dan commentaar heb, dan moet je het wel op de juiste persoon doe .opersoon doen.![]()
u wot m8?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Speelt zoals hem verteld wordt door de boer. Als je dan commentaar heb, dan moet je het wel op de juiste persoon doe .opersoon doen.![]()
Goed verhaal.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Speelt zoals hem verteld wordt door de boer. Als je dan commentaar heb, dan moet je het wel op de juiste persoon doe .opersoon doen.Oh.![]()
twitter:twitter:AFCAjax twitterde op zondag 10-08-2014 om 17:00:34De Boer: 'Hoe groot de kans is dat hij komt? Dat moet je aan Eto'o vragen. Hij kan voorbeeldfunctie spelen. Ik heb 1x tegen hem gespeeld.' reageer retweet
![]()
Hij voert exact uit wat de boer van hem wil zien. Dan moet je geen commentaar hebben op zijn speeltijd maar commentaar hebben op hoe de boer spelen wil.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: