Leave Choco alonequote:
Ik zat even in het Isa topic UTO / [Inwoners] Isabellaquote:Op zondag 10 augustus 2014 03:32 schreef ChocoFan het volgende:
Soury mag wel lelijk doen hoor. Maakt toch geen indruk meer op mij.
Omg, dat laatste onderwerp ook weer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat even in het Isa topic UTO / [Inwoners] Isabella
Kan gebeurenquote:Op zondag 10 augustus 2014 03:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat even in het Isa topic UTO / [Inwoners] Isabella
Kost wat tijdquote:
Hier moest ik om lachen.quote:
Geen idee, waar mensen zich al niet mee bezig houden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:40 schreef hugecooll het volgende:
Beetje raar wel dat je een hele zooi vrouwen Isa belachelijk ziet maken omdat ze grote schaamlippen heeft. Ik ga ervan uit dat daar een hoop zelfspot in zit
Nee die grote schaamlippen en die zooi soppers op dat kreng zijn leuk om mee te spotten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:40 schreef hugecooll het volgende:
Beetje raar wel dat je een hele zooi vrouwen Isa belachelijk ziet maken omdat ze grote schaamlippen heeft. Ik ga ervan uit dat daar een hoop zelfspot in zit
Het is een gavequote:
Heeft Rienk niet gezegd dat hij het wel kan verhelpen met zijn mes?quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:40 schreef hugecooll het volgende:
Weekniequote:Op zondag 10 augustus 2014 03:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft Rienk niet gezegd dat hij het wel kan verhelpen met zijn mes?
Zelfs in de fb was er protestquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die grote schaamlippen en die zooi soppers op dat kreng zijn leuk om mee te spotten.
Daardoor wist ik dat het erover gingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |