Telepathiequote:Op zondag 10 augustus 2014 02:37 schreef liesje1979 het volgende:
Lol ik had dezelfde TT maar jij was eerder.
Lijkt me wel gaaf eigenlijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:41 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Is nu in A'dam. Ik hoef het niet te zien http://bodyworlds.nl/
Ja nou ik twijfelquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Je komt misschien nog wel eens in de Van Dale!
Terug van vakantie?quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:43 schreef mootie het volgende:
De laatste was zit nu in de machine, en de koffer is vandaag naar zolder gegaan. Valt nog best mee.
Bizar dat mensen zich daar voor beschikbaar hebben gesteld.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:45 schreef Recce het volgende:
Het filmpje op de site heeft wel een erg ChocoFan effect trouwens. Iedereen lacht of schrikt dat een lichaam een penis heeft.
Als ik geen nabestaanden zou hebben, zou ik daar ook niet zoveel moeite mee hebben.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Bizar dat mensen zich daar voor beschikbaar hebben gesteld.
Nee ze heeft een zolder in haar hotelkamerquote:
Nou ik weet het niet. Neequote:Op zondag 10 augustus 2014 02:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Als ik geen nabestaanden zou hebben, zou ik daar ook niet zoveel moeite mee hebben.
Is ook altijd een vereiste bij mijn hotelkamers. Erg handig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ze heeft een zolder in haar hotelkamer
Anders kan je geen fokker zijn uiteraardquote:Op zondag 10 augustus 2014 02:52 schreef marsan het volgende:
[..]
Is ook altijd een vereiste bij mijn hotelkamers. Erg handig.
Fokker to the bone he.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Anders kan je geen fokker zijn uiteraard
Haha ja. Ik heb mijn appartement omgebouwd als zolderquote:
Je moet haar naam wel goed schrijven: ChocoFan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:59 schreef Soury het volgende:
Als ik nu Chocofan zeg komt ze dan weer te voorschijn
Waarom moet ik tevoorschijn komen dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:59 schreef Soury het volgende:
Als ik nu Chocofan zeg komt ze dan weer te voorschijn
Ik denk dat het muisje je stiekem miste.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarom moet ik tevoorschijn komen dan?
Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat het muisje je stiekem miste.
Nee meer de lurkers die stil zijn lokken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat het muisje je stiekem miste.
Je wilt dat het drukker wordt?quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee meer de lurkers die stil zijn lokken.
Nee het was een testquote:
Een geslaagdequote:
Dat doe ik al vaak genoeg.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:24 schreef hugecooll het volgende:
Ga maar een beetje lang of kort met jezelf praten dan
Zo niet boeiendquote:
Leave Choco alonequote:
Ik zat even in het Isa topic UTO / [Inwoners] Isabellaquote:Op zondag 10 augustus 2014 03:32 schreef ChocoFan het volgende:
Soury mag wel lelijk doen hoor. Maakt toch geen indruk meer op mij.
Omg, dat laatste onderwerp ook weer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat even in het Isa topic UTO / [Inwoners] Isabella
Kan gebeurenquote:Op zondag 10 augustus 2014 03:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat even in het Isa topic UTO / [Inwoners] Isabella
Kost wat tijdquote:
Hier moest ik om lachen.quote:
Geen idee, waar mensen zich al niet mee bezig houden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:40 schreef hugecooll het volgende:
Beetje raar wel dat je een hele zooi vrouwen Isa belachelijk ziet maken omdat ze grote schaamlippen heeft. Ik ga ervan uit dat daar een hoop zelfspot in zit
Nee die grote schaamlippen en die zooi soppers op dat kreng zijn leuk om mee te spotten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:40 schreef hugecooll het volgende:
Beetje raar wel dat je een hele zooi vrouwen Isa belachelijk ziet maken omdat ze grote schaamlippen heeft. Ik ga ervan uit dat daar een hoop zelfspot in zit
Het is een gavequote:
Heeft Rienk niet gezegd dat hij het wel kan verhelpen met zijn mes?quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:40 schreef hugecooll het volgende:
Weekniequote:Op zondag 10 augustus 2014 03:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft Rienk niet gezegd dat hij het wel kan verhelpen met zijn mes?
Zelfs in de fb was er protestquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die grote schaamlippen en die zooi soppers op dat kreng zijn leuk om mee te spotten.
Daardoor wist ik dat het erover gingquote:
Dat kan Isa prima zelf.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daardoor wist ik dat het erover gingMaar je kan mij niet vertellen dat alle huisvrouwtjes die in COS Isa belachelijk zaten te maken, zelf zo'n mooi kutje hebben om naar te kijken. Die vlieger gaat niet op bij prof. dr. hugecooll
Gelukkig heeft Billy wel een mooi kutje.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daardoor wist ik dat het erover gingMaar je kan mij niet vertellen dat alle huisvrouwtjes die in COS Isa belachelijk zaten te maken, zelf zo'n mooi kutje hebben om naar te kijken. Die vlieger gaat niet op bij prof. dr. hugecooll
Da's ook al bekend?quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Billy wel een mooi kutje.Echt, wat een waanzin...
Daar gaat het toch niet om meneer Kuch cool. Het is hooi op de vork als je en public over je schaamlappen gaat praten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Lullen ook niet, dat is de discussie niet. Isa heeft een grote doos en ik heb me rot gelachen in de cos. Heel wat waard in deze kutweekquote:
Ah, ik dacht dat ze de meest geliefde bewoner was :0 maar ik begrijp dat er ook een groepje misgunners isquote:Op zondag 10 augustus 2014 03:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om meneer Kuch cool. Het is hooi op de vork als je en public over je schaamlappen gaat praten.
Ik heb het gelukkig niet meegekregen in de COS.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:50 schreef Parlay het volgende:
[..]
Lullen ook niet, dat is de discussie niet. Isa heeft een grote doos en ik heb me rot gelachen in de cos. Heel wat waard in deze kutweek![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Ja?quote:
Hakim had helemaal gelijk toen hij "grote kut" riep.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:50 schreef Parlay het volgende:
[..]
Lullen ook niet, dat is de discussie niet. Isa heeft een grote doos en ik heb me rot gelachen in de cos. Heel wat waard in deze kutweek![]()
Ik mag haar niet neequote:Op zondag 10 augustus 2014 03:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat ze de meest geliefde bewoner was :0 maar ik begrijp dat er ook een groepje misgunners is
quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:51 schreef Fylax het volgende:
Voor Parlay:Een fucking zombierverhaal, als dat niet aanslaat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Parlay:Misschien moet je soms op enter duwen. Onleesbare worstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Isa is irritant genoeg om haar niet te mogen, maar nu komt er ook een groep COSers op die Isa haat omdat dat nu cool is. Dat is even sneu als dat geschuim.quote:
Voor Parlay:Pulitzer-materiaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor ze is nog steeds populair. De mensen die haar al een tijdje door hebben blijven bij hun mening.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Isa is irritant genoeg om haar niet te mogen, maar nu komt er ook een groep COSers op die Isa haat omdat dat nu cool is. Dat is even sneu als dat geschuim.
Gelukkig maar dan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat er niet zo hard aan toe hoor hier
[..]
Fylaxio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |