Telepathiequote:Op zondag 10 augustus 2014 02:37 schreef liesje1979 het volgende:
Lol ik had dezelfde TT maar jij was eerder.
Lijkt me wel gaaf eigenlijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:41 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Is nu in A'dam. Ik hoef het niet te zien http://bodyworlds.nl/
Ja nou ik twijfelquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Je komt misschien nog wel eens in de Van Dale!
Terug van vakantie?quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:43 schreef mootie het volgende:
De laatste was zit nu in de machine, en de koffer is vandaag naar zolder gegaan. Valt nog best mee.
Bizar dat mensen zich daar voor beschikbaar hebben gesteld.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:45 schreef Recce het volgende:
Het filmpje op de site heeft wel een erg ChocoFan effect trouwens. Iedereen lacht of schrikt dat een lichaam een penis heeft.
Als ik geen nabestaanden zou hebben, zou ik daar ook niet zoveel moeite mee hebben.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Bizar dat mensen zich daar voor beschikbaar hebben gesteld.
Nee ze heeft een zolder in haar hotelkamerquote:
Nou ik weet het niet. Neequote:Op zondag 10 augustus 2014 02:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Als ik geen nabestaanden zou hebben, zou ik daar ook niet zoveel moeite mee hebben.
Is ook altijd een vereiste bij mijn hotelkamers. Erg handig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ze heeft een zolder in haar hotelkamer
Anders kan je geen fokker zijn uiteraardquote:Op zondag 10 augustus 2014 02:52 schreef marsan het volgende:
[..]
Is ook altijd een vereiste bij mijn hotelkamers. Erg handig.
Fokker to the bone he.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Anders kan je geen fokker zijn uiteraard
Haha ja. Ik heb mijn appartement omgebouwd als zolderquote:
Je moet haar naam wel goed schrijven: ChocoFan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:59 schreef Soury het volgende:
Als ik nu Chocofan zeg komt ze dan weer te voorschijn
Waarom moet ik tevoorschijn komen dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:59 schreef Soury het volgende:
Als ik nu Chocofan zeg komt ze dan weer te voorschijn
Ik denk dat het muisje je stiekem miste.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarom moet ik tevoorschijn komen dan?
Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat het muisje je stiekem miste.
Nee meer de lurkers die stil zijn lokken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat het muisje je stiekem miste.
Je wilt dat het drukker wordt?quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee meer de lurkers die stil zijn lokken.
Nee het was een testquote:
Een geslaagdequote:
Dat doe ik al vaak genoeg.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:24 schreef hugecooll het volgende:
Ga maar een beetje lang of kort met jezelf praten dan
Zo niet boeiendquote:
Leave Choco alonequote:
Ik zat even in het Isa topic UTO / [Inwoners] Isabellaquote:Op zondag 10 augustus 2014 03:32 schreef ChocoFan het volgende:
Soury mag wel lelijk doen hoor. Maakt toch geen indruk meer op mij.
Omg, dat laatste onderwerp ook weer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat even in het Isa topic UTO / [Inwoners] Isabella
Kan gebeurenquote:Op zondag 10 augustus 2014 03:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat even in het Isa topic UTO / [Inwoners] Isabella
Kost wat tijdquote:
Hier moest ik om lachen.quote:
Geen idee, waar mensen zich al niet mee bezig houden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:40 schreef hugecooll het volgende:
Beetje raar wel dat je een hele zooi vrouwen Isa belachelijk ziet maken omdat ze grote schaamlippen heeft. Ik ga ervan uit dat daar een hoop zelfspot in zit
Nee die grote schaamlippen en die zooi soppers op dat kreng zijn leuk om mee te spotten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:40 schreef hugecooll het volgende:
Beetje raar wel dat je een hele zooi vrouwen Isa belachelijk ziet maken omdat ze grote schaamlippen heeft. Ik ga ervan uit dat daar een hoop zelfspot in zit
Het is een gavequote:
Heeft Rienk niet gezegd dat hij het wel kan verhelpen met zijn mes?quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:40 schreef hugecooll het volgende:
Weekniequote:Op zondag 10 augustus 2014 03:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft Rienk niet gezegd dat hij het wel kan verhelpen met zijn mes?
Zelfs in de fb was er protestquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die grote schaamlippen en die zooi soppers op dat kreng zijn leuk om mee te spotten.
Daardoor wist ik dat het erover gingquote:
Dat kan Isa prima zelf.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daardoor wist ik dat het erover gingMaar je kan mij niet vertellen dat alle huisvrouwtjes die in COS Isa belachelijk zaten te maken, zelf zo'n mooi kutje hebben om naar te kijken. Die vlieger gaat niet op bij prof. dr. hugecooll
Gelukkig heeft Billy wel een mooi kutje.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daardoor wist ik dat het erover gingMaar je kan mij niet vertellen dat alle huisvrouwtjes die in COS Isa belachelijk zaten te maken, zelf zo'n mooi kutje hebben om naar te kijken. Die vlieger gaat niet op bij prof. dr. hugecooll
Da's ook al bekend?quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Billy wel een mooi kutje.Echt, wat een waanzin...
Daar gaat het toch niet om meneer Kuch cool. Het is hooi op de vork als je en public over je schaamlappen gaat praten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Lullen ook niet, dat is de discussie niet. Isa heeft een grote doos en ik heb me rot gelachen in de cos. Heel wat waard in deze kutweekquote:
Ah, ik dacht dat ze de meest geliefde bewoner was :0 maar ik begrijp dat er ook een groepje misgunners isquote:Op zondag 10 augustus 2014 03:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om meneer Kuch cool. Het is hooi op de vork als je en public over je schaamlappen gaat praten.
Ik heb het gelukkig niet meegekregen in de COS.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:50 schreef Parlay het volgende:
[..]
Lullen ook niet, dat is de discussie niet. Isa heeft een grote doos en ik heb me rot gelachen in de cos. Heel wat waard in deze kutweek![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Ja?quote:
Hakim had helemaal gelijk toen hij "grote kut" riep.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:50 schreef Parlay het volgende:
[..]
Lullen ook niet, dat is de discussie niet. Isa heeft een grote doos en ik heb me rot gelachen in de cos. Heel wat waard in deze kutweek![]()
Ik mag haar niet neequote:Op zondag 10 augustus 2014 03:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat ze de meest geliefde bewoner was :0 maar ik begrijp dat er ook een groepje misgunners is
quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:51 schreef Fylax het volgende:
Voor Parlay:Een fucking zombierverhaal, als dat niet aanslaat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Parlay:Misschien moet je soms op enter duwen. Onleesbare worstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Isa is irritant genoeg om haar niet te mogen, maar nu komt er ook een groep COSers op die Isa haat omdat dat nu cool is. Dat is even sneu als dat geschuim.quote:
Voor Parlay:Pulitzer-materiaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor ze is nog steeds populair. De mensen die haar al een tijdje door hebben blijven bij hun mening.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Isa is irritant genoeg om haar niet te mogen, maar nu komt er ook een groep COSers op die Isa haat omdat dat nu cool is. Dat is even sneu als dat geschuim.
Gelukkig maar dan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat er niet zo hard aan toe hoor hier
[..]
Fylaxio
Voor Parlay:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannend, ik heb alvast wat hints erin gezet.
3x links is ook rechts
When a yawn turns beautiful: https://www.youtube.com/watch?v=GZlJo4Bvzt4
Zo heb ik dat niet ervaren, maar misschien lees ik de COS niet genoeg om erover te oordelen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor ze is nog steeds populair. De mensen die haar al een tijdje door hebben blijven bij hun mening.
Ik ruik een Isa fanquote:Op zondag 10 augustus 2014 03:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo heb ik dat niet ervaren, maar misschien lees ik de COS niet genoeg om erover te oordelen.
Dankjequote:Op zondag 10 augustus 2014 03:59 schreef Parlay het volgende:
[..]Spannend, ik heb alvast wat hints erin gezet.
Kan er ook mee te maken hebben dat ik soppers haatquote:Op zondag 10 augustus 2014 03:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo heb ik dat niet ervaren, maar misschien lees ik de COS niet genoeg om erover te oordelen.
Ga je een boek schrijven?quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dankje
Aha okee thnx. Van waar de best?
Best wel coolquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daar ben ik mee bezig ja, op dit moment met twee.
Wees wat zekerder van je schrijfselquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dankje
Aha okee thnx. Van waar de best?
Gewoon een keer de rust pakken en dan beginnen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best wel cool
Wil er zelf ook ooit aan beginnen maar teveel chaos in mijn hoofd om tot een goed gestructureerd verhaal te komen
Ivanquote:
Hmm okee !quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:03 schreef Parlay het volgende:
[..]
Wees wat zekerder van je schrijfselAls jij er aan twijfelt met "best wel" of "best" dan gaat de lezer ook twijfelen aan de geloofwaardigheid voor zover dat mogelijk is in een zombieverhaal
Ooit geprobeerd, maar het begin schrijven vond ik al lastigquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gewoon een keer de rust pakken en dan beginnen.
Ik ook nietquote:
Heb ik ook vaak last van hoor. Dan stop ik er gewoon mee en ga ik een ander tijdstip verder. De meeste fantasieën komen in de nacht bij mij.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd, maar het begin schrijven vond ik al lastig
quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:01 schreef Parlay het volgende:
[..]
Kan er ook mee te maken hebben dat ik soppers haatIsa zal best een leuk meiske zijn irl, maar die verering
* Recce three.quote:
Een soort van Jaquelinequote:Op zondag 10 augustus 2014 04:04 schreef Fylax het volgende:
Als ik in Uto zat was ik echt een baasspelertje geweest en alles moest perfect zijn.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak last van hoor. Dan stop ik er gewoon mee en ga ik een ander tijdstip verder. De meeste fantasieën komen in de nacht bij mij.
Ik vind hem wel aantrekkelijk. En eindelijk iemand die zijn mond open trekt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als hij relt wel. Anders ook niet.
Hij trekt gelukkig wel zijn mond open.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind hem wel aantrekkelijk. En eindelijk iemand die zijn mond open trekt.
Wees maar blij met het complimentquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is. Ik kijk al een paar maanden niet meer.
Ik heb ooit eens de brand gestoken in een heel pak papier, was ik het ineens zat. Zo zonde, want dat was wat ik toen bedacht had.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd, maar het begin schrijven vond ik al lastig
Koop de playboy.quote:
Waarom heb je dat dan gedaanquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:10 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens de brand gestoken in een heel pak papier, was ik het ineens zat. Zo zonde, want dat was wat ik toen bedacht had.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:11 schreef Fylax het volgende:
ChocoFan die denkt dat een mens 2 hartkleppen heeft
Ze moeten geen mensen meer toevoegen, alles wat eruit is is eruit, klaar. En liefst ook geen andere mensen meer die tent in, sponsors, eters, noem maar opquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is best triest. Na al die jaren streamen en dan dit. Uto valt zo tegen.
Mijn moeder heeft mijn dagboeken en school agenda's weggegooid. Dat is ook niet grappig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom heb je dat dan gedaan![]()
Ik zou al het werk wat ik gemaakt heb bewaren, altijd
Neequote:Op zondag 10 augustus 2014 04:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zou waarschijnlijk iedereen doen.
Nooit dagboek bijgehouden, jammer welquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft mijn dagboeken en school agenda's weggegooid. Dat is ook niet grappig.
Doe even normaal Fylax.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:13 schreef Fylax het volgende:
Heeft er iemand hier een leuk zusje/nichtje/buurmeisje waarmee ik het voor de eerste keer kan doen?
Goed plan en alles beter dan wat het nu is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:13 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ze moeten geen mensen meer toevoegen, alles wat eruit is is eruit, klaar. En liefst ook geen andere mensen meer die tent in, sponsors, eters, noem maar op
Ooh Fylax is je nickname zeker xD xDquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben serieus. En je mag me wel Nick noemen hoor
Ik zou ze graag willen lezen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit dagboek bijgehouden, jammer wel![]()
Agenda's ben ik ook kwijt denk ik, maar die had ik meestal toch al helemaal kapotgemaakt aan het einde van het schooljaar
Nou zeg. Heb gewoon geduld man.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:13 schreef Fylax het volgende:
Heeft er iemand hier een leuk zusje/nichtje/buurmeisje waarmee ik het voor de eerste keer kan doen?
Gewoon zat ermee, ik liep vast en ik had het laten lezen aan een persoon die ik als laatste had moeten kiezen eigenlijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom heb je dat dan gedaan![]()
Ik zou al het werk wat ik gemaakt heb bewaren, altijd
Haha weet ikquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar je moet niet zo op zoek gaan Fylaxio, komt vanzelf wel als de tijd rijp is.
In mijn agenda's stond alleen in de eerste week wat huiswerk en voor de rest helemaal niks meerquote:
Maar toch een heel verhaal kwijt waar je hard aan hebt gewerktquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:16 schreef Parlay het volgende:
[..]
Gewoon zat ermee, ik liep vast en ik had het laten lezen aan een persoon die ik als laatste had moeten kiezen eigenlijk.Maarja, het is niet anders, ik heb er wel van geleerd.......of zoiets.
Haha mooiquote:
Dan pakt hij wat tissues hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
shit straks sherlockt ie zichzelf en ziet ie dit
Zonde idd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft mijn dagboeken en school agenda's weggegooid. Dat is ook niet grappig.
Mijn schoolagenda's waren boekwerken met plaatjes en teksten van mijn vriendinnen en ik. Dat ding stond bolquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In mijn agenda's stond alleen in de eerste week wat huiswerk en voor de rest helemaal niks meer
[..]
Maar toch een heel verhaal kwijt waar je hard aan hebt gewerkt
gvdquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is je duidelijk te baas FocoChan.
15 is wel heel jong! Wat doet die jongen hier op dit tijdstip?quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gatver hij is 15, doe normaal man.
Als hij daar blij van wordt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is je duidelijk te baas FocoChan.
Ik ging altijd de voorkant Tipp-exen zodat ik eroverheen kon tekenen. Ik vond mijn eigen tekeningen leuker dan die standaard shit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn schoolagenda's waren boekwerken met plaatjes en teksten van mijn vriendinnen en ik. Dat ding stond bol
Geen idee man.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:20 schreef Recce het volgende:
[..]
15 is wel heel jong! Wat doet die jongen hier op dit tijdstip?
Sorry fok mamaquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gatver. Fylax. Ga je schamen in een hoekje nu.![]()
![]()
True, maar ik schrijf best heel veel en het meeste is rotzooi. Hier en daar een mooi stukje en als je dat op een hoop zou gooien heb je heel misschien een boek. Ik ben best wel chaotisch in mijn hoofd en ongeduldig al denken mensen juist het tegenovergestelde bij mij.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar toch een heel verhaal kwijt waar je hard aan hebt gewerkt
Nu niet hoor, ik word alleen blij van volwassen mannen. Geen kinderen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:22 schreef Soury het volgende:
Piemel mode dus, Choco weer in haar hum.
Ik herken dit helemaal want in mijn hoofd is het ook een puinhoopquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:22 schreef Parlay het volgende:
[..]
True, maar ik schrijf best heel veel en het meeste is rotzooi. Hier en daar een mooi stukje en als je dat op een hoop zou gooien heb je heel misschien een boek. Ik ben best wel chaotisch in mijn hoofd en ongeduldig al denken mensen juist het tegenovergestelde bij mij.
Creatief in mijn hoofd.
Het zou wel makkelijk zijn als je dat niet hoefde te doen, dan hoefde je alleen nog maar het boek te schrijven.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik herken dit helemaal want in mijn hoofd is het ook een puinhoop
Vind wel lastig om boek te ontwikkelen omdat je eerst wel allemaal personages moet bedenken en je hele verhaallijn al
Soms ben je echt niet aardig voor me. Of je wilt graag dat ik de hele nacht blijf fokken en stuurde je daarom die fotoquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik deed dan ook godverdomme het licht uit dit keer.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn schoolagenda's waren boekwerken met plaatjes en teksten van mijn vriendinnen en ik. Dat ding stond bol
Dat doe je dan wel eventjes.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zou wel makkelijk zijn als je dat niet hoefde te doen, dan hoefde je alleen nog maar het boek te schrijven.
Kom op het is maar een gifje. Daar denk je toch niet aan als je gaat slapenquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Soms ben je echt niet aardig voor me. Of je wilt graag dat ik de hele nacht blijf fokken en stuurde je daarom die foto
Klopt en daarom vind Fylax met zijn 15 jaar best al goed bezigquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik herken dit helemaal want in mijn hoofd is het ook een puinhoop
Vind wel lastig om boek te ontwikkelen omdat je eerst wel allemaal personages moet bedenken en je hele verhaallijn al
Door jou zit ik nu met de lamp aan de hele tijd om me heen te kijken verdommequote:Op zondag 10 augustus 2014 04:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kom op het is maar een gifje. Daar denk je toch niet aan als je gaat slapen
Precies als hij zich goed kan ontwikkelen daarmee en blijft schrijven kan het best goed komen met hemquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:27 schreef Parlay het volgende:
[..]
Klopt en daarom vind Fylax met zijn 15 jaar best al goed bezig![]()
Super bedankt. Dat verhaal is trouwens uit het niets gekomen. Geen verhaallijnen van te voren bedacht of personages.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:27 schreef Parlay het volgende:
[..]
Klopt en daarom vind Fylax met zijn 15 jaar best al goed bezig![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Door jou zit ik nu met de lamp aan de hele tijd om me heen te kijken verdomme
Schrok me bijna weer kapot. Wist niet wat ik moest verwachte . Maar okee excusses aanvaardquote:
Ik wil juist het verhaal bedenken en de sfeer eromheen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:29 schreef Fylax het volgende:
Ik wil super graag in een film of serie spelen.
Ik herken het, ik doe ook van alles een beetje, fusiondenkers zijn wijquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Precies als hij zich goed kan ontwikkelen daarmee en blijft schrijven kan het best goed komen met hem
Ik heb te veel plannen wat ik allemaal wil doenStripboeken, gewone boeken, films, series, tekeningen maken.
Ik weet niet of het mij zou liggen...quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil juist het verhaal bedenken en de sfeer eromheen.
Acteren ligt mij dan niet echt denk ik.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Schrok me bijna weer kapot. Wist niet wat ik moest verwachte . Maar okee excusses aanvaard
YWquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Super bedankt. Dat verhaal is trouwens uit het niets gekomen. Geen verhaallijnen van te voren bedacht of personages.
Ja maar zo kom ik nooit ergensquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:30 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik herken het, ik doe ook van alles een beetje, fusiondenkers zijn wij
Gelukkig 'schrijf' ik via Wordquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:31 schreef Parlay het volgende:
[..]
YW
En niet de brand erin steken heh, net als ik, leg het gewoon even weg als je niet verder komt.
De brand er nog wel in.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:31 schreef Parlay het volgende:
[..]
YW
En niet de brand erin steken heh, net als ik, leg het gewoon even weg als je niet verder komt.
Dan moet je het proberenquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik weet niet of het mij zou liggen...
quote:
Ik heb daar één aflevering van gezien en je mag mij geloven dat je daar geen faalangst voor hoeft te hebben hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik wil me graag aanmelden voor Brugklas maar faalangst.
Je moet niks en met mij is het ook goed gekomenquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar zo kom ik nooit ergensIk moet eigenlijk één richting kiezen, maar vind veel te veel leuk maar ook niet voor al te lange tijd. Dan wil ik weer wat anders doen
Word is eerst handig, daarna weet je iets meer en dan is het aids, daarna leer je het te gebruiken en dan begint het ok te worden, dan leer je steeds meer en denk je dat het redelijk goed is. Als je de finishing touch wilt aanbrengen en al je afbeeldingen in rode kruizen veranderen, weet je het: Word is pure aids.quote:
quote:
Ja joh, drama, hoort erbijquote:
Niet haten op Brugklas.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb daar één aflevering van gezien en je mag mij geloven dat je daar geen faalangst voor hoeft te hebben hoor.
Godverdomme wat is dat een slechte serie zeg![]()
Drama herken ik wel, ik heb wel een keer bijna dingen in de fik gezet maar heb er toen maar voor gekozen wat anders te doen.quote:
Ik hoop het maarquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:35 schreef Parlay het volgende:
[..]
Je moet niks en met mij is het ook goed gekomenIk doe van alles en nog wat, sta open voor van alles en nog wat, wij zijn de overlevers. Komen op onze pootjes terecht omdat we creatief kunnen denken.
Je moet het ook niet gebruiken om iets vorm te geven.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Word is eerst handig, daarna weet je iets meer en dan is het aids, daarna leer je het te gebruiken en dan begint het ok te worden, dan leer je steeds meer en denk je dat het redelijk goed is. Als je de finishing touch wilt aanbrengen en al je afbeeldingen in rode kruizen veranderen, weet je het: Word is pure aids.
Ja en dan doe ik acteeropleiding en dan blijkt het toch niets te zijn voor mij en danquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fylax ga acteeropleiding volgen en schrijf je in bij castingbureaus als je dat zo graag wilt.
Ga je weer wat anders doen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja en dan doe ik acteeropleiding en dan blijkt het toch niets te zijn voor mij en dan
Jawel want dat is echt pure aids. Ik snap niet dat die makers zich niet de ogen uit de kop schamen dat ze zoiets wanstaltigs uitbrengen.quote:
Nepdrama dusquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Drama herken ik wel, ik heb wel een keer bijna dingen in de fik gezet maar heb er toen maar voor gekozen wat anders te doen.
Dan kan je dat afstrepen van je lijstje en dus wat anders kiezen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja en dan doe ik acteeropleiding en dan blijkt het toch niets te zijn voor mij en dan
Kijk maar eens in het Brugklas topic in TV hoeveel FOK! fans Brugklas heeft.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel want dat is echt pure aids. Ik snap niet dat die makers zich niet de ogen uit de kop schamen dat ze zoiets wanstaltigs uitbrengen.
Feyenoord heeft ook nog wel aardig wat fans, dat betekend nog niet dat het iets goeds is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kijk maar eens in het Brugklas topic in TV hoeveel FOK! fans Brugklas heeft.
Ik kan het hele programma gelukkig niet, ik heb nog trauma's van Zoop en die shit van een paar jaar geleden toen mijn kids dat keken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kijk maar eens in het Brugklas topic in TV hoeveel FOK! fans Brugklas heeft.
Maar.. Het is... Brugklas.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft ook nog wel aardig wat fans, dat betekend nog niet dat het iets goeds is.
Huis Anubis was wel geweldigquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan het hele programma gelukkig niet, ik heb nog trauma's van Zoop en die shit van een paar jaar geleden toen mijn kids dat keken.
Je zit zelf in de brugklas.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nep was het niet wat ik gedaan heb toen.
Niet. Examenjaar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huis Anubis was wel geweldig
[..]
Je zit zelf in de brugklas.
Huis Anubis ja. Zo blij dat ik het allemaal niet meer zie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Huis Anubisquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Whut? 15 ben je toch?quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Huis Anubis ja. Zo blij dat ik het allemaal niet meer zie.
Ik heb geen idee wat ik moet kiezen, lig er al nachten lang over te piekere .quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan mag je wel nadenken over een opleiding, en kies dan wat je leuk vind
Acteeropleiding. Hier ik kies het voor jequote:Op zondag 10 augustus 2014 04:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik moet kiezen, lig er al nachten lang over te piekere .
djeidnejxjenxjsndjd Wie weet ben ik wel helemaal niet goed in acterenquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Acteeropleiding. Hier ik kies het voor je
Dat leer je daar dan tochquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
djeidnejxjenxjsndjd Wie weet ben ik wel helemaal niet goed in acteren
Veterstrikkenquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn dochter was ook 15 toen ze examen deed en slaagde.
Ik ben goedquote:
Misschien HAVO, zodat je Nederlands wat beter onder de knie krijgt?quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik moet kiezen, lig er al nachten lang over te piekere .
quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien HAVO, zodat je Nederlands wat beter onder de knie krijgt?
Mobiel FOK!kenquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien HAVO, zodat je Nederlands wat beter onder de knie krijgt?
Ja dat is het, maar je zal toch een keer de knoop moeten doorhakken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is allemaal zo lastig dat kiezen..
Ja dat klopt, zo lang heb ik niet meer om te kiezen..quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is het, maar je zal toch een keer de knoop moeten doorhakken.
Die knoop komt pas later. Doen waar je goed in bent.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is het, maar je zal toch een keer de knoop moeten doorhakken.
Kies datgene waar je gevoel het beste bij is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja dat klopt, zo lang heb ik niet meer om te kiezen..
WTF, ik was 17? En geen klas overgeslagen.....quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn dochter was ook 15 toen ze examen deed en slaagde.
Als je dat niet weet van jezelf is dat verdomd lastig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Die knoop komt pas later. Doen waar je goed in bent.
Het mooie is, ik heb bij geen van alle keuzes gevoel..quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kies datgene waar je gevoel het beste bij is.
Vroege leerling en Vmbo is maar 4 jaar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:49 schreef Parlay het volgende:
[..]
WTF, ik was 17? En geen klas overgeslagen.....
Je zegt toch net zelf dat je wilt acteren, waarom doe je dat niet dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het mooie is, ik heb bij geen van alle keuzes gevoel..
Ik denk dat ik het leuk vind om te doen, maar ik weet niet of ik de opleiding leuk vind of er later mijn beroep van wil maken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zegt toch net zelf dat je wilt acteren, waarom doe je dat niet dan?
Wie wel op die leeftijd? Ik ook niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je dat niet weet van jezelf is dat verdomd lastig.
Ow, aha, ik heb Havo gedaan, dat is 5 jaar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vroege leerling en Vmbo is maar 4 jaar.
Klopt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:51 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ow, aha, ik heb Havo gedaan, dat is 5 jaar.
Dat hoeft ook niet perse, je kan altijd nog switchen als je het niks vindt. Al een keer gepraat met een decaan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het leuk vind om te doen, maar ik weet niet of ik de opleiding leuk vind of er later mijn beroep van wil maken.
Natuurlijk niet, maar je moet dan maar doen wat je gewoon leuk lijktquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie wel op die leeftijd? Ik ook niet.
Oude decaan is overleden en de nieuwe heeft de pik op mij.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet perse, je kan altijd nog switchen als je het niks vindt. Al een keer gepraat met een decaan?
Ik doe nu Grafisch Vormgeving.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:52 schreef Fylax het volgende:
Wat voor opleiding heb ben jullie gedaan?
L.E.A.O. En Ecabo.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:52 schreef Fylax het volgende:
Geloof ik niks van, die decaan is er gewoon om je te helpen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oude decaan is overleden en de nieuwe heeft de pik op mij.
Waar?quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik doe nu Grafisch Vormgeving.
Zijn wat probleempjes op school geweest en met haar dus ze mag me niet meerquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geloof ik niks van, die decaan is er gewoon om je te helpen.
Vier jaar of HAVO top. MAVO en een jaar er achteraan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:51 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ow, aha, ik heb Havo gedaan, dat is 5 jaar.
Ongeveer 10 opleidingen en geen 1 afgemaakt, pas later ben ik intern binnen een bedrijf verder gaan leren. Ik had na de Havo totaal geen zin meer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:52 schreef Fylax het volgende:
Dan moet ze alsnog zo professioneel zijn om je te helpen, anders zou ik gaan klagen bij de directie als ik jou was.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zijn wat probleempjes op school geweest en met haar dus ze mag me niet meer
Oh de directie, heeft mij ook genaaid.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet ze alsnog zo professioneel zijn om je te helpen, anders zou ik gaan klagen bij de directie als ik jou was.
Dat is ook echt kut gewoon om naar school te gaan als dat je totaal niet ligtquote:Op zondag 10 augustus 2014 04:55 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ongeveer 10 opleidingen en geen 1 afgemaakt, pas later ben ik intern binnen een bedrijf verder gaan leren. Ik had na de Havo totaal geen zin meer.![]()
Maar jij moet wel doorlerenJe bent 15
Heel de wereld is tegen jou.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh de directie, heeft mij ook genaaid.
MAVO was 4 jaar. Als mensen daarna HAVO wilden doen, stroomden ze in bij 4 HAVO en deden ze er dus in totaal 6 jaar over.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Vier jaar of HAVO top. MAVO en een jaar er achteraan.
Ik heb het gevoel dat je een beetje in complottheorieën denkt en het gevoel hebt dat niet iedereen je mag. Dat valt altijd reuzemee hoor, alleen directie is soms wat streng.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Directie heeft gezegd wat ik moest doen, ik heb dat gedaan en toen hebben ze me genaaid bij leerplicht.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je een beetje in complottheorieën denkt en het gevoel hebt dat niet iedereen je mag. Dat valt altijd reuzemee hoor, alleen directie is soms wat streng.
Je moet af van die denkwijze en gewoon chill je leven leiden zonder je druk om te maken wat anderen misschien van je vinden.quote:
Ik ben direct na de brugklas of 2e klas geloof ik naar die richting gegaan. Ik heb me er toen totaal niet in verdiept, het boeide me 0,0, mijn ouders vonden dat en wat zij vonden dat gebeurde.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Vier jaar of HAVO top. MAVO en een jaar er achteraan.
Daar zal vast een reden voor geweest zijn, anders dan omdat ze jou niet mogen zogenaamd. Afspraken moet je gewoon nakomen als je professioneel bent.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Directie heeft gezegd wat ik moest doen, ik heb dat gedaan en toen hebben ze me genaaid bij leerplicht.
Ik zou jou niet aannemen trouwens.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik voel me alleen kei hard genaaid op school omdat ze me al 3 jaar moeten hebben. Je kan zeggen wat je wilt dat ik me aanstel maar ze zien mij echt als zondebok.quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou jou niet aannemen trouwens.Je voelt je echt door alles en iedereen genaaid. Met die instelling ga je het nergens redden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |