omdat je meer tijd hebt om te typen als je weinig te doen hebt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:51 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Waarom heeft 'weinig' meer letters dan 'veel'?
Maar als je 'weinig' aan het typen bent, ben je dan niet juist 'veel' of iig. 'meer' aan het doen dan als je 'veel' aan het typen was?quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat je meer tijd hebt om te typen als je weinig te doen hebt.
die extra letters zouden tijdverspilling zijn als je het druk hebt en dus 'veel' zou typen
als je al veel aan het typen bent heb je natuurlijk niet de tijd om het woord weinig er tussen door te typen terwijl het totaal niet relevant is aan het gene wat je 'veel' aan het typen bent.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:53 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Maar als je 'weinig' aan het typen bent, ben je dan niet juist 'veel' of iig. 'meer' aan het doen dan als je 'veel' aan het typen was?
Och, ik doe weinig er tussendoor hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als je al veel aan het typen bent heb je natuurlijk niet de tijd om het woord weinig er tussen door te typen terwijl het totaal niet relevant is aan het gene wat je 'veel' aan het typen bent.
wat knap. is daar een loi cursus voor?quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:57 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Och, ik doe weinig er tussendoor hoor.
Ja, de 'weinig voor veel' cursus.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat knap. is daar een loi cursus voor?
Leeftijd: 20-25?quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lekkerding wel, zonde dat hij blond is
tevens:
[ afbeelding ]
quote:
kost dat?quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:01 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ja, de 'weinig voor veel' cursus.
quote:
wat kan ik met dat antwoord? nu voel ik mij domquote:
40+quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kost dat?
[..]ouder dan dat [ afbeelding ]
met cros, en een kort pittig kapselquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
met cros, en een kort pittig kapsel
wat moet ik met een zin waarin je een woord weglaat?quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat kan ik met dat antwoord? nu voel ik mij dom
sorry de wijn vreet woordenquote:Op zondag 10 augustus 2014 02:08 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
wat moet ik met een zin waarin je een woord weglaat?
i wish dat ik zo knap was als zij is op die foto. (zonder de plamuurlagen is ze best lelijk)quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
i wish dat ik zo knap was als zij is op die foto. (zonder de plamuurlagen is ze best lelijk)
nee ik val gewoon in de categorie landwalvis met tieten enzo
Hoe meer wijn hoe gemakkelijker het wordt blijkt maar weerquote:Op zondag 10 augustus 2014 02:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry de wijn vreet woorden
hmm.. oke.. ja ik lijk daaropquote:
nu weet ik nog niet wat die loi cursus kostquote:Op zondag 10 augustus 2014 02:10 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Hoe meer wijn hoe gemakkelijker het wordt blijkt maar weer
quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm.. oke.. ja ik lijk daaropmaar dan jonger
[..]
nu weet ik nog niet wat die loi cursus kost
je probeert erom heen te kletsen he.. wil zeker niet pochen dat je zo'n dikke bankrekening hebt
Mijn bankrekening is oneindig maar heel veel geld staat er niet opquote:Op zondag 10 augustus 2014 02:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nu weet ik nog niet wat die loi cursus kost
je probeert erom heen te kletsen he.. wil zeker niet pochen dat je zo'n dikke bankrekening hebt
al uitgegeven aan die cursus?quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:13 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Mijn bankrekening is oneindig maar heel veel geld staat er niet op
De cursus weinig voor veel ging wegens een overvolle agenda niet doorquote:Op zondag 10 augustus 2014 02:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
al uitgegeven aan die cursus?
beterquote:
Harry Potter fan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
beter
maar doe mij dit maar
[ afbeelding ]
quote:
De films draaien op hemquote:Op zondag 10 augustus 2014 02:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]![]()
niet van hem wel van de boeken en films
ja ok maar hij is niet lekker ofzo en ik hoef geen posters van hem aan mijn muurquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja ok maar hij is niet lekker ofzo en ik hoef geen posters van hem aan mijn muur
zal ook zeker niet aan hem denken tijdens het soppen.
dat zag ik toch wel man.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:25 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ook van de cast. Ik zie je bent geen echte fan.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:25 schreef ChocoladePinda het volgende:
iggy bootyful/10
Maar nicki wouldwife/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even een lekkere vent ter compensatie
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wies die alien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even een lekkere vent ter compensatieIrene is bae <3
weet ik veel.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |