Aha! Weer wat geleerd, kende Fancy wel, maar wist niet dat er zo iets achter zat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:19 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Van die ekte hitsingles
[..]
Haar bestaan ontkennen
Hier een pic van de voorfront:
[ afbeelding ]
dat zal het zijn iddquote:Op zondag 10 augustus 2014 01:21 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dan zult u vast geen radio hebben
nope.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:26 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
U bent ook 40+?
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Wil jij ook zo'n ass?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:16 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Goeie waist/hip ratio en Iggy![]()
Pulieeesse bruuh
[..]
HierDit hele topic is kapot, ik kan deze spoiler niet eens openen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan daarom concluderen dat dit een onterechte klacht is en daar wil ik het verder ook bij laten.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
20-30?quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nope.
ik onthou geen artiesten namen en luister voornamelijk 3fm of oude muziek
quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:37 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Iggy Azalea is een lekker ding, ik zou haar doen. Nu ophouden.
naar giel luisterenquote:Op zondag 10 augustus 2014 01:36 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Geen richtlijn geven voor leeftijd![]()
Elke keer als de stem van Giel klinkt:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:37 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Iggy Azalea is een lekker ding, ik zou haar doen. Nu ophouden.
SlamFM is die ekte ook al is bereik vaak kut dus dan maar radio Fünf Drei Achtquote:Op zondag 10 augustus 2014 01:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
naar giel luisterenzo vroeg de wereld al laten bestaan
ontkenning is de enige juiste methode om met ochtenden om te gaan.. ze bestaan niet
ik ben 1 vd weinig mensen die radio luistert voor de muziekquote:Op zondag 10 augustus 2014 01:43 schreef Jiang153 het volgende:
SlamFM is die ekte ook al is bereik vaak kut dus dan maar radio Fünf Drei Acht
3FM voor Barend zeker
Dan moet je niet bij 3FM zijnquote:Op zondag 10 augustus 2014 01:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben 1 vd weinig mensen die radio luistert voor de muziek
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |