Je bent fuckedquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:07 schreef HamburgerHenk het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig de eredivisie wil niet starten, tis al 29 augustus
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ik had al zo'n geweldige game met 2 cl finales met ajax in de eerste 2 seizoenenquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je bent fuckedZoiets had ik in seizoen 2028-29 met Telvanni en kon er helemaal niks aan doen
je hebt wel een legale versie?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:07 schreef HamburgerHenk het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig de eredivisie wil niet starten, tis al 29 augustus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:11 schreef Super-B het volgende:
In het tweede seizoen ontslagen door Feyenoord... (8 november 2014).
Het team dat ik heb achtergelaten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Terecht met je vreemdelingenlegioenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]jezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Het eerste seizoen won ik de knvb beker en werd ik zelfs 3e in de competitie met een veel slechter team in vergelijking met de huidige selectie van Feyenoord.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:19 schreef Super-B het volgende:
[..]
Het eerste seizoen won ik de knvb beker en werd ik zelfs 3e in de competitie met een veel slechter team in vergelijking met de huidige selectie van Feyenoord.Doe eens een overzicht van in en uitgaande transfers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
spelers winnen wedstrijden.
teams worden kampioen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:07 schreef Super-B het volgende:
Ik word ook letterlijk de rest van het seizoen overal afgewezen.
EDIT:
Heb nu wel eindelijk een sollicitatiegesprek...!en aangenomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |