Viel mij ook op, ze heeft geen standaard plaatje gemaakt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:14 schreef zwarteweduwe het volgende:
Wat mij opvalt aan Lisannes foto is de compositie: zij staat helemaal aan de zijkant. Had Kris iets met fotograferen? Als dat niet zo was, dan vind ik deze compositie niet zo voor de hand liggend: bij de meeste kiekjes staat het onderwerp midden op de foto.
Wanneer werden de foto's trouwens vrijgegeven? Toch best laat? Was die herdenkingsdienst toen al geweest? (Ms een domme vraag, maar het viel me zo op, dacht eerst dat we nieuwe foto's hadden gezien tot ik zag dat de foto al bij de dienst was gebruikt).
Misschien wilde Kris wel beide in beeld brengen. Het uitzicht en de mooie begroeiing en hierin Lisanne zetten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:14 schreef zwarteweduwe het volgende:
Wat mij opvalt aan Lisannes foto is de compositie: zij staat helemaal aan de zijkant. Had Kris iets met fotograferen? Als dat niet zo was, dan vind ik deze compositie niet zo voor de hand liggend: bij de meeste kiekjes staat het onderwerp midden op de foto.
Wanneer werden de foto's trouwens vrijgegeven? Toch best laat? Was die herdenkingsdienst toen al geweest? (Ms een domme vraag, maar het viel me zo op, dacht eerst dat we nieuwe foto's hadden gezien tot ik zag dat de foto al bij de dienst was gebruikt).
Dat is het juist, de laatste foto van Lisanne is nooit officieel vrijgegeven. Iedereen gaat er van uit dat het om deze foto gaat. Is nooit door familie bevestigd. Sorry dit antwoord was voor zwarte weduwequote:Op zondag 10 augustus 2014 19:15 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Viel mij ook op, ze heeft geen standaard plaatje gemaakt.
Maar ze had ook een echte camera meegenomen, als ze niets met fotografie had dan gebruikte ze wel haar telefoon.
Ik zou de foto ook op die manier maken. Als Lisanne in het midden had gestaan dan zou ze het wijde uitzicht doorbreken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:14 schreef zwarteweduwe het volgende:
Foto is op 25 juli door haar broer op Facebook geplaatst.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:18 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Dat is het juist, de laatste foto van Lisanne is nooit officieel vrijgegeven. Iedereen gaat er van uit dat het om deze foto gaat. Is nooit door familie bevestigd.
Het was het vlak voor het begin van het regenseizoen. De toeristenplaatsen zijn dan meestal wat rustiger ivm het einde van het hoogseizoen. Dan is het niet zo gek dat als er minder toeristen komen er ook minder wandelaars zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:16 schreef Injetta het volgende:
Hoeveel mensen lopen die trail op een dag?
Is het niet raar dat niemand die meisjes gezien heeft op de trail zelf?
En die andere kant, daar komen wekenlang geen mensen?
Vind ik ook raar....
Goed puntquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:21 schreef Rubella het volgende:
[..]
Het was het vlak voor het begin van het regenseizoen. De toeristenplaatsen zijn dan meestal wat rustiger ivm het einde van het hoogseizoen. Dan is het niet zo gek dat als er minder toeristen komen er ook minder wandelaars zijn.
MInder is niet geen een.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:21 schreef Rubella het volgende:
[..]
Het was het vlak voor het begin van het regenseizoen. De toeristenplaatsen zijn dan meestal wat rustiger ivm het einde van het hoogseizoen. Dan is het niet zo gek dat als er minder toeristen komen er ook minder wandelaars zijn.
En dat is iets dat mij ook verbaasd. Ze zijn op de 1e april door niemand gezien en er waren helemaal geen wandelaars op de Pianista Trail. Nu kan het zijn dat er mensen op de trail gelopen hebben die nooit beseft hebben hoe belangrijk het was dat ze 2 jonge vrouwen hebben zien lopen. Want helemaal geen vakantiegangers in Boquete in die tijd lijkt mij ook sterk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:30 schreef Injetta het volgende:
[..]
MInder is niet geen een.
Dus tussen 1 april en 11 april is er niemand meer op die trail geweest? Of.. hebben ze het meteen afgezet na de verdwijning?
Maar die zouden zich inmiddels na alle media aandacht wel gemeld hebben dan toch?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:34 schreef Rubella het volgende:
[..]
En dat is iets dat mij ook verbaasd. Ze zijn op de 1e april door niemand gezien en er waren helemaal geen wandelaars op de Pianista Trail. Nu kan het zijn dat er mensen op de trail gelopen hebben die nooit beseft hebben hoe belangrijk het was dat ze 2 jonge vrouwen hebben zien lopen. Want helemaal geen vakantiegangers in Boquete in die tijd lijkt mij ook sterk.
Dat lijkt mij wel, maar je kunt helaas niets uitsluiten. En is de aandacht voor de verdwijning over de gehele wereld even groot geweest? Bijvoorbeeld in Amerika zal het waarschijnlijk een kleine kolom in de krant geweest zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar die zouden zich inmiddels na alle media aandacht wel gemeld hebben dan toch?
wou ik nou niet zeggen maar denken deed ik het welquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:54 schreef Mr.Ping het volgende:
Onze toevallige fotograaf is de dames tegengekomen!
Ik geloof ook nooit zo in toeval....quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:00 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
wou ik nou niet zeggen maar denken deed ik het wel
quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:01 schreef Mr.Ping het volgende:
De gids Plinio Montenegro die bij toeval dezelfde foto als Kris en Lisanne heeft genomen, is de dames naar eigen zeggen tegen gekomen.
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)75695&type=3&theater
[ afbeelding ]
Linkje
Ping investigations vind dit opmerkelijk!
Holy shit! Laten ze s nakijken wanneer die foto zonder Lisanne dus gemaakt is, de 3e of de 1e?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:01 schreef Mr.Ping het volgende:
De gids Plinio Montenegro die bij toeval dezelfde foto als Kris en Lisanne heeft genomen, is de dames naar eigen zeggen tegen gekomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje
Maar was dit niet ten tijde toen er gedacht werd dat ze in de namiddag vertrokken zijn? Het bleek later dat ze om 14.30 allang op de top stonden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:01 schreef Mr.Ping het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje
Juist híj zegt ze rond het middaguur te zijn tegengekomen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:11 schreef Rubella het volgende:
[..]
Maar was dit niet ten tijde toen er gedacht werd dat ze in de namiddag vertrokken zijn? Het bleek later dat ze om 14.30 allang op de top stonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |