abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_143247131



• FOK!:Baajguardian
• IGN: Geen FOK!ers


• FOK!: Autobandje
• IGN: Stylooke

• FOK!: YOLOswag4Jesus
• IGN: YOLOswag4Jesus

• FOK!: OmNOMNOMNOMNOM
• IGN: ihasaKAROT

• FOK!: jespertje
• IGN: jespertje



• FOK!: Skweezer
• IGN: skz

• FOK!: Lamabal
• IGN: Booyaa

• FOK!: Keselo
• IGN: Lujan

• FOK!: Dustbrain
• IGN: MyLíttlePowny

• FOK!: Physics
• IGN: beerpaddington

• FOK!: EpicKnife
• IGN: Nld x TangoDown


• FOK!: Salamando
• IGN: Salamand0

• FOK!: Zeroku
• IGN: HEER Jeffrey

• FOK!: mmPRTSR
• IGN: XOXOTHELOVETRUCK

• FOK!: Kensei
• IGN: Wasbeertje

• FOK!: Jessrabbit
• IGN: Đenied

• FOK!: Vierkantblokje
• IGN: Vierkantblokje



• FOK! FedExpress
• IGN: FedExpress90

• FOK!: nyny83
• IGN: PublicPervert

• FOK!: pl4kkie
• IGN: pl4kkie

• FOK!ker: Xetran
• IGN: Xetran

• FOK!: DjNivek
• IGN: Grumpmeister

• FOK!: BobW
• IGN: Eames

• FOK!: Snorrenbaard
• IGN: Joostmakaay

• FOK!: AlDieWillenTeKaaprenVaren
• IGN: KONING WILLEM IV

• FOK!: Djurres
• IGN: Djurres

• FOK!: ExtremeBanaan
• IGN: Blema

• FOK!: Newbie114
• IGN: Zepigheid

• FOK!: Yamiown
• IGN: Yamiown

• FOK!: M0cr1nat0r
• IGN: Pixxelking


• FOK!: Liandri
• IGN: mikanda, mouce

• FOK!: Fluorescent-Adolescent
• IGN: ur mom is a noob

SPOILER: LINKS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143249271
Kensei waarom zou ik geen ap amumu spelen? Is dat slecht?
Because you know i'm all about that ass
pi_143250875
Sinds wanneer kun je darius ult flashen
Because you know i'm all about that ass
pi_143253202
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:07 schreef blow... het volgende:
Kensei waarom zou ik geen ap amumu spelen? Is dat slecht?
Omdat mumu beter als tank is met eventueel een liandry
pi_143255466
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 02:16 schreef blow... het volgende:
Sinds wanneer kun je darius ult flashen
source?
pi_143256730
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 12:08 schreef Snorrenbaard het volgende:

[..]

source?
ik heb t gisteren gedaan. Op op.gg is het gerecord. Zn ult ging niet op cooldown though
Because you know i'm all about that ass
pi_143256847
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 10:15 schreef kensei het volgende:

[..]

Omdat mumu beter als tank is met eventueel een liandry
liandry rylai? Of gewoon alleen liandry
Because you know i'm all about that ass
pi_143257458
Kap met die stomme theorycrafing. Full AP amummu zou vast wel beter zijn tegen noobs in bronze dan full tank amumu, maar als je zelf ook bronze bent kun je beter geen full ap amumu spelen. Of juist wel als je van plan bent beter te worden.
In plaats van vragen wat goed is en wat slecht is kun je beter zelf gewoon goed worden want dan kun je je eigen vragen beantwoorden. Je was toch 17 of zo? Dan ben je echt wel oud genoeg voor een 12+ spel.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_143257709
Is Lissandra een goede champ? Ze ziet er wel tof uit, maar 6300 IP is wel een beetje veel. Ik zoek even een alternatief voor Ahri, aangezien ik die skillshots veel te vaak mis.
pi_143257847
Zo lastig om serieus genomen te worden met AP Soraka mid.
pi_143258225
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 13:12 schreef dustbrain het volgende:
Kap met die stomme theorycrafing. Full AP amummu zou vast wel beter zijn tegen noobs in bronze dan full tank amumu, maar als je zelf ook bronze bent kun je beter geen full ap amumu spelen. Of juist wel als je van plan bent beter te worden.
In plaats van vragen wat goed is en wat slecht is kun je beter zelf gewoon goed worden want dan kun je je eigen vragen beantwoorden. Je was toch 17 of zo? Dan ben je echt wel oud genoeg voor een 12+ spel.
*;
Because you know i'm all about that ass
pi_143258685
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 13:18 schreef Cikx het volgende:
Is Lissandra een goede champ? Ze ziet er wel tof uit, maar 6300 IP is wel een beetje veel. Ik zoek even een alternatief voor Ahri, aangezien ik die skillshots veel te vaak mis.
Zou ik niet kopen. Doe iets als Annie of Kata ofzo
pi_143258758
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 13:18 schreef Cikx het volgende:
Is Lissandra een goede champ? Ze ziet er wel tof uit, maar 6300 IP is wel een beetje veel. Ik zoek even een alternatief voor Ahri, aangezien ik die skillshots veel te vaak mis.
Speel Xerath freelo garenteed.
pi_143260194
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 13:18 schreef Cikx het volgende:
Is Lissandra een goede champ? Ze ziet er wel tof uit, maar 6300 IP is wel een beetje veel. Ik zoek even een alternatief voor Ahri, aangezien ik die skillshots veel te vaak mis.
Ik vind Lissandra super. Ze is altijd nuttig met haar CC, ook als je een mindere game hebt. Zeker als je zhonyas hebt dan is ult (selfcast) + zhonyas echt nice.
Daarnaast goede poke/waveclear met haar Q en W.
~Si vis amari, ama~
pi_143260244
wat heeft iedereen toch met malzahar jungle?
🔒
pi_143260265
quote:
15s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:16 schreef Doosopwielen het volgende:
wat heeft iedereen toch met malzahar jungle?
ad malzahar?
Because you know i'm all about that ass
  zondag 10 augustus 2014 @ 14:25:37 #17
399406 SoyFeliz
Cada día te quiero mas....
pi_143260683
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 13:18 schreef Cikx het volgende:
Is Lissandra een goede champ? Ze ziet er wel tof uit, maar 6300 IP is wel een beetje veel. Ik zoek even een alternatief voor Ahri, aangezien ik die skillshots veel te vaak mis.
Je zou Diana kunnen proberen. Ze is best mobile (2 dashes) en naar mijn mening een sterke mid/jungle. Ik snap niet dat ze zo weinig gespeeld wordt.
pi_143261729
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:25 schreef SoyFeliz het volgende:

[..]

Je zou Diana kunnen proberen. Ze is best mobile (2 dashes) en naar mijn mening een sterke mid/jungle. Ik snap niet dat ze zo weinig gespeeld wordt.
Haar kit is een assassin, maar vroeger had ze meer burst dan nu.
Ze is nu meer een AP bruiser.
pi_143261948
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:25 schreef SoyFeliz het volgende:

[..]

Je zou Diana kunnen proberen. Ze is best mobile (2 dashes) en naar mijn mening een sterke mid/jungle. Ik snap niet dat ze zo weinig gespeeld wordt.
haar q is best een awkward skillshot.
Because you know i'm all about that ass
  zondag 10 augustus 2014 @ 16:52:25 #20
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_143266885


Net een game gehad met een Lee en J4 die beide instalock jungle deden omdat geen van beide wilde supporten.
Hierna nadat wij aangaven J4 bot is OP enz nam hij revive, en ging hij de game flink verkloten.

Binnen 5 minuten liep hij overal te kutten, en had hij toplane als eerste gefeed.
Hierna midden en had hij tot 20 minuten ofzo alleen maar boots.
Team probeerde een surrendervote waarmee ik niet akkoord ging, omdat de tegenstanders niet eens echt goed waren.

Uiteindelijk noemde Syndra me ''Nasus Beast'', en uiteindelijk deed J4 af en toe nuttige dingen (ult en knockup gebruiken op enemies i.p.v te trollen.

Resultaat:


Ps. M'n creepscore en stacks vielen flink tegen dat weet ik ook wel, kon niet anders met dit potje..
Ondertussen 68% winrate met elke game die ik nasus speel ranked.
pi_143268071
op dat niveau haal je met elke fatsoenlijke champ wel een hoge winrate als je weet hoe je spelen moet
pi_143268258
Dat is toch altijd zo
pi_143269207
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 17:23 schreef Lamabal het volgende:
Dat is toch altijd zo
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 17:18 schreef Xetran het volgende:
op dat niveau haal je met elke fatsoenlijke champ wel een hoge winrate als je weet hoe je spelen moet
De haat. =(
We're slowly approaching inevitable death.
  zondag 10 augustus 2014 @ 17:56:00 #24
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_143269480
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 17:18 schreef Xetran het volgende:
op dat niveau haal je met elke fatsoenlijke champ wel een hoge winrate als je weet hoe je spelen moet
Over het niveau oké maar je bent alsnog afhankelijk van je team.
In bronze/silver is niet iedereen het zelfde niveau als gold/plat denk ik, omdat iedereen daar wat stabieler is?
pi_143269541
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 17:46 schreef dustbrain het volgende:

[..]

[..]

De haat. =(
Lees eens goed..
pi_143270506
Iemand tips voor gp? :) ik heb m net gekocht en ik vind critplank wel grappig :)
Because you know i'm all about that ass
  zondag 10 augustus 2014 @ 18:27:22 #27
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_143270549
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:26 schreef blow... het volgende:
Iemand tips voor gp? :) ik heb m net gekocht en ik vind critplank wel grappig :)
Staticshiv OP !
Speel hem zelf niet, alleen af en toe op Aram, maar hij is wat ondergewaardeerd en vind dat ze hem wel wat mogen buffen, of zeg ik nu iets doms?
pi_143270861
Ooglapje op doen en ARRRR schreeuwen
pi_143272249
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:27 schreef Mr_Brownz het volgende:

[..]

Staticshiv OP !
Speel hem zelf niet, alleen af en toe op Aram, maar hij is wat ondergewaardeerd en vind dat ze hem wel wat mogen buffen, of zeg ik nu iets doms?
ik vind m wel oke eigenlijk. Gaan jullie essence reaver of muramana ofzo? Free cleans en heal is trouwens heel sterk.
Because you know i'm all about that ass
pi_143272385
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 19:14 schreef blow... het volgende:

[..]

ik vind m wel oke eigenlijk. Gaan jullie essence reaver of muramana ofzo? Free cleans en heal is trouwens heel sterk.
lmao hoezo zou je uberhaupt over die items nadenken als je GP bouwt
pi_143273680
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 19:18 schreef Proxzor het volgende:

[..]

lmao hoezo zou je uberhaupt over die items nadenken als je GP bouwt
iemand die ik ken zei dat t core was maar ik snap niet echt waarom.
Because you know i'm all about that ass
pi_143277371
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 13:18 schreef Cikx het volgende:
Is Lissandra een goede champ? Ze ziet er wel tof uit, maar 6300 IP is wel een beetje veel. Ik zoek even een alternatief voor Ahri, aangezien ik die skillshots veel te vaak mis.
Lissandra zou ik niet kopen. Heb haar grof geschat de afgelopen 5 maanden niet eens 1x gezien en dat zal vast een reden hebben.

Zoals iemand eerder post zou ik idd voor Annie of Kata o.i.d. gaan. Ryze is evt ook een goede en goedkope champion. Onmogelijk om met Ryze een ability te missen

Een tip:

Je geeft aan dat je de skillshots van Ahri (te) vaak mist. Ervan uitgaand dat je niet hoger dan silver speelt raad ik je aan alleen de q van Ahri te gebruiken op het moment dat je je charm hebt geraakt. Hierdoor voorkom je dat je de q van Ahri mist en onnodig mana verlies lijdt.

Misschien iets wat lastiger is voor iemand die niet hoger dan silver speelt is het gebruiken van je q op het moment dat je enemy laner een (canon)minion wil last hitten. Als je dit een paar keer hebt geoefend zal dit je vlekkeloos verlopen.
pi_143277565
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:13 schreef Popolo het volgende:

[..]

Lissandra zou ik niet kopen. Heb haar grof geschat de afgelopen 5 maanden niet eens 1x gezien en dat zal vast een reden hebben.

Zoals iemand eerder post zou ik idd voor Annie of Kata o.i.d. gaan. Ryze is evt ook een goede en goedkope champion. Onmogelijk om met Ryze een ability te missen

Een tip:

Je geeft aan dat je de skillshots van Ahri (te) vaak mist. Ervan uitgaand dat je niet hoger dan silver speelt raad ik je aan alleen de q van Ahri te gebruiken op het moment dat je je charm hebt geraakt. Hierdoor voorkom je dat je de q van Ahri mist en onnodig mana verlies lijdt.

Misschien iets wat lastiger is voor iemand die niet hoger dan silver speelt is het gebruiken van je q op het moment dat je enemy laner een (canon)minion wil last hitten. Als je dit een paar keer hebt geoefend zal dit je vlekkeloos verlopen.
Lissandra word heel veel gespeeld, ik gok dat jij ook ergens in de donkere hallen van bronze verkeerd?
pi_143277763
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:13 schreef Popolo het volgende:

[..]

Lissandra zou ik niet kopen. Heb haar grof geschat de afgelopen 5 maanden niet eens 1x gezien en dat zal vast een reden hebben.

Zoals iemand eerder post zou ik idd voor Annie of Kata o.i.d. gaan. Ryze is evt ook een goede en goedkope champion. Onmogelijk om met Ryze een ability te missen

Een tip:

Je geeft aan dat je de skillshots van Ahri (te) vaak mist. Ervan uitgaand dat je niet hoger dan silver speelt raad ik je aan alleen de q van Ahri te gebruiken op het moment dat je je charm hebt geraakt. Hierdoor voorkom je dat je de q van Ahri mist en onnodig mana verlies lijdt.

Misschien iets wat lastiger is voor iemand die niet hoger dan silver speelt is het gebruiken van je q op het moment dat je enemy laner een (canon)minion wil last hitten. Als je dit een paar keer hebt geoefend zal dit je vlekkeloos verlopen.
ik zie lissandra zeker 2 keer per dag de alfgelopen tijd.
Because you know i'm all about that ass
pi_143278151
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:21 schreef blow... het volgende:

[..]

ik zie lissandra zeker 2 keer per dag de alfgelopen tijd.
Dan speel je dus 60-80 potjes op een dag... |:(
pi_143278371
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 13:42 schreef Xetran het volgende:

[..]

Zou ik niet kopen. Doe iets als Annie of Kata ofzo
Ik wil liever een iets meer exotische champion. Wil eigenlijk gewoon een paar vaste champions hebben die ik tof vind en daarbij ook goed zijn volgens de kenners en daarmee leren spelen.

quote:
12s.gif Op zondag 10 augustus 2014 13:44 schreef Longcat. het volgende:

[..]

Speel Xerath freelo garenteed.
Xerath heb ik wel eens mee gespeeld toen de gratis was, was best tof. Hij is dus een viable optie?

quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:15 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Ik vind Lissandra super. Ze is altijd nuttig met haar CC, ook als je een mindere game hebt. Zeker als je zhonyas hebt dan is ult (selfcast) + zhonyas echt nice.
Daarnaast goede poke/waveclear met haar Q en W.
Nu maken jullie het me wel moeilijk om te kiezen. ;(

quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:25 schreef SoyFeliz het volgende:

[..]

Je zou Diana kunnen proberen. Ze is best mobile (2 dashes) en naar mijn mening een sterke mid/jungle. Ik snap niet dat ze zo weinig gespeeld wordt.
Is Diana beter dan Lissandra dan?

quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:13 schreef Popolo het volgende:

[..]

Lissandra zou ik niet kopen. Heb haar grof geschat de afgelopen 5 maanden niet eens 1x gezien en dat zal vast een reden hebben.

Zoals iemand eerder post zou ik idd voor Annie of Kata o.i.d. gaan. Ryze is evt ook een goede en goedkope champion. Onmogelijk om met Ryze een ability te missen

Een tip:

Je geeft aan dat je de skillshots van Ahri (te) vaak mist. Ervan uitgaand dat je niet hoger dan silver speelt raad ik je aan alleen de q van Ahri te gebruiken op het moment dat je je charm hebt geraakt. Hierdoor voorkom je dat je de q van Ahri mist en onnodig mana verlies lijdt.

Misschien iets wat lastiger is voor iemand die niet hoger dan silver speelt is het gebruiken van je q op het moment dat je enemy laner een (canon)minion wil last hitten. Als je dit een paar keer hebt geoefend zal dit je vlekkeloos verlopen.
Ik ben pas level 12. :D

Bedankt voor de tip! Het probleem is echter niet zo zeer de Q, die raak ik meestal wel, maar de charm. Vaak staat er net weer een minion voor oid, erg irritant. En zoals ik hierboven al zei wil ik graag een champion die ik zelf tof vind. Bij die goedkope champions zit er niet echt een bij die ik wil hebben. Zo is Tristana vrij goedkoop en die wordt ook erg goed geacht, maar hoe OP ze ook mag zijn zou ik haar nooit kopen.
pi_143278422
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:28 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Dan speel je dus 60-80 potjes op een dag... |:(
ja. Al mijn potjes roflstomp ik in 20 minuten dus ik speel er 74 per dag. Mijn laadtijden zijn instant en champ select doe ik niet aan. Eten heeft niemand nodig.
Because you know i'm all about that ass
pi_143278510
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:32 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ik wil liever een iets meer exotische champion. Wil eigenlijk gewoon een paar vaste champions hebben die ik tof vind en daarbij ook goed zijn volgens de kenners en daarmee leren spelen.

[..]

Xerath heb ik wel eens mee gespeeld toen de gratis was, was best tof. Hij is dus een viable optie?

[..]

Nu maken jullie het me wel moeilijk om te kiezen. ;(

[..]

Is Diana beter dan Lissandra dan?

[..]

Ik ben pas level 12. :D

Bedankt voor de tip! Het probleem is echter niet zo zeer de Q, die raak ik meestal wel, maar de charm. Vaak staat er net weer een minion voor oid, erg irritant. En zoals ik hierboven al zei wil ik graag een champion die ik zelf tof vind. Bij die goedkope champions zit er niet echt een bij die ik wil hebben. Zo is Tristana vrij goedkoop en die wordt ook erg goed geacht, maar hoe OP ze ook mag zijn zou ik haar nooit kopen.
tristana kun je gratis krijgen. Ik vond dr eerst ook kut. Ik heb zelfs mensen geflamed voor het picken van tristana :') nu main ik haar. _O_
Because you know i'm all about that ass
pi_143279123
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:32 schreef Cikx het volgende:

Zo is Tristana vrij goedkoop en die wordt ook erg goed geacht, maar hoe OP ze ook mag zijn zou ik haar nooit kopen.
Trist kan je gratis krijgen door de FB pagina van LoL te liken. Moet je amar eens opzoeken. Dit geldt ook voor Alistar, maar dan door het Youtube kanaal te volgen.

Wat Lissandra betreft zou ik zeggen: bekijk een paar youtube filmpjes met commentaar en bepaal voor jezelf of je haar leuk lijkt of niet.
Uiteindelijk draait het wat mij betreft er voor het grootste deel om dat je plezier beleeft aan het spel. Dat kan je voor een deel bereiken door champs te spelen die JOU leuk lijken, niet wat de rest leuk vindt. Soms valt het achteraf wellicht tegen, maar ja, dat weet je helaas nooit.

Succes!
~Si vis amari, ama~
pi_143279142
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:33 schreef blow... het volgende:

[..]

ja. Al mijn potjes roflstomp ik in 20 minuten dus ik speel er 74 per dag. Mijn laadtijden zijn instant en champ select doe ik niet aan. Eten heeft niemand nodig.
Jij bent echt een god. Zelfs je dagen duren langer dan bij een mens.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143279149
Als je de q raakt en de charm mist maakt dat niet zoveel uit bij lvl 12's. De damage zit m meer in de q dan in de charm. Op lvl 12 mag je imo alles kopen wat je leuk lijkt, je bent immers nog de basis aan het leren.
pi_143279684
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:47 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Jij bent echt een god. Zelfs je dagen duren langer dan bij een mens.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn dagen duren 24 uur en 40 minuten O+
Because you know i'm all about that ass
pi_143280329
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:17 schreef Proxzor het volgende:

[..]

Lissandra word heel veel gespeeld, ik gok dat jij ook ergens in de donkere hallen van bronze verkeerd?
Plastic 5

Ik zie Lissandra nooit in plat 5.
pi_143280512
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:17 schreef Proxzor het volgende:

[..]

Lissandra word heel veel gespeeld, ik gok dat jij ook ergens in de donkere hallen van bronze verkeerd?
Owja? http://www.lolking.net/champions/lissandra#statistics

2.63% om precies te zijn
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_143281034
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:35 schreef blow... het volgende:

[..]

tristana kun je gratis krijgen. Ik vond dr eerst ook kut. Ik heb zelfs mensen geflamed voor het picken van tristana :') nu main ik haar. _O_
Omdat je haar tof vindt of omdat ze een goede champion is? :P

quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:47 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Trist kan je gratis krijgen door de FB pagina van LoL te liken. Moet je amar eens opzoeken. Dit geldt ook voor Alistar, maar dan door het Youtube kanaal te volgen.

Wat Lissandra betreft zou ik zeggen: bekijk een paar youtube filmpjes met commentaar en bepaal voor jezelf of je haar leuk lijkt of niet.
Uiteindelijk draait het wat mij betreft er voor het grootste deel om dat je plezier beleeft aan het spel. Dat kan je voor een deel bereiken door champs te spelen die JOU leuk lijken, niet wat de rest leuk vindt. Soms valt het achteraf wellicht tegen, maar ja, dat weet je helaas nooit.

Succes!
Dat is handig, ga ik inderdaad eens opzoeken, al betwijfel ik of ik met ze ga spelen. Maar kan nooit kwaad om ze te hebben natuurlijk.
Ga ik doen! Bedankt ^O^

quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:48 schreef Popolo het volgende:
Als je de q raakt en de charm mist maakt dat niet zoveel uit bij lvl 12's. De damage zit m meer in de q dan in de charm. Op lvl 12 mag je imo alles kopen wat je leuk lijkt, je bent immers nog de basis aan het leren.
Dat is waar, maar toch is het tof om de charm te raken om erna alles wat je hebt erop af te vuren en zeker te weten dat het een kill is. Ik probeer de champs de kopen die me tof lijken inderdaad. Al kom ik soms in een potje en dan zijn alle rollen al bezet behalve jungle of ADC. Jungle kan ik niet en ADC heb ik geen champion voor en is ook geen rol voor mij. Dus dan leave ik maar weer gauw. :')
pi_143282723
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 22:22 schreef Cikx het volgende:

Dat is waar, maar toch is het tof om de charm te raken om erna alles wat je hebt erop af te vuren en zeker te weten dat het een kill is. Ik probeer de champs de kopen die me tof lijken inderdaad. Al kom ik soms in een potje en dan zijn alle rollen al bezet behalve jungle of ADC. Jungle kan ik niet en ADC heb ik geen champion voor en is ook geen rol voor mij. Dus dan leave ik maar weer gauw. :')
Voor ADC heb je dan Tristana ;)
Verder zou ik je dan aanraden om teambuilder te spelen. Kan je spelen wat je wilt, wanneer je maar wilt.
~Si vis amari, ama~
pi_143284004
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 22:22 schreef Cikx het volgende:

[..]

Omdat je haar tof vindt of omdat ze een goede champion is? :P

[..]

Dat is handig, ga ik inderdaad eens opzoeken, al betwijfel ik of ik met ze ga spelen. Maar kan nooit kwaad om ze te hebben natuurlijk.
Ga ik doen! Bedankt ^O^

[..]

Dat is waar, maar toch is het tof om de charm te raken om erna alles wat je hebt erop af te vuren en zeker te weten dat het een kill is. Ik probeer de champs de kopen die me tof lijken inderdaad. Al kom ik soms in een potje en dan zijn alle rollen al bezet behalve jungle of ADC. Jungle kan ik niet en ADC heb ik geen champion voor en is ook geen rol voor mij. Dus dan leave ik maar weer gauw. :')
vind dr tof om te spelen. Ze is pas goedsinds patch 4.10
Because you know i'm all about that ass
pi_143284139
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 22:13 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Owja? http://www.lolking.net/champions/lissandra#statistics

2.63% om precies te zijn
Heb momenteel season 250 potjes op me naam staan en kan me geen een potje met Lissandra erin herinneren. Of ik heb een slecht geheugen of ik zit altijd bij de 97.37%.
pi_143286504
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 17:57 schreef Xetran het volgende:

[..]

Lees eens goed..
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 17:46 schreef dustbrain het volgende:

[..]

[..]

De haat. =(
We're slowly approaching inevitable death.
pi_143286583
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:13 schreef Popolo het volgende:

[..]

Lissandra zou ik niet kopen. Heb haar grof geschat de afgelopen 5 maanden niet eens 1x gezien en dat zal vast een reden hebben.

Zoals iemand eerder post zou ik idd voor Annie of Kata o.i.d. gaan. Ryze is evt ook een goede en goedkope champion. Onmogelijk om met Ryze een ability te missen

Een tip:

Je geeft aan dat je de skillshots van Ahri (te) vaak mist. Ervan uitgaand dat je niet hoger dan silver speelt raad ik je aan alleen de q van Ahri te gebruiken op het moment dat je je charm hebt geraakt. Hierdoor voorkom je dat je de q van Ahri mist en onnodig mana verlies lijdt.

Misschien iets wat lastiger is voor iemand die niet hoger dan silver speelt is het gebruiken van je q op het moment dat je enemy laner een (canon)minion wil last hitten. Als je dit een paar keer hebt geoefend zal dit je vlekkeloos verlopen.
Vind je dan niet eerder dat ie een andere skillshhotchamp moet spelen waarmee je wel kan spammen? De poke uit ahri halen omdat je de skills niet hebt sloopt een heleboel van je potentie
We're slowly approaching inevitable death.
pi_143288034
De post heb ik gemaakt ervan uitgaande dat hij bronze/silver is. Nu ik weet dat hij lvl 12 is vind ik dat hij iedere champion die hem ook maar enigszins leuk lijkt zou moeten spelen, of dit nu skillshot champions zijn of niet. Hij is immers nog de basis aan het leren en dit kan naar mijn mening met iedere champ.
pi_143289025
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 01:03 schreef Popolo het volgende:
vind ik dat hij iedere champion die hem ook maar enigszinsleuk lijkt zou moeten spelen
pi_143290431
Was vroeger plat geworden zonder de helft van de champions te hebben gespeeld.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_143290465
Elke champ spelen is onzin, zolang je maar weet wat ze kunnen zodat je je kansen in kunt schatten.
pi_143290627
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 02:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Elke champ spelen is onzin, zolang je maar weet wat ze kunnen zodat je je kansen in kunt schatten.
Je kan dat natuurlijk veel beter inschatten als je ze zelf gespeeld hebt omdat je dan simpelweg beter begrijpt hoe de champ werkt (mechanics, cdr, range, volgorde van abilities, et cetera). Deze kennis wordt omgezet in een onbewuste/instinctieve reactie, hoe meer je weet, hoe beter (en sneller) deze reactie zal zijn.
pi_143290638
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 02:49 schreef dustbrain het volgende:
Was vroeger plat geworden zonder de helft van de champions te hebben gespeeld.
Wanneer is vroeger? Het is nu een aardig grote champpool. Ik heb iig zat potjes verloren door ranked te spelen zonder voldoende kennis te hebben van hoe bepaalde champs werken.
pi_143290662
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 03:12 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je kan dat natuurlijk veel beter inschatten als je ze zelf gespeeld hebt omdat je dan simpelweg beter begrijpt hoe de champ werkt (mechanics, cdr, range, volgorde van abilities, et cetera). Deze kennis wordt omgezet in een onbewuste/instinctieve reactie, hoe meer je weet, hoe beter (en sneller) deze reactie zal zijn.
Ik zeg toch dat je elke champ ongeveer moet kennen? Ik hoef niet te weten of de bubbel van Nami nou de Q of de W of de E is, zolang ik maar weet dat ze die heeft. Mij boeit het geen flikker of de tornado van Janna nou Q, W of E is, zolang ik maar weet dat ze die heeft, vroeger kan activeren en welke cr er ongeveer op zit.

Elke champ in het hele spel spelen is onzin, met gezond verstand kom je al een heel eind.
pi_143290671
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 03:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zeg toch dat je elke champ ongeveer moet kennen? Ik hoef niet te weten of de bubbel van Nami nou de Q of de W of de E is, zolang ik maar weet dat ze die heeft. Mij boeit het geen flikker of de tornado van Janna nou Q, W of E is, zolang ik maar weet dat ze die heeft, vroeger kan activeren en welke cr er ongeveer op zit.

Elke champ in het hele spel spelen is onzin, met gezond verstand kom je al een heel eind.
Kennis op basis van ervaring > droge kennis.
pi_143291724
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 22:10 schreef Popolo het volgende:

[..]

Plastic 5

Ik zie Lissandra nooit in plat 5.
Hmm toen ik van de week met me smurf door plat ging heb ik er best vaak gezien, zeker omdat lissandra ook een hele goede pick is voor verschillende teamcomps. Je kan haar heel verschillend bouwen voor vele teamcomps en daarom is ze een best goede champ de laatste tijd.
pi_143291751
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 22:13 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Owja? http://www.lolking.net/champions/lissandra#statistics

2.63% om precies te zijn
Iets minder dus dan champions zoals corki, syndra enz. En die zie je toch ook wel gespeeld worden? Als ze nooit gespeeld zou worden hing ze wel rond de 0.90, naast onze goede vriend urgot ;)
pi_143291785
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 22:22 schreef Cikx het volgende:

Dat is waar, maar toch is het tof om de charm te raken om erna alles wat je hebt erop af te vuren en zeker te weten dat het een kill is. Ik probeer de champs de kopen die me tof lijken inderdaad. Al kom ik soms in een potje en dan zijn alle rollen al bezet behalve jungle of ADC. Jungle kan ik niet en ADC heb ik geen champion voor en is ook geen rol voor mij. Dus dan leave ik maar weer gauw. :')
Als je nunu hebt, of nog niet hebt moet je die gewoon even gebruiken in de jungle. Dan heb je een spell die vrijwel een 2e smite is en je health terug geeft. Kan je niet in dood gaan door de jungle zelf en kan je toch de rol leren. Je kan ook warwick proberen, kost volgens mij ook niet al te veel en is ook een hele goede pick voor top en jungle.

edit: oeps volgende keer me post maar editen :)
pi_143297890
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 03:13 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wanneer is vroeger? Het is nu een aardig grote champpool. Ik heb iig zat potjes verloren door ranked te spelen zonder voldoende kennis te hebben van hoe bepaalde champs werken.
S3. Je hoeft echt niet elke champion gespeeld te hebben om ze te kennen. Gewoon de abilities lezen en kijken hoe ze gespeeld worden is genoeg.
We're slowly approaching inevitable death.
  maandag 11 augustus 2014 @ 13:05:50 #63
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_143298582
Lissandra vs zed <3
Tadumtiedum.
pi_143300682
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:45 schreef dustbrain het volgende:

[..]

S3. Je hoeft echt niet elke champion gespeeld te hebben om ze te kennen. Gewoon de abilities lezen en kijken hoe ze gespeeld worden is genoeg.
ik merk zelf dat ik ze beter begrijp nadat ik ze gespeeld heb, zoals LK al zei. Maar goed, dat zal per persoon verschillen, dus breng het niet als een wetmatigheid, dat slaat nergens op O+
~Si vis amari, ama~
pi_143301188
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 14:08 schreef FedExpress het volgende:

[..]

ik merk zelf dat ik ze beter begrijp nadat ik ze gespeeld heb, zoals LK al zei. Maar goed, dat zal per persoon verschillen, dus breng het niet als een wetmatigheid, dat slaat nergens op O+
Dat doe ik ook niet. Zeg enkel dat het niet perse hoeft. Leer lezen. :W
We're slowly approaching inevitable death.
pi_143302686
Dat niveau op level 12. :') Net een potje ging ik support met Nami, maar er gingen er 2 top. Dus ik had niemand om te supporten, dus ik had er al een hard hoofd in. Toch gewoon met Nami mijn bot lane gewonnen tegen Ashe en Yasuo. :')

quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 07:34 schreef Proxzor het volgende:

[..]

Als je nunu hebt, of nog niet hebt moet je die gewoon even gebruiken in de jungle. Dan heb je een spell die vrijwel een 2e smite is en je health terug geeft. Kan je niet in dood gaan door de jungle zelf en kan je toch de rol leren. Je kan ook warwick proberen, kost volgens mij ook niet al te veel en is ook een hele goede pick voor top en jungle.

edit: oeps volgende keer me post maar editen :)
Bedankt voor de tip, zal ook eens wat jungle guides kijken. Wel jammer dat je het niet echt kan oefenen met bots in een custom game, aangezien niemand je komt helpen bij je buff.
  maandag 11 augustus 2014 @ 15:59:28 #67
399406 SoyFeliz
Cada día te quiero mas....
pi_143304689
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 15:01 schreef Cikx het volgende:
Dat niveau op level 12. :') Net een potje ging ik support met Nami, maar er gingen er 2 top. Dus ik had niemand om te supporten, dus ik had er al een hard hoofd in. Toch gewoon met Nami mijn bot lane gewonnen tegen Ashe en Yasuo. :')

[..]

Bedankt voor de tip, zal ook eens wat jungle guides kijken. Wel jammer dat je het niet echt kan oefenen met bots in een custom game, aangezien niemand je komt helpen bij je buff.
Je kunt denk ik beter beginnen met WW aangezien dat een champ is die geen leash nodig heeft. Het is juist onmogelijk om daarmee dood te gaan in je jungle. Ik koop op hem meestal maar 2 health pots en 1 Ward. Vergeet die health pots zelfs ook vaak te gebruiken haha. Verder is WW na level 6 bijna zo simpel als: press R tot gank :')
Voor level 6 bijna afk farmen aangezien dat handig is voor feral flare. Dit kun je wel tegen bots oefenen ook al is het geen custom. Mensen doen dan vaak toch aardig aangezien iedereen daar wel nieuwe dingen op probeert. Succes! :)

PS als je van poke subs (zoals Nami) houdt raad ik je karma zeker aan^^
pi_143304896
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 15:01 schreef Cikx het volgende:
Dat niveau op level 12. :') Net een potje ging ik support met Nami, maar er gingen er 2 top. Dus ik had niemand om te supporten, dus ik had er al een hard hoofd in. Toch gewoon met Nami mijn bot lane gewonnen tegen Ashe en Yasuo. :')

[..]

Bedankt voor de tip, zal ook eens wat jungle guides kijken. Wel jammer dat je het niet echt kan oefenen met bots in een custom game, aangezien niemand je komt helpen bij je buff.
Praten over niveau maar wel tegen bots oefenen. :')
We're slowly approaching inevitable death.
pi_143304978
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 16:06 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Praten over niveau maar wel tegen bots oefenen. :')
Dat was gewoon een PvP potje hoor en vergeef het me maar als ik met een nieuwe champion ga spelen dan oefen ik inderdaad eerst tegen bots om te kijken hoe die werkt.

quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 15:59 schreef SoyFeliz het volgende:

[..]

Je kunt denk ik beter beginnen met WW aangezien dat een champ is die geen leash nodig heeft. Het is juist onmogelijk om daarmee dood te gaan in je jungle. Ik koop op hem meestal maar 2 health pots en 1 Ward. Vergeet die health pots zelfs ook vaak te gebruiken haha. Verder is WW na level 6 bijna zo simpel als: press R tot gank :')
Voor level 6 bijna afk farmen aangezien dat handig is voor feral flare. Dit kun je wel tegen bots oefenen ook al is het geen custom. Mensen doen dan vaak toch aardig aangezien iedereen daar wel nieuwe dingen op probeert. Succes! :)

PS als je van poke subs (zoals Nami) houdt raad ik je karma zeker aan^^
Hmm Warwick is inderdaad goedkoop. Zal het eens proberen, hopelijk is het zo makkelijk als je zegt, haha. :D
pi_143305012
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 16:08 schreef Cikx het volgende:

[..]

Dat was gewoon een PvP potje hoor en vergeef het me maar als ik met een nieuwe champion ga spelen dan oefen ik inderdaad eerst tegen bots om te kijken hoe die werkt.

[..]

Hmm Warwick is inderdaad goedkoop. Zal het eens proberen, hopelijk is het zo makkelijk als je zegt, haha. :D
Maar je praat alsof het niveau van die gasten laag is :') terwijl jouw niveau tegenover anderen net zo laag is. :')

Beetje alsof een kind van 10 een kind van 5 kindrachtig noemt. :')
We're slowly approaching inevitable death.
pi_143305054
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 16:09 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Maar je praat alsof het niveau van die gasten laag is :') terwijl jouw niveau tegenover anderen net zo laag is. :')

Beetje alsof een kind van 10 een kind van 5 kindrachtig noemt. :')
Ik ontken ook niet dat ik een noob ben hoor, maar als ik met Nami 1v2 de lane win, kan ik niet anders concluderen dan dat die andere nog slechter zijn.
pi_143305070
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 16:11 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ik ontken ook niet dat ik een noob ben hoor, maar als ik met Nami 1v2 de lane win, kan ik niet anders concluderen dan dat die andere nog slechter zijn.
Als dat je gelukkig maakt. :P
We're slowly approaching inevitable death.
pi_143305130
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 16:11 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Als dat je gelukkig maakt. :P
Best wel. O-)
pi_143307381
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 16:11 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ik ontken ook niet dat ik een noob ben hoor, maar als ik met Nami 1v2 de lane win, kan ik niet anders concluderen dan dat die andere nog slechter zijn.
Voordeel tegen twee is dat je sneller levelt en net zoveel cs zou kunnen hebben als elke tegenstander omdat je door onder je turret te spelen een hoop mis maar zij missen door elkaar een hoop. ALs je dan opeens even 1v1 komt te staan moet je ze pakken en zo verder
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_143307588
Na 10 ranked matches geplaats in silver 2 :)

Voor wie soms een potje wil spelen add 'Frequzi'
nee.
pi_143308055
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 17:28 schreef Enzyme0546 het volgende:
Na 10 ranked matches geplaats in silver 2 :)

Voor wie soms een potje wil spelen add 'Frequzi'
Gratz
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_143308161
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 17:23 schreef SlevinX het volgende:

[..]

Voordeel tegen twee is dat je sneller levelt en net zoveel cs zou kunnen hebben als elke tegenstander omdat je door onder je turret te spelen een hoop mis maar zij missen door elkaar een hoop. ALs je dan opeens even 1v1 komt te staan moet je ze pakken en zo verder
Het kwam meer doordat Yasuo steeds besloot met me te vechten onder mijn turret. :P
pi_143310224
Ben weer aan het streamen vandaag. twitch.tv/soulsek
  maandag 11 augustus 2014 @ 20:20:27 #79
390985 Araxana
Carpe diem - of zoiets...
pi_143314059
Iemand zin in een spelletje League of legens? :-)
Bronze 2
IGN: Araxana
  maandag 11 augustus 2014 @ 20:20:51 #80
390985 Araxana
Carpe diem - of zoiets...
pi_143314086
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:20 schreef Araxana het volgende:
Iemand zin in een spelletje League of legens? :-)
Bronze 2
IGN: Araxana
Legends dus*
pi_143316974
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:20 schreef Araxana het volgende:
Iemand zin in een spelletje League of legens? :-)
Bronze 2
IGN: Araxana
Cupmaat?
We're slowly approaching inevitable death.
pi_143317564
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:16 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Cupmaat?
holy shit _O-
Because you know i'm all about that ass
pi_143318327
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:20 schreef Araxana het volgende:
Iemand zin in een spelletje League of legens? :-)
Bronze 2
IGN: Araxana
tetten
  maandag 11 augustus 2014 @ 21:58:52 #84
399406 SoyFeliz
Cada día te quiero mas....
pi_143319242
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:16 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Cupmaat?
Omg dit is zo sneu... Eindelijk andere meiden hier en dan jaag je ze zo weg :')
Nu weet ik weer waarom ik op lol meestal ontken dat ik een meisje ben of boos word als iemand er echt om vraagt...
  maandag 11 augustus 2014 @ 22:10:42 #85
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143319762
Vrouwen zijn het leukste om mee te spelen. Minder flame, meer gezelligheid naar mijn mening. En nee, ik ben geen vrouw.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143320108
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 22:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Vrouwen zijn het leukste om mee te spelen. Minder flame, meer gezelligheid naar mijn mening. En nee, ik ben geen vrouw.
En 0 skill, je gaat toch geen e-hossel zetten, dus je hoeft echt niet zo te pleasen
  maandag 11 augustus 2014 @ 22:19:06 #87
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143320143
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 22:18 schreef kensei het volgende:

[..]

En 0 skill, je gaat toch geen e-hossel zetten, dus je hoeft echt niet zo te pleasen
Hoef ik niet. Ik speel voor het andere team.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143320265
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 22:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Hoef ik niet. Ik speel voor het andere team.
Ben je nazi
  maandag 11 augustus 2014 @ 22:23:48 #89
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143320393
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 22:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Ben je nazi
Dat, minus 45 graden.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143321608
Die tristana nerfs van laatste patch :')

Ap tristana is nu niet echt leuk en goed meer en ad tristana verliest lane redelijk vaak als de spelers equally skilled zijn.

Ondertussen kog maw nog steeds freelo :')
Because you know i'm all about that ass
pi_143324302
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 22:47 schreef blow... het volgende:
Ondertussen kog maw nog steeds freelo
Valt best tegen... had er net 1 in men team die gewoon maar still bleef staan en dacht dat wel ff te winnen..

(ik had dan ook een kaw top en een draven met mij bot..)

daarbei bijde pojes die ik gespeeld heb lane fed gekregen... maar aangezien de rest alles behalve gelijk bleef helaas niet door kunnen tillen
pi_143324619
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:58 schreef SoyFeliz het volgende:

[..]

Omg dit is zo sneu... Eindelijk andere meiden hier en dan jaag je ze zo weg :')
Nu weet ik weer waarom ik op lol meestal ontken dat ik een meisje ben of boos word als iemand er echt om vraagt...
Er moet toch iets tegenover dat bronze staan.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_143326038
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:33 schreef Liandri het volgende:

[..]

Valt best tegen... had er net 1 in men team die gewoon maar still bleef staan en dacht dat wel ff te winnen..

(ik had dan ook een kaw top en een draven met mij bot..)

daarbei bijde pojes die ik gespeeld heb lane fed gekregen... maar aangezien de rest alles behalve gelijk bleef helaas niet door kunnen tillen
Kog maw spelers in bronze 5 weten die wel waarom ze hem spelen? No offence, ik ben ook bronze maar toch.
Because you know i'm all about that ass
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 00:16:53 #94
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143326225
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 00:10 schreef blow... het volgende:

[..]

Kog maw spelers in bronze 5 weten die wel waarom ze hem spelen? No offence, ik ben ook bronze maar toch.
Er zit echt nihil verschil tussen Bronze 5 en Bronze 2.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143326596
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 00:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Er zit echt nihil verschil tussen Bronze 5 en Bronze 2.
maar mensen in bronze 2 weten al niet eens waarom ze kog spelen.


En ja ik ben bronze 2, denk dat ik er wel uit kan als ik ranked ga doen maar ik speel meer normals en ik heb er nu 2 verloren op 0 lp dus ben bang on weer te demoten. Al is er geen risico want in het ergste geval verlies ik de volgende 100 games en dan ben ik... nog steeds bronze.
Because you know i'm all about that ass
pi_143326965
L0L als je in bronze zit hoort et je geen fuck uit te maken of je demote of niet. Bronze is bronze. Als je zegt "ja maar ik ben bronze 1" denken ze alleen dat je eig in bronze 5 hoort. Kun je beter bronze 5 zijn dan lijkt het alsof je trolt
We're slowly approaching inevitable death.
pi_143327397
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 00:48 schreef dustbrain het volgende:
L0L als je in bronze zit hoort et je geen fuck uit te maken of je demote of niet. Bronze is bronze. Als je zegt "ja maar ik ben bronze 1" denken ze alleen dat je eig in bronze 5 hoort. Kun je beter bronze 5 zijn dan lijkt het alsof je trolt
lees de hele post en dan zie je waarom ik geen ranked speel. Omdat ik veel normald duo.
Because you know i'm all about that ass
pi_143327592
Platinum :') Vanaf waar worden spelers goed?
pi_143327729
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 01:15 schreef LelijKnap het volgende:
Platinum :') Vanaf waar worden spelers goed?
diamond 4 en hoger
Because you know i'm all about that ass
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 01:35:34 #100
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143328105
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 01:15 schreef LelijKnap het volgende:
Platinum :') Vanaf waar worden spelers goed?
ik zit in platinum en ik ben bagger. Dus ik gok nooit?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143328174
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 01:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

ik zit in platinum en ik ben bagger. Dus ik gok nooit?
je bent beter dan 94 procent van de spelers die ranked speelt.
Because you know i'm all about that ass
pi_143328276
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 01:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

ik zit in platinum en ik ben bagger. Dus ik gok nooit?
Denk dat blow gelijk of heeft. Of iers hoger.
pi_143328351
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 01:43 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Denk dat blow gelijk of heeft. Of iers hoger.
diamond 2 en hoger wordt gezien als high elo. In diamond 5 schijnen heel veel mensen te stoppen omdat diamond hun doel is.
Because you know i'm all about that ass
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 01:58:42 #104
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_143328516
Nieuwe divisie, master
pi_143328895
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 01:58 schreef yamiown het volgende:
Nieuwe divisie, master
[ afbeelding ]
Link?
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 02:41:07 #106
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_143328999
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 02:26 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Link?
Facebook van Phantoml0rd, een streamer die in challenger zit.
pi_143330030
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 02:41 schreef yamiown het volgende:

[..]

Facebook van Phantoml0rd, een streamer die in challenger zit.
Gisteren ook gezien bij streamer Nightblue
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_143334425
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 02:41 schreef yamiown het volgende:

[..]

Facebook van Phantoml0rd, een streamer die in challenger zit.
Niet overdrijven, hij zit in diamond.
pi_143335707
Mensen worden overal goed. Een silver 3 is beter dan een silver 5, ook al is dat verschil weinig waarneembaar, en zo worden mensen constant iets beter. Alleen tussen diamond 1 onder de 50 punten en challenger zit een shitload van verschil. Dat is waarom er in dia1 ook nog steeds clampen zit.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_143341233
Ben bezig met farmen van summoner icons met team builder. Kreeg decay bericht dus net even een ranked gedaan om decay te voorkomen. Was zelf supp, hun bot ging vrij snel afk en ze hadden eerst geen jungler, nog nooit zo makkelijk +30lp gekregen. Toch best zielig als je dit zelf overkomt, kun je gewoon niks tegen doen.

Zit nu op 90lp, misschien toch maar eens voor promos gaan en dan weer verder met normals :)
pi_143344792
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 01:58 schreef yamiown het volgende:
Nieuwe divisie, master
[ afbeelding ]
Weer een divisie waar ik nooit in zal belanden :)
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:13:51 #112
399406 SoyFeliz
Cada día te quiero mas....
pi_143350246
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 16:52 schreef Fleauris het volgende:

[..]

Weer een divisie waar ik nooit in zal belanden :)
Haha same for me. Ben al blij als ik ooit gold word... of uberhaupt level 30 :')
pi_143352396
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 22:47 schreef blow... het volgende:
Die tristana nerfs van laatste patch :')

Ap tristana is nu niet echt leuk en goed meer en ad tristana verliest lane redelijk vaak als de spelers equally skilled zijn.

Ondertussen kog maw nog steeds freelo :')
Lees ik dit nou serieus?
pi_143353172
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:56 schreef Proxzor het volgende:

[..]

Lees ik dit nou serieus?
Kijk dan wie het post :')
pi_143353620
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:11 schreef kensei het volgende:

[..]

Kijk dan wie het post :')
Alsof jij altijd gelijk hebt :')
🔒
pi_143354042
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:56 schreef Proxzor het volgende:

[..]

Lees ik dit nou serieus?
wat is er raar aan.
Because you know i'm all about that ass
pi_143357271
Wat baal ik er toch van dat ik men games altijd vergeet te recorden via op.GG Voor zowel goede als slechte games...

ik had deze game graag terug gekeken (ondanks een ruime winst) maar ik weet gewoon dat ik kleine onnodige foutjes heb gemaakt en deze graag had terug gezien..
vooral op ward gebied van eigen buffs ed.. en andere "play making" openingen... helaas...
pi_143357379
Misschien ook maar eens doen. Wat is het beste prog?
pi_143357495
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:20 schreef Doosopwielen het volgende:

[..]

Alsof jij altijd gelijk hebt :')
Wat heeft dat ermee te maken :')
pi_143357771
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:36 schreef LelijKnap het volgende:
Misschien ook maar eens doen. Wat is het beste prog?
op op.gg jezelf opzoeken, current gameinfo en dan record.
Because you know i'm all about that ass
pi_143357829
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:34 schreef Liandri het volgende:
Wat baal ik er toch van dat ik men games altijd vergeet te recorden via op.GG Voor zowel goede als slechte games...

ik had deze game graag terug gekeken (ondanks een ruime winst) maar ik weet gewoon dat ik kleine onnodige foutjes heb gemaakt en deze graag had terug gezien..
vooral op ward gebied van eigen buffs ed.. en andere "play making" openingen... helaas...
als support hen je maar 3 green en een pink he. Dus zorg voor safety. De jungler beschermt zn shit maar en wordt geholpen door de lane waarbij de problemen zijn.
Because you know i'm all about that ass
pi_143357876
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:45 schreef blow... het volgende:

[..]

op op.gg jezelf opzoeken, current gameinfo en dan record.
En dan? Staat t daar gewoon?
pi_143358070
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:47 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

En dan? Staat t daar gewoon?
dan krijg je ong 5 mins na de game een herhaling button staan op de game info.
Because you know i'm all about that ass
pi_143358128
Net trouwens ranked op silver elo. Is er een nasus die na 8 mins 15 stacks heeft ..
Because you know i'm all about that ass
pi_143361888
Oke ik heb een vraag . Hoe krijg ik snel alle info van fkeys tab en de minimap? Op tab enzo moet ik vaakcredelijk lang kijken en dar killed me soms. Minimap krijg ik te weinig info vancen als ik lang kijk mis ik cs.
Because you know i'm all about that ass
pi_143362168
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:29 schreef blow... het volgende:
Oke ik heb een vraag . Hoe krijg ik snel alle info van fkeys tab en de minimap? Op tab enzo moet ik vaakcredelijk lang kijken en dar killed me soms. Minimap krijg ik te weinig info vancen als ik lang kijk mis ik cs.
Welke info heb je nodig dan?

Ik kijk af en toe op tab voor de items van tegenstanders, verder heb je niet zo veel info nodig toch?
pi_143363364
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:34 schreef Fleauris het volgende:

[..]

Welke info heb je nodig dan?

Ik kijk af en toe op tab voor de items van tegenstanders, verder heb je niet zo veel info nodig toch?
hoeveel wards ze hebben welke trinkert ze hebben hoeveel cs ze hebben welke summs en welk jungle item ze hebben welke boots met enchantments ze hebben welke actives ze hebbem en wat mijn team heeft. Redelijk veel opzich.
Because you know i'm all about that ass
pi_143363741
In je eigen lane hoor je van je tegenstanders tijdens het spelen altijd te weten of ze summoners hebben of niet, items hoef je alleen te checken als je terug naar base zijn gegaan.
Alleen voor jungle ganks is het wel handig om te weten welk item de jungler heeft, hoewel dat vaak wel af te leiden is aan de champion.

Ik gebruik tab eigenlijk alleen om soms snel te zien hoe ik qua CS sta ten opzichte van mn lane opponent.
pi_143367766
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:00 schreef blow... het volgende:

[..]

hoeveel wards ze hebben welke trinkert ze hebben hoeveel cs ze hebben welke summs en welk jungle item ze hebben welke boots met enchantments ze hebben welke actives ze hebbem en wat mijn team heeft. Redelijk veel opzich.
Onze LCS pro in bronze :Y Gast waar maak jij je toch druk om, het boeit echt totaal niet totdat je platinum in komt, en zelfs daar zie je builds die achterlijk zijn, maar je hebt vrij weinig aan de informatie. Zeker als een ADC wat je volgens mij speelt word je build echt niet anders naarmate de enemy items koopt.
pi_143368021
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:46 schreef blow... het volgende:

[..]

als support hen je maar 3 green en een pink he. Dus zorg voor safety. De jungler beschermt zn shit maar en wordt geholpen door de lane waarbij de problemen zijn.
De ward count klopt voor geen kant op OP.gg.. aangezien ik gemiddeld wel aan de 10-15 wards kom (greens en pinks) een nog "weinig" maar toch en Op gg neemt de Trinkets geloof ik ook niet mee...
pi_143368196
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:34 schreef Liandri het volgende:
Wat baal ik er toch van dat ik men games altijd vergeet te recorden via op.GG Voor zowel goede als slechte games...

ik had deze game graag terug gekeken (ondanks een ruime winst) maar ik weet gewoon dat ik kleine onnodige foutjes heb gemaakt en deze graag had terug gezien..
vooral op ward gebied van eigen buffs ed.. en andere "play making" openingen... helaas...
Mk jogo downloaden. Kan ook je mee recorden
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_143368433
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 07:44 schreef Liandri het volgende:

[..]

De ward count klopt voor geen kant op OP.gg.. aangezien ik gemiddeld wel aan de 10-15 wards kom (greens en pinks) een nog "weinig" maar toch en Op gg neemt de Trinkets geloof ik ook niet mee...
Klopt, ik denk dat er een bug is waardoor er 3 keer zoveel wards worden laten zien. Ik speel vaak ADC en Jungle, en als Jungle heb ik soms wel is 70 wards geplaatst volgens de website. Nu weet ik van mezelf wel dat ik veel wards koopt, maar 70 is toch vrij veel en ongeloofwaardig. Als ADC staat er vaak 20-30, en meestal koop ik in deze rol amper wards en gebruik ik alleen mijn trinket. Dus ik gok dat het zon beetje 3 keer zoveel is dan normaal.
pi_143368471
Lievve mede LoL-spelers,

ik zit met een probleem.

Gisteren is mijn nieuwe laptop binnengekomen, een HP pavillion 15 (sjiek ding). Nadat ik eerst wat standaard dingetjes had gedownload (virusscanner, bittorent, deamon tools, chrome etc etc) wilde ik LoL downloaden. Dat ging allemaal vlot, maar nu hij aan het updaten is blijft hij telkens hangen op 55%. De downloadsnelheid gaat dan terug naar 0kb/ps en er gebeurd niks meer. Wat kan ik hier aan doen?

Alvast bedankt <3
de dag die je wist dat zou komen is nog niet hier.
pi_143368512
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 08:33 schreef Haikantje het volgende:
Lievve mede LoL-spelers,

ik zit met een probleem.

Gisteren is mijn nieuwe laptop binnengekomen, een HP pavillion 15 (sjiek ding). Nadat ik eerst wat standaard dingetjes had gedownload (virusscanner, bittorent, deamon tools, chrome etc etc) wilde ik LoL downloaden. Dat ging allemaal vlot, maar nu hij aan het updaten is blijft hij telkens hangen op 55%. De downloadsnelheid gaat dan terug naar 0kb/ps en er gebeurd niks meer. Wat kan ik hier aan doen?

Alvast bedankt <3
Probeer is 'Allow peer to peer transfer' uit te zetten.
pi_143368610
ik schaam me bijna om het te vragen maar: waar en hoe? O+
de dag die je wist dat zou komen is nog niet hier.
pi_143368702
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 08:45 schreef Haikantje het volgende:
ik schaam me bijna om het te vragen maar: waar en hoe? O+
In de launcher opties, wieltje dat volgens mij rechtsbovenin staat. Als dit niet werkt, misschien kijken of je firewall of virusscanner tijdelijk uitschakelen helpt.
pi_143369378
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 07:44 schreef Liandri het volgende:

[..]

De ward count klopt voor geen kant op OP.gg.. aangezien ik gemiddeld wel aan de 10-15 wards kom (greens en pinks) een nog "weinig" maar toch en Op gg neemt de Trinkets geloof ik ook niet mee...
alleen de wards die je koopt. Die alleen de greens en pinks.
Because you know i'm all about that ass
pi_143369394
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 06:55 schreef Proxzor het volgende:

[..]

Onze LCS pro in bronze :Y Gast waar maak jij je toch druk om, het boeit echt totaal niet totdat je platinum in komt, en zelfs daar zie je builds die achterlijk zijn, maar je hebt vrij weinig aan de informatie. Zeker als een ADC wat je volgens mij speelt word je build echt niet anders naarmate de enemy items koopt.
ik speel alle roles.
Because you know i'm all about that ass
pi_143369922
Als je niet tabbed krijg je trouwens ook niet te zien dat hun zac een sv bouwt tegen een yi jungle ad teemi top en zed mid :') echt zero ap. Gg zac je bent silver 3 waardig.
Because you know i'm all about that ass
pi_143371405
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:02 schreef blow... het volgende:
Als je niet tabbed krijg je trouwens ook niet te zien dat hun zac een sv bouwt tegen een yi jungle ad teemi top en zed mid :') echt zero ap. Gg zac je bent silver 3 waardig.
had je game gespectated, goeie zed hadden jullie
🔒
pi_143371558
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:02 schreef blow... het volgende:
Als je niet tabbed krijg je trouwens ook niet te zien dat hun zac een sv bouwt tegen een yi jungle ad teemi top en zed mid :') echt zero ap. Gg zac je bent silver 3 waardig.
Die info kan je toch bekijken als je zelf in base bent/terug naar je lane aan het lopen bent? Als ik top sta hoef ik echt niet direct te weten of hun botlane een sightstone heeft of niet bijvoorbeeld. Ik kijk in ieder geval alleen voor CS en om te kijken wat mijn directe tegenstander aan het builden is.Als ik dan base ben (geweest) kijk ik hoe de rest er voorstaat.
Wat ik vooral niet snap is hoe je dood kunt gaan door te tabben, want dan kies je gewoon erg slechte momenten uit denk ik. Misschien dat je daar op kan letten?
~Si vis amari, ama~
pi_143377758
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:54 schreef Doosopwielen het volgende:

[..]

had je game gespectated, goeie zed hadden jullie
hij had wel ap runes.
Because you know i'm all about that ass
pi_143377806
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:54 schreef Doosopwielen het volgende:

[..]

had je game gespectated, goeie zed hadden jullie
die lebkanc van de game ervoor was diamond 3 smurf maar door de 1.5 stacks per minuut nasus alsnog verloren.
Because you know i'm all about that ass
pi_143377909
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:58 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Die info kan je toch bekijken als je zelf in base bent/terug naar je lane aan het lopen bent? Als ik top sta hoef ik echt niet direct te weten of hun botlane een sightstone heeft of niet bijvoorbeeld. Ik kijk in ieder geval alleen voor CS en om te kijken wat mijn directe tegenstander aan het builden is.Als ik dan base ben (geweest) kijk ik hoe de rest er voorstaat.
Wat ik vooral niet snap is hoe je dood kunt gaan door te tabben, want dan kies je gewoon erg slechte momenten uit denk ik. Misschien dat je daar op kan letten?
_O_ thx. Niet aan gedacht helaas :')
Because you know i'm all about that ass
pi_143378006
Iemand die International WildCard Qualifiers kijkt?
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_143378404
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2014 17:28 schreef Enzyme0546 het volgende:
Na 10 ranked matches geplaats in silver 2 :)

Voor wie soms een potje wil spelen add 'Frequzi'
Gepromoveerd naar silver 1, op naar gold! :D

quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:11 schreef PSYCHEV het volgende:
Iemand die International WildCard Qualifiers kijkt?
Ja nu
nee.
pi_143380431
Morgana flink generfd de laatste patch zie ik.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 15:55:55 #148
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_143381274
Sup bros,

Iemand in voor een revive team?

Plan de campagne,

Iedereen pakt een champ met een leuke passive als Zac/Aatrox/Anivia, of bijv Karthus, de after-death, of zilean en yorick qua ulti. Daarna neemt iedereen TP Revive mee, en gaan we rellen. Iedereen haalt als 2e of 3e item een guardians angel, en als iedereen zn revive en tp up heeft, kan je meerdere keren achter elkaar teamfighten. Als je GA of Passive procced, ga je maybe dood, dan revive je, en TP je ZSM terug naar de locatie om weer volgas verder te assasinaten!

Dat is het idee, mensen die dit een keer willen proberen?
Tadumtiedum.
pi_143382526
Blow posts. _O-
We're slowly approaching inevitable death.
pi_143382728
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:33 schreef dustbrain het volgende:
Blow posts. _O-
#completeguide to get bronze 5 in solo queue
Because you know i'm all about that ass
pi_143382910
yes ben diamond 1
🔒
pi_143382982
quote:
7s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:46 schreef Doosopwielen het volgende:
yes ben diamond 1
Feli _O_
Because you know i'm all about that ass
pi_143385024
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 09:35 schreef blow... het volgende:

[..]

alleen de wards die je koopt. Die alleen de greens en pinks.
Ja best lastig dus als je als sup met een sightstone speelt en die info dus niet wordt weer gegeven.. xd
pi_143385107
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:03 schreef Liandri het volgende:

[..]

Ja best lastig dus als je als sup met een sightstone speelt en die info dus niet wordt weer gegeven.. xd
Wel eens de match history op LoL site bekeken?
pi_143386199
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:06 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Wel eens de match history op LoL site bekeken?
ja ik heb altijd 100 wards


Omdat ik veel teemo speel :D
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 13 augustus 2014 @ 22:06:38 #156
399406 SoyFeliz
Cada día te quiero mas....
pi_143394326
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:55 schreef Djurres het volgende:
Sup bros,

Iemand in voor een revive team?

Plan de campagne,

Iedereen pakt een champ met een leuke passive als Zac/Aatrox/Anivia, of bijv Karthus, de after-death, of zilean en yorick qua ulti. Daarna neemt iedereen TP Revive mee, en gaan we rellen. Iedereen haalt als 2e of 3e item een guardians angel, en als iedereen zn revive en tp up heeft, kan je meerdere keren achter elkaar teamfighten. Als je GA of Passive procced, ga je maybe dood, dan revive je, en TP je ZSM terug naar de locatie om weer volgas verder te assasinaten!

Dat is het idee, mensen die dit een keer willen proberen?
Oh dat klinkt echt awesome^^ jammmer genoeg speel ik die champs niet. Mijn vriend zou wel mee kunnen doen en zac spelen. Dat speelt hij zelfs op ranked als jungler.
En team met alleen maar (flash/teleport) pulls is ook super grappig om te proberen trouwens :D
pi_143395036
Of dunk squad, ziet er ook wel grappig uit:
  woensdag 13 augustus 2014 @ 22:39:41 #158
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_143395825
We hebben al meerdere comps geprobeert,

Zoals, ADC top, Cassio Teemo bot, waarom? Infinite Twin Fang op cassio.

We hebben een stealth comp geprobeert. Shaco/Evelynn/Rengar/Akali/ en nog een met stealth die ik ff kwijt ben,

Double ADC, dus ADC supp top, adc supp bot, en een APC mid, waarvan de supps uiteraard volgas tank gingen,,

Soms moet je dingen vinden om te changen, en het werkt ook nog soms :)
Tadumtiedum.
pi_143398630
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 22:06 schreef SoyFeliz het volgende:

[..]

Oh dat klinkt echt awesome^^ jammmer genoeg speel ik die champs niet. Mijn vriend zou wel mee kunnen doen en zac spelen. Dat speelt hij zelfs op ranked als jungler.
En team met alleen maar (flash/teleport) pulls is ook super grappig om te proberen trouwens :D
laatst een team met alleen maar smite tp geprobeerd . In het begin begon de enemy te trashtalken en later waren ze vrij stil nadat we complete map control hadden met 5 tps alle barons en dargs en veel teemo shrooms.
Because you know i'm all about that ass
pi_143398895
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 22:39 schreef Djurres het volgende:
We hebben al meerdere comps geprobeert,

Zoals, ADC top, Cassio Teemo bot, waarom? Infinite Twin Fang op cassio.

We hebben een stealth comp geprobeert. Shaco/Evelynn/Rengar/Akali/ en nog een met stealth die ik ff kwijt ben,

Double ADC, dus ADC supp top, adc supp bot, en een APC mid, waarvan de supps uiteraard volgas tank gingen,,

Soms moet je dingen vinden om te changen, en het werkt ook nog soms :)
zit nu de nieuwste xerath mid video van anklespankin te kijken (epic juke op 10mins 54 secs :P) en daarin zit een cassio bot met een twitch. Ik wist niet dat die ook kon maar alle poisons werken dus.
Because you know i'm all about that ass
pi_143403042
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:33 schreef dustbrain het volgende:
Blow posts. _O-
Elke post is werkelijk waar een grap.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 11:13:35 #162
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_143406493
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 23:41 schreef blow... het volgende:

[..]

laatst een team met alleen maar smite tp geprobeerd . In het begin begon de enemy te trashtalken en later waren ze vrij stil nadat we complete map control hadden met 5 tps alle barons en dargs en veel teemo shrooms.
Wij gingen als eckte baaschen Flash Smite bot, graves en blitz.

Als ze achter minions gingen halen, gewoon allebei een minion smiten, en dan kon ik grabben. Vonden ze niet zo leuk, maar na 4 goeie grabs snapten ze dat ze moesten turrethuggen.

Uiteindelijk een Lvl 3 drake gepakt, en een 15:31 baron. :D
Tadumtiedum.
pi_143409105
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 07:57 schreef Proxzor het volgende:

[..]

Elke post is werkelijk waar een grap.
Ok.

-rammus 2014-
Because you know i'm all about that ass
pi_143409118
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 11:13 schreef Djurres het volgende:

[..]

Wij gingen als eckte baaschen Flash Smite bot, graves en blitz.

Als ze achter minions gingen halen, gewoon allebei een minion smiten, en dan kon ik grabben. Vonden ze niet zo leuk, maar na 4 goeie grabs snapten ze dat ze moesten turrethuggen.

Uiteindelijk een Lvl 3 drake gepakt, en een 15:31 baron. :D
dat is trouwens wel een leuke. Eens proberen dan maar :D
Because you know i'm all about that ass
  donderdag 14 augustus 2014 @ 13:34:54 #165
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_143410773
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:36 schreef blow... het volgende:

[..]

dat is trouwens wel een leuke. Eens proberen dan maar :D
Met jou legendarische typ en LoL skills gaat dat helemaal goed komen :')
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_143410995
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 23:48 schreef blow... het volgende:

[..]

zit nu de nieuwste xerath mid video van anklespankin te kijken (epic juke op 10mins 54 secs :P) en daarin zit een cassio bot met een twitch. Ik wist niet dat die ook kon maar alle poisons werken dus.
Geweldig is dat ja _O- Prachtige flash van Ryze 8)7
~Si vis amari, ama~
pi_143411595
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 13:34 schreef OuweBaas het volgende:

[..]

Met jou legendarische typ en LoL skills gaat dat helemaal goed komen :')
ofc.
Because you know i'm all about that ass
pi_143411603
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 13:40 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Geweldig is dat ja _O- Prachtige flash van Ryze 8)7
idd _O-
Because you know i'm all about that ass
pi_143411890
Eerste game tegen Gnar. Heb hem helemaal niet gezien :'(
pi_143413892
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 22:39 schreef Djurres het volgende:
We hebben al meerdere comps geprobeert,

Zoals, ADC top, Cassio Teemo bot, waarom? Infinite Twin Fang op cassio.

We hebben een stealth comp geprobeert. Shaco/Evelynn/Rengar/Akali/ en nog een met stealth die ik ff kwijt ben,

Double ADC, dus ADC supp top, adc supp bot, en een APC mid, waarvan de supps uiteraard volgas tank gingen,,

Soms moet je dingen vinden om te changen, en het werkt ook nog soms :)
Dingen uitproberen kan wel maar die combo's zijn gewoon dom. Tenzij het de bedoeling is dat het niks wordt natuurlijk.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_143414152
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:04 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Dingen uitproberen kan wel maar die combo's zijn gewoon dom. Tenzij het de bedoeling is dat het niks wordt natuurlijk.
Altijd gelijk dat negatieve bij jou. Ze proberen iets omdat het hen leuk lijkt, niet omdat het gelijk een perfecte combo is.
pi_143416708
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:11 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Altijd gelijk dat negatieve bij jou. Ze proberen iets omdat het hen leuk lijkt, niet omdat het gelijk een perfecte combo is.
Ja dat zeg ik er toch bij. "Tenzij het de bedoeling is dat het niks wordt" Niet zo maf doen gaytje.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_143416907
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:25 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Ja dat zeg ik er toch bij. "Tenzij het de bedoeling is dat het niks wordt" Niet zo maf doen gaytje.
:') lekker commentaar op anderen terwijl jij echt niks bijdraagt aan dit topic :')
Because you know i'm all about that ass
pi_143417091
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:30 schreef blow... het volgende:

[..]

:') lekker commentaar op anderen terwijl jij echt niks bijdraagt aan dit topic :')
Niks geen comentaar, gewoon enkele challenger tips.
We're slowly approaching inevitable death.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 16:48:09 #175
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_143417512
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:36 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Niks geen comentaar, gewoon enkele challenger tips.
Challenger in puur kankeren of niet?
Tadumtiedum.
pi_143417847
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:25 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Ja dat zeg ik er toch bij. "Tenzij het de bedoeling is dat het niks wordt" Niet zo maf doen gaytje.
En weer laat je zien dat je niet normaal kan doen. Geeft niet hoor, je moeder blijft altijd van je houden, al zijn zelfs daar twijfels over.
pi_143418194
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:48 schreef Djurres het volgende:

[..]

Challenger in puur kankeren of niet?
Ja, net zoals dat jij mental-challenger bent.

hihihihihihihi
We're slowly approaching inevitable death.
pi_143418211
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:59 schreef Barbewire het volgende:

[..]

En weer laat je zien dat je niet normaal kan doen. Geeft niet hoor, je moeder blijft altijd van je houden, al zijn zelfs daar twijfels over.
ik voel me gay dat ik hier hardop om lachte. :')
We're slowly approaching inevitable death.
pi_143418793
Sneu figuur ook dit jongetje :')
  donderdag 14 augustus 2014 @ 18:31:36 #180
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_143420429
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:11 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Ja, net zoals dat jij mental-challenger bent.

hihihihihihihi
Liever mental challenger, als dat ik me voor doe als challenger ;)
Tadumtiedum.
pi_143420817
Duidelijk lol spelers hier. Best community ever.
pi_143420840
_O-
Nieuw is niet altijd beter.
pi_143420960
Grappiger is het nog als je je realiseert dat een paar van de meest trieste figuren uit dit topic wel degelijk 25+ zijn (of daar iig tegenaan) ;(
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  donderdag 14 augustus 2014 @ 19:04:08 #184
399406 SoyFeliz
Cada día te quiero mas....
pi_143421265
Hou het een beetje gezellig hier^^ moeten we niet vieren dat gnar uit is of zo!? :D
Heb hem nog niet gekocht maar net tegen gespeeld als toplane karma. Best wel zielig aangezien ik wegshielde wanneer hij megagnar werd en hem zo kon kiten :')
Maar hij heeft nog wel gewonnen door te gaan roamen wanneer hij mega werd en onze geweldige kata random ging ulten ipv wegrennen...
Maar ja hij lijkt me wel een geweldige champion :D
pi_143422017
Vind 'm wel leuk alleen ik denk dat ze z'n furybar niet moeten tonen aan het andere team. Het is te makkelijk om z'n mega te ontwijken op deze wijze.
pi_143432967
Damn. Sta ik 20/1 met tristana, kan iedereen aan en dan krijg ik 11000 ping. Probeer ik te reconnecten een halfuur lang en da game is over :X

Zo vervelend.
Because you know i'm all about that ass
pi_143435819
Heeft iemand suggesties voor een adc? Tristana is mn main adc atm maar ik zoek een andere adc met veel burst, goede aoe, reposition tool, steroids en het liefste een goede learning curve. Niet heel squishy ofzo als het kan. Veel range is altijd een plus.
Because you know i'm all about that ass
pi_143435864
:O graves natuurlijk. Als die f2p wordt ga ik m maar eens proberen. Ohjacde champ mag geen mana probs hebben.
Because you know i'm all about that ass
pi_143435937
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:31 schreef Djurres het volgende:

[..]

Liever mental challenger, als dat ik me voor doe als challenger ;)
Ik kan er toch niks aan doen dat ik altijd noobs in mijn team heb.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_143436053
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 01:15 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Ik kan er toch niks aan doen dat ik altijd noobs in mijn team heb.
afk gaan dan zijn er al minder.
Because you know i'm all about that ass
pi_143436089
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 01:24 schreef blow... het volgende:

[..]

afk gaan dan zijn er al minder.
Haha, dit is de eerste opzettelijk komische post die ik van je gelezen heb. Dat meen ik serieus. :P
We're slowly approaching inevitable death.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:29:12 #192
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_143439734
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 01:08 schreef blow... het volgende:
Heeft iemand suggesties voor een adc? Tristana is mn main adc atm maar ik zoek een andere adc met veel burst, goede aoe, reposition tool, steroids en het liefste een goede learning curve. Niet heel squishy ofzo als het kan. Veel range is altijd een plus.
Graves, Jinx, Lucian, Varus, Kog'maw, Ezreal.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:42:32 #193
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_143439991
Varus en repositioning?
Tadumtiedum.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:42:46 #194
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_143439998
Tevens kogmaw hetzelfde?
Tadumtiedum.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:12:15 #195
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_143440606
flash :P
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_143441150
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:12 schreef pl4kkie het volgende:
flash :P
hm ik heb liever wen dash blink of jump in het kit :P
Because you know i'm all about that ass
pi_143441162
Misschien caitlyn ofzo.
Because you know i'm all about that ass
pi_143442063
Graves is nu toch gewoon f2p 8)7
Verder is alles gezegd met Lucian, Ezreal, Caitlyn, Corki en een klein beetje Vayne.
pi_143444413
Laten we even alle adc's opnoemen
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:15:19 #200
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_143445751
Echte ADC's met een goede repositioning zijn Lucian, Graves, Ezreal en Tristana, en cait een heul klein beetje.

Ze hebben allemaal een escape, kunnen over walls/dingen heen jumpen/arcaneshiften/dashen, en icm flash en ghost hebben ze genoeg repostitioning. en zijn champs die gewoon in de huidige meta passen..

Varus heeft alleen selfpeel, evenals kogmaw, vayne is geen echte repositioner, kan niet goed een goede kitegap neerzetten, Miss fortune zelfde verhaal, Draven heeft ook geen echte escape..
Tadumtiedum.
pi_143446557
deze hele discussie kon opgelost worden door een simpele google zoekopdracht
pi_143446574
Hm nu maar ff rp halen. Sugar rush komt maar dan ziu ik voor 10 eu maar 160 rp extra krijgen maar door de sale op de ahri skin krijg ik meer korting :P
Because you know i'm all about that ass
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:27:09 #203
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_143450051
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 14:42 schreef Snorrenbaard het volgende:
deze hele discussie kon opgelost worden door een simpele google zoekopdracht
Dan kunnen we heel dit forum wel opdoeken :')
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:08:25 #204
431380 Colordeaf
Ontzettende eindbaas
pi_143453189
Kom net van Gamescom vandaan, echt heel verbaasd hoe de hele beurs gedomineerd werd door LoL. Speel het zelf ook maar buiten hun eigen stand, die verassend groot was, zag je op alle andere stands, of het nou om hardware ging of whatever, alleen maar LoL gespeeld worden. Plus als je een Cosplayer zag, 90% kans dat het een LoL Character was. Zat wel een hele goede Annie bij overigens.

Ook eindelijk Heroes of Newearth per toeval gezien maar dat deed mij echt helemaal niets.
"The only thing I miss at home is my bike. Speed, solitude and no one can touch me"
Origin / Steam: Colordeaf
PSN: Zalathas
Twitch: http://www.twitch.tv/zalathas
pi_143453900
Foxfire ahri _O_
Geen custom recall maar wel mooie skin ;)
Because you know i'm all about that ass
pi_143455575
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:37 schreef blow... het volgende:
Foxfire ahri _O_
Geen custom recall maar wel mooie skin ;)
Ok
pi_143455793
Jongens wat vinden jullie van mijn LoL spel met HD graphics, is met de Unreal Engine gemaakt dat zie je ook aan de effecten van aanvallen. Och die Hungering Strike is in Cinema 4D gemaakt en geimporteerd.

Turn based 5 vs 5, iedereen is een mannetje.




[ Bericht 18% gewijzigd door Hermanna op 15-08-2014 19:45:49 ]
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 20:07:56 #208
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_143456892
Quinn O+. Wat een leuke adc, Eerst kon ik niet goed omgaan met der kit in ult vorm. Toen zag ik Imaqtpie spelen met haar en opeens is haar kit zoveel duidelijker geworden, en ze is hele leuke high reward champ
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 20:34:13 #209
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143458066
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 20:07 schreef pl4kkie het volgende:
Quinn O+. Wat een leuke adc, Eerst kon ik niet goed omgaan met der kit in ult vorm. Toen zag ik Imaqtpie spelen met haar en opeens is haar kit zoveel duidelijker geworden, en ze is hele leuke high reward champ
Ze is echt underrated, maar ze verdient wel een `fix`.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 20:34:49 #210
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_143458092
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 20:34 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Ze is echt underrated, maar ze verdient wel een `fix`.
Een fix in wat voor opzicht?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 20:39:12 #211
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143458257
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 14:15 schreef Djurres het volgende:
Echte ADC's met een goede repositioning zijn Lucian, Graves, Ezreal en Tristana, en cait een heul klein beetje.
Haar E en Tristana´s W zijn een van de weinige zekere repositioning. Ze hebben casttimes en kunnen interrupt worden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 14:15 schreef Djurres het volgende:
Ze hebben allemaal een escape, kunnen over walls/dingen heen jumpen/arcaneshiften/dashen, en icm flash en ghost hebben ze genoeg repostitioning. en zijn champs die gewoon in de huidige meta passen..
Huidige meta heeft juist ontzettend veel ranged champions die vaster zijn. Tristana heeft dan wel haar W. Als je tristana kent, kun je die met gemak stoppen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 14:15 schreef Djurres het volgende:
Varus heeft alleen selfpeel, evenals kogmaw, vayne is geen echte repositioner, kan niet goed een goede kitegap neerzetten, Miss fortune zelfde verhaal, Draven heeft ook geen echte escape..
Vayne is een en al repositioner. Alleen het is ontzettent moeilijk, vanwege de lage range. Als er iemand een Kite kit heeft is het Vayne. Ze kan super goed kiten, maar je moet er geweldig in zijn om het goed te doen.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143458797
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 20:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Haar E en Tristana´s W zijn een van de weinige zekere repositioning. Ze hebben casttimes en kunnen interrupt worden.

[..]

Huidige meta heeft juist ontzettend veel ranged champions die vaster zijn. Tristana heeft dan wel haar W. Als je tristana kent, kun je die met gemak stoppen.

[..]

Vayne is een en al repositioner. Alleen het is ontzettent moeilijk, vanwege de lage range. Als er iemand een Kite kit heeft is het Vayne. Ze kan super goed kiten, maar je moet er geweldig in zijn om het goed te doen.
Ashe is ook wel een goede kiter vind ik.
Because you know i'm all about that ass
pi_143459561
ALL Speelde hun comp goed uit
🔒
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:20:41 #214
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143459846
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 20:54 schreef blow... het volgende:

[..]

Ashe is ook wel een goede kiter vind ik.
Ja, Kiting van Ashe is geweldig, haar damage is alleen gewoon kut.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143460201
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Ja, Kiting van Ashe is geweldig, haar damage is alleen gewoon kut.
is vind dr damage best goed. Alleen jammer dat haar passive vrij useless is en dat haar e eigenlijk niet echt een goede ability is voor een adc. Ook haar q is een beetje net niet. Het is fijn voor de slow maar je hebt zo weinig damage van je abilities. Verder wel hoge aa damage en goed kin het maken van kills door de cc.
Because you know i'm all about that ass
pi_143460367
Als ze het nou zo kunnen maken dat ze naarvhaar e kan teleporten (net zoals lissandra) maar de cd verhogen dan zou het echt een goede ability zijn.
Because you know i'm all about that ass
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:33:11 #217
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143460495
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:27 schreef blow... het volgende:

[..]

is vind dr damage best goed. Alleen jammer dat haar passive vrij useless is en dat haar e eigenlijk niet echt een goede ability is voor een adc. Ook haar q is een beetje net niet. Het is fijn voor de slow maar je hebt zo weinig damage van je abilities. Verder wel hoge aa damage en goed kin het maken van kills door de cc.
Als ze Ashe nog meer safety geven is het bijna geen ADC meer. Ze is heeft 0 steriods en geen scaling met AD op haar W na. De enigste reden om haar te picken is wanneer je absoluut geen initiation hebt in je team.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143460632
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Als ze Ashe nog meer safety geven is het bijna geen ADC meer. Ze is heeft 0 steriods en geen scaling met AD op haar W na. De enigste reden om haar te picken is wanneer je absoluut geen initiation hebt in je team.
dat teleport naar e is wel een beetje op iderdaad. Ik zou de passive van talon en ashe wisselen ofzo. Dan heeft ze opzich wel een redelijke steroid.
Because you know i'm all about that ass
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:39:32 #219
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143460709
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:37 schreef blow... het volgende:

[..]

dat teleport naar e is wel een beetje op iderdaad. Ik zou de passive van talon en ashe wisselen ofzo. Dan heeft ze opzich wel een redelijke steroid.
10% extra damage... Dat is te veel...
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143460814
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

10% extra damage... Dat is te veel...
ja klopt. Missien 3 procent + 1 procent voor elke aa in de laatste x seconden met een max van 10 procent ofzo. Of 5 procent flat ofzoiets. Hoewel jinx ook 10 procent extra damage heeft in rocket form. Aoe en met 700 range nog ook. Awful attack speed bijgeleverd.
Because you know i'm all about that ass
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:45:19 #221
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143460890
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:42 schreef blow... het volgende:

[..]

ja klopt. Missien 3 procent + 1 procent voor elke aa in de laatste x seconden met een max van 10 procent ofzo. Of 5 procent flat ofzoiets. Hoewel jinx ook 10 procent extra damage heeft in rocket form. Aoe en met 700 range nog ook. Awful attack speed bijgeleverd.
En niet te vergeten manacost.

Er is genoeg wat Ashe een meer gepickte champion maakt. Maar momenteel is ze een Niche pick en dat vind ik wel prima :)
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143460925
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

En niet te vergeten manacost.

Er is genoeg wat Ashe een meer gepickte champion maakt. Maar momenteel is ze een Niche pick en dat vind ik wel prima :)
ashe q heeft ook mana cost.
Because you know i'm all about that ass
pi_143461033
Haar kit blijft het probleem imo. Haar meer damage geven zou haar gamebreakingly op maken.
Because you know i'm all about that ass
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:58:36 #224
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_143461405
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:13 schreef Doosopwielen het volgende:
ALL Speelde hun comp goed uit
Inderdaad, al vind ik ze sowiezo goed spelen.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 22:03:55 #225
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143461636
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:46 schreef blow... het volgende:

[..]

ashe q heeft ook mana cost.
Klopt maar die heeft een permanente slow. Van mij mogen ze bijvoorbeeld op haar Q dat subsequente aanvallen met 0,5/1/1,5/2/2,5 % haar damage doet toenemen tot een max van 2/4/6/8/10 ofzo. De subsequente attacks moeten plaats vinden voor de slow weg is.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143462012
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 22:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Klopt maar die heeft een permanente slow. Van mij mogen ze bijvoorbeeld op haar Q dat subsequente aanvallen met 0,5/1/1,5/2/2,5 % haar damage doet toenemen tot een max van 2/4/6/8/10 ofzo. De subsequente attacks moeten plaats vinden voor de slow weg is.
zoeits ja.
Because you know i'm all about that ass
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 22:41:45 #227
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_143463111
Eindelijk Diamond.
Plot twist: Ergere trolls dan in Platinum.
pi_143463636
Holy carp _O-
Because you know i'm all about that ass
pi_143467939
Effe een vraagje he. Is mordekaiser lastig om af en toe te speleb of moet je hem echt veel spelen om goed te zijn met hem?
Because you know i'm all about that ass
pi_143469444
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 00:52 schreef blow... het volgende:
Effe een vraagje he. Is mordekaiser lastig om af en toe te speleb of moet je hem echt veel spelen om goed te zijn met hem?
Effe een vraagje he. Ben je nou echt zo zwakbegaafd of ben je gewoon aan het trollen
pi_143469719
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 02:00 schreef kensei het volgende:

[..]

Effe een vraagje he. Ben je nou echt zo zwakbegaafd of ben je gewoon aan het trollen
Mijn iq = > ):O zijn iq nu blij?
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 09:14:23 #232
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_143472219
Morde is gewoon op E en W drukken.

Morde goed spelen, moet je wel ff oefenen ja.
Tadumtiedum.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 09:30:05 #233
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_143472378
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 20:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Haar E en Tristana´s W zijn een van de weinige zekere repositioning. Ze hebben casttimes en kunnen interrupt worden.

[..]

Huidige meta heeft juist ontzettend veel ranged champions die vaster zijn. Tristana heeft dan wel haar W. Als je tristana kent, kun je die met gemak stoppen.

[..]

Vayne is een en al repositioner. Alleen het is ontzettent moeilijk, vanwege de lage range. Als er iemand een Kite kit heeft is het Vayne. Ze kan super goed kiten, maar je moet er geweldig in zijn om het goed te doen.
Thanks voor je headsup, waardeer ik. Ik kijk natuurlijk met silver ogen, laat dat voorop stellen.

In silver kan je prima met tristana, corki, en cait repositionen. Dat je interupted kan worden klopt, maar ook dit kan met een lucian dash en graves dash,

zie voorbeeld in spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even over vayne, dit is in zekere zin een repositioner met een korte casttime,
maar in silver niet. Mensen tumblen voor de damage en niet voor het repositionen (in bronze/silver)
Goed met vayne is lastig idd, en ik denk dat een goede vayne een game prima kan carryen, (in silver), als vayne weet wat repositioning is, en wat kiten is.

Nu weten sommige mensen in silver dit niet, en ik wil hiermee niet zeggen dat vayne een slechte repositioner is, maar voor sommige mensen is het niet duidelijk genoeg dat je uberhaupt met vayne KAN repositionen.

Hoop dat het duidelijk is dat ik uit de ogen van een silverspeler kijk, omdat silver, en jij wss platinum/dia..

Tevens, wil je me uitleggen hoe je een goede tristana stopt dan?
Tadumtiedum.
pi_143472382
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 02:18 schreef blow... het volgende:

[..]

Mijn iq = > ):O zijn iq nu blij?
Nee, BG plagen was leuker ;(
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 09:50:54 #235
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143472595
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 09:30 schreef Djurres het volgende:
Goed met vayne is lastig idd, en ik denk dat een goede vayne een game prima kan carryen, (in silver), als vayne weet wat repositioning is, en wat kiten is.

Dat filmpje stopt hem tijdens zijn sprong. Dat kan bij iedere dash, ook graves bijvoorbeeld. Alleen echte flashes zoals Ezreal kunnen niet geěnterrupt worden.

"Jumps" hebben casttimes waarin deze geďnterrupt kunnen worden. Hier nog een voorbeeld van een mid-air tristana stop: Maar dit kan ook in de tijd dat ze haar W in drukt totdat ze weg vliegt. Hetzelfde geld voor Caitlyn. Het duurt even voor haar spell af gaat.

Volgens berekeningen is Tumble een damage afname vanaf 1.0* attackspeed. Ze krijgt er X extra damage voor, maar haar attackspeed is zo belangrijk dat dit haar damage zelfs verlaagt. Wat veel low-tiers niet weten is dat Tumble eigenlijk dus een slechte ability is, als het niet was voor de invisabillity en de mobility.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 10:18:16 #236
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_143472923
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 09:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Dat filmpje stopt hem tijdens zijn sprong. Dat kan bij iedere dash, ook graves bijvoorbeeld. Alleen echte flashes zoals Ezreal kunnen niet geěnterrupt worden.

"Jumps" hebben casttimes waarin deze geďnterrupt kunnen worden. Hier nog een voorbeeld van een mid-air tristana stop: Maar dit kan ook in de tijd dat ze haar W in drukt totdat ze weg vliegt. Hetzelfde geld voor Caitlyn. Het duurt even voor haar spell af gaat.

Volgens berekeningen is Tumble een damage afname vanaf 1.0* attackspeed. Ze krijgt er X extra damage voor, maar haar attackspeed is zo belangrijk dat dit haar damage zelfs verlaagt. Wat veel low-tiers niet weten is dat Tumble eigenlijk dus een slechte ability is, als het niet was voor de invisabillity en de mobility.
Zo had ik dit nog niet bekeken. Als je tumbled met vayne als je atk speed 1.7 is, dan vertraag je eenmalig je attackspeed met 0.7 omdat in de tijd dat je tumble niet kan aa'en.

Maaru, om even terug te komen op het verhaal graves/lucian/trist/cait/corki, alles kan geinterrupt worden op het goede moment, maar dit maakt ze niet meteen een mindergoede repositioner. Ze kunnen uberhaupt iets tenopzichte van kogmaw/varus/ashe/draven
Tadumtiedum.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 10:26:07 #237
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143473069
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 10:18 schreef Djurres het volgende:

[..]

Zo had ik dit nog niet bekeken. Als je tumbled met vayne als je atk speed 1.7 is, dan vertraag je eenmalig je attackspeed met 0.7 omdat in de tijd dat je tumble niet kan aa'en.

Maaru, om even terug te komen op het verhaal graves/lucian/trist/cait/corki, alles kan geinterrupt worden op het goede moment, maar dit maakt ze niet meteen een mindergoede repositioner. Ze kunnen uberhaupt iets tenopzichte van kogmaw/varus/ashe/draven
Wel wanneer er casttime en traveltime meegenomen wordt. Deze casttime en travel time kunnen geďnterrupt worden. Hierdoor is de totale tijd waar in jouw repositionskill gebruikt wordt groter. En tijdens je casttime is het zelfs zo erg dat je 0 distance aflegt, maar de CD wel wordt geďnterrupt.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143473276
Gisteren werd onze tristana ge-ult door warwick terwijl ze net van de grond was. Ze maakte haar jump af, maar warwick stond op haar beginplaats haar te ulten. Zag er erg vreemd uit, zo'n wolf die niets aan het happen/bijten/slaan is, terwijl de healtbar van trist een meter verder wel verdwijnt :D
~Si vis amari, ama~
pi_143473660
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 09:14 schreef Djurres het volgende:
Morde is gewoon op E en W drukken.

Morde goed spelen, moet je wel ff oefenen ja.
thanks. :)
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 13:25:04 #240
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_143476823
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 09:30 schreef kensei het volgende:

[..]

Nee, BG plagen was leuker ;(
Jullie moeders aan de poeder
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 15:05:30 #241
432911 LukeTriton
Layton's apprentice.
pi_143479320
Gnar is echt super fijn als je het mij vraagt, zolang heb je gewoon tank speelt gaat het erg goed!
Zie wel veel Gnar's die keihard afgaan.

Eerste post btw
pi_143482536
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 09:30 schreef kensei het volgende:

[..]

Nee, BG plagen was leuker ;(
Ik mis Bg :'(
We're slowly approaching inevitable death.
pi_143482606
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 09:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Dat filmpje stopt hem tijdens zijn sprong. Dat kan bij iedere dash, ook graves bijvoorbeeld. Alleen echte flashes zoals Ezreal kunnen niet geěnterrupt worden.

"Jumps" hebben casttimes waarin deze geďnterrupt kunnen worden. Hier nog een voorbeeld van een mid-air tristana stop: Maar dit kan ook in de tijd dat ze haar W in drukt totdat ze weg vliegt. Hetzelfde geld voor Caitlyn. Het duurt even voor haar spell af gaat.

Volgens berekeningen is Tumble een damage afname vanaf 1.0* attackspeed. Ze krijgt er X extra damage voor, maar haar attackspeed is zo belangrijk dat dit haar damage zelfs verlaagt. Wat veel low-tiers niet weten is dat Tumble eigenlijk dus een slechte ability is, als het niet was voor de invisabillity en de mobility.
Thresh ult is dus eigenlijk een slechte ability, als het niet was voor de slow en chain cc. .
We're slowly approaching inevitable death.
pi_143482743
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 17:11 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Thresh ult is dus eigenlijk een slechte ability, als het niet was voor de slow en chain cc. .
Heb de ult van Thresh nooit bijzonder gevonden.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 17:18:22 #245
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_143482786
3x travis gafford voor je topic



Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 17:30:51 #246
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_143483132
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 17:16 schreef Popolo het volgende:

[..]

Heb de ult van Thresh nooit bijzonder gevonden.
buiten het feit dat als je het een beetje fatsoenlijk gebruikt, je 2+ members van het enemy team, dusdanig slowt dat jouw team weg kan komen, en de 3 resterende hekjes die er nog staan genoeg afschrikken voor het enemy team om niet de achtervolging in te zetten.

Ik denk dat je zijn ult onderschat. dmg voor de ult is niet onaardig, en in een chase-scenario is die skill zijn gewicht in goud waard, om maar te zwijgen van de Q initiate > R op hun carries in een teamfight. OF de carries moeten flashen om "out of harms way" te komen, OF riskeren finaal gefocussed te worden omdat ze sitting ducks zijn.

kortom, imo, mits fatsoenlijk gebruikt, 1 van de juist betere ulties in de game, en goed uitgedacht imo
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_143484430
AP Gnar is wel moeilijk zeg.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:09:43 #248
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_143484472
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 17:16 schreef Popolo het volgende:

[..]

Heb de ult van Thresh nooit bijzonder gevonden.
Thresh ult is één van de sterkste ults in het spel..
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:23:29 #249
432911 LukeTriton
Layton's apprentice.
pi_143484828
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:08 schreef Hermanna het volgende:
AP Gnar is wel moeilijk zeg.
Gewoon tank spelen dus.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:24:10 #250
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_143484849
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:23 schreef LukeTriton het volgende:

[..]

Gewoon tank spelen dus.
Tenzij je bij mij in het team zit. Dan lekker AP jungle gaan.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:24:48 #251
432911 LukeTriton
Layton's apprentice.
pi_143484872
quote:
19s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:24 schreef RhytmicalRemedy het volgende:

[..]

Tenzij je bij mij in het team zit. Dan lekker AP jungle gaan.
Jungle is niet slecht idd, maar waarom dan AP?
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:34:42 #252
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_143485132
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:24 schreef LukeTriton het volgende:

[..]

Jungle is niet slecht idd, maar waarom dan AP?
Was niet serieus.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 20:11:48 #253
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_143488647
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 00:52 schreef blow... het volgende:
Effe een vraagje he. Is mordekaiser lastig om af en toe te speleb of moet je hem echt veel spelen om goed te zijn met hem?
Makkelijk om op te pikken maar als je er echt goed mee wil worden vergt dat natuurlijk oefening. Wel een niche- pick wegens outdated mechanics (geen mobility noch CC).
pi_143491365
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 20:11 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

Makkelijk om op te pikken maar als je er echt goed mee wil worden vergt dat natuurlijk oefening. Wel een niche- pick wegens outdated mechanics (geen mobility noch CC).
ik hoorde dat hij doomed is tegen opponents met meer range dan hij en dat hij op is tegen teams met minder range dan hij
Because you know i'm all about that ass
  zondag 17 augustus 2014 @ 11:24:10 #255
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143503504
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 21:28 schreef blow... het volgende:

[..]

ik hoorde dat hij doomed is tegen opponents met meer range dan hij en dat hij op is tegen teams met minder range dan hij
Ligt eraan hoe goed je bent. Je hebt je shield om poke tegen te houden. Mits je je abilities continue spamt en de wave pushed (!ganks) kun je veel pressure van een opponent verwijderen
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143506854
Met Karthus Pentakill skin, je raadt het al, een penta gemaakt.
  zondag 17 augustus 2014 @ 13:52:12 #257
432923 NuckChorris
Chuck Norris is over 9000!!!
pi_143507700
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:26 schreef Popolo het volgende:
Met Karthus Pentakill skin, je raadt het al, een penta gemaakt.
Nice
When Chuck Norris reads the dictionary....silly person, he doesn't read it, He CORRECTS it.
pi_143520802
Hahahahahahahahah ginf spelen op mijn broertjes account die in silver 4 zit. Ik werd uitgemaakt voor hacker
pi_143541056


:')
pi_143547397
Maokai moet echt worden generfed rofl
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_143551004
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 02:43 schreef Xetran het volgende:
[ afbeelding ]

:')
Fake and gay
We're slowly approaching inevitable death.
  maandag 18 augustus 2014 @ 15:55:18 #262
399406 SoyFeliz
Cada día te quiero mas....
pi_143556586
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 02:43 schreef Xetran het volgende:
[ afbeelding ]

:')
Is dat echt? Dat is echt zielig. Wanneer ik met mijn vriend speel ben ik vaak wel de enige die niet gold is maar dan zit je ook gewoon bij gold in het team.
Wat ik ook merk is dat ik eigenlijk geen nieuwe dingen durf te proberen wanneer ik met gold speel. Karma supp/top en lux supp/mid main ik dus dat gaat vaak wel goed, maar laatst probeerde ik Oriana supp en liep mijn adc te ragen dat ik niks goed deed :')
pi_143558900
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:55 schreef SoyFeliz het volgende:

[..]

Is dat echt? Dat is echt zielig. Wanneer ik met mijn vriend speel ben ik vaak wel de enige die niet gold is maar dan zit je ook gewoon bij gold in het team.
Wat ik ook merk is dat ik eigenlijk geen nieuwe dingen durf te proberen wanneer ik met gold speel. Karma supp/top en lux supp/mid main ik dus dat gaat vaak wel goed, maar laatst probeerde ik Oriana supp en liep mijn adc te ragen dat ik niks goed deed :')
/mute @champion.
Because you know i'm all about that ass
  maandag 18 augustus 2014 @ 20:39:05 #264
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_143567747
Aahh, wat voelt het toch heerlijk om als adc na 10 min een triple kill te pakken doordat de enemy jungler faalt met een gank en daarna kneiterhard te snowballen
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:47:02 #265
399406 SoyFeliz
Cada día te quiero mas....
pi_143589335
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:46 schreef blow... het volgende:

[..]

/mute @champion.
Dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaan. Vind het wel handig om te kunnen praten in chat. Om bijvoorbeeld te zeggen dat ze er niet in moeten omdat ik geen mana heb. Mensen letten daar blijkbaar niet op :')

Maar nu leuk nieuws: ben EINDELIJK level 30 :D
pi_143590123
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:47 schreef SoyFeliz het volgende:

[..]

Dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaan. Vind het wel handig om te kunnen praten in chat. Om bijvoorbeeld te zeggen dat ze er niet in moeten omdat ik geen mana heb. Mensen letten daar blijkbaar niet op :')

Maar nu leuk nieuws: ben EINDELIJK level 30 :D
Als je iemand mute kunnen zij nog wel lezen wat jij zegt :)
En goed bezig :D
~Si vis amari, ama~
pi_143591929
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:47 schreef SoyFeliz het volgende:

[..]

Dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaan. Vind het wel handig om te kunnen praten in chat. Om bijvoorbeeld te zeggen dat ze er niet in moeten omdat ik geen mana heb. Mensen letten daar blijkbaar niet op :')

Maar nu leuk nieuws: ben EINDELIJK level 30 :D
ik doe de afgelopen 2 weken steeds aan het begin /mute all. Heerlijk.
Because you know i'm all about that ass
pi_143593669
//showoff

pi_143594638
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 15:42 schreef Lamabal het volgende:
//showoff

[ afbeelding ]
geen smite revive op adc :')
Because you know i'm all about that ass
pi_143595348
Nog ein en ik zit weer in plat 3
pi_143597296
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:31 schreef Lamabal het volgende:
Nog ein en ik zit weer in plat 3
Ga weg.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_143597945
Defuck. Ik word steeds met glod en plat in normals gegooid.
Because you know i'm all about that ass
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 19:29:47 #273
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_143601254
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 15:42 schreef Lamabal het volgende:
//showoff

[ afbeelding ]
Showoff? Wat :')

6 winstreak, woehooee, waarvan 2 normals :')

En je bent weer of nog steeds plat 4 _O-
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_143601740
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 19:29 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Showoff? Wat :')

6 winstreak, woehooee, waarvan 2 normals :')

En je bent weer of nog steeds plat 4 _O-
HATERRRRRRRRR. Nee ben het nog steeds.
pi_143607563
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 19:42 schreef Lamabal het volgende:

[..]

HATERRRRRRRRR. Nee ben het nog steeds.
zovaak je r hitten is aleen nodig als je karthus speelt :')
Because you know i'm all about that ass
pi_143607825
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:39 schreef blow... het volgende:

[..]

zovaak je r hitten is aleen nodig als je karthus speelt :')
Nee hoor, karthus heeft wel een redelijke cooldown.
Dan zou het meer HATER

R

R

R

zijn.
pi_143608586
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:44 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Nee hoor, karthus heeft wel een redelijke cooldown.
Dan zou het meer HATER

R

R

R

zijn.
im stuck in urf mode
Because you know i'm all about that ass
pi_143624422
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 17:54 schreef blow... het volgende:
Defuck. Ik word steeds met glod en plat in normals gegooid.
Vertel mij wat }:| Ik kom meer diamonds dan zilvers tegen.
pi_143625919
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 12:34 schreef LadyGrey het volgende:

[..]

Vertel mij wat }:| Ik kom meer diamonds dan zilvers tegen.
in ranked word ik wel gewoon bij bronze 4 gegooid :')
Because you know i'm all about that ass
pi_143626370
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 12:34 schreef LadyGrey het volgende:

[..]

Vertel mij wat }:| Ik kom meer diamonds dan zilvers tegen.
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:21 schreef blow... het volgende:

[..]

in ranked word ik wel gewoon bij bronze 4 gegooid :')
Ik heb hetzelfde. Bij komt het ook doordat ik in bijvoorbeeld team builder queue veel beter presteer (winst:losses 2:1) dan bijvoorbeeld in ranked. Denk dat mijn MMR daar dus hoger is, waardoor je bij betere geplaatst wordt. Maar weet niet of dit bij jullie ook het geval is?
~Si vis amari, ama~
pi_143627388
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:32 schreef FedExpress het volgende:

[..]


[..]

Ik heb hetzelfde. Bij komt het ook doordat ik in bijvoorbeeld team builder queue veel beter presteer (winst:losses 2:1) dan bijvoorbeeld in ranked. Denk dat mijn MMR daar dus hoger is, waardoor je bij betere geplaatst wordt. Maar weet niet of dit bij jullie ook het geval is?
ik ben in bronze geplaatst toen ik pas 170 wins had en nu heb ik er 720 zonder veel ranked te doen. ;)
Because you know i'm all about that ass
pi_143630876
Hmm voor het eerst een pop-up gekregen dat iemand mij ge-report heeft. Het enige potje dat ik vandaag deed was een bot game waar ik niks heb gezegd. Toch benieuwd wat er te klagen valt, jammer dat Riot niks laat zien.
pi_143631146
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:37 schreef Barbewire het volgende:
Hmm voor het eerst een pop-up gekregen dat iemand mij ge-report heeft. Het enige potje dat ik vandaag deed was een bot game waar ik niks heb gezegd. Toch benieuwd wat er te klagen valt, jammer dat Riot niks laat zien.
die pop-up krijg ik dagelijks en ik heb altijd het groene of rode honor ribbon. Dont worry :P
Because you know i'm all about that ass
pi_143633766
Speelt iemand morde? Ik faal als fuck.
Because you know i'm all about that ass
pi_143642206
Nerf ww plz. Alleen botrk en de rest full tank is gg 1 vs 5 penta.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_143645055
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 13:32 schreef FedExpress het volgende:

[..]

[..]

Ik heb hetzelfde. Bij komt het ook doordat ik in bijvoorbeeld team builder queue veel beter presteer (winst:losses 2:1) dan bijvoorbeeld in ranked. Denk dat mijn MMR daar dus hoger is, waardoor je bij betere geplaatst wordt. Maar weet niet of dit bij jullie ook het geval is?
Haast niemand die goed is in ranked doet zijn best in normals. Ik kom vaak genoeg diamonds tegen die ik versla, maar dat komt omdat ik mijn best doe en zij keihard falen want YOLO. Doe het zelf ook vaak genoeg als ik tegen silvers speel.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_143646613
Hoe versla ik troll supports als syndra talon leblanc en zed bijvoorbeeld? Als adc word ik geoneshot omdat ik gesilcences, geult of wat dan ook ben. Heal en flash is meestal niet genoeg en als het genoeg is heb ik ze een minuut later niet meer en killen ze me dan.
Because you know i'm all about that ass
pi_143650095
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:32 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Haast niemand die goed is in ranked doet zijn best in normals. Ik kom vaak genoeg diamonds tegen die ik versla, maar dat komt omdat ik mijn best doe en zij keihard falen want YOLO. Doe het zelf ook vaak genoeg als ik tegen silvers speel.
Ja, dus mijn mmr is hoger en van hun lager waardoor we elkaar tegen komen
~Si vis amari, ama~
pi_143655738
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 22:08 schreef blow... het volgende:
Hoe versla ik troll supports als syndra talon leblanc en zed bijvoorbeeld? Als adc word ik geoneshot omdat ik gesilcences, geult of wat dan ook ben. Heal en flash is meestal niet genoeg en als het genoeg is heb ik ze een minuut later niet meer en killen ze me dan.
Als ze jou killen dan zijn het geen troll supp's. Als ze dat waren zijn ze de lane aan het verkloten en kan jij ze als je een item hebt killen.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_143656208
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 07:35 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Als ze jou killen dan zijn het geen troll supp's. Als ze dat waren zijn ze de lane aan het verkloten en kan jij ze als je een item hebt killen.
Er zou hier een iq+leeftijd-restrictie moeten komen. Falende wijsneuzen alom hier.
pi_143656318
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 08:42 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Er zou hier een iq+leeftijd-restrictie moeten komen. Falende wijsneuzen alom hier.
Oké. Mailtje gestuurd naar Danny ^O^
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_143656360
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 08:51 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Oké. Mailtje gestuurd naar Danny ^O^
Heb je voor de zekerheid voor jezelf een topicban aangevraagd?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2014 08:55:29 ]
pi_143656833
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 08:55 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Heb je voor de zekerheid voor jezelf een topicban aangevraagd?
Nee. Maar wel 1 voor jou. En nog een paar anderen.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_143658288
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 22:08 schreef blow... het volgende:
Hoe versla ik troll supports als syndra talon leblanc en zed bijvoorbeeld? Als adc word ik geoneshot omdat ik gesilcences, geult of wat dan ook ben. Heal en flash is meestal niet genoeg en als het genoeg is heb ik ze een minuut later niet meer en killen ze me dan.
Niet per def een "Troll" sup/ lane..
Eerder een kill lane.. Zo`n lane is er op "gemaakt" om kills te maken tijdens laning om zo aan voldoende power te komen.
Als je dit dus kunt voorkomen en ze veroordeeld tot het delen van CS en zelf gewoon onder turret farmt. zul je in de team fights gewoon een goede kans hebben om de match te winnen omdat ze "under farmed" zijn.

Als ze dan gedurende de TF als nog genoeg kills kunnen krijgen ben je waarschijnlijk als nog genakt though XD
pi_143660311
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 23:17 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Ja, dus mijn mmr is hoger en van hun lager waardoor we elkaar tegen komen
Maar wat maakt dat uit als mmr daar minder waard is? Is net als dat je 1000 euro contant hebt en 2000 euro op de bank waar je 1000 euro rente over moet betalen.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_143660363
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 22:08 schreef blow... het volgende:
Hoe versla ik troll supports als syndra talon leblanc en zed bijvoorbeeld? Als adc word ik geoneshot omdat ik gesilcences, geult of wat dan ook ben. Heal en flash is meestal niet genoeg en als het genoeg is heb ik ze een minuut later niet meer en killen ze me dan.
Niet feeden en dan free win.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_143663195
Was is league toch een verschil van dag en nacht.. (Letterlijk)
Ik speelde de laatste weken allen eigenlijk maar in de avond rond een uurtje of 23.00.. En dat ging eigenlijk altijd heel gemoedelijk of je nou won of verloor..nooit echt gezeur.

Speel nu weer men eerste potje overdag en gelijk binnen 5 min gescheld en gevloeg (al dan niet van het enemy team) in all chat... xD
pi_143663774
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:05 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Maar wat maakt dat uit als mmr daar minder waard is? Is net als dat je 1000 euro contant hebt en 2000 euro op de bank waar je 1000 euro rente over moet betalen.
wat? :? :')
~Si vis amari, ama~
pi_143664158
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:57 schreef FedExpress het volgende:

[..]

wat? :? :')
MMr in normals representeert totaal niet je skillniveau.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_143665664
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:09 schreef dustbrain het volgende:

[..]

MMr in normals representeert totaal niet je skillniveau.
Dat zeg ik toch ook niet? Ik zeg alleen dat ik plats en diamonds tegenkom omdat mijn mmr in TB hoger is dan in ranked en bij hun andersom
~Si vis amari, ama~
pi_143672871
Vol.
Because you know i'm all about that ass
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')