SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
René heeft ooit openlijk toegegeven dat hij graag trollt op Haxball. Mijn advies is dus om hem niet zo serieus te nemen, die jongen meent het niet zo. Eigenlijk is GGMM een soort stille minnaar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:21 schreef tralalala het volgende:
Met mijn teammaat GGMM's zijn opbouwende kritiek als "Kankermongool", "Idioot", "Stijn..." en "Je kan er niets van" ben ik helemaal klaargestoomd voor dit toernooi.
Nee dat kan ik niet. We kunnen er helemaal niks van.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:54 schreef Toto69 het volgende:
Als ik ga mee verdedigen gaan wij sowieso winnen. Dat hebben we afgelopen week gezien toen we met z'n drieën #teamono en co met 4-0 oprolden terwijl zij ook nog een man meer hadden.
Zlata kan dit bevestigen.
Als je bij hem in het team zit doet hij net of hij je mag en zegt hij enkel 'kan gebeuren', 'volgende keer beter', 'geeft niet' en adoreert hij je na een goede actie of goal.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:21 schreef tralalala het volgende:
Met mijn teammaat GGMM's zijn opbouwende kritiek als "Kankermongool", "Idioot", "Stijn..." en "Je kan er niets van" ben ik helemaal klaargestoomd voor dit toernooi.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:46 schreef alors het volgende:
[..]
Als je bij hem in het team zit doet hij net of hij je mag en zegt hij enkel 'kan gebeuren', 'volgende keer beter', 'geeft niet' en adoreert hij je na een goede actie of goal.
Done.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Kan mijn post trouwens in de OP?
GGMM
O, jullie gaan de befaamde 'kluitjes tactiek' hanteren? 1 pass er tussen door naar 1 van mijn kompanen en ze staan voor een leeg goal, en in ons team mist niemand zulke kansen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:11 schreef Mani89 het volgende:
Een team is zo goed als zijn zwakste schakel GGMM, wij als Team 1 gaan dus opreis flink onder druk zetten.
De enige uit team 1 die er iets van kan is Mart, dat zegt al genoeg lijkt mequote:
Van het prijzengeld ga ik heel wat reisjes maken, inderdaadquote:Op zondag 10 augustus 2014 01:11 schreef Euribob het volgende:
Die gaat wat reisjes achter de bal aan maken, inderdaad.
Je hebt gezien hoe Louis van Gaal Wesley Sneijder heeft geprikkeld voor het wk toch? Dit is precies dezelfde psychologische methode die GGMM hanteert.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:21 schreef tralalala het volgende:
Ik zie nu al dat je erg teleurgesteld bent dat je niet meer bij hem in het team zit. Jammer dat je je zo laat kennen alors.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:46 schreef alors het volgende:
Als je bij hem in het team zit doet hij net of hij je mag en zegt hij enkel 'kan gebeuren', 'volgende keer beter', 'geeft niet' en adoreert hij je na een goede actie of goal.
Zoiets zou ik nooit zeggen tegen m'n teamgenoten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:21 schreef tralalala het volgende:
Ik kan me nog wel wat dingen van jou richting mij herinneren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoiets zou ik nooit zeggen tegen m'n teamgenoten.
En uiteindelijk speelde je de sterren van de hemel toen we me 2 man tegen 3 moesten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel wat dingen van jou richting mij herinneren.
Nou, nadat ik een heuse overwinningsreeks had behaald tegen jou kwam ik het laatste potje "toevallig" bij jou in het team.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
En uiteindelijk speelde je de sterren van de hemel toen we me 2 man tegen 3 moesten.
En dan beweren mensen dat mijn kritiek niks helpt
Ja, toeval..quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nou, nadat ik een heuse overwinningsreeks had behaald tegen jou kwam ik het laatste potje "toevallig" bij jou in het team.![]()
quote:
quote:
Team 5:quote:
quote:
quote:
Hoi.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laat ik maar proberen om een datum en tijdstip te vinden
Team 2:
Even zlata lokroepen dan. Ik weet eigenlijk niet wat de usernaam van Drogba is...quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Kan mijn post trouwens in de OP?
GGMM
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:31 schreef S0nic het volgende:
[..]
Kan die lieve mod mij dan ook gelijk toevoegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |