hoax.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:27 schreef beverton het volgende:
Ik ben net afgestudeerd en heb een masterdiploma Bestuurskunde in de pocket
pics van je diplomaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:29 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik zou helaas willen van wel, maar dat is het dus niet
dus hoaxquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:30 schreef beverton het volgende:
[..]
Die ga ik niet het internet op gooien
haha veel plezier met je mboquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:30 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik ga met de André Agassie-look. Een held en ik (moderne held en bevrijder voor veel FOK!-reaguurders die als slaaf door het digitale leven gaan) dat moet een match made in heaven zijn.quote:
Pics van je pikquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:30 schreef beverton het volgende:
[..]
was jij nou van de jongens juicy of ben je gewoon geïnteresseerd in pikken?quote:
Jij wel, ik niet meerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ben nog net zo'n bos als toen ik 20 was![]()
![]()
Ook dezelfde kleur?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb nog net zo'n bos als toen ik 20 was![]()
![]()
Zal je dan het niet even bij gaan trimmen kerelquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb nog net zo'n bos als toen ik 20 was![]()
![]()
Dat niet, maar een kleurtje er in en kleurspoeling met het douchen doet wonderen.quote:
Ik ben geïnteresseerd in schaamhaar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:36 schreef Faux. het volgende:
[..]
was jij nou van de jongens juicy of ben je gewoon geïnteresseerd in pikken?
Als echte man ga je toch niet je haar verven.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat niet, maar een kleurtje er in en kleurspoeling met het douchen doet wonderen.
dat durf je niet recht in jaap stam z'n gezicht te zeggenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:38 schreef Grietje-tit het volgende:
De ziekte van Hedel gaat over de zak en niet over de penis.
Wees blij dat je kaal wordt, het is lullig om te zeggen, maar Jaap Stam was ook kaal.
Copthorne is een mooie vent, maakt fantastische topics en durft te zeggen waar het op staat. Helaas betreur ik dat mijn favoriete reaguurder al een tijd niet aanwezig is op FOK!.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:38 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Godverdomme jij bent echt nog erger dan Copthorne
Waarom niet?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:39 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als echte man ga je toch niet je haar verven.
Als bij mij de grijze haren door gaan zetten dan gaan de wapperende manen eraf en kaal die kop
Ik hoop echt dat jij een kloon bentquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:40 schreef beverton het volgende:
[..]
Copthorne is een mooie vent, maakt fantastische topics en durft te zeggen waar het op staat. Helaas betreur ik dat mijn favoriete reaguurder al een tijd niet aanwezig is op FOK!.
Uhm, nee. Copthorne is oprecht een uitstekende reaguurder en draagt velen malen meer bij aan dit forum dan menig ander.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:41 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat jij een kloon bent
Ga eens naar een logopedistquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:43 schreef beverton het volgende:
[..]
Uhm, nee. Copthorne is oprecht een uitstekende reaguurder en draagt velen malen meer bij aan dit forum dan menig ander.
Jij hebt de ziekte van dwaas: meer water in je kop dan in de Maas.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:27 schreef beverton het volgende:
Ik heb de ziekte van hedel: meer haar op mijn lul dan op mijn schedel
Nee, even serieus. Ik begin kaal te worden en dat is niet heel relaxt. Ik ben net afgestudeerd en heb een masterdiploma Bestuurskunde in de pocket en om zo mijn carriere te beginnen, dat gun je zelfs je ergste vijand niet
Klacht: ik ben kalend
Hey, die is nieuw en ik vind het leukquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:55 schreef Moass het volgende:
[..]
Jij hebt de ziekte van dwaas: meer water in je kop dan in de Maas.
Ik ben ook nieuw en leuk!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:56 schreef beverton het volgende:
[..]
Hey, die is nieuw en ik vind het leuk
Aan potentie geen gebrek inderdaad!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:57 schreef beverton het volgende:
[..]
Je hebt het potentieel om de BevertonAward te winnen
Hahahah dat is een goeie!!11quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
Meer kuttopics dan haar op je schedel ??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |