quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:04 schreef Woelwater het volgende:
Tondeuse, daarna elektrisch.. Eens in de zoveel weken.
Voor de plekken waar haar moet blijven zitten gebruik ik uiteraard een trimmer. Echter maak ik mijn wangen wel gedeeltelijk vrij van haar, daar gebruik ik meestal mesje voor. Voor de keel trouwens ook.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:00 schreef remlof het volgende:
Tegenwoordig trim ik m'n baard alleen nog maar bij met een baardtrimmer.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Voor de plekken waar haar moet blijven zitten gebruik ik uiteraard een trimmer. Echter maak ik mijn wangen wel gedeeltelijk vrij van haar, daar gebruik ik meestal mesje voor. Voor de keel trouwens ook.
Ja, heb daar ook baardgroeiquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]Scheer jij je keel? Tres gevaarlijk.
Heb die krengen geprobeerd ik kom er niet doorheen en krijg mijn kin lang niet zo glad als met fatsoenlijk Gillete-staal. Of dan lijkt het morgens wat en rond 14.00-16.00 zie je alweer een schaduw.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:14 schreef emil23 het volgende:
Nat, dagelijks. Mesjes van de lidl. Die bevallen zeer goed. Heb jarenlang wilkinson sword gebruikt, maar lidl-mesjes doen er niet voor onder.
Die laatste vent spoort echt nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:22 schreef RipMcPants het volgende:
En als het dan toch écht moet, dan neem ik waardig afscheid van mijn baard, zoals onderstaand heerschap:
Welke had je geprobeerd? Die met 2 of 3 mesjes?quote:Op zondag 10 augustus 2014 04:01 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Heb die krengen geprobeerd ik kom er niet doorheen en krijg mijn kin lang niet zo glad als met fatsoenlijk Gillete-staal. Of dan lijkt het morgens wat en rond 14.00-16.00 zie je alweer een schaduw.
Meerdere, vriendin haalt om de zoveel tijd weer es wat op om toch eens te proberenquote:Op zondag 10 augustus 2014 08:12 schreef emil23 het volgende:
[..]
Welke had je geprobeerd? Die met 2 of 3 mesjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |