Volgens veel analisten, waaronder Amerikaanse defensieexperts, zullen de bommen ISIS nauwelijks schaden. (ISIL heeft geen vaste HQ of militaire basis, de Amerikanen missen aqurate informatie over hun locatie en er zouden veel onschuldige burgers kunnen sneuvelen.) In tegendeel: door de bommen wint ISIS aan legitimiteit, waardoor ze meer soldaten kunnen recruteren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:04 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Nog meer bommen op (cr)isis, ik ben voor.
en mag je vrouw wel haar poes scheren dan==, dat vind ik wel mooi staan en helemaal als ie getatoeerd isquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:02 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Gast haat je Moslims ofzo. Een baard laten groeien is sterk aanbevolen in de Islam. Sommige wetsscholen/stromingen zeggen zelfs dat het verplicht is en dat je het nooit mag afscheren.
Laat ze de tyfus krijgen met hun onthoofdingen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:09 schreef Bilge het volgende:
[..]
Volgens veel analisten, waaronder Amerikaanse defensieexperts, zullen de bommen ISIS nauwelijks schaden. (ISIL heeft geen vaste HQ of militaire basis, de Amerikanen missen aqurate informatie over hun locatie en er zouden veel onschuldige burgers kunnen sneuvelen.) In tegendeel: door de bommen wint ISIS aan legitimiteit, waardoor ze meer soldaten kunnen recruteren.
Dat is toch geen baard, een beetje haar mag wel wmb...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en mag je vrouw wel haar poes scheren dan==, dat vind ik wel mooi staan en helemaal als ie getatoeerd is
Hoe? Momenteel is het medicijn erger dan de kwaal.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:10 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Laat ze de tyfus krijgen met hun onthoofdingen.
Wat moeten al die joden hier in Europa? Waarom blijven ze niet waar ze zijn. Dadelijk gaan ze ook land stelen in Europa.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:06 schreef hafez1234 het volgende:
Wat moeten al die Koerden hier in Europa? Waarom blijven ze niet waar ze zijn. Dadelijk gaan ze ook zeuren om onafhankelijkheid in Europa.
Het is inderdaad een zooitje ongeregeld dat normaal gesproken nergens op slaat. Maar in zo'n gebied is eenoog koning, en omdat de wereld tegenwoordig een dorp is krijgen we hun barbarij allemaal te zien op de TV en joetoep, en willen we hun slachtoffers natuurlijk helpen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tja, die indruk krijg je dus niet als je die gasten rondjes ziet draaien met een tank.
Enige militaire hiėrarchie zie je ook niet. Geen generaals te velde. Of andere hoge officieren. Geen organisatie te bekennen in die filmpjes over ISIS tot nu toe.
Ik denk dat ze vooral kunnen doorstoten, omdat ze voornamelijk door woestijn gebied trekken en door een gedemoraliseerde tegenstander? Dwz door hun filmpjes op inet, vlucht iedereen weg, houden ze geen tegenstander over.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:04 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Zo hé en als het traditie is mag het wel maar voor geloof mag het niet.
Dat is natuurlijk enerzijds het beeld dat ze willen oproepen via internet, via die docu tot nu toe part1 en -2 van Vice, denk ik. Wil je echt een staat runnen dan heb je toch bekwame lieden nodig, lijkt me.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:16 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Het is inderdaad een zooitje ongeregeld dat normaal gesproken nergens op slaat. Maar in zo'n gebied is eenoog koning, en omdat de wereld tegenwoordig een dorp is krijgen we hun barbarij allemaal te zien op de TV en joetoep, en willen we hun slachtoffers natuurlijk helpen.
Niet zo lang geleden zou dit een berichtje op pagina 5 van de krant zijn geweest.
Hafez?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:20 schreef scarymovie123 het volgende:
zullen we allemaal voortaan die hafez negeren?
John Mccain weer he.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:44 schreef Charismatisch het volgende:
McCain Says Limited U.S. Strikes on Militants in Iraq Are Not Enough
Senator John McCain said he would favor sending combat air controllers into Iraq to help identify targets for airstrikes. Heavy military equipment should be rushed into Erbil, the Kurdish capital, the senator said. And he said he believed the airstrikes must extend into ISIS-controlled territory in Syria. “ISIS has erased the boundary between Iraq and Syria,” Mr. McCain said. Yet the president, he said, “has failed so far to even mention Syria.”
http://www.nytimes.com/20(...)-are-not-enough.html
Is er bekend hoeveel het er nu ongeveer zijn ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:26 schreef SemiticBerber het volgende:
[..]
Dat zijn vooral de sjieten, ze komen vanuit Jemen, India, Pakistan, Libanon, Kuweit, Bahrain naar Irak om de milities bij te staan.
Dit valt in de categorie 'Failed state'. Maar het is ook een menselijke tragedie die je tegenwoordig op internet kan meemaken en waarbij je te hulp zou willen snellen. Een soort Mad Max scenario dat ergens echt gebeurt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk enerzijds het beeld dat ze willen oproepen via internet, via die docu tot nu toe part1 en -2 van Vice, denk ik. Wil je echt een staat runnen dan heb je toch bekwame lieden nodig, lijkt me.
Dat zijn er gelukkig nog niet zoveel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:29 schreef Charismatisch het volgende:
More Indians have joined ISIS in Iraq: Report
Amidst reports that four Indians are believed to have joined the ISIS, the Maharashtra police now suspect that more young men may have 'enrolled' in the Sunni militant group in Iraq. According to a news channel, around 15 men are missing from Bhiwandi and Mumbra in the Thane district near Mumbai.
http://zeenews.india.com/(...)q-report_947800.html
Dat zijn met terugwerkende kracht geen Nederlanders wat mij betreft hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat zijn er gelukkig nog niet zoveel.
Is er wat bekend over Nederlanders die zich hebben aangesloten bij de isis daar ?
Wat dan wel ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:36 schreef JerryWesterby het volgende:
Nederlander is niet een paspoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |