Onzin.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:26 schreef mrstylo het volgende:
Fucking zomer en je hebt zo'n lange baard. Hebben alleen isis leden
Denk niet dat het wat met zijn baard heeft te makenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Best wel terecht. Sowieso zijn alle moslims met baarden verdacht.
die graphics zijn levens echt tegenwoordigquote:
what everrrquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Best wel terecht. Sowieso zijn alle moslims met baarden verdacht.
Suicide car bomber?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:20 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
Schijnt in Denemarken te zijn.
Al nusra, booka aram en fsa ook.quote:
Koerden behandelen Arabieren beter dan de Arabieren de Koerden ooit hebben behandeld. (Ook nu worden Koerden in Bagdad vermoord.)quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:50 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
btw koerden haten arabieren dus als er ook maar een isis member in erbil is dan wordt die meteen opgejaagd door het volk weet ik zkr
Maar snap het nog steeds niet. Deed hij iets fout?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Denk niet dat het wat met zijn baard heeft te maken
Schijnt woordenwisseling te zijn geweest bij een demo. Meer info heb ik er nog niet over gevonden weet ook niet hoe legit dit is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar snap het nog steeds niet. Deed hij iets fout?
samenvatting?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:27 schreef Che_ het volgende:
Interessante artikel
http://www.meri-k.org/pub(...)hip-will-it-survive/
Stap 8 heeft zo fucking veel verneukt....... rampzalig geweest.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:36 schreef Reki het volgende:
A comprehensive 54-step guide to how the US ruined Iraq
Dat is traditie daarquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:32 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
En de Jezidi-mannen met hun baarden.
EgyptAir, Etihad & Emirates are suspended till further notice in Erbilquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:11 schreef Charismatisch het volgende:
Emirates vliegt vanaf vandaag niet meer naar Erbil
[ afbeelding ]
Geef de troll geen aandacht. Je voedt hem zo alleen maar...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:41 schreef UpsideDown het volgende:
Als de Amerikanen Tel Aviv niet steunden, was Israël allang door Arabieren veroverd.
ISIS is geen erkende, officiële staat, dus de Koerden hebben, (nog wel) meer succes.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:55 schreef hafez1234 het volgende:
Ik denk dat de Koerden best jaloers zijn op ISIS. ISIS heeft in een jaar tijd een staat kunnen krijgen. De Koerden zijn al decennia bezig zonder resultaat. Ook heeft ISIS een sterkere strijdkrachten.
ISIS is onafhankelijk. De Koerden hebben niet onafhankelijkheid uitgeroepen. Ze erkennen zelf dat ze deel uitmaken van andere landen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:45 schreef HighTech het volgende:
[..]
ISIS is geen erkende, officiële staat, dus de Koerden hebben, (nog wel) meer succes.
Mocht ISIS verslagen worden, dan willen Syrië en Irak dat grondgebied weer terug natuurlijk. Zinloos dus.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:05 schreef Reki het volgende:
Waarom roepen de Koerden geen onafhankelijkheid uit in Irak en Syrië? Lijkt me een goed moment voor ze nu Syrië en Irak in puin liggen.
Met 100 man miljoenensteden binnenrijden en een vlaggetje laten zien, noem ik geen land. Laat staan dat het land erkent is of dat ze het kunnen besturen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:49 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
ISIS is onafhankelijk. De Koerden hebben niet onafhankelijkheid uitgeroepen. Ze erkennen zelf dat ze deel uitmaken van andere landen.
twitter:KurdistanRegion twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 20:34:45Dr Fuad - Unfortunately there have been a few incidents of Arabs in Kurdistan supporting ISIS on social media. But this is a small minority reageer retweet
Werd gisteren ook al gepost. Vandaag heeft men aangegeven dat anti-Arabieren-demonstraties niet getolereerd zullen worden in Koerdistan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:54 schreef BluesRebel het volgende:
twitter:KurdistanRegion twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 20:34:45Dr Fuad - Unfortunately there have been a few incidents of Arabs in Kurdistan supporting ISIS on social media. But this is a small minority reageer retweet
![]()
![]()
![]()
In Irak kunnen ze dat sowieso niet, dat is al jarenlang van de Koerden. Er zal wel onenigheid zijn over Kirkuk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:49 schreef HighTech het volgende:
[..]
Mocht ISIS verslagen worden, dan willen Syrië en Irak dat grondgebied weer terug natuurlijk. Zinloos dus.
Gelijk hebben ze. Vond het ook overdreven en niet echt Koerdischquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:56 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Werd gisteren ook al gepost. Vandaag heeft men aangegeven dat anti-Arabieren-demonstraties niet getolereerd zullen worden in Koerdistan.
Ah ok. Ik wist wel dat ze zeiden dat ze dat niet gingen tolereren maar wist de aanleiding (voor die anti-Arabische demonstraties) niet helemaal.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:56 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Werd gisteren ook al gepost. Vandaag heeft men aangegeven dat anti-Arabieren-demonstraties niet getolereerd zullen worden in Koerdistan.
K.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:36 schreef hafez1234 het volgende:
Als er geen Amerikaanse diplomaten in Erbil waren, was Erbil allang door ISIS veroverd.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:32 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Koerden behandelen Arabieren beter dan de Arabieren de Koerden ooit hebben behandeld. (Ook nu worden Koerden in Bagdad vermoord.
Hij heeft gelijk hoor. Hoe de Koerden de Arabieren behandelen is tienmaal beter dan ooit andersom is geweest.quote:
Het ging meer om het laatste stukje. Ook nu worden er Koerden vermoord in Baghdad?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk hoor. Hoe de Koerden de Arabieren behandelen is tienmaal beter dan ooit andersom is geweest.
nou... die gaan zkr vermoordt worden door die vieze terroristen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:20 schreef Charismatisch het volgende:
Strijders van Islamitische Staat (IS) hebben gedreigd met het vermoorden van ruim 300 gezinnen van de yezidi-minderheid als ze zich niet tot de islam bekeren. Dat hebben getuigen en een yezidi-parlementariër zaterdag gezegd.
De yezidi-gezinnen zouden in drie dorpen in het noorden van Irak zijn omsingeld door soennitische extremisten. Het yezidisme is een van de oudste geloofsuitingen en combineert elementen uit onder meer het christendom en de islam.
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_massamoord___.html
In Baghdad wordt elke bevolkingsgroep wel vermoord. Niet alleen de Koerden, idd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het ging meer om het laatste stukje. Ook nu worden er Koerden vermoord in Baghdad?
Hier een verhaal: http://www.independent.co(...)minated-9652633.htmlquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het ging meer om het laatste stukje. Ook nu worden er Koerden vermoord in Baghdad?
Ik denk niet dat de term 'terroristen' hier gepast is. Terreur heeft als doel angst zaaien en er wordt veel beweerd dat dat een belangrijk middel van ISIS is, maar volgens mij is dat niet de reden voor de wreedheden van ISIS. Ik heb sterk de indruk dat ze zich zo beestachtig gedragen omdat ze echt geloven dat dit zo moet van hun geloof.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:25 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
nou... die gaan zkr vermoordt worden door die vieze terroristen.
Ze spelen een beetje de veldtochten van Mohammed na.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik heb sterk de indruk dat ze zich zo beestachtig gedragen omdat ze echt geloven dat dit zo moet van hun geloof.
Dat kun je sowieso wel zeggen en dat zeggen ook velen. De Koerden hadden Maliki en Bagdad allang gewaarschuwd voor toenemende onvrede onder de soennieten en toenemende steun voor ISIS. Deden er niks mee. De soennieten klagen al jaren over discriminatie door Bagdad. Ook niks meegedaan. De sjiieten zijn nog wel pro-Maliki (ook niet iedereen meer), maar naast Iran en Syrië eigenlijk niemand meer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:38 schreef empa1010 het volgende:
Kun je nu door al deze ongein concluderen dat het land geen sterke en duidelijke leider had en dat dit een gevolg is van... of is dat iets te simpel gedacht? Niet dat Hoessein ideaal was, integendeel, maar dit is verre van ideaal lijkt me.
Het is ook niet de taak van de Amerikanen om tegen moslimextremisme te strijden, of wel?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:36 schreef hafez1234 het volgende:
Als er geen Amerikaanse diplomaten in Erbil waren, was Erbil allang door ISIS veroverd.
http://nos.nl/artikel/684574-vraad-bespreekt-isisresolutie.htmlquote:V-raad bespreekt ISIS-resolutie
De VN-Veiligheidsraad bespreekt een ontwerp-resolutie die de islamitische terreurbeweging ISIS moet verzwakken. Persbureau Reuters heeft een concept-versie in handen, die door Groot-Brittannië is opgesteld. De Veiligheidsraad wil belangrijke leden van ISIS aanpakken door hen financiële sancties op te leggen.
ISIS-leiders mogen volgens de resolutie niet meer reizen en hun internationale tegoeden moeten worden bevroren. Ook veroordeelt het document de directe en indirecte handel met ISIS en de Syrische terreurbeweging al-Nusra.
De 15 leden van de Veiligheidsraad hebben volgens Reuters gisteren over de resolutie gesproken. Later deze week zou er al over gestemd kunnen worden.
Humanitaire hulp
Eerder vandaag maakte de Amerikaanse president Obama bekend dat hij hulp krijgt van Frankrijk en Groot-Brittannië bij zijn hulp-actie voor vluchtelingen in het Sinjar-gebergte in Irak. Duizenden niet-islamitische minderheden bivakkeren daar, omdat ze bang zijn om door ISIS-leden te worden gedood.
Frankrijk stuurt waarschijnlijk vanavond nog de eerste hulpgoederen naar het gebergte.
Mijn vader zijn woorden: discussies tussen PKK-aanhangers en Koerden uit Irak. De Koerden uit Irak wilden het over het conflict hebben maar de PKK-aanhangers riepen alleen maar "Lang leve Apo, Lang leve PKK." Ze wilden totaal niet in gesprek gaan volgens mijn vader, alsof ze voor de PKK en Apo daar waren gekomen in plaats van voor de vluchtelingen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:46 schreef mrstylo het volgende:
Bij demonstratie van vandaag in Den Haag was er bijna ruzie tussen de yezidis en Berzani aanhangers
Gelukkig weet iedereen waar het fout lag nu
Dat weet ik niet. Iemand die ik ken die daar was vertelde dat er Berzani aanhangers waren die met een foto van demonstreerde en daar werden ze boos om.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:51 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Mijn vader zijn woorden: discussies tussen PKK-aanhangers en Koerden uit Irak. De Koerden uit Irak wilden het over het conflict hebben maar de PKK-aanhangers riepen alleen maar "Lang leve Apo, Lang leve PKK." Ze wilden totaal niet in gesprek gaan volgens mijn vader, alsof ze voor de PKK en Apo daar waren gekomen in plaats van voor de vluchtelingen.
Was v. Aartsen er ook?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Iemand die ik ken die daar was vertelde dat er Berzani aanhangers waren die met een foto van demonstreerde en daar werden ze boos om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |