ja man ik was 17 en zij 23 en toen wilden ze een tijdschrift maken over seks en toen dacht ik: ik ga weg.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen dat je het dan niet leuk vindZeker met allemaal oudere mensen voel je je daar toch een beetje awkward.
Soms heb ik echt een ongelooflijke mazzel met vragenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja deze had ik echt niet mogen winnen. Tegen Fokkie had ik echt weer pech tho, kreeg op het beslissende moment een vraag waarvan ik niets wist
Die herkende ik ook niet. Ik vind The Eagles allemaal iets te gladjes en goed in het gehoor liggen. Ik snap hun faam boven andere bands nooit zo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook die van Hotel California niet
Ik herkende hem toevallig omdat ik er nog iets van moest maken op schoolquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is buiten het laatste nummer ook wel een beetje een zaadplaat. Zou ik ook niet herkennen
Je bent toch niet zo preuts hè?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ja man ik was 17 en zij 23 en toen wilden ze een tijdschrift maken over seks en toen dacht ik: ik ga weg.
Omdat het een geweldige band is met heerlijke muziekquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die herkende ik ook niet. Ik vind The Eagles allemaal iets te gladjes en goed in het gehoor liggen. Ik snap hun faam boven andere bands nooit zo.
The Last Resort is wel sterk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die herkende ik ook niet. Ik vind The Eagles allemaal iets te gladjes en goed in het gehoor liggen. Ik snap hun faam boven andere bands nooit zo.
hoe kan ik daarover schrijven als ik celibaatleef leid???quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik herkende hem toevallig omdat ik er nog iets van moest maken op school
Daarbij is the Eagles niet zaad
[..]
Je bent toch niet zo preuts hè?
Al zat ik ook met mensen in de klas die 4 jaar jonger zijn, maar gelukkig kan ik me heel goed aanpassen aan jongere mensen
Jij was waarschijnlijk geestelijk inderdaad alsnog de jongste.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo preuts hè?
Al zat ik ook met mensen in de klas die 4 jaar jonger zijn, maar gelukkig kan ik me heel goed aanpassen aan jongere mensen
Eens opzetten. Ik zat hard aan de Falkenbachquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Last Resort is wel sterk.
quote:Morgen staat het dan te gebeuren. De restanten van tropische orkaan Bertha trekken over het land. Dat gaat volgens MeteoGroup in de middag gepaard met potentieel zeer forse regen- en onweersbuien die vanuit het zuiden het land binnentrekken, lokaal met zware windstoten tot mogelijk 100 kilometer per uur. Ook na passage van de buien waait het fors.
Hoe jij tegenover seks staat als maagd en hoe je denkt dat het is ofzoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:01 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe kan ik daarover schrijven als ik celibaatleef leid???
Ja, niks mis met eeuwig jong blijven.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij was waarschijnlijk geestelijk inderdaad alsnog de jongste.
xD goeie grap heer lrquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt me nog te zoetsappig voor jou, maar nummer zit wel goed in elkaar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Eens opzetten. Ik zat hard aan de Falkenbach
blijf toch binnenquote:
ja daar was ik toen niet zo open overquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe jij tegenover seks staat als maagd en hoe je denkt dat het is ofzo
[..]
Ja, niks mis met eeuwig jong blijven.
lekker binnen zitten met warme chocolademelk en een boekjequote:
Maar jij hoefde toch ook niet perse dat artikel te schrijven. Of wilden ze een heel blad maken vol met seks?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ja daar was ik toen niet zo open overdus niemand wist dat
wat gaan jullie doenquote:
Ja dat wilden ze, zoiets.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar jij hoefde toch ook niet perse dat artikel te schrijven. Of wilden ze een heel blad maken vol met seks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |