SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Oh.
Nicequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:31 schreef supersof het volgende:
ik had nog best goede cijfers voor journalistiek
Correct Nederlands 7,8
Ja, denk dat ik nu hoger kan halen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nice
Maar Nederlands is ook wel makkelijk toch
ik weet geen eens meer mijn cijfers voor mijn examensquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik nu hoger kan halen.
En gelukkig nu ook 2 jaar ouder. Hopelijk voelt het nu allemaal wat natuurlijker en beter aanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:35 schreef supersof het volgende:
ik had ook een 5,4 zie ik nu voor iets waar ik niet voor had geleerd![]()
verder zevens en achten
Ga pianospelen. Overtref John zijn optreden bij College tourquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:37 schreef supersof het volgende:
oke lekker interessant
maar het is zo dood hier
ja het is dat ik die cijfers nu ziequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik weet geen eens meer mijn cijfers voor mijn examens
ja cijfers op vwo waren echt laag gewoonquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En gelukkig nu ook 2 jaar ouder. Hopelijk voelt het nu allemaal wat natuurlijker en beter aan
Bij mij kan je de cijfers niet eens zien die je gehaald hebt bij toetsen, alleen de studiepunten die je gehaald hebtquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ja het is dat ik die cijfers nu zie
dacht dat ik een heel nieuw account zou krijgen van de HU maar ik kan dus gewoon dingen zien van mijn vorige opleiding
Nee ik ben niet goed lr, doe niet zo gekquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En gelukkig nu ook 2 jaar ouder. Hopelijk voelt het nu allemaal wat natuurlijker en beter aan
[..]
Ga pianospelen. Overtref John zijn optreden bij College tour
yesss, in 2012 was datquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij kan je de cijfers niet eens zien die je gehaald hebt bij toetsen, alleen de studiepunten die je gehaald hebt![]()
Was je vorige opleiding journalistiek?
Wtfquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:40 schreef supersof het volgende:
[..]
yesss, in 2012 was dat
en wat raar dat je dat niet kan zien
ik krijg zelfs statistieken te zien wat anderen haalden
Je liet het natuurlijk ook wel een beetje lopen niet wetende wat je wilde en wat je kon. Verder moeten vakken als wiskunde moeten je nou eenmaal liggen. Ook ik heb dat niet in mij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ja cijfers op vwo waren echt laag gewoon
dit is gewoon meer mn niveau denk ik zo
Hehe, eens kijken of je intro nog steeds op mijn telefoon staatquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik ben niet goed lr, doe niet zo gek
Verschilt per opleiding en wat je erna wil doen. Er zijn genoeg wo-opleidingen die een gemiddeld cijfer van 7 of hoger eisen bij hun toelating net als veel bedrijven er toch ook echt naar kijken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
WtfPrivacy lekker beveiligd dan
Maar die cijfers maken toch niet veel uit, ging er toch om of je voldoende haalde en daardoor je studiepunten.
Maar heb je die opleiding wel afgerond of dat niet?
Ja oke, ik deed niet echt wat meer op een gegeven moment na de zoveelste onvoldoendequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je liet het natuurlijk ook wel een beetje lopen niet wetende wat je wilde en wat je kon. Verder moeten vakken als wiskunde moeten je nou eenmaal liggen. Ook ik heb dat niet in mij.
[..]
Hehe, eens kijken of je intro nog steeds op mijn telefoon staat
[..]
Verschilt per opleiding en wat je erna wil doen. Er zijn genoeg wo-opleidingen die een gemiddeld cijfer van 7 of hoger eisen bij hun toelating net als veel bedrijven er toch ook echt naar kijken.
Hehe dacht serieus dat ik je zagquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:40 schreef supersof het volgende:
[..]
yesss, in 2012 was dat
en wat raar dat je dat niet kan zien
ik krijg zelfs statistieken te zien wat anderen haalden
niet per student maar meer als x procent haalde even hoog of hoger dan jij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
WtfPrivacy lekker beveiligd dan
Maar die cijfers maken toch niet veel uit, ging er toch om of je voldoende haalde en daardoor je studiepunten.
Maar heb je die opleiding wel afgerond of dat niet?
nee ik werk nooit in het weekend. alleen vorige week toevallig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hehe dacht serieus dat ik je zag
Mja het was echt superdruk daar en ik liep er alleen langs hehequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik werk nooit in het weekend. alleen vorige week toevallig.
Maar Sof, serieus. Die fouten die hij in de intro alleen al maakt. Dat deed jij beter hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik werk nooit in het weekend. alleen vorige week toevallig.
Maar wij kregen vaak dus geen cijfers maar alleen M/V/G voor onze opdrachten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verschilt per opleiding en wat je erna wil doen. Er zijn genoeg wo-opleidingen die een gemiddeld cijfer van 7 of hoger eisen bij hun toelating net als veel bedrijven er toch ook echt naar kijken.
Ooh dat is wel jammer, wat vond je niet chill aan die opleiding dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:45 schreef supersof het volgende:
[..]
niet per student maar meer als x procent haalde even hoog of hoger dan jij.
Nee, na drie/vier maanden mee gestopt
vond het niet leuk, verwachtte andere dingen, allemaal mensen die ouder waren, anders dan ik, heel open en extravert, en ik was 17 en heel anders toenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wij kregen vaak dus geen cijfers maar alleen M/V/G voor onze opdrachten.
[..]
Ooh dat is wel jammer, wat vond je niet chill aan die opleiding dan?
*snobbelsquote:
Kan ik me voorstellen dat je het dan niet leuk vindquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:50 schreef supersof het volgende:
[..]
vond het niet leuk, verwachtte andere dingen, allemaal mensen die ouder waren, anders dan ik, heel open en extravert, en ik was 17 en heel anders toen
Wajo vet actieffquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
prima verder
Net even naar het dorp gelopen
Alleen daar? :$$$quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het zweet staat op mijn voorhoofd
Boeiend je staat toch dik voorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
kuuuut nee ik had nog kunnen winnen van JR op de slimste mensJanken
Die sukkel herkende gister geeneens de albumcover van Pink Floyd en Velvet Underground.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
kuuuut nee ik had nog kunnen winnen van JR op de slimste mensJanken
Nja deze had ik echt niet mogen winnen. Tegen Fokkie had ik echt weer pech tho, kreeg op het beslissende moment een vraag waarvan ik niets wistquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeiend je staat toch dik voor
kijk straks even de shows van deze week terug. Straks als in vanavond laat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die sukkel herkende gister geeneens de albumcover van Pink Floyd en Velvet Underground.
Ook die van Hotel California nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die sukkel herkende gister geeneens de albumcover van Pink Floyd en Velvet Underground.
Dat is buiten het laatste nummer ook wel een beetje een zaadplaat. Zou ik ook niet herkennenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook die van Hotel California niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |