ik heb nooit begrepen hoe iemand meer als een pakje per dag kan roken. Na één pakje gaat het mij wel tegenstaan meestalquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
10 maanden nu. 2 en nog iets pakje naar niets. Ik mis het wel. Vooral als ik het ruik.
hihahoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:46 schreef Psy-freak het volgende:
Ik zat laatst in de trein, springt er een gast voor.
Ik: 'zo, die is gestopt met roken'
Hele coupé lachen
Ik eigenlijk ook niet. Ik heb een tijd gerookt, dan nam ik iedere 2 uur of iets dergelijks een sigaret. Dan vind je het nog lekker, net zoals de eerste van de dag.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:47 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
ik heb nooit begrepen hoe iemand meer als een pakje per dag kan roken. Na één pakje gaat het wel tegenstaan meestal
snap wel wat je bedoelt, ik ben nu ook op het punt dat ik gewoon doorzon zit te roken, zelfs als ik er geen trek in heb. Maar alsnog haal ik het echt niet om meer dan een pakje weg te paffen (gelukkig maar)quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet. Ik heb een tijd gerookt, dan nam ik iedere 2 uur of iets dergelijks een sigaret. Dan vind je het nog lekker, net zoals de eerste van de dag.
Maar op een gegeven moment sluipt zoiets er in.
Jij bent echt een grapjasquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:51 schreef Psy-freak het volgende:
Ik was laatst op een crematie van een stevige roker, zeg ik tegen die eigenaar 'wel de schoorsteen laten vegen he, met al dat teer'
Iedereen lachen
Ik heb niet eens m'n grapjas aanquote:
Je moet een grappenbundel uitbrengen. Je bent echt zo grappig. Verkoopt als een malle.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:51 schreef Psy-freak het volgende:
Ik was laatst op een crematie van een stevige roker, zeg ik tegen die eigenaar 'wel de schoorsteen laten vegen he, met al dat teer'
Iedereen lachen
dankjequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:53 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Je moet een grappenbundel uitbrengen. Je bent echt zo grappig. Verkoopt als een malle.
Ik tel eigenlijk niet eens meer hoe veel ik rook. Haal om de paar dagen een groot blik tabak (heb van die zelfdraai sigaretten). Maar goed roken boeit me sowieso niet zo. Alcohol is een groter probleem.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:47 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
ik heb nooit begrepen hoe iemand meer als een pakje per dag kan roken. Na één pakje gaat het mij wel tegenstaan meestal
Ik ook, rook er zo'n 30 per dag denk ik, of meerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:54 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik tel eigenlijk niet eens meer hoe veel ik rook. Haal om de paar dagen een groot blik tabak (heb van die zelfdraai sigaretten). Maar goed roken boeit me sowieso niet zo. Alcohol is een groter probleem.
Jouwe dagen bestaat uit een ruime 40 uur?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet. Ik heb een tijd gerookt, dan nam ik iedere 2 uur of iets dergelijks een sigaret. Dan vind je het nog lekker, net zoals de eerste van de dag.
Maar op een gegeven moment sluipt zoiets er in.
Neuh. Dan gebeurde er iets dat ik dacht, ik neem een peuk. Op een gegeven moment ga je van iedere 2 uur een sigaret naar 30+ sigaretten op een dag.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:18 schreef Piger het volgende:
[..]
Jouwe dagen bestaat uit een ruime 40 uur?
Zo is het bij mij ook gegaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh. Dan gebeurde er iets dat ik dacht, ik neem een peuk. Op een gegeven moment ga je van iedere 2 uur een sigaret naar 30+ sigaretten op een dag.
Vrouwen bij mij in bed hebben achteraf geen sigaret nodig om te ontspannen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:28 schreef Gewas het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind het altijd geil als vrouwen roken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |