Niets mis met een goed Zuid-Afrikaans wijntje en rosébier op zijn tijd kan lekker verfrissend zijnquote:
Ik mis het vooral in combinatie met een biertje of een glas whiskeyquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
10 maanden nu. 2 en nog iets pakje naar niets. Ik mis het wel. Vooral als ik het ruik.
Wat lul je, je bent nog geen dag gestopt idioot.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:26 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik mis het vooral in combinatie met een biertje of een glas whiskey
Dat klopt. Toen ik stopte heb ik ook 2 maanden niets gedronken, gewoon omdat het zo'n heerlijke combinatie is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:26 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik mis het vooral in combinatie met een biertje of een glas whiskey
Ga huilen, pauperchick. Misschien drink wel een glaasje bier bij het ontbijt?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:26 schreef Aberella het volgende:
[..]
Wat lul je, je bent nog geen dag gestopt idioot.
Dat is helemaal waar, echter heb ik dat ook direct afgezworen. Ik vind na een paar biertjes een rokie rokie opsteken heel prettig en zorgeloosquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt. Toen ik stopte heb ik ook 2 maanden niets gedronken, gewoon omdat het zo'n heerlijke combinatie is.
Biertje, sigaretje. Heerlijk.
Een sigaartje steek ik soms nog weleens op, bij een whisky of cognac waar het echt bij hoort.
Sinds een paar weken ben ik begonnen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:20 schreef beverton het volgende:
Yo, ik ben sinds gisteren dus officieel gestopt met roken. Dit besloot ik in een vlaag van verstandsverbijstering te doen na teveel wijn en rosébier gedronken te hebben![]()
![]()
.
Ik ben nu dus al 16 uur gestopt met roken en het doet mij denken aan het programma 'I shouldn't be alive'. Ik ga FLIPPEN HOMIE![]()
![]()
Klacht: gestopt met roken, ik ga flippen G![]()
![]()
Anti-klacht: doordat ik nu terminaal-gezond word, blijf ik langer leven en kan ik jullie langer blijven voorzien met super topics![]()
PS: ik doe dit voor mijn fans, dus fuck jullie homies![]()
![]()
Ik hou het wel vol hoor. Voor elke dag dat ik niet rook krijg ik namelijk een blowjob van je moeder én mag ik een extra topic openen op FOK!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:29 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Roken is voor mietjes (ja ik rook zelf ook).
Mensen die stoppen met roken maar het niet volhouden zijn nog grotere mietjes.
TS moet volhouden als hij niet een grotere mietje wilt zijn.
Kijk dat is zeker motiverendquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:31 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik hou het wel vol hoor. Voor elke dag dat ik niet rook krijg ik namelijk een blowjob van je moeder én mag ik een extra topic openen op FOK!. Zeer motiverend dus
do do not there is no tryquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:31 schreef Gewas het volgende:
Ik ben gestopt om proberen te stoppen met roken. Ik heb het de afgelopen 10 jaar al meerdere keren geprobeerd maar het lukte niet.
Lekker man. Kaasplankje erbij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt. Toen ik stopte heb ik ook 2 maanden niets gedronken, gewoon omdat het zo'n heerlijke combinatie is.
Biertje, sigaretje. Heerlijk.
Een sigaartje steek ik soms nog weleens op, bij een whisky of cognac waar het echt bij hoort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb nooit begrepen hoe iemand meer als een pakje per dag kan roken. Na één pakje gaat het mij wel tegenstaan meestalquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
10 maanden nu. 2 en nog iets pakje naar niets. Ik mis het wel. Vooral als ik het ruik.
hihahoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:46 schreef Psy-freak het volgende:
Ik zat laatst in de trein, springt er een gast voor.
Ik: 'zo, die is gestopt met roken'
Hele coupé lachen
Ik eigenlijk ook niet. Ik heb een tijd gerookt, dan nam ik iedere 2 uur of iets dergelijks een sigaret. Dan vind je het nog lekker, net zoals de eerste van de dag.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:47 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
ik heb nooit begrepen hoe iemand meer als een pakje per dag kan roken. Na één pakje gaat het wel tegenstaan meestal
snap wel wat je bedoelt, ik ben nu ook op het punt dat ik gewoon doorzon zit te roken, zelfs als ik er geen trek in heb. Maar alsnog haal ik het echt niet om meer dan een pakje weg te paffen (gelukkig maar)quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet. Ik heb een tijd gerookt, dan nam ik iedere 2 uur of iets dergelijks een sigaret. Dan vind je het nog lekker, net zoals de eerste van de dag.
Maar op een gegeven moment sluipt zoiets er in.
Jij bent echt een grapjasquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:51 schreef Psy-freak het volgende:
Ik was laatst op een crematie van een stevige roker, zeg ik tegen die eigenaar 'wel de schoorsteen laten vegen he, met al dat teer'
Iedereen lachen
Ik heb niet eens m'n grapjas aanquote:
Je moet een grappenbundel uitbrengen. Je bent echt zo grappig. Verkoopt als een malle.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:51 schreef Psy-freak het volgende:
Ik was laatst op een crematie van een stevige roker, zeg ik tegen die eigenaar 'wel de schoorsteen laten vegen he, met al dat teer'
Iedereen lachen
dankjequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:53 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Je moet een grappenbundel uitbrengen. Je bent echt zo grappig. Verkoopt als een malle.
Ik tel eigenlijk niet eens meer hoe veel ik rook. Haal om de paar dagen een groot blik tabak (heb van die zelfdraai sigaretten). Maar goed roken boeit me sowieso niet zo. Alcohol is een groter probleem.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:47 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
ik heb nooit begrepen hoe iemand meer als een pakje per dag kan roken. Na één pakje gaat het mij wel tegenstaan meestal
Ik ook, rook er zo'n 30 per dag denk ik, of meerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:54 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik tel eigenlijk niet eens meer hoe veel ik rook. Haal om de paar dagen een groot blik tabak (heb van die zelfdraai sigaretten). Maar goed roken boeit me sowieso niet zo. Alcohol is een groter probleem.
Jouwe dagen bestaat uit een ruime 40 uur?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet. Ik heb een tijd gerookt, dan nam ik iedere 2 uur of iets dergelijks een sigaret. Dan vind je het nog lekker, net zoals de eerste van de dag.
Maar op een gegeven moment sluipt zoiets er in.
Neuh. Dan gebeurde er iets dat ik dacht, ik neem een peuk. Op een gegeven moment ga je van iedere 2 uur een sigaret naar 30+ sigaretten op een dag.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:18 schreef Piger het volgende:
[..]
Jouwe dagen bestaat uit een ruime 40 uur?
Zo is het bij mij ook gegaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh. Dan gebeurde er iets dat ik dacht, ik neem een peuk. Op een gegeven moment ga je van iedere 2 uur een sigaret naar 30+ sigaretten op een dag.
Vrouwen bij mij in bed hebben achteraf geen sigaret nodig om te ontspannen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:28 schreef Gewas het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind het altijd geil als vrouwen roken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |