Wat is een pauperbbq? Geen bier en groenten ipv vlees?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Vanavond een pauperbbq, geen zin in
Wat is er pauper aan, ben nieuwsgierigquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Ohw echt heyquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:53 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wat is er pauper aan, ben nieuwsgierig. Van die al voorgegaarde hamburgers en frikandellen enzo?
Ik wacht totdat mijn eitje gekookt is.
Ik heb serieus een keer een bbq gehad waarbij dat het enige vlees wasquote:
Sja je kunt natuurlijk nooit in iemands porto kijken maar geef dan aan dat het gewenst is zelf wat mee te brengen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb serieus een keer een bbq gehad waarbij dat het enige vlees was
RRAAARRR, maarja als der drank is is het goed toch, worstje en een hamburger gaat er altijd wel in.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou, bier en berenburg is er genoeg.
Goedkope zure kant en kklare satesaus, vieze kleffe goedkope witte afbakstokbrood.
Alleen speklappen, worst en hamburgers.
HJoopelijk nog wel een sjaslick ofzo, die vind ik dan nog wel te doen.
Kipsate hoef ik denk ik niet op te rekenen
En je hebt niks te zeggen, het wordt op je bord gegooid en je moet het maar vreten
Maar het zijn aardige mensen dus qua gezelligheid is het wel leuk
Dus alles is kant en klaar en met budget ingekocht, bij Aldi of Lidl?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou, bier en berenburg is er genoeg.
Goedkope zure kant en kklare satesaus, vieze kleffe goedkope witte afbakstokbrood.
Alleen speklappen, worst en voorgegaarde hamburgers.
HJoopelijk nog wel een sjaslick ofzo, die vind ik dan nog wel te doen.
Kipsate hoef ik denk ik niet op te rekenen
En huzarensalade, ieder een eigen cupje![]()
En je hebt niks te zeggen, het wordt op je bord gegooid en je moet het maar vreten
Lidl heeft wel lekker bier. Oettinger is een prima pilsjequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus alles is kant en klaar en met budget ingekocht, bij Aldi of Lidl?
Nog nooit gedaan maar ik ga ook maar eens bij de Lidl shoppen. Ik hoor er goede verhalen over, van de kwaliteit van de produkten. De winkel zit alleen niet bepaald in de buurt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lidl heeft wel lekker bier. Oettinger is een prima pilsje
Hier vind ik hem ook net te ver weg zitten, of dwars door de stad of er helemaal omheen,quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan maar ik ga ook maar eens bij de Lidl shoppen. Ik hoor er goede verhalen over, van de kwaliteit van de produkten. De winkel zit alleen niet bepaald in de buurt.
Ik ken hetquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Geeftquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:53 schreef borisz het volgende:
Vanavond hamburgers op basis van Dit recept.Southwest Hamburgers
- Broodje sluiten
- Tomatensalsa
- Kaas
- Hamburger
- Guacemole
- Broodje openen
SPOILER: Burp :9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |