abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143369423
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 08:09 schreef Molo het volgende:

[..]

Bah ;(
+ een breed platgeslagen gesuikerde oliebol (elephant ear), + een giga schnitzel met 1 of 2 bolletjes (giant pork tenderloin), + een bak patat met kaassaus.

Damn :{
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_143370671
Rijstwafels met tonijnsalade en een stuk citroencake met thee :)
pi_143372288
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 09:37 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

+ een breed platgeslagen gesuikerde oliebol (elephant ear), + een giga schnitzel met 1 of 2 bolletjes (giant pork tenderloin), + een bak patat met kaassaus.

Als ik op zo'n state fair was zou ik me ook een slag in de rondte eten aan dat soort onzin hoor. Lijkt me best leuk voor een keertje. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_143372318
Vanavond Great British Bakeoff-avond, aldus een recept uit de reeks. vanavond een gerecht van het eerste seizoen: chicken tarragon pie, met kip, dragon, ham en prei.
De kipragout staat al in de koelkast en het deeg is ook al gemaakt. Ik doe alleen een deksel van deeg, geen onderkant.
Vanavond bakken.

[ Bericht 7% gewijzigd door minilot op 13-08-2014 15:37:34 ]
pi_143372516
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:23 schreef minilot het volgende:
Vanavond Great British Bakeoff-avond, aldus een recept uti de reeks. vanavond een gerecht uit het eerste seizoen: chicken tarragon pie, met kip, dragon, ham en prei.
De kipragout staat al in de koelkast en het deeg is ook al gemaakt. Ik doe alleen een deksel van deeg, geen onderkant.
Vanavond bakken.
Die ziet er lekker uit. Opgeslagen in m'n mapje recepten voor ergens volgende week :9 chicken pie sowieso :9 O+
Ja doei.
pi_143372634
Vanavond Amerikaans-Italiaanse spaghetti with meatballs :9
pi_143372668
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Die ziet er lekker uit. Opgeslagen in m'n mapje recepten voor ergens volgende week :9 chicken pie sowieso :9 O+
En reuze makkelijk, ik had deeg + vulling samen echt in een kwartiertje klaar ^O^
(nou gooi ik bloem en blokjes koude boter altijd wel even in een goedkoop klein keukenmachientje en haksel het daarmee door elkaar, dat zorgt dat pie-deeg maken echt geen reet meer voorstelt. :))

O, en ik heb nog wat worcestershiresaus door de vulling gedaan. Dat staat niet in het recept, maar toen ik de vulling voorproefde vond ik 'm een tikkie vlak smaken. Een theelepel saus en dat was opgelost. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 13-08-2014 11:58:59 ]
pi_143374400
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:22 schreef minilot het volgende:

[..]

Als ik op zo'n state fair was zou ik me ook een slag in de rondte eten aan dat soort onzin hoor. Lijkt me best leuk voor een keertje. :)
Dat krijg jij niet weg ;)

Nu bremzoute kippensoep :X, crackers pepercervelaat en een appel.
pi_143374550
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 12:22 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Dat krijg jij niet weg ;)

Echt wel. Ik kan echt een enorme vuilnisbak zijn. Bij tijd en wijle. :)
pi_143376765
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 09:37 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Die tenderloin was dan ook wel de "maaltijd". Patat was in een bakje ter grootte van zo'n wit plastic bakje in Nederland (en met z'n tweeën gegeten). We waren er een uur of 3, dus dan is het niet zo heel lastig weg te krijgen (vooral niet als overal lange rijen staan en je eens in de verkeerde rij gaat staan :') ). Tijdens het wachten op die tenderloin dacht ik "ik wil ook nog mais, en een turkey leg, en, en" maar daarna zat ik zo ellendig vol :').
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_143377093
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:33 schreef OMG het volgende:

[..]

Die tenderloin was dan ook wel de "maaltijd". Patat was in een bakje ter grootte van zo'n wit plastic bakje in Nederland (en met z'n tweeën gegeten). We waren er een uur of 3, dus dan is het niet zo heel lastig weg te krijgen (vooral niet als overal lange rijen staan en je eens in de verkeerde rij gaat staan :') ). Tijdens het wachten op die tenderloin dacht ik "ik wil ook nog mais, en een turkey leg, en, en" maar daarna zat ik zo ellendig vol :').
Maar de grote vraag is natuurlijk: hoe smaakt dat nou, een hamburger tussen twee donuts?! :D
pi_143379284
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:43 schreef minilot het volgende:

[..]

Maar de grote vraag is natuurlijk: hoe smaakt dat nou, een hamburger tussen twee donuts?! :D
Ik had 'em een paar jaar geleden al eens op en vind 't lekker. Sweet & savory. Dezelfde soort smaken die je hebt wanneer je een pizza Hawaii eet of iets dergelijks, of salted caramel, of watermeloen met een beetje zout.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_143380244
quote:
7s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:50 schreef OMG het volgende:

[..]

Ik had 'em een paar jaar geleden al eens op en vind 't lekker. Sweet & savory. Dezelfde soort smaken die je hebt wanneer je een pizza Hawaii eet of iets dergelijks, of salted caramel, of watermeloen met een beetje zout.
Ik denk dat ik die wel heel lekker vind. Ik houd van dat soort combinaties. Ook ham met meloen, of op brood jam met kaas, of jam met salami.
pi_143380389
Of in chocolade gedoopte bacon. :Y :9

Ontopic: ik eet paranoten en gedroogde abrikoos.
pi_143380494
Zelfgemaakte frietjes (of patat) met zelfgemaakt zuurvlees :9~
  woensdag 13 augustus 2014 @ 15:36:16 #116
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_143380632
Net een door B. zelfgemaakt groentensoepje op en vanavond wordt het een stamppot rauwe andijvie met daarbij Ras-el-Hanout gehaktballetjes. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_143382478
Bosvruchtenyoghurt :Y)

4 dagen over de tht datum :P

Smaakt prima :)
pi_143384618
Straks:
-Gebakken aardappelen
-Romige champignonsaus met ui en spek
-Chipolata

Eerst even stukje stokbrood nu, want ik barst van de honger en moet nog met de voorbereiding beginnen. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door niels0 op 13-08-2014 18:09:00 ]
pi_143386121
Verse forel, gevangen door de buurman. O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_143386193
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:40 schreef Sarasi het volgende:
Verse forel, gevangen door de buurman. O+
Gaaf! :)
pi_143386319
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:42 schreef minilot het volgende:

[..]

Gaaf! :)
Hopelijk wordt het wat... We gaan 'm grillen. :)
pi_143386482
Pork sliders :9
  woensdag 13 augustus 2014 @ 19:36:18 #123
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143388163
Wij hadden:
Aardappelkroketten, zoete verse worteltjes met verse peterselie, spitskool, hele forel uit de oven, rabarbermoes en kropsla.

Morgen iig rabarber, gekookte opperdoezen, tuinbonen (:r ) broccoli en varkenshaas
Ow en rode bieten, die spruiten wat uit, lekker als bijgerechtje
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143390614
Hij was heerlijk! :D

pi_143390653
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 11:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Done!

Zo eens kijken of -ie lekker is. Ben er nog heeeeeel veel broccoli bij aan het stomen, is over een minuutje klaar.

Heb er stiekem wel een beetje een halve 'rough puff' van gemaakt door het deeg voor het uitrollen nog een paar keer op te vouwen. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')