Dat mijn laptop zo traag is dat dit 5 minuten duurde. Dat mensen afzeggen.quote:
Heb ik al eens over m'n nieuwe laptop verteld en dat 'ie zo snel gaat?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat mijn laptop zo traag is dat dit 5 minuten duurde. Dat mensen afzeggen.
zijhandgreep ik niet ahah is er natuurlijk bootreis aam de Haag kg.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Je nieuwe laptop?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Wit of grijs.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een felblauwe broek aan. Wat voor shirt moet daarbij?
geen shirtquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zwart/wit met slakkenhuisjes en draken erop.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had vroeger ook van die bazen drakenshirts.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:51 schreef twi het volgende:
[..]
Zwart/wit met slakkenhuisjes en draken erop.
Dank jequote:
Sorry Roy, ik ben te dik daarvoor.quote:
Ik geloof niet dat ik die heb.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:51 schreef twi het volgende:
[..]
Zwart/wit met slakkenhuisjes en draken erop.
Heb ik al eens over mijn laptop verteld die ik heb besteld maar die na 14 dagen nog niet onderweg is?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb ik al eens over m'n nieuwe laptop verteld en dat 'ie zo snel gaat?
Of niet dik genoeg.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sorry Roy, ik ben te dik daarvoor.
Een felblauwe broek met een wit/zwart shirt met slakkenhuisjes en draken.quote:
Dik is het nieuwe slankquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Sorry Roy, ik ben te dik daarvoor.
[..]
Ik geloof niet dat ik die heb.
Ik wil er niet uitzien als Kaneel. :Squote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:53 schreef twi het volgende:
[..]
Of niet dik genoeg.
[..]
Een blauwe broek met een wit/zwart shirt met slakkenhuisjes en draken.
Dan natuurlijk het batman shirt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil er niet uitzien als Kaneel. :S
Hoewel ik wel een Batmanshirt heb.
Met of zonder panty/maillot?quote:
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |