Dat mijn laptop zo traag is dat dit 5 minuten duurde. Dat mensen afzeggen.quote:
Heb ik al eens over m'n nieuwe laptop verteld en dat 'ie zo snel gaat?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat mijn laptop zo traag is dat dit 5 minuten duurde. Dat mensen afzeggen.
zijhandgreep ik niet ahah is er natuurlijk bootreis aam de Haag kg.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Je nieuwe laptop?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Wit of grijs.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een felblauwe broek aan. Wat voor shirt moet daarbij?
geen shirtquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zwart/wit met slakkenhuisjes en draken erop.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had vroeger ook van die bazen drakenshirts.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:51 schreef twi het volgende:
[..]
Zwart/wit met slakkenhuisjes en draken erop.
Dank jequote:
Sorry Roy, ik ben te dik daarvoor.quote:
Ik geloof niet dat ik die heb.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:51 schreef twi het volgende:
[..]
Zwart/wit met slakkenhuisjes en draken erop.
Heb ik al eens over mijn laptop verteld die ik heb besteld maar die na 14 dagen nog niet onderweg is?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb ik al eens over m'n nieuwe laptop verteld en dat 'ie zo snel gaat?
Of niet dik genoeg.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sorry Roy, ik ben te dik daarvoor.
Een felblauwe broek met een wit/zwart shirt met slakkenhuisjes en draken.quote:
Dik is het nieuwe slankquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Sorry Roy, ik ben te dik daarvoor.
[..]
Ik geloof niet dat ik die heb.
Ik wil er niet uitzien als Kaneel. :Squote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:53 schreef twi het volgende:
[..]
Of niet dik genoeg.
[..]
Een blauwe broek met een wit/zwart shirt met slakkenhuisjes en draken.
Dan natuurlijk het batman shirt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil er niet uitzien als Kaneel. :S
Hoewel ik wel een Batmanshirt heb.
Met of zonder panty/maillot?quote:
Nee.quote:
Niet te koud?quote:
Ze is bang voor mijn verleidelijke blikken denk ik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:52 schreef twi het volgende:
Overigens zegt niet iedereen af, Fascination heeft gewoon heel sneaky zichzelf vorige week van de lijst afgehaald. Omdat ze niet durfde, zeker.
Dus als mensen zeggen: Maak je niet dik.quote:
You don't tell me what to do!!!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is bang voor mijn verleidelijke blikken denk ik.
[..]
Dus als mensen zeggen: Maak je niet dik.
Wat moet je dan doen?
Als vrouw kun je niet winnen met een reactie daarop. Dus niet helemaal eerlijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Zoveel waarheid in 1 plaatje
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt happy toch om je warm te houden
M'n moeder zegt dat ik een broek aan moet trekken, dat een jurkje te koud is.quote:
Ja mijn oma zegt in de zomer ook dat ik me warm aan moet kleden, what do they knowquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:00 schreef Fera het volgende:
[..]
M'n moeder zegt dat ik een broek aan moet trekken, dat een jurkje te koud is.
Maar daarom niet minder grappigquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Als vrouw kun je niet winnen met een reactie daarop. Dus niet helemaal eerlijk.
Nee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb ik al eens over mijn laptop verteld die ik heb besteld maar die na 14 dagen nog niet onderweg is?
Klopt, zit ik daar te trillen als een rietje. Is toch geen gezicht.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:52 schreef twi het volgende:
Overigens zegt niet iedereen af, Fascination heeft gewoon heel sneaky zichzelf vorige week van de lijst afgehaald. Omdat ze niet durfde, zeker.
Je moet die vibo ook uitzetten onder het eten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee.![]()
Heb je een of andere manga-laptop uit Japan besteld of zo?
![]()
[..]
Klopt, zit ik daar te trillen als een rietje. Is toch geen gezicht.
Minder bier in je glas is altijd irritant.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:16 schreef -Engel- het volgende:
Een beetje trillen kan geen kwaad.... het wordt pas irri als je minder bier in je glas hebt dan op de tafel
Wij hebben toch alleen maar liefde voor jou, Fas? Hoe kan ik je alsnog overhalen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee.![]()
![]()
[..]
Manga laptop? Wat is dat?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee.![]()
![]()
[..]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:30 schreef -Engel- het volgende:
Meeters, bij dezen meld ik mij voor vanavond af.
Zeg je nu dat ik geen standaard heb?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kaneel heeft superhoge standaarden.
Mwah, dat betwijfel ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel aantrekkelijker dan dat ik ben.
[..]
Eventjes in retrospect mijn bedpartners een veer in de reet steken.
Door te zeggen dat 't waar is wel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Als vrouw kun je niet winnen met een reactie daarop. Dus niet helemaal eerlijk.
Kom kom, een beetje zelfvertrouwen uitstralen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:49 schreef yats het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik geen standaard heb?
[..]
Mwah, dat betwijfel ik
Kaneel, je weet dat ik je net een compliment gaf he?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom kom, een beetje zelfvertrouwen uitstralen.
Ow, zo kun je het ook zienquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:04 schreef yats het volgende:
[..]
Kaneel, je weet dat ik je net een compliment gaf he?
Al onderweg?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:09 schreef Samzz het volgende:
Gna gna, ik zit heerlijk comfortabel en alleen in de eerste klas stiltecoupe terwijl het in de tweede klas lijkt op een blik sardientjes.
Klinkt goed, goede reis! Ik ben naast een klusje voor een klant aan het uitvogelen waar ik het makkelijkste redelijk goedkoop kan parkeren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:09 schreef Samzz het volgende:
Gna gna, ik zit heerlijk comfortabel en alleen in de eerste klas stiltecoupe terwijl het in de tweede klas lijkt op een blik sardientjes.
Als je uit reserve Nederland moet komen, duurt het evenquote:
Ik had best taxi willen spelenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je uit reserve Nederland moet komen, duurt het even
Dat geloof ik best jaquote:
Fax, waar parkeer jij de auto?quote:
Ik ben eerder vertrokken omdat ik moet inchecken en ik wil nog even winkelenquote:
Ow je shopverlangen moet nog even gestild worden?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben eerder vertrokken omdat ik moet inchecken en ik wil nog even winkelen.
Wat vragen die per uur? Ik denk dat ik hem bij de jaarbeurs zet, dan betaal je maximaal 12 euro.quote:
hmm, ligt eraan waar het is, ga niet in de Stairway zittenquote:
Valt in Utrecht nog wel mee, anders bij de jaarbeurs zetten, 10 euro voor onbeperkte tijd. 8min lopen naar het centrum.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:22 schreef Myraela het volgende:
Parkeren is zo fucking duur, waarom is parkeren zo fucking duur.
Hé, daar is mijn hotel ook.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:20 schreef yats het volgende:
[..]
Wat vragen die per uur? Ik denk dat ik hem bij de jaarbeurs zet, dan betaal je maximaal 12 euro.
Ik heb echt geen flauw idee. Ik geloof het allemaal wel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:20 schreef yats het volgende:
[..]
Wat vragen die per uur? Ik denk dat ik hem bij de jaarbeurs zet, dan betaal je maximaal 12 euro.
Geen idee, ik ben lui, kan daar gratis staan en parkeer meestal nog steeds bij de V&Dquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:25 schreef Myraela het volgende:
Jaarbeurs is het verstandigste parkeren dus?
We gaan naar een Ierse pub.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, ligt eraan waar het is, ga niet in de Stairway zitten
Mick O'Connels? Misschien dat ik wel ff langs kom, heb later op de avond wel afgesproken.quote:
Ja, dacht het wel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mick O'Connels? Misschien dat ik wel ff langs kom, heb later op de avond wel afgesproken.
Heb je mn nummer nog? Stuur me dan maar ff een appjequote:
Wat voor problemen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:33 schreef Fera het volgende:
Ik ben straks helemaal alleen met mijn goede gedrag. Hep heeft problemen met de bus.
Ik geloof niet dat ik die nog heb...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je mn nummer nog? Stuur me dan maar ff een appje
Er is een bloemencorso ofzo? Daardoor rijdt de bus vanaf andere haltes, maar daar moet hij dus eerst nog naartoe fietsen. Hij is ook niet te bereiken, want hij heeft geen mobiel internet.quote:
Je kan meer met zo'n mobiel hé. Het is een beetje ouderwets, maar je kunt er ook mee bellen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:37 schreef Fera het volgende:
Hij is ook niet te bereiken, want hij heeft geen mobiel internet.
Dus hij is gewoon wat later?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Er is een bloemencorso ofzo? Daardoor rijdt de bus vanaf andere haltes, maar daar moet hij dus eerst nog naartoe fietsen. Hij is ook niet te bereiken, want hij heeft geen mobiel internet.
Ja, maar hij heeft geen beltegoed en zit nu op de fiets. Dus ik weet pas meer als hij in de bus of trein Wi-Fi heeft.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan meer met zo'n mobiel hé. Het is een beetje ouderwets, maar je kunt er ook mee bellen.
Ja, hij is later. Ik bedoel ook meer dat ik straks in mijn eentje zo vroeg in Utrecht ben. Hep en ik hadden eerder afgesproken namelijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus hij is gewoon wat later?
Anders kan hij wellicht met CM en mij mee rijden straks.
Die van mij verstuurt zelfs sms'jesquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan meer met zo'n mobiel hé. Het is een beetje ouderwets, maar je kunt er ook mee bellen.
Bestaat dat nog? Beltegoed? Daar heb ik al jaren niks meer over gehoordquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft geen beltegoed en zit nu op de fiets. Dus ik weet pas meer als hij in de bus of trein Wi-Fi heeft.
Tot vanavond Royquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:41 schreef Royco1 het volgende:
En de eerste tegenslag is er al. Bushalte dicht vanwege kermis
Hij zit toch op de fiets nu? Ik weet niet hoe lang het fietsen is. Hij zelf ook niet.quote:
Gewoon. Treinen, werkzaamheden, duur enzo. Meh.quote:
Ik heb hem overgehaald een abbo te nemen, maar die gaat maandag pas in.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bestaat dat nog? Beltegoed? Daar heb ik al jaren niks meer over gehoord
Kans dat ie het niet hoort ja, maar mannen zijn zo into gadgets dat ze het vaker wel dan niet opmerkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij zit toch op de fiets nu? Ik weet niet hoe lang het fietsen is. Hij zelf ook niet.
ja ... naar utrecht is de komende paar weken een soort van hell.... maar ik ben er vorige week toch gekomen... ken je niemand met een kortingskaart die ook op dezelfde route rijdt?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gewoon. Treinen, werkzaamheden, duur enzo. Meh.
10km lopen naar de volgendequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:45 schreef Samzz het volgende:
Is er in dat dorp maar één bushalte dan?
Hij neemt niet op dan, denk ik. Maar maakt niet uit. Ik vermaak me wel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kans dat ie het niet hoort ja, maar mannen zijn zo into gadgets dat ze het vaker wel dan niet opmerken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |