Het is UF.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:31 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
2x huppelen en met wat magisch poeder gestrooid.
Je weet dat je al ernstig in de min staat hè.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:42 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ben Shrek aan het kijken en donkey doet me op de een of andere manier aan jou denken.
wat heb je liever dan? Shrek of de wolf in grootmoeders kleren of de Duitse biggen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:44 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je weet dat je al ernstig in de min staat hè.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:46 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
wat heb je liever dan? Shrek of de wolf in grootmoeders kleren of de Duitse biggen?
Fuckin hell, en toch gaf ze zomaar haar nr? Vet ja hahaquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee gewoon leuke chimi
Het begon gisteren trouwens zo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb het. Je bent de vrouwelijke lord farquaad.quote:
Doe niet zo moeilijk en ga ff op je knieen voor UFquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:59 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
ik heb het. Je bent de vrouwelijke lord farquaad.
"Do you think he's compensating for something? Huehuehue"
Inderdaad, SC alert.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:02 schreef SonicVolcano het volgende:
SC-alert
En Mortaxx, doe niet zo verbaasd.
Vooral naar linksquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Op Tinder.
Want Tindertopic. Lekker swipen enzo.
Oh zat vanavond nog wel een gesprek aan vast. Maar Is de derde keer dat dit mij gebeurtquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:54 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Fuckin hell, en toch gaf ze zomaar haar nr? Vet ja haha
rechts links swipe donkey is wel smooth met die draak rechts links swipequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Op Tinder.
Want Tindertopic. Lekker swipen enzo.
gewoon een mooie man dus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh zat vanavond nog wel een gesprek aan vast. Maar Is de derde keer dat dit mij gebeurt
Goh, wat gek zeg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh zat vanavond nog wel een gesprek aan vast. Maar Is de derde keer dat dit mij gebeurt
Gast je hebt gewoon je koetjiekoetjiekoe kop mee. Meisjes willen in je wangen knijpen.quote:
Omdat je de looks hebt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die top tien behelst fokkers?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:17 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als ik een UF top 10 zou maken zou Mort ver bovenaan staan. Eckte mooiboi.
Serieus?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:21 schreef UnicornFarts het volgende:
Mortaxx heeft gewoon meer dan 2000 matches. Allang onze Tindergod Silenus voorbij.
Hoe luidt de rest van de top tien dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja.
Tinder.
Heb geswiped net, was cool [ afbeelding ]
Ja, kan niet anders. Sowieso hosselt ie ook op fok!quote:
Jij staat op 1 want oud en baard.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoe luidt de rest van de top tien dan?
Nee, serieus. We branden van nieuwsgierigheid.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:25 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja, kan niet anders. Sowieso hosselt ie ook op fok!
[..]
Jij staat op 1 want oud en baard.
Rest kan ik niet zeggen. Top secret.
Nee, niet waar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, serieus. We branden van nieuwsgierigheid.
Brannagh is de volgende inderdaad.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:25 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja, kan niet anders. Sowieso hosselt ie ook op fok!
[..]
Jij staat op 1 want oud en baard.
Rest kan ik niet zeggen. Top secret.
Slet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja 't kan nooit te vaak gebeuren dus grijp je kansen, have fun @ datequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die man heeft geen succes nodig joh. Die chick smijt een nummer en date naar z'n hoofd voor hij het doorheeft. Nee dat komt helemaal goed hoor.quote:
Ook als je het in je schoot geworpen krijgt kan je toch nog wel zenuwachtig zijn en succes nodig hebben?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:40 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Die man heeft geen succes nodig joh. Die chick smijt een nummer en date naar z'n hoofd voor hij het doorheeft. Nee dat komt helemaal goed hoor.
True. En er staan nog 2000 in de rij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:40 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Die man heeft geen succes nodig joh. Die chick smijt een nummer en date naar z'n hoofd voor hij het doorheeft. Nee dat komt helemaal goed hoor.
Geen idee. Ik word vooral zenuwachtig bij dingen met een lage kans op succes. Die is mijns inziens in dit geval vrij hoog.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ook als je het in je schoot geworpen krijgt kan je toch nog wel zenuwachtig zijn en succes nodig hebben?
True words.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ook als je het in je schoot geworpen krijgt kan je toch nog wel zenuwachtig zijn en succes nodig hebben?
Ik ben altijd kei zenuwachtig voor datesquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:43 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Geen idee. Ik word vooral zenuwachtig bij dingen met een lage kans op succes. Die is mijns inziens in dit geval vrij hoog.
Is niet nodig. Zenuwen kan je uitzetten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben altijd kei zenuwachtig voor dates
Ben natuurlijk ook niet zenuwachtig of ik wel leuk genoeg ben, maar of hij wel leuk genoeg is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:47 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Is niet nodig. Zenuwen kan je uitzetten.
quote:
Het is geen arrogantie als het waar is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ben natuurlijk ook niet zenuwachtig of ik wel leuk genoeg ben, maar of hij wel leuk genoeg is.
Dat weten jullie onderhand toch al wel?quote:
Nee niet nodig. Meeste mensen laten het wel uit hun hoofd om mij te stalkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:52 schreef yats het volgende:
[..]Heb je die ooit een keer aan iemand gegeven?
Teach me your ways.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:50 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee niet nodig. Meeste mensen laten het wel uit hun hoofd om mij te stalken![]()
Ik ben echt zelden zenuwachtig voor een date, ben daar veel te nuchter voorDaardoor worden de meeste mannen juist weer zenuwachtig
1x (toevallig recent) wel zenuwachtig geweest, wat een kutgevoel
Plsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
True. En er staan nog 2000 in de rij.
Gewoon lelijke mannen daten, dan gaan de zenuwen vanzelf wegquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Teach me your ways.Dat moet wel heel relaxt zijn, zonder zenuwen kunnen daten. En ik beschouw mezelf nog wel als behoorlijk nuchter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |