Wat?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:23 schreef Jhovall het volgende:
[..]
En hij maar afvragen waarom hij geen gratis sex krijgt
En als er nu meerdere reageren?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nee.
'Vanavond naar de film?'
Filmmeet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:35 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
En als er nu meerdere reageren?
Ik wil wel mee!quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:35 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Das dan weer een goeie Kaneel!quote:
Kijk eens naar de PI. Ik doe dat heus niet. Ben ik veel te schijterig voor ookquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:35 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Kijk eens naar de PI. Ik doe dat heus niet. Ben ik veel te schijterig voor ook
quote:
nou dan laat je ze allemaal in de line-up en dan kies je de leukste uitquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:35 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Zou jij als vrouw zijnde daar blij van worden?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:44 schreef Evie het volgende:
[..]
nou dan laat je ze allemaal in de line-up en dan kies je de leukste uit
Wat niet weet wat niet deert toch?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:48 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Zou jij als vrouw zijnde daar blij van worden?
Maar in een line-up wordt dat wel lastig denk ikquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat niet weet wat niet deert toch?
Wel als er een leuke in de lijn zit, maar nee.. meestal spreek ik alleen met mensen af als ze me leuk lijkenquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:48 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Zou jij als vrouw zijnde daar blij van worden?
helemaal niks, als ze geinteresseerd zijn dan zoeken ze dat maar uitquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:26 schreef Woep het volgende:
Wat hebben jullie in je profieltekst staan?
Ik heb hier de laatste tijd een beetje mee geëxperimenteerd, maar wat ik er ook in zet maakt echt geen reet uit voor het aantal matches, sterk nog in krijg er alleen maar minder door. Maakt ook niet uit of ik er nou in zet dat ik graag bloemkool lust, een dikke lul heb of dat ik graag naar Desperate Housewives kijk... het beste kan je er gewoon niks in zetten is mijn ervaring.
Wat een onzin. Zet er eens een écht goede tekst in, maakt een wereld van verschil. Echt iedere swipe rechts levert een match op en ze beginnen ook (in de meeste gevallen) zelf een gesprek.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:26 schreef Woep het volgende:
Wat hebben jullie in je profieltekst staan?
Ik heb hier de laatste tijd een beetje mee geëxperimenteerd, maar wat ik er ook in zet maakt echt geen reet uit voor het aantal matches, sterk nog in krijg er alleen maar minder door. Maakt ook niet uit of ik er nou in zet dat ik graag bloemkool lust, een dikke lul heb of dat ik graag naar Desperate Housewives kijk... het beste kan je er gewoon niks in zetten is mijn ervaring.
Wat is dan een echt goede tekst? Serieus profiel of een stukje panzerproza?quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat een onzin. Zet er eens een écht goede tekst in, maakt een wereld van verschil. Echt iedere swipe rechts levert een match op en ze beginnen ook (in de meeste gevallen) zelf een gesprek.
Ligt een beetje in het verlengde van een tekst die ik ooit voor een RP profiel schreef. Alleen een stukje beknopter aangezien Tinder niet zoveel ruimte biedt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat is dan een echt goede tekst? Serieus profiel of een stukje panzerproza?
Ah nice. Ik kan dit niet schrijvenquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ligt een beetje in het verlengde van een tekst die ik ooit voor een RP profiel schreef. Alleen een stukje beknopter aangezien Tinder niet zoveel ruimte biedt.
Die tekst is eigenlijk een stuk veelzeggender over mij als persoon dan 1000 gare hobbies bij elkaar.
Ah, dus jij haalt het fok-gemiddelde omlaag? Ik vroeg me al af wie dat was.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lengte natuurlijk .. Omtrek maar iets van 16
Dit gedoe is zo triest. Wees gewoon eerlijkquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, dus jij haalt het fok-gemiddelde omlaag? Ik vroeg me al af wie dat was.
Nu ja, het ging er een beetje meer om wat - in zijn geheel genomen - aanspreekt qua stijl/humor. En wat enigszins herkenbaar is voor een hoop mensen, daarmee creeer je al raakvlak. Dat Tinderstukje bevat wat ergernissen, maar dan wel met de nodige spot beschreven.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ah nice. Ik kan dit niet schrijvenmaar lijkt me niet dat mijn doelgroep op tinder hier wat mee heeft. Dit Is toch meer als je iets serieuzer zoekt lijkt me
Haha nope.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:06 schreef SiIk het volgende:
SV neemt zn tindermatches mee naar de gratis FOK!film?
Neem mij maar mee. Ben nu toch in Amsterdam
Herken het sarcasme.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit gedoe is zo triest. Wees gewoon eerlijk
En dan doen alsof je geen 1,75 bent/quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit gedoe is zo triest. Wees gewoon eerlijk
we don't carequote:Op maandag 11 augustus 2014 15:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lengte natuurlijk .. Omtrek maar iets van 16
Ja, ik zou je er serieus om wegswipen namelijkquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee daarom is dat het enige waar je op inging
Zit een kleine kromming in naar rechtsquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja, ik zou je er serieus om wegswipen namelijk
Dus was benieuwd wat je er nog meer over te zeggen had!
wat een mooi stukje literatuurquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ligt een beetje in het verlengde van een tekst die ik ooit voor een RP profiel schreef. Alleen een stukje beknopter aangezien Tinder niet zoveel ruimte biedt.
Die tekst is eigenlijk een stuk veelzeggender over mij als persoon dan 1000 gare hobbies bij elkaar.
Vind ik ook. Het komt nogal verzuurd over, zelfs als het (deels) met een knipoog geschreven is. De schrijfstijl kan ik wel waarderen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:51 schreef Aisomont het volgende:
Eerlijk gezegd proef ik vooral een denigrerende ondertoon. Zijn vast genoeg vrouwen die ervoor vallen maar als je een vrouw was geweest, was ik snel op zoek gegaan naar iemand die geen behoefte heeft aan overal een negatieve mening over hebben en die ook uiten.
dit ja, en ik had 4 en na opnieuw installeren 5 matches en alle 9 zijn ze niet interessant in gesprekken dus wellicht dat ik heel tinder gewoon eraf tief binnenkortquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:21 schreef Evie het volgende:
Ik lees die teksten nooit, tenzij ze opvallen... maar dan nog is het alleen een reden om op af te wijzen, aangezien tinder een grote vleeskeuring is in eerste instantie, en je toch wel meer vraagt als je meer wilt weten.
in het echte leven mensen ontmoeten heeft toch wat meer zn charme he?!quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:43 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
dit ja, en ik had 4 en na opnieuw installeren 5 matches en alle 9 zijn ze niet interessant in gesprekken dus wellicht dat ik heel tinder gewoon eraf tief binnenkort
Zeg maar welke trein je morgenochtend en -middag neemt, dan komen wij elkaar "toevallig" tegenquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:57 schreef Evie het volgende:
[..]
in het echte leven mensen ontmoeten heeft toch wat meer zn charme he?!
dat is top secret informatie!quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zeg maar welke trein je morgenochtend en -middag neemt, dan komen wij elkaar "toevallig" tegen
The name is Case...quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
The name is Case...
Beauty Case.
Even tinder profiel hiervoor aanmaken
Ik moet wel ontopic blijven he? Jij dus ook. Heb je Tinder al gedeinstalleerd?quote:
Nee, dan kan ik hier niet meer posten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik moet wel ontopic blijven he? Jij dus ook. Heb je Tinder al gedeinstalleerd?
Jij mag dat hoor! Maar wat voor een conversaties heb jij dan op den tinder?quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:38 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nee, dan kan ik hier niet meer posten.
Gewoon vrij normale conversaties maar ik vind dat gewoon niet boeiend genoeg. Ik vind nederlandse mensen sowieso al vrij snel niet meer interessant moet ik zeggen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij mag dat hoor! Maar wat voor een conversaties heb jij dan op den tinder?
Laat ons niet langer in spanning.quote:
Waarom niet? kunnen ze alleen over het eten en het weer praten of>?quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:46 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Gewoon vrij normale conversaties maar ik vind dat gewoon niet boeiend genoeg. Ik vind nederlandse mensen sowieso al vrij snel niet meer interessant moet ik zeggen.
Nee. Ik ben gewoon moeilijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Waarom niet? kunnen ze alleen over het eten en het weer praten of>?
quote:
Jaa who!!??quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat ons niet langer in spanning.
Welke FOK!ster matcht er met jou?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
Wow leuke tinderchick die uit zichzelf haar nummer geeft
0906 - 0123 ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
Wow leuke tinderchick die uit zichzelf haar nummer geeft
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee gewoon leuke chimi
Het begon gisteren trouwens zo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |