Wat een verstand ook om dat op tinder te zetten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Een oud-scharrel is een meisje tegen gekomen met een echo
Namen willen we silk, namen!quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:54 schreef SiIk het volgende:
FOK!ker naar links gedaan. Normaal krijgen ze allemaal een kans, maar met deze durfde ik het niet aan![]()
Geen idee wie. Alex heet ie. Voor wie zich nu aangesproken voelt: sorry.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Namen willen we silk, namen!
Mort?
Alex hoe?quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Geen idee wie. Alex heet ie. Voor wie zich nu aangesproken voelt: sorry.
Zou Mort naar rechts doen trouwens 10/10
Hoe weet je dan dat t een fokker is?quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Kan je toch niet zien op Tinder.quote:
Zie je toch gewoon bij likes.quote:
Bij mij niet hoorquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Kan je toch niet zien op Tinder.
[..]
Zie je toch gewoon bij likes.
Je bent zelf stom.quote:
Het is inderdaad al erg genoeg dat we hier rondhangen zonder dat gelijk iedereen dat weet.quote:
of je hebt iedereen al gehadquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:53 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik moest wel lachen
Matches gaan nog steeds traag hier, ik ben schijnbaar ineens lelijk en dik![]()
annoying orangequote:Op zondag 10 augustus 2014 14:04 schreef SonicVolcano het volgende:
UF-grappen![]()
Als fruit zou ze een mandarijn zijn die schreeuwt dat ze een sinaasappel is.
de hoeveelheid die je praat pleit toch voor andere dingenquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:20 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
ik ben geen bitch. Ik heb bitches
ik zit dit weekend bij mijn ouders ja. Dus een paar huizen en verder koeien overal en wat verdwaalde schapen oke? Mijn telefoon is mijn vermaak dit weekend.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:22 schreef Evie het volgende:
[..]
de hoeveelheid die je praat pleit toch voor andere dingen
quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:37 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
ik zit dit weekend bij mijn ouders ja. Dus een paar huizen en verder koeien overal en wat verdwaalde schapen oke? Mijn telefoon is mijn vermaak dit weekend.ik zit hier ook niet op 4G, niet op 3G, maar op G
dan weet je het wel
mss je leeftijdsvoorkeur wat lager zettenquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:34 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik kom trouwens steeds meer van dit ongein tegen:
[ afbeelding ]
Eerste foto('s) dan vaak van gezin/kids en daarna busje/auto met naam bedrijf.
Beetje kansloos wel
Alex? Ik weet al wie het is HAAHAHAHAHquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mijne nu ook weerquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:53 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik moest wel lachen
Matches gaan nog steeds traag hier, ik ben schijnbaar ineens lelijk en dik![]()
Wie?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:50 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Alex? Ik weet al wie het is HAAHAHAHAH
Geen date date dus, aangezien je niet op zoek bent? Maar veel plezier! neuk-zequote:Op zondag 10 augustus 2014 19:15 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
als dat geen neuken wordt.
Dinsdag een date trouwens. Met die ene.
Je mag me gewoon bij mijn naam noemen hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:15 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
als dat geen neuken wordt.
Dinsdag een date trouwens. Met die ene.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je mag me gewoon bij mijn naam noemen hoor.
Uitzonderingen bevestigen de regel toch?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht dat jij alleen op oudere mannen viel.
Heeft wel mijn voorkeur ja maar jonger komt ook zeker voorquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel plezier iig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:39 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Heeft wel mijn voorkeur ja maar jonger komt ook zeker voor
Mijn date van vorige week is zelfs iets jonger
en ik maar denken dat mijn kansen verkeken warenquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je al een pas?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:44 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
en ik maar denken dat mijn kansen verkeken waren
Wat lieg je, jij bent 33 ik 16quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:22 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dat moet je aan UF vragen. Die moest haar pedopas verlengen
mocht je willenquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat lieg je, jij bent 33 ik 16
Het is eigenlijk vaak holy shit links maar nooit holy shit rechts, want je weet dat zelfs achter een lekkere foto nog 3 kutfoto's kunnen zitten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:51 schreef Godshand het volgende:
Rechts, rechts, rechts, links, holy shit zeker links, links, rechts, rechts, links, geen foto dus verdacht links, facebookhoek links, links, rechts, je hebt nog geen matches
Gewoon alle info weghalen en een balkje voor de ogen, dan mag het vast.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:33 schreef SiIk het volgende:
Geen foto's plaatsen? Echt niet?
Maar ik heb zo'n pareltje
Soms dan ben ik wel geneigd om iemand zonder foto gewoon te liken en dan een gesprek aan te knopen. Spanning en sensatie.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:51 schreef Godshand het volgende:
Rechts, rechts, rechts, links, holy shit zeker links, links, rechts, rechts, links, geen foto dus verdacht links, facebookhoek links, links, rechts, je hebt nog geen matches
Ja, dan is er niks persoonlijks meer te zien toch..quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon alle info weghalen en een balkje voor de ogen, dan mag het vast.
yoloquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:33 schreef SiIk het volgende:
Geen foto's plaatsen? Echt niet?
Maar ik heb zo'n pareltje
Wat wilde je sturen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:10 schreef SonicVolcano het volgende:
Jammer dat je niet een bericht aan je hele lijst kan sturen.
Nee.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat wilde je sturen?
"Hoi, hoe gaat het?"
Kan je toch in je momenten kwijt?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nee.
'Vanavond naar de film?'
Goeie!quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan je toch in je momenten kwijt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |