Ik ben heul niet gemeenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet om alles, al is lachen mijn nummer 1 uitvlucht.
Maar dit was ergens gemeen, maar wel grappig...
Mijn ex waarmee ik 7 jaar samen was.
Scharrelding niet verwijderd als zijnde geblokkeerd op whatsapp of van facebook afgegooid, maar wel alle notificaties uitgezet. En nee dat is afgelopen zaak van mijn kant uit. Mocht zij het ineens toch willen, al was het al meer contact dan doet ze haar best daar maar voor. Ik ben er klaar mee.
Genoeg andere mensen waarmee ik kan kletsen, wonen helaas allemaal ver weg
Niet gemeen zegt ze...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:25 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Ik ben heul niet gemeen
Oh, nee, daar moet je nooit naar terug gaan.
Goed van jeEn inderdaad, stel, ik was nooit verhuisd, dan was ik binnen een halfuurtje bij je. Maar dat wil niemand
![]()
Net als bij bondage, je komt wel weer iemand tegen. Echt. Iedereen hier is ontzettend tof, lief, aardig, begripvol, jullie lijken wel vrouwenMaar ja, daar maken de echte dames wellicht wel eens misbruik van.
Maar je bent de afgelopen tijd echt veranderd, in positieve zin en ik ben trots op jeAls je meer dingen alleen durft te doen leer je vanzelf dat het niet eng is, en achter je laptopje kom je niet echt verder.
Mijn haar draagt daar nog eens aan bij. Ben serieus al twee keer voor vrouw aangezienquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:25 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Iedereen hier is ontzettend tof, lief, aardig, begripvol, jullie lijken wel vrouwenMaar ja, daar maken de echte dames wellicht wel eens misbruik van.
Ja je bent of een ongevoelige klootzak of een gevoelig wijf. Het is nooit goed bij die vrouwen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:31 schreef Gray het volgende:
We lijken wel vrouwen?
Zeg, deuk ons ego eens niet.
Dat is mij nog nooit overkomen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:33 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Mijn haar draagt daar nog eens aan bij. Ben serieus al twee keer voor vrouw aangezien
En ze willen ook altijd het andere! Ben je gevoelig, willen ze een stoere machoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja je bent of een ongevoelige klootzak of een gevoelig wijf. Het is nooit goed bij die vrouwen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Liever dan vrouwen dan, hopende dat je niet achter mijn rug om tegen aeque aan het katten bent over me.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:31 schreef Gray het volgende:
We lijken wel vrouwen?
Zeg, deuk ons ego eens niet.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:52 schreef trolley het volgende:
Vrouwen, het zijn net bakfietsen.Oh, ik dacht meer als auto's: hoe meer geld je eraan uitgeeft, hoe langer ze meegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We willen een stoere macho, zoals Jason Momoa, die iedereen de stuipen op het lijf jaagt en dan heel lief met ons op de bank kruipt als we thuis zijn en dan mango snijdt zonder het te vragen enzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:45 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
En ze willen ook altijd het andere! Ben je gevoelig, willen ze een stoere macho![]()
Ja maar dat is niet eerlijk, ons een beetje vergelijken met Jason Momoa...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:00 schreef Brannagh het volgende:
[..]
We willen een stoere macho, zoals Jason Momoa, die iedereen de stuipen op het lijf jaagt en dan heel lief met ons op de bank kruipt als we thuis zijn en dan mango snijdt zonder het te vragen enzo
Je hoeft het alleen maar om te zetten in spierenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet eerlijk, ons een beetje vergelijken met Jason Momoa...
* Gray signaleert naar aeque: ssshhht...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:59 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Liever dan vrouwen dan, hopende dat je niet achter mijn rug om tegen aeque aan het katten bent over me.
Zo goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Brannagh op 19-08-2014 20:24:13 ]
Hey, er wordt geroddeld over Brannagh! Doe eens niet...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:12 schreef Gray het volgende:
[..]
* Gray signaleert naar aeque: ssshhht...![]()
Neequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:20 schreef aeque het volgende:
Maar ehm zullen we de slowchat lekker voor in het slowchat topic bewaren?
Doe maar wel, dan kunnen mensen die hun verhaal kwijt willen hier ook gewoon zonder moeite posten.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Doe maar wel, dan kunnen mensen die hun verhaal kwijt willen hier ook gewoon zonder moeite posten.
Ik zeg al niks meer...quote:
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:27 schreef Inaithnir het volgende:
Tja, de dames/homo's kunnen hun ex vergelijken met Jason Momoa, ofzo
Nou, je hebt keuze uit 4 opties:quote:
Op die fiets, ik dacht te positief.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:58 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Nou, je hebt keuze uit 4 opties:
1) Mijn ex was niet zo macho als Jason en niet zo gevoelig als Jason
2) Mijn ex was niet zo macho als Jason maar zo gevoelig als Jason
3) Mijn ex was zo macho als Jason maar niet zo gevoelig als Jason
4) Mijn ex was zo macho als Jason en zo gevoelig als Jason
1-3: mooi, klaar ermee, die gast wil je niet
4: onmogelijk, niemand kan dat behalve Jason
Klopt, maar ik ben altijd bang voor de reactie die ik zal krijgen. Ik heb overigens op mijn OKCupid profiel wel aangegeven dat ik van bondage hou, maar ja, kans bestaat dat ze het niet hebben gezien...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Het gesprek ernaar sturen. Nee heb je, ja kan je krijgen.
Bang dat ze je vreemd of raar (of erger...) vinden? Tja, kan ik me voorstellen. Het is allemaal net wat moeilijker bespreekbaar. Maar het is wel belangrijk voor je, en het zou jammer zijn om veel tijd en moeite in iemand te steken, om er dan achter te komen dat bondage voor haar not-done is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben altijd bang voor de reactie die ik zal krijgen. Ik heb overigens op mijn OKCupid profiel wel aangegeven dat ik van bondage hou, maar ja, kans bestaat dat ze het niet hebben gezien...
Klopt, ben bang dat ze me raar vinden. Maar goed, dit is één van de redenen geweest dat ik en mijn ex uit elkaar zijn gegaan. Ik heb destijds ook te lang gewacht en uiteindelijk heeft dat bijgedragen aan onze scheiding 6 jaar later. Ik wil dat niet nogmaals en heb daarom meer de neiging zo snel mogelijk te vragen hoe ze erover denkt. Het is voor mij gewoon te belangrijk, ik kan dat niet naast me neerleggen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:24 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Bang dat ze je vreemd of raar (of erger...) vinden? Tja, kan ik me voorstellen. Het is allemaal net wat moeilijker bespreekbaar. Maar het is wel belangrijk voor je, en het zou jammer zijn om veel tijd en moeite in iemand te steken, om er dan achter te komen dat bondage voor haar not-done is.
Dus het is óf van tevoren al aangeven wat je voorkeuren zijn (zoals op je op OKC deed), óf redelijk snel vermelden (zoals Brannagh ook al zei). Als het op je profielen staat, zelfs als ze het de eerste keer niet lezen, ik neem aan dat, als ze je echt interessant vinden, ze je profiel wel nog een keertje lezen.
Ik weet er weinig vanaf, maar ik kan me bedenken dat er meer mensen in BDSM geïnteresseerd zijn dan je zou denken, maar dat misschien uit schaamte voor zich houden.
Je vindt haar wel. Ik heb een bloedhekel aan die 'op elk potje past een deksel' uitdrukking, maar het is wel waar. Ook voor wat meer 'aparte' potjes en dekseltjes
Ik zou die eerlijkheid appreciëren, hoor. Ik ben helemaal niet voor bdsm, maar ik ben er naderhand wel uit wat ik in bed wil, en nog veel beter wat niet, dus ik wil echt ook wel zo snel mogelijk weten wat voor vlees ik in de kuip heb. Seks is belangrijk en niemand hoeft iets tegen z'n zin te doen. Als je seksueel niet compatibel bent in een relatie zal de angst dat hij of zij het op 'n ander gaat zoeken wegen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, ben bang dat ze me raar vinden. Maar goed, dit is één van de redenen geweest dat ik en mijn ex uit elkaar zijn gegaan. Ik heb destijds ook te lang gewacht en uiteindelijk heeft dat bijgedragen aan onze scheiding 6 jaar later. Ik wil dat niet nogmaals en heb daarom meer de neiging zo snel mogelijk te vragen hoe ze erover denkt. Het is voor mij gewoon te belangrijk, ik kan dat niet naast me neerleggen.
En het klopt dat er best wel veel mensen in BDSM zijn geïnteresseerd maar er uit schaamte niet over praten, iets wat ik eigenlijk best wel jammer vind.
En inderdaad, daarom heb ik me ook op Fetlife geregistreerd. Lopen meer van dat soort vage figuren rond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |