Stiekem werd het off-topic gehalte ook wel een beetje hoog. Hoewel lachen met mensen ook goed is voor verwerking!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:11 schreef bondage het volgende:
Brannagh vroeg me even door te geven dat ze hier niet meer kan posten vanwege een 48 uur ban.
Hoopte persoonlijk dat de mods zouden slapen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:11 schreef bondage het volgende:
Brannagh vroeg me even door te geven dat ze hier niet meer kan posten vanwege een 48 uur ban.
Good for youquote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:18 schreef runaway het volgende:
Haha paar dagen offline en dan lees ik dit 😎
Tekorten zijn frustrerend
Ik ben terug van paar weekjes backpacken, was te gek!! Paar inkakmomentjes gehad maar die had ik in NL ws ook wel gehad. Toptijd gehad.
En met een jongen uit de 90s gezoend, klinkt alleen al cool hehe 😎
Nu hopen dat ik mijn ex dit weekend niet tegen kom op festival.....
Echt goed dat je dat hebt gedaan! En ja, een jongen uit de 90s klinkt zeker coolquote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:18 schreef runaway het volgende:
Ik ben terug van paar weekjes backpacken, was te gek!! Paar inkakmomentjes gehad maar die had ik in NL ws ook wel gehad. Toptijd gehad.
Maar wat ga je nou doen? Ga je hem proberen los te laten? Want dan is hem bezoeken en zijn facebook blijven checken nou niet de juiste manier, dat snap je hopelijk...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:19 schreef IGotMine het volgende:
[..]
Echt goed dat je dat hebt gedaan! En ja, een jongen uit de 90s klinkt zeker cool
Met mijn ex en mij blijft het gedoe. Nadat hij met een ander naar bed was gegaan (in de periode dat we "iets probeerden op te bouwen") vind ik het lastig om hem te vertrouwen en ik ben echt vreselijk pissig op hem geweest. Ik ontdekte ook dat hij in die periode op meerdere datingsites zat, dus ik kreeg een beetje het gevoel dat hij mij mooie praatjes verkocht en intussen verder zat te kijken naar andere meisjes. Toen ik hem daarmee confronteerde werd hij boos op mij. Dat ik trust issues heb (gek hè) en hem niet moet lastigvallen met mijn onzekerheid.
Hij is dinsdag op vakantie gegaan, dus ik ben maandagavond nog even langsgegaan om hem een fijne vakantie te wensen en afscheid te nemen. Op Facebook stonden allemaal foto's van hem, een vriend en een meisje, dus ik vroeg "Is dat dat meisje uit Noorwegen? Ziet er gezellig uit", dat vond hij jaloers, waarop ik zei: "Ik denk heus niet dat je zomaar een willekeurige Zweedse chick gaat doen daar hoor". Zijn antwoord: "En als dat nou wel zo is". Zo flauw. Ook als ik hem zie op de foto's lijkt hij zo anders. Hij begint er echt uit te zien als een junk... Ingevallen gezicht, kringen onder z'n ogen. Bah. Ik geloof niet dat ik hier nog zin in heb. Jammer alleen dat ik er zoveel tijd in heb gestopt.
Haha, ja, dat snap ik. We waren net weer vrienden op Facebook geworden en nadat ik dit zag heb ik hem meteen maar weer ontvolgd. Ik realiseerde me dat ik bezig was als een crazy bitch, dus vandaar dat ik maandag even langsging: als een soort... Teken dat ik wel degelijk normaal kan doen. Nadat hij met dat meisje naar bed was geweest heeft hij wel echt z'n best voor me gedaan, meegegaan naar bezichtigingen van huisjes (ook al had hij koorts) en dat soort dingen, maar ik was alleen maar boos op hem.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:24 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Maar wat ga je nou doen? Ga je hem proberen los te laten? Want dan is hem bezoeken en zijn facebook blijven checken nou niet de juiste manier, dat snap je hopelijk...
Oh en dan krijg ik net ineens een berichtje van hem hoe mijn vakantie was, net voor mijn vakantie ook al een berichtje terwijl ik hem heb gevraagd geen contact meer met me op te nemen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:18 schreef runaway het volgende:
Te laat, ik kom net een foto tegen waar hij halfnaakt op staat (boxer met kookschort) met een scharrel terwijl ze snachts na het stappen aan het koken zijn. Blijkt dat het al een tijdje zijn scharrel is, waarschijnlijk zo'n 3-4 weken nadat we uit elkaar waren. Auw........quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:35 schreef Inaithnir het volgende:
Voor zowel K44s en runaway: blokkeren. Gewoon doen, echt. Ook al geef je aan geen contact te willen, ook al probeer je de facebook posts te negeren, de enige manier waarop je zekerheid krijgt is door het heft in eigen hand te nemen. En het is misschien moeilijk, maar echt gewoon nodig.
Ga bij jezelf na: wat je ook leest, hoort of ziet van die persoon, jij voelt je slecht. Maakt niet uit waar het over gaat, jij voelt je slecht. En dé belangrijkste stap in dit hele proces is jezelf voorop stellen. Jij bent het belangrijkst in jouw leven. En soms moet je gewoon egoïstisch zijn.
Auw, pijnlijk. Inderdaad snel weg met die handel!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:41 schreef runaway het volgende:
[..]
Te laat, ik kom net een foto tegen waar hij halfnaakt op staat (boxer met kookschort) met een scharrel terwijl ze snachts na het stappen aan het koken zijn. Blijkt dat het al een tijdje zijn scharrel is, waarschijnlijk zo'n 3-4 weken nadat we uit elkaar waren. Auw........
![]()
![]()
edit: per direct ontvriend dus, maar te laaaaat![]()
Misschien een jankfilm opzetten? Soms heb je gewoon net even een zetje nodig, maar het lucht op de een of andere manier wel op.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:31 schreef houdjemond het volgende:
Het is echt over en uit hier.
Even kijken hoe of wat met de laatste spullen maar dan is het klaar.
Wou dat ik kon janken, schelden, een vorm van emotie maar er komt gewoon niks uit me.
Komt vanzelf wel, moet je je niet druk om maken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:02 schreef houdjemond het volgende:
Zelfs de jankfilms deden de truc niet dus helaas.. dinsdag ook een begrafenis, misschien dat het dan loskomt.
Komt wel een keer. Gecondoleerd ook.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:02 schreef houdjemond het volgende:
Zelfs de jankfilms deden de truc niet dus helaas.. dinsdag ook een begrafenis, misschien dat het dan loskomt.
Wauw, zo lang. Maar jij bent toch nog hartstikke jong?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:36 schreef MrChocolademelk het volgende:
Bijna anderhalf jaar geleden, na een relatie van vier en half jaar, Eindelijk heb ik het gevoel dat ik alles verwerkt heb. Er is zoveel gebeurd dat het lang duurde voordat ik de rust had, om het los te laten.
Ik kan nu zeggen dat ik er overheen ben. Ik had niet verwacht dat ik er zolang mee zou lopen. Laatste maanden al meer lekker genieten van al het moois wat rond loopt. Tijd voor een nieuwe relatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:45 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Wauw, zo lang. Maar jij bent toch nog hartstikke jong?Ik ben 25SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het voelde niet lang![]()
Ik begrijp het vrijgezellen-leven ook niet altijd hoor haha. 'Is dat nu een hint of niet?', 'Vindtie me interessant of mijn vriendin?'......quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:30 schreef Brannagh het volgende:
Omdat ik nu best vaak in de stad ben zie ik ook zat leuke mannen, alleen, hoe leg je er contact mee? Heb van bondage een paar goede tips gekregen die ik ga uittesten, ben benieuwdAls ik een halve seconde oogcontact heb met een creep staat deze binnen nog een halve seconde naast me te hijgen, en als ik oogcontact heb met een knap manspersoon dan duikt er ineens een knap vrouwspersoon op die hem ter plekke bespringt.
Oh, ik ben dus niet zo goed in inschatten. Maar vier jaar is best lang in mijn ogen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:17 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik ben 25
En het voelde niet lang
Hier overheen gelezen, maar: je bent echt zo'n tof persoon, en dat heb je zelf niet door. Komt denk ik ook door dingen uit het verleden, maar zet je daar over heen. Echt. Ik weet hoeveel waarde je hecht aan vriendschap, maar inmiddels heb je hopelijk al ingezien dat zij je dat zelfs niet kan geven. Hou die herinneringen aan haar bij je, wees blij met de tijd die jullie samen hebben gehad, en laat het daarbij. Maar je doet het echt goedquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:49 schreef aeque het volgende:
Sommige mensen moet je gewoon negeren en anders even een modje aanspreken. Dit is inderdaad niet het topic om grappig te gaan doen in mijn ogen.
Maar goed even OT:
Ik zal nog even duiden dat het niet mijn ex is maar wel een soort van scharrel, maar goed wat ik dus wou zeggen is dat ik me weer kip lekker voel. Het is en was een vreemde situatie maar ik zou nog graag vrienden willen blijven omdat we elkaar goed begrijpen. Maar goed, als iemand niet de moeite wilt doen om je überhaupt te spreken dan moet het maar zo. Ik verdien beter dan dat en zij niet iemand zoals ik.
I know, is niet de eerste keer dat je het me zegt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:26 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Hier overheen gelezen, maar: je bent echt zo'n tof persoon, en dat heb je zelf niet door. Komt denk ik ook door dingen uit het verleden, maar zet je daar over heen. Echt. Ik weet hoeveel waarde je hecht aan vriendschap, maar inmiddels heb je hopelijk al ingezien dat zij je dat zelfs niet kan geven. Hou die herinneringen aan haar bij je, wees blij met de tijd die jullie samen hebben gehad, en laat het daarbij. Maar je doet het echt goed
Gewoon wat meer gaan doen, zoals dat van laatst. Dan maar alleen op stap of met wie dan ook, maar met thuiszitten ontmoet je nooit nieuwe mensen. En je bent leuk genoeg om op af te stappen
Dat is ook niet erg, maar het is zonde om straks, als je voet weer beter is, onnodig thuis te blijven. Je bent jong, leef!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:15 schreef aeque het volgende:
[..]
I know, is niet de eerste keer dat je het me zegt.Al is thuis zitten dit weekend wel lekker in verband met het niet hoeven lopen, kan mijn voet lekker rusten.
Moet wel zeggen dat alleen dingen doen me soms wel 'zwaar' valt, weet niet of meer mensen hier last van hebben..? Zeker omdat ik toch veel zie dat mensen toch vaak weer terug kunnen vallen op en vriendenkring.
Wat betreft een meet, misschien is het handig om te kijken wie er interesse heeft en dan kun je kijken waar het misschien een beter idee is om af te spreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Brannagh op 16-08-2014 15:46:42 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |