Daar kan over gediscussieerd worden...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:05 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer?
Ben godverdomme een schatje
Ga maar lekker alleen schilderijen bekijken danquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar kan over gediscussieerd worden...
Ok.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:25 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Ga maar lekker alleen schilderijen bekijken dan
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:39 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Top, heb je maar even aan het lijstje toegevoegd. Heb ook even alle 'misschiens' achteraan gezet, leek me wat makkelijker.Dank. 27 september en 4 oktober kan ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar sta ik nu nog niet bij.
Maakt de lekkerste wraps :9
Je bent nu meer op jezelf aangewezen en heel eerlijk is dat in dit geval goed.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:35 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Jeetje, dat klinkt heel heftig. Kan me je verhaal niet herinneren, maar contact breken doe je niet zomaar.
Waar loop je nu tegenaan?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:39 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Top, heb je maar even aan het lijstje toegevoegd. Heb ook even alle 'misschiens' achteraan gezet, leek me wat makkelijker.Moeder die zowel psychisch als lichamelijk niet in orde is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Contact breken met de familie? Da's wel heel heftig. Hoe komt dat zo?
Ik neem aan dat je nog wel vrienden hebt die je willen bijstaan toch? En in het uiterste geval zijn wij er nog voor je. Dus alleen sta je er sowieso niet voor, onthoud dat goed!
En ja gelukkig wel vrienden die me bij willen staan en sta er dus niet alleen voor moet alleen even leven heel anders inrichten. Het draait nu niet meer constant om mijn zieke moeder en ergens is dat voor de verandering ook een opluchting op een hele rare manier
Ah, ik snap het. In ieder geval knap dat je de knoop hebt kunnen doorhakken, en hopelijk kun je weer voor jezelf gaan leven. Wel heftig, maar als je dit al jaren meemaakt kan ik het goed begrijpen dat genoeg ook genoeg is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:09 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je bent nu meer op jezelf aangewezen en heel eerlijk is dat in dit geval goed.
Mijn moeder is zowel psychisch en ziek en ben zelf al eerder uithuisgeplaatst geweest en het rommelde constant hoogtepunt was toen mijn vader eigenlijk besloot dat toen ma in het ziekenhuis was , het te veel moeite was om mij op te halen en ik het zelf maar uit moest zoeken (we wonen 10minuten van elkaar af), ben toen ook heel kwaad geworden en voor mij was de koek op.
Het was heel bizar want normaal denkend mens zou ook beseffen van he dat is haar moeder maar in dit geval dus niet.
Meer een nieuw leven voor jezelf opbouwen, ergens op rare manier hetzelfde als een break up maar dan nog extremer.
Ach meisje, is Aeuque gemeen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:25 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Ga maar lekker alleen schilderijen bekijken dan
Hele hoop gerommel in de familie waar je gewoon genoeg van had dus. Kan ik me iets bij voorstellen ja. Toch wel een zware beslissing, inderdaad een soort extreme break up. Heel veel sterkte ermee, schroom je niet om hulp te vragen bij je vrienden of hier!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:09 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je bent nu meer op jezelf aangewezen en heel eerlijk is dat in dit geval goed.
Mijn moeder is zowel psychisch en ziek en ben zelf al eerder uithuisgeplaatst geweest en het rommelde constant hoogtepunt was toen mijn vader eigenlijk besloot dat toen ma in het ziekenhuis was , het te veel moeite was om mij op te halen en ik het zelf maar uit moest zoeken (we wonen 10minuten van elkaar af), ben toen ook heel kwaad geworden en voor mij was de koek op.
Het was heel bizar want normaal denkend mens zou ook beseffen van he dat is haar moeder maar in dit geval dus niet.
Meer een nieuw leven voor jezelf opbouwen, ergens op rare manier hetzelfde als een break up maar dan nog extremer.
Excuses, fixed.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Dank. 27 september en 4 oktober kan ik ookDaar sta ik nu nog niet bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://aisomont.tumblr.com/ (NSFW)
Ja, en Gray ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:37 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Ach meisje, is Aeuque gemeen?Wil je een knuffel?
Nee, filmen en doorsturen is genoeg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:26 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Stoot telkens mijn hoofd, moet ik nog bepaalde woorden zeggen?
Sesam open u werkt niet
Is het niet alohomora?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:26 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Stoot telkens mijn hoofd, moet ik nog bepaalde woorden zeggen?
Sesam open u werkt niet
Tip: koop kanelbullar, godse lekkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:29 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Wauw, ik sta nu gelijk in het magazijn van de IKEA.
Heb net muffins gemaakt met kokosmelk en bovenop een laagje suiker en kaneel. Dat smellquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:32 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Tip: koop kanelbullar, godse lekker
Nu heb ik hongerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:33 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Heb net muffins gemaakt met kokosmelk en bovenop een laagje suiker en kaneel. Dat smell
Doe die meet maar over een maand
Dan komen ze taai en droog aan, en dan heb je een verkeerd beeld van mij als keukenprinsesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:22 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Nu heb ik honger. Voel je vrij er een paar op te sturen!
Ik kom morgen wel langs om er een paar te etenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:08 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Dan komen ze taai en droog aan, en dan heb je een verkeerd beeld van mij als keukenprinses
Is goed. Vanavond mag ook, niemand wil iets leuks doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:32 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Ik kom morgen wel langs om er een paar te eten
Saaie mensenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:38 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Is goed. Vanavond mag ook, niemand wil iets leuks doen
Morgen kan, vanavond red ik niet. Niet alles opeten dan he!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:38 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Is goed. Vanavond mag ook, niemand wil iets leuks doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |