Zwerver in pak.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:49 schreef Trollscience het volgende:
Haten op Keaton Henson
[ afbeelding ]
En ook allemaal he. Ze doen allemaal exact het zelfde...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:06 schreef Zith het volgende:
Hipsters zijn als sprinkhaan plagen. Ze duiken allemaal op een subcultuur, vreten hem leeg en duiken dan weer op een andere subcultuur.
Shit wat ben jij dan voor lange tenen hipster?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:07 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
En ook allemaal he. Ze doen allemaal exact het zelfde...
Ik mag toch gewoon reageren op een domme uitspraak? Daarbij ben ik geen hipser. Ga niet naar de starbucks. Heb niet alles van apple. Vreet geen superfoods. Heb alleen de haar/baard stijl gejat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:16 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Shit wat ben jij dan voor lange tenen hipster?
Heb em even voor je aangepastquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:35 schreef WammesWaggel het volgende:
Steel hun IPhone en superfood smoothies en je ontneemt hun de levenslust!
lesboquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:49 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Ik vind dat eigenlijk best aantrekkelijk.
ja bijnaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:06 schreef Zith het volgende:
Hipsters zijn als sprinkhaan plagen. Ze duiken allemaal op een subcultuur, vreten hem leeg en duiken dan weer op een andere subcultuur.
Ik zie in de OP geen skinny ventjes met tanktops hoor. Maar tegenwoordig word overal het label hipster aan geplakt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:06 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dat voor ecto
sowieso zijn alle hipsters van die skinny ventjesen dan met hun skeletarmen in oversized tanktops lopen
Wel 1 skinny ventjequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:08 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Ik zie in de OP geen skinny ventjes met tanktops hoor. Maar tegenwoordig word overal het label hipster aan geplakt.
heb je er last van ofzo, pakken ze je holmaatjes af ofzo?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel 1 skinny ventje
en dit soort hommos bedoel ik:
[ afbeelding ]
Ik maak zelf ook bergen taalfouten. Maar kom op... Hun vinden, Hun hebben etc. Niet doen!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:13 schreef crossmotor11 het volgende:
Als hun die baarden mooi vinden moeten ze maar lekker laten staan![]()
baard met knotje gespot. Ga je morgen weer met je MacBook air naar Starbucks?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:50 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
heb je er last van ofzo, pakken ze je holmaatjes af ofzo?
HAHAquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:47 schreef KoningPils het volgende:
Doe eens normaal!
Zo loop ik er ook bij!
Wat is jou stijl dan toffe gozer?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:27 schreef DroogDok het volgende:
[..]
baard met knotje gespot. Ga je morgen weer met je MacBook air naar Starbucks?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:49 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Ik vind dat eigenlijk best aantrekkelijk.
Maar jullie ( jij ) experimenteren zeker wel veel met de voorbinder, lekker je in je reet laten pwnen!!!quote:
Nee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Maar jullie ( jij ) experimenteren zeker wel veel met de voorbinder, lekker je in je reet laten pwnen!!!
met een windows computer naar de mcDonalds?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:30 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Wat is jou stijl dan toffe gozer?
Dat zijn de ergste! Die verkondigen dat dan ook constantquote:
Let op met wat je zegt. Zometeen gaan alle "hipsters" dat ook doen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:43 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
met een windows computer naar de mcDonalds?
Hipster meisjes kunnen ook leuk zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste! Die verkondigen dat dan ook constant
Maaaaaar ik was onlangs naar de Moderne Hippiemarkt bij café Roest in Amsterdam en moet zeggen dat die hipstermeisjes vaak wel bijzonder mooi zijn
Volgens mij is die 'man' iemand die bij de Gayparade loopt. Die plastic oranje hamer vind ik niet echt stoer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:48 schreef snakelady het volgende:
Eerst was het dit.
Een vrouw
[ afbeelding ]
Een man
[ afbeelding ]
Nu scheren de vrouwen zich niet en de mannen wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind die dude stoer genoeg uit zien. Hij komt totaal weg met een oranje plastic hamer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:54 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Volgens mij is die 'man' iemand die bij de Gayparade loopt. Die plastic oranje hamer vind ik niet echt stoer.
Zonder tatoeage en met getrimde baard zou hij best knap zijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel 1 skinny ventje
en dit soort hommos bedoel ik:
[ afbeelding ]
quote:
Whahaha, dat is Lucas Parker, die ''Gay'' kan jouw hoofd breken met alleen zijn handen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:54 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Volgens mij is die 'man' iemand die bij de Gayparade loopt. Die plastic oranje hamer vind ik niet echt stoer.
Hij is een typische gaybear, dus vandaar dat ik over Gayparade begon.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:56 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Vind die dude stoer genoeg uit zien. Hij komt totaal weg met een oranje plastic hamer.
Jealous much?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:32 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Hij is een typische gaybear, dus vandaar dat ik over Gayparade begon.
tfoe vieslelijk dat wijfquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jealous much?![]()
Dit is zijn vriendin.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weinig andere keus denk...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:49 schreef Trollscience het volgende:
Haten op Keaton Henson
[ afbeelding ]
Waarom wil je dat weten gayboy?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:30 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Wat is jou stijl dan toffe gozer?
Als je geen kleur- geur- en smaakstoffen eet en enkel natuurlijke suikers, dan hoef je niet iedere dag meer te douchenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |