Vind die dude stoer genoeg uit zien. Hij komt totaal weg met een oranje plastic hamer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:54 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Volgens mij is die 'man' iemand die bij de Gayparade loopt. Die plastic oranje hamer vind ik niet echt stoer.
Zonder tatoeage en met getrimde baard zou hij best knap zijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel 1 skinny ventje
en dit soort hommos bedoel ik:
[ afbeelding ]
quote:
Whahaha, dat is Lucas Parker, die ''Gay'' kan jouw hoofd breken met alleen zijn handen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:54 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Volgens mij is die 'man' iemand die bij de Gayparade loopt. Die plastic oranje hamer vind ik niet echt stoer.
Hij is een typische gaybear, dus vandaar dat ik over Gayparade begon.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:56 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Vind die dude stoer genoeg uit zien. Hij komt totaal weg met een oranje plastic hamer.
Jealous much?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:32 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Hij is een typische gaybear, dus vandaar dat ik over Gayparade begon.
tfoe vieslelijk dat wijfquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jealous much?![]()
Dit is zijn vriendin.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weinig andere keus denk...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:49 schreef Trollscience het volgende:
Haten op Keaton Henson
[ afbeelding ]
Waarom wil je dat weten gayboy?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:30 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Wat is jou stijl dan toffe gozer?
Als je geen kleur- geur- en smaakstoffen eet en enkel natuurlijke suikers, dan hoef je niet iedere dag meer te douchenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |