Hier in de bossen. Een huisje met plat dak en enkel glas.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 06:20 schreef CherryLips het volgende:
Doordeweeks kan ik met geen mogelijkheid m'n nest uitkomen en nu ben ik klaarwakker
Van noodweer heb ik hier in ieder geval niets gemerkt.
Goedemorgenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 06:20 schreef CherryLips het volgende:
Doordeweeks kan ik met geen mogelijkheid m'n nest uitkomen en nu ben ik klaarwakker
Van noodweer heb ik hier in ieder geval niets gemerkt.
Tja, gisteravond vroeg naar bed na een dag reizen. Nu ook weet vroeg wakker.quote:
Nee, gewoon niet zoveel slaap nodig.quote:
Ik ben dan altijd ontzettend blij dat ik weer verder kan slapenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 06:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je er niet om 6 uur uit hoef is dat best kut ja.
Hier (fucking Epe) was het noodweer. Dus ik ben al op sinds half 5 of zo.
Dat lukte niet meerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd ontzettend blij dat ik weer verder kan slapen.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:41 schreef rhubarbje het volgende:
Nou 2e vakantie op een rij waarin ik een klein ongelukje heb en dus een paar dagen niks mag
She's smoking hotquote:
Excuse me for not taking an immediate picture of herquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar wat jij smoking hot vind?
Stijlvol. Dat is het eerste wat in me opkwam. Daarna "What an amazing body!"quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
Ik was gewoon nieuwsgierig? Naar het type en zo maar
Maar never mind
Beetje mediterraans en noord Afrikaans gemixed.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:09 schreef rhubarbje het volgende:
Wat is eigenlijk typisch maltees? Een beetje mediteraans of zo?
See?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
She's smoking hotEn voordat ik kan beginnen in mijn nieuwe positie moet ik haar trainen
Morgen pas echt noodweer. Heb er nu al zin in, de hele dag slapen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:51 schreef Belsezar het volgende:
Noodweer lees ik? Niks van gemerkt, heerlijk uitgeslapen tot kwart voor 12
Dat krijg ik niet voor elkaar, een hele dag slapenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Morgen pas echt noodweer. Heb er nu al zin in, de hele dag slapen.
Hier ook, al is het niet echt warm.quote:
ha dat doet 1 van die van mij ook wel eensquote:
Het is mijn bui nuquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ha dat doet 1 van die van mij ook wel eens
Ik heb jeuk onder de tapeecht om gek van te worden
aaah arme jij ookquote:
Thanksquote:
Tis hier stralend weer ja, en best heetquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:25 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn zonnetje is weg. Misschien moet ik bij jou komen zonnen voor de afleiding
Nou, dan zit je hier wel goedquote:
27 graden nu. Alleen voelt het wel warmer omdat het weinige beetje wind ook warm is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:37 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe Veel graden is Het dan ongeveer?
Topless mag hier niet he?quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
Zonnen zonder bikini is echt zo veel beter
Heel suf. Met bikini voel ik me lelijk en onzeker en zonder niet
Maar ja mijn zon is hier nog steeds niet terug dus ik ga helemaal niet zonnen
Voor zover ik weet niet.... Dit is het meest katholieke land ter wereld op de Fillipijnen na he?quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:05 schreef rhubarbje het volgende:
Op dat hele suffe eiland mag dat nergens?!
Maar....maar...maar...........quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
Oh! Dan laat maar! Ik zoek wel een zonnig eiland waar ze borsten wel kunnen waarderen!
Nee, geen liedje zingen? Jongleren?quote:
Ik ook. Maar echt iets doen gaat niet. Elke keer regent het. En op een camping kan je dan alleen in je tent/caravan/huisje gaan zittenquote:
Das wel kut ja....quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook. Maar echt iets doen gaat niet. Elke keer regent het. En op een camping kan je dan alleen in je tent/caravan/huisje gaan zitten
Sorry allemaal niet geschikt voor mijquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, geen liedje zingen? Jongleren?
Een gedichtje schrijven? Je tieten flashen? Ook niet?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sorry allemaal niet geschikt voor mij
Damnitquote:
Nou, ik zal m'n hengel meenemen vanavond danquote:
Jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:09 schreef Cue_ het volgende:
Ik las iets over een lekker ding inwerken
en je hebt je rebound gevondenquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
JaZe begint komende week als ik het goed heb.
Nou ja, waarschijnlijk is ze getrouwd/heeft ze een vriendje, dus ga er nog maar even niet vanuitquote:
Ik ben niet zo van het relaties torpederen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:15 schreef Cue_ het volgende:
Dat is niet voor elk mens een ding wat e tegenhoudt natuurlijk
Als ze een relatie heeft? De meeste relaties zijn nog steeds monogaam voor zover ik weet.quote:
Succes!quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:50 schreef Belsezar het volgende:
Zo maar eens kijken waar ik morgenmiddag mijn sollicitatie gesprek heb
Succesquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Succes!![]()
Ik ga morgen een nieuwe woning bezichtigen, wens mij ook succes
Thanksquote:
Dankje!quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Succes!![]()
Ik ga morgen een nieuwe woning bezichtigen, wens mij ook succes
Ik hoop het.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dankje!
Jij ook succes! Hopelijk is het wat moois
Thanks.quote:
Dat is een echte vriend.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:07 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, dan stuurt een vriend dit naar me:
[ afbeelding ]
nou volgens mij is niet monogaam echt in opkomst hoorquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ze een relatie heeft? De meeste relaties zijn nog steeds monogaam voor zover ik weet.
quote:
Geen idee eerlijk gezegd. Weet eigenlijk ook niet of ik er zo voor zou zijn...quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou volgens mij is niet monogaam echt in opkomst hoor
Ja echt wel!quote:
Verkoop is ook niet echt mijn ding... Maar hoe zit het nu met je emigratieplannen eigenlijk?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja echt wel!
Ik heb een hekel aan wat ik nu doe, verkopen.
Het diploma saga is inmiddels bijna bij het einde, ik denk dat ik deze maand de vertaalde en "gewogen" diploma's binnen heb. Dan verder kijkenquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verkoop is ook niet echt mijn ding... Maar hoe zit het nu met je emigratieplannen eigenlijk?
Zsm, maar in Brazilie een baan vinden gaat heel anders dan hier. Daar is het voornamelijk via een kruiwagen binnenkomen en vriendjespolitiek.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:39 schreef Cue_ het volgende:
Maar in wat voor termijn zou je willen verhuizen dan? Zeker als je ook nog ander baan doet.
Dat lijkt me heel verstandigquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zsm, maar in Brazilie een baan vinden gaat heel anders dan hier. Daar is het voornamelijk via een kruiwagen binnenkomen en vriendjespolitiek.
En de baan waar ik morgen over ga praten vertel ik daar gewoon niks over
Waarom niet?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:52 schreef rhubarbje het volgende:
Oh dat zou ik echt niet kunnen... vooral als je al een baan hebt
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel verstandig![]()
En zodra je je spullen gepakt hebt voor Brazilie ga je naar je baas en doe je dit:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:52 schreef rhubarbje het volgende:
Oh dat zou ik echt niet kunnen... vooral als je al een baan hebt
Ja dat snap ik ook niet zo goed Rhutje, waarom niet?quote:
Veel plezier!quote:
Alsof werkgevers altijd netjes zijn. Als medewerker ben je gewoon een human resource.quote:
quote:
Dus dat, als ze je niet meer kunnen gebruiken lig je op straat. Waarom zou ik dan loyaliteit voor een bedrijf hebben?quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Alsof werkgevers altijd netjes zijn. Als medewerker ben je gewoon een human resource.
Tenzij het een heel klein bedrijf is, is er geen baas die zulke stappen niet zelf ten kostte van zijn werknemers zou nemen als het bedrijf daar netto profijt van zou hebben. Loyaliteit vinden werkgevers prachtig, maar is een one way street.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:15 schreef rhubarbje het volgende:
Omdat je niet van baan hoeft te wisselen en nu een nieuwe werkgever opzadelt met het feit dat je snel gaat vertrekken. Dan moet hij weer opzoek naar een ander en die inwerken en zo
Als je zelf geen baan had waar je kunt blijven vind ik het een beetje anders
Een heel mooi streven, maar een recept om continue overheen gelopen te worden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:32 schreef rhubarbje het volgende:
Tja ik ben van mening dat het geen excuus is om zelf niet netjes te zijn
Behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Als zij dat dan niet doen ontslaat jou dat niet van fatsoen
tot nu toe valt het gelukkig aardig meequote:Op zondag 10 augustus 2014 21:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een heel mooi streven, maar een recept om continue overheen gelopen te worden.
Ik kon ook moeilijk in slaap komen, nog aan het stuiteren van het optreden van de Pet Shop Boys.quote:
Onzin, de hardwerkenden hebben daar tijd voorquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onzin, de hardwerkenden hebben daar tijd voor.
Precies, er draait een batch!!quote:
Ik ken datquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:16 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb het gevoel dat het een lange dag gaat worden
Review?quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:19 schreef stbabylon het volgende:
Zo, m'n review (klant, collega en self) opgestuurd. Woensdag mijn review, volgende week woensdag mijn solicitatiegesprek. Plots lijkt mijn review niet meer zo belangrijk
Oh en Cue_, jas is fett. Helaas mijn buik ook. Dus ik moet er wel mee leven dat hij beter zichtbaar is dan bij een normale lengte jas. Maar dat kan ik wel
Beoordelingsgesprek.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Review?
En anders gewoon sporten
Maar goed om te horen dat ie fett is
[fok]quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:22 schreef stbabylon het volgende:
Beoordelingsgesprek.
Met sporten duurt het wel even voor hij weg is. Bier en frisdrank niet meer drinken, gaat sneller. Maar goed, dat gaat dus niet gebeuren. Ik leer er wel mee leven dat ik een buik heb
Wat voor beren zijn er allemaal?quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:51 schreef stbabylon het volgende:
Ik ook
Rationeel niet zo bang voor, qua gevoel uiteraard een lading beren op de weg. Ach ja.
Dat eerste is te leren, dat tweede ookquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:00 schreef stbabylon het volgende:
Of ik technisch wel goed genoeg ben, en of ik dat wel voldoende kan uitdragen.
Ze willen mij voornamelijk om mijn sociale vaardigheden. Maar ik moet wel code kunnen kloppen. Nou kan ik dat wel, en ook wel het meeste van wat zij vragen. Echter, sommige dingen zijn lang geleden, en zitten niet meer zo in mijn hoofd. Op de werkvloer geen probleem, half dagje googlen en het zit er weer in. Maar het nu uitleggen... Van het weekend maar wat in verdiepen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat eerste is te leren, dat tweede ook![]()
Lastige dingen wel.
Zullen ze zulke specifieke dingen vragen dan in je interview?quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:20 schreef stbabylon het volgende:
Ze willen mij voornamelijk om mijn sociale vaardigheden. Maar ik moet wel code kunnen kloppen. Nou kan ik dat wel, en ook wel het meeste van wat zij vragen. Echter, sommige dingen zijn lang geleden, en zitten niet meer zo in mijn hoofd. Op de werkvloer geen probleem, half dagje googlen en het zit er weer in. Maar het nu uitleggen... Van het weekend maar wat in verdiepen.
Ik heb 2 gesprekken. De eerste met twee ontwikkelaars om juist mijn technische kennis te onderzoeken. De tweede met een solution architect, maar dat is meer of wij klikken. Daar komt ook wel een stukje techniek bij, maar minder dan bij dat eerste.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zullen ze zulke specifieke dingen vragen dan in je interview?
Hmm.. dan is idd maar de vraag hoe diep ze in de stof zullen gaan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:25 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb 2 gesprekken. De eerste met twee ontwikkelaars om juist mijn technische kennis te onderzoeken. De tweede met een solution architect, maar dat is meer of wij klikken. Daar komt ook wel een stukje techniek bij, maar minder dan bij dat eerste.
Ja denk het wel. Vandaar dat ik mij rationeel niet druk maak. Rationeel...quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm.. dan is idd maar de vraag hoe diep ze in de stof zullen gaan.
Maar zij zullen ook wel snappen dat je het zo oppikt
Komt helemaal goedquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja denk het wel. Vandaar dat ik mij rationeel niet druk maak. Rationeel...
Omdat de rest te lui isquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:49 schreef Scorpie het volgende:
Zucht, waarom moet ik altijd weer degenen zijn die van alles moet regelen om met een groep naar een evenement te kunnen.
Nou eerder besluiteloos. Ik heb dus kaarten gekocht voor Armin Only, alleen gingen ze zo hard dat we dus kaarten op vrijdag hebben en op zaterdag. Vraag je dus wat de groep wil en dan komt er dus helemaal geen reactiequote:
Dan willen ze (gewoon) niet zo graag als jijquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:54 schreef Scorpie het volgende:
Nou eerder besluiteloos. Ik heb dus kaarten gekocht voor Armin Only, alleen gingen ze zo hard dat we dus kaarten op vrijdag hebben en op zaterdag. Vraag je dus wat de groep wil en dan komt er dus helemaal geen reactie
True, true. Nu dus kaarten aan het proberen te ruilen voor de zaterdag.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Groepen moet je nooit een keuze geven, dat werkt niet. 1 datum, wie kan gaat mee, wie niet kan, andere keer weer.
Zo wordt t hier ook steeds meer. Zin ja of nee? Ja, dan nu reageren anders pech. Nee, ook prima.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Groepen moet je nooit een keuze geven, dat werkt niet. 1 datum, wie kan gaat mee, wie niet kan, andere keer weer.
alvast veel plezierquote:
het werkt anders gewoon niet, de ene wil dit niet, de andere heeft last van het kutsmoesjes en uiteindelijk zit iedereen gewoon thuisquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo wordt t hier ook steeds meer. Zin ja of nee? Ja, dan nu reageren anders pech. Nee, ook prima.
Natuurlijk, daar waar drank isquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ik jou nog ergens stalken voor de film begint?
In mijn vriendengroep zit nu ruim 60% met kinderen en/of zwangerheid. Daar wordt het NOG makkelijker vanquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het werkt anders gewoon niet, de ene wil dit niet, de andere heeft last van het kutsmoesjes en uiteindelijk zit iedereen gewoon thuis.
Ja, wel zo makkelijk, meestal werkt het in een mannengroep ook stukken makkelijkerquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In mijn vriendengroep zit nu ruim 60% met kinderen en/of zwangerheid. Daar wordt het NOG makkelijker van
Gisteren wel mooie actie. Maat heeft 4 vrijkaartjes voor de sauna, wie wil er mee? (uiteraard begon er een vrouw te zeuren over en wij dan?, maar dat mag de pret niet drukken). Maar goed, 3 man vrij rap gereageerd, en klaar. Zo hoort het
Totdat er besloten moet worden welk bier er gehaald moet worden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, wel zo makkelijk, meestal werkt het in een mannengroep ook stukken makkelijker.
Een beetje groep zorgt voor een pispaaltjequote:Op maandag 11 augustus 2014 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Totdat er besloten moet worden welk bier er gehaald moet worden.
Nee, niet wie er haalt, wat er gehaald wordt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een beetje groep zorgt voor een pispaaltje.
Ow, sorryquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, niet wie er haalt, wat er gehaald wordt.
alleen pils of ook moeilijker?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, niet wie er haalt, wat er gehaald wordt.
Ja ok, daar wel het bier wat er wordt geschonken. Maar als je een weekend weg gaat, of je hebt een gezamenlijk feest.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, sorry. Dat valt meestal wel mee toch, ligt er een beetje aan waar je bent, in een specialiteiten cafe ok, maar in de kroeg is het meestal gewoon pils.
Zie je welquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:53 schreef stbabylon het volgende:
Nou overdrijf ik denk ik ook wel weer. Wij gaan in oktober met een man of 30 een weekendje weg naar Drenthe, en dat was vorig jaar ook geen discussie. Er was gewoon bier in Duitsland gehaald.
Nee, wij zijn eigenlijk best wel cool, eigenlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie je wel.
mannen zijn niet zo lastig over het algemeen.
Ja, eigenlijk best welquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, wij zijn eigenlijk best wel cool, eigenlijk.
True.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie je wel.
mannen zijn niet zo lastig over het algemeen.
Is allemaal binnen de grachten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:38 schreef Cue_ het volgende:
Uhm, zo groot is Zwolle centrum niet toch?
Of is dit zowat door heel zwolle heen en heb je geen last van d eandere podia?
Nah, hier is geen bierquote:
Ik proef ze nietquote:
Vooruit, maar het is niet hetzelfde.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij bent een kerel, je kan je wel wat indenken!
Ik kan niet overal voor zorgenquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vooruit, maar het is niet hetzelfde.
Waarom niet?quote:
Daar ging mijn klacht dan ook over hequote:Op maandag 11 augustus 2014 15:49 schreef Cue_ het volgende:
Effe gekeken naar het programma, niet iets om echt voor naar Zwolle te reizen
Dat heb ik niet gezegd!quote:
Je leest als een wijfquote:
Vind ik altijd prima hoor, biertje erbij een meebleren op bekende nummers, al dan niet beroerd uitgevoerdquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar ging mijn klacht dan ook over he
Coverfestival
Gelukkig is het met een grote groep vrienden overal gezellig.
Het is goed met jequote:Op maandag 11 augustus 2014 16:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik geef jou een reden waarom ik het niet kan.. en dan ga jij zeuren
Hoe is Barbs full moon party eigenlijk gegaan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Best wel![]()
Enkel moet ik nog een uur hier zittne
Hoe moet ik dat weten?quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe is Barbs full moon party eigenlijk gegaan?
Jij zit continu op fok, ik had andere dingen te doenquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij zit continu op fok, ik had andere dingen te doen
Jaja, vastquote:
Niet meer gesignaleerd sindsdien, dus goed waarschijnlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:43 schreef Belsezar het volgende:
Best goed eigenlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik leef nog.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet meer gesignaleerd sindsdien, dus goed waarschijnlijk.
En heb waarschijnlijk ook een erg leuk nieuw flatje gevonden.quote:
Ja, maar het is nog niet zeker hoorquote:
Zie je? Het leven wordt alleen maar beter.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En heb waarschijnlijk ook een erg leuk nieuw flatje gevonden.
Nu eerst koffie, dan maar eens aan het "werk".
Relatie over?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar het is nog niet zeker hoorTis wel een erg leuk huisje. Erg klein, maar met twee dakterrassen, een ouderwets Maltees townhouse
Yup.quote:
Ik heb er gewoon altijd één bij me in de rugzak. 79 van de 80 keer voor niks, maar boy ben ik blij die 80ste keer ;pquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:58 schreef Cue_ het volgende:
Heel mooi om te zien hoeveel paraplus er nu bij de hema verkocht worden
Ik heb er nog over nagedacht. Maar dat stukje dat ik moet lopen kan ik ook wel met jas/capuchon/sjaal over m'n kop. En fietsen met paraplu werkt ook niet echt (tenminste, niet zo'n klein ding als er wat wind staat)quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:00 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb er gewoon altijd één bij me in de rugzak. 79 van de 80 keer voor niks, maar boy ben ik blij die 80ste keer ;p
*proest*quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ie beetje z'n best eens zou doen
Gedoe.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ie beetje z'n best eens zou doen
Hey MissBquote:
Ding zat in mij zakquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:40 schreef Cue_ het volgende:
Je moet ook niet met je foon spelen in de regen
Welke film?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ding zat in mij zak.
Wel echt een wereldfilm, al deelde niet iedereen mijn mening.
Mwah, zit er een beetje doorheen to be honest.. Mijn moeder blijft maar schommelen, zaterdagavond met spoed vanuit Utrecht naar Deventer moeten rijden omdat het kantje boord was weerquote:
Zwaar die onzekerheidquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:43 schreef missbehavin het volgende:
Mwah, zit er een beetje doorheen to be honest.. Mijn moeder blijft maar schommelen, zaterdagavond met spoed vanuit Utrecht naar Deventer moeten rijden omdat het kantje boord was weerGelukkig is ze die nacht doorgekomen, maar ze ligt nog op de IC.
Moet ik nog zienquote:
Das wel erg klote zeg...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwah, zit er een beetje doorheen to be honest.. Mijn moeder blijft maar schommelen, zaterdagavond met spoed vanuit Utrecht naar Deventer moeten rijden omdat het kantje boord was weerGelukkig is ze die nacht doorgekomen, maar ze ligt nog op de IC.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zwaar die onzekerheidElke dag is dus weer afwachten in spanning
Sterkte
Nog meer zorgen erbij dus. En je had het al niet zo makkelijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:47 schreef missbehavin het volgende:
Thanks. Ja het is pittig. Mijn pa is helemaal verloren ook zonder haar, ik moet hun betalingen doen enzo, hij kon niet eens inloggen bij de bank..
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, ooit zal het wel beter worden toch. Toch..?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nog meer zorgen erbij dus. En je had het al niet zo makkelijk
Was ie ooit wel leuk dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:48 schreef HeatWave het volgende:
Oh jezus, er is weer eens een al jaren niet leuk meer zijnde acteur dood en de halve wereld is weer " in shock".
Vroeger toen hij stand up deed wel toch?quote:
Ach jawel, hij heeft wel wat leuke dingen gedaan, maar die overtrokken posts, ook op FB, alsof je de man persoonlijk kende.quote:
Natuurlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, ooit zal het wel beter worden toch. Toch..?
laten we eens allebei de telefoon in een bak met water gooien, jij je iphone, ik mijn z1quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:35 schreef HeatWave het volgende:
Grafkanjerweer gisteravond opeens, niet normaal. Moest maar een klein stukje van Metro naar bus maar ik ben zo doorweekt geraakt dat ik net uit bad leek te komen
.
En natuurlijk gaat de Galaxy over zijn nek, de iPhone deed het nog, maar dat geheel terzijde.
Hij heeft zichzelf ook nog eens van kant gemaakt. Respect: -100quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:48 schreef HeatWave het volgende:
Oh jezus, er is weer eens een al jaren niet leuk meer zijnde acteur dood en de halve wereld is weer " in shock".
das niet handig.. gaat bij mij ernstig goed sinds ik zo'n week-doos heb waarin ze voorgesoorteerd zittenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:51 schreef missbehavin het volgende:
Ik vergeet wel om de haverklap mijn meds in te nemen..
Mag ik niet gewoon mijn Galaxy erin flikkeren?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
laten we eens allebei de telefoon in een bak met water gooien, jij je iphone, ik mijn z1
Zal me nog worst zijn, ik snap gewoon niet dat mensen zonodig dingen als " er is een stuk uit mijn leven verdwenen" gaan posten over een acteurquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf ook nog eens van kant gemaakt. Respect: -100
Nee, want je zat te patsen met je iPhone, over dat hij zo [b]spat[/s]waterdicht was.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mag ik niet gewoon mijn Galaxy erin flikkeren?.
Nee, ik zat te klagenover mijn galaxy die niet eens in mijn broekzak kon overlevenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, want je zat te patsen met je iPhone, over dat hij zo [b]spat[/s]waterdicht was.
Same herequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:01 schreef stbabylon het volgende:
Ik vergeet nooit mijn meds. Geen meds, niks te vergeten
Dat stuk is dan ook nog eens verdwenen omdat hij zelf zo egoïstisch was, dus ik snap niet waarom ze hem nog steeds zo cool vinden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal me nog worst zijn, ik snap gewoon niet dat mensen zonodig dingen als " er is een stuk uit mijn leven verdwenen" gaan posten over een acteur.
ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik zat te klagenover mijn galaxy die niet eens in mijn broekzak kon overleven.
Speelgoed is ook niet gemaakt om mee te nemen naar buiten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik zat te klagenover mijn galaxy die niet eens in mijn broekzak kon overleven.
Nee, dat is ook gewoon stom, opbokken met vriendjesquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:03 schreef Q. het volgende:
Even een check. Ligt het aan mij? Dat je met een vriendin afspreekt om wijntjes te doen en dat dan later op de avond haar vriend er bij komt zitten. Met wie je niets hebt. En dat je dat dan stom vindt? Of ligt dat aan mij?
Snap ik wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:03 schreef Q. het volgende:
Even een check. Ligt het aan mij? Dat je met een vriendin afspreekt om wijntjes te doen en dat dan later op de avond haar vriend er bij komt zitten. Met wie je niets hebt. En dat je dat dan stom vindt? Of ligt dat aan mij?
Als jij zijn vriendin probeert te schaken, is het wel zo netjes dat hij zich er niet tegen aan bemoeit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:03 schreef Q. het volgende:
Daarom hebben ook zoveel mensen een relatie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al weet ik ook dat niet iedereen zo erover denkt, of uberhaupt nadenkt
Jezus, een R&P-vraag. Hoe ontopicquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:03 schreef Q. het volgende:
Ik ga zometeen wel weer verder met Android afzeiken hoor, wees niet bang.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jezus, een R&P-vraag. Hoe ontopicEn het ligt niet aan jou.
Ja daar zat ik ook al aan te denken.. Ik heb al de data er op geschreven, maar dan nog vergeet ik het, alleen kan ik nu precies zien welke dagen ik vergeten benquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:59 schreef clevy het volgende:
[..]
das niet handig.. gaat bij mij ernstig goed sinds ik zo'n week-doos heb waarin ze voorgesoorteerd zitten
's ochtends voor t ontbijt weet ik meestal enigszins welke dag van de week het is maar slecht welke datum het is..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook al aan te denken.. Ik heb al de data er op geschreven, maar dan nog vergeet ik het, alleen kan ik nu precies zien welke dagen ik vergeten ben
's ochtends?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:08 schreef clevy het volgende:
[..]
's ochtends voor t ontbijt weet ik meestal enigszins welke dag van de week het is maar slecht welke datum het is..
braaiiiiiiiiinsssssssquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
's ochtends?'s ochtends ben ik een zombie, en die denken al helemaal niet aan hun meds
Maar dan wel alleen die van blije mensenquote:
Nou, dan zijn de mijne veiligquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dan wel alleen die van blije mensen
quote:
Stelletje chagerijnige crazy cat ladies in the making zijn we toch ook he?quote:
Wij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stelletje chagerijnige crazy cat ladies in the making zijn we toch ook he?
Cat-part mag je weglaten, maar iddquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stelletje chagerijnige crazy cat ladies in the making zijn we toch ook he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |