Hier in de bossen. Een huisje met plat dak en enkel glas.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 06:20 schreef CherryLips het volgende:
Doordeweeks kan ik met geen mogelijkheid m'n nest uitkomen en nu ben ik klaarwakker
Van noodweer heb ik hier in ieder geval niets gemerkt.
Goedemorgenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 06:20 schreef CherryLips het volgende:
Doordeweeks kan ik met geen mogelijkheid m'n nest uitkomen en nu ben ik klaarwakker
Van noodweer heb ik hier in ieder geval niets gemerkt.
Tja, gisteravond vroeg naar bed na een dag reizen. Nu ook weet vroeg wakker.quote:
Nee, gewoon niet zoveel slaap nodig.quote:
Ik ben dan altijd ontzettend blij dat ik weer verder kan slapenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 06:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je er niet om 6 uur uit hoef is dat best kut ja.
Hier (fucking Epe) was het noodweer. Dus ik ben al op sinds half 5 of zo.
Dat lukte niet meerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd ontzettend blij dat ik weer verder kan slapen.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:41 schreef rhubarbje het volgende:
Nou 2e vakantie op een rij waarin ik een klein ongelukje heb en dus een paar dagen niks mag
She's smoking hotquote:
Excuse me for not taking an immediate picture of herquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar wat jij smoking hot vind?
Stijlvol. Dat is het eerste wat in me opkwam. Daarna "What an amazing body!"quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
Ik was gewoon nieuwsgierig? Naar het type en zo maar
Maar never mind
Beetje mediterraans en noord Afrikaans gemixed.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:09 schreef rhubarbje het volgende:
Wat is eigenlijk typisch maltees? Een beetje mediteraans of zo?
See?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
She's smoking hotEn voordat ik kan beginnen in mijn nieuwe positie moet ik haar trainen
Morgen pas echt noodweer. Heb er nu al zin in, de hele dag slapen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:51 schreef Belsezar het volgende:
Noodweer lees ik? Niks van gemerkt, heerlijk uitgeslapen tot kwart voor 12
Dat krijg ik niet voor elkaar, een hele dag slapenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Morgen pas echt noodweer. Heb er nu al zin in, de hele dag slapen.
Hier ook, al is het niet echt warm.quote:
ha dat doet 1 van die van mij ook wel eensquote:
Het is mijn bui nuquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ha dat doet 1 van die van mij ook wel eens
Ik heb jeuk onder de tapeecht om gek van te worden
aaah arme jij ookquote:
Thanksquote:
Tis hier stralend weer ja, en best heetquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:25 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn zonnetje is weg. Misschien moet ik bij jou komen zonnen voor de afleiding
Nou, dan zit je hier wel goedquote:
27 graden nu. Alleen voelt het wel warmer omdat het weinige beetje wind ook warm is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:37 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe Veel graden is Het dan ongeveer?
Topless mag hier niet he?quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
Zonnen zonder bikini is echt zo veel beter
Heel suf. Met bikini voel ik me lelijk en onzeker en zonder niet
Maar ja mijn zon is hier nog steeds niet terug dus ik ga helemaal niet zonnen
Voor zover ik weet niet.... Dit is het meest katholieke land ter wereld op de Fillipijnen na he?quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:05 schreef rhubarbje het volgende:
Op dat hele suffe eiland mag dat nergens?!
Maar....maar...maar...........quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
Oh! Dan laat maar! Ik zoek wel een zonnig eiland waar ze borsten wel kunnen waarderen!
Nee, geen liedje zingen? Jongleren?quote:
Ik ook. Maar echt iets doen gaat niet. Elke keer regent het. En op een camping kan je dan alleen in je tent/caravan/huisje gaan zittenquote:
Das wel kut ja....quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook. Maar echt iets doen gaat niet. Elke keer regent het. En op een camping kan je dan alleen in je tent/caravan/huisje gaan zitten
Sorry allemaal niet geschikt voor mijquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, geen liedje zingen? Jongleren?
Een gedichtje schrijven? Je tieten flashen? Ook niet?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sorry allemaal niet geschikt voor mij
Damnitquote:
Nou, ik zal m'n hengel meenemen vanavond danquote:
Jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:09 schreef Cue_ het volgende:
Ik las iets over een lekker ding inwerken
en je hebt je rebound gevondenquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
JaZe begint komende week als ik het goed heb.
Nou ja, waarschijnlijk is ze getrouwd/heeft ze een vriendje, dus ga er nog maar even niet vanuitquote:
Ik ben niet zo van het relaties torpederen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:15 schreef Cue_ het volgende:
Dat is niet voor elk mens een ding wat e tegenhoudt natuurlijk
Als ze een relatie heeft? De meeste relaties zijn nog steeds monogaam voor zover ik weet.quote:
Succes!quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:50 schreef Belsezar het volgende:
Zo maar eens kijken waar ik morgenmiddag mijn sollicitatie gesprek heb
Succesquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Succes!![]()
Ik ga morgen een nieuwe woning bezichtigen, wens mij ook succes
Thanksquote:
Dankje!quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Succes!![]()
Ik ga morgen een nieuwe woning bezichtigen, wens mij ook succes
Ik hoop het.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dankje!
Jij ook succes! Hopelijk is het wat moois
Thanks.quote:
Dat is een echte vriend.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:07 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, dan stuurt een vriend dit naar me:
[ afbeelding ]
nou volgens mij is niet monogaam echt in opkomst hoorquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ze een relatie heeft? De meeste relaties zijn nog steeds monogaam voor zover ik weet.
quote:
Geen idee eerlijk gezegd. Weet eigenlijk ook niet of ik er zo voor zou zijn...quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou volgens mij is niet monogaam echt in opkomst hoor
Ja echt wel!quote:
Verkoop is ook niet echt mijn ding... Maar hoe zit het nu met je emigratieplannen eigenlijk?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja echt wel!
Ik heb een hekel aan wat ik nu doe, verkopen.
Het diploma saga is inmiddels bijna bij het einde, ik denk dat ik deze maand de vertaalde en "gewogen" diploma's binnen heb. Dan verder kijkenquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verkoop is ook niet echt mijn ding... Maar hoe zit het nu met je emigratieplannen eigenlijk?
Zsm, maar in Brazilie een baan vinden gaat heel anders dan hier. Daar is het voornamelijk via een kruiwagen binnenkomen en vriendjespolitiek.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:39 schreef Cue_ het volgende:
Maar in wat voor termijn zou je willen verhuizen dan? Zeker als je ook nog ander baan doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |