Ja hoor, magquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:18 schreef icloud het volgende:
[..]
Mag ik de heren adviseren via heerlen te reizen, daar is nu een hoop te zien.
De bouw van een van de mooiste stations van nederland, de ruwbouw staat er al en over 5 maanden zullen ze waarschijnlijk op zuid bezig zijn met de gevel en op de spoor plaat aan het bouwen zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, mag![]()
Wat is er te zien nu dan? En vooral, wat is er over een maand of 5 nog steeds te zien?
Met een euregio-ticket is het sowieso wel leuk om via Heerlen heen en via Maastricht terug te reizen (of andersom)quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:18 schreef icloud het volgende:
[..]
Mag ik de heren adviseren via heerlen te reizen, daar is nu een hoop te zien.
Ik dacht eigenlijk dat het vanwege het jubileum een tweedaagse reis zou gaan worden. Dat was het plan toch?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk wel een moordend uitstekend plan.
Heerlen-Aken-Luik-Maastricht?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:41 schreef dennistd het volgende:
[..]
Met een euregio-ticket is het sowieso wel leuk om via Heerlen heen en via Maastricht terug te reizen (of andersom)
Heerlen-Aken-Luik-Maastricht-Heerlen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:01 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik zou proberen de heuvelland lijn mee te nemen, zeer de moeite waard.
Heerlen-Aachen-Liège-Marseille-Maastricht-Heerlen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:45 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het vanwege het jubileum een tweedaagse reis zou gaan worden. Dat was het plan toch?
Red je nooit op een dag.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Heerlen-Aachen-Liège-Marseille-Maastricht-Heerlen?
Ja. Limboland blijft limbolandquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:11 schreef icloud het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet ik jullie nog meer overtuigen?
Vind ik ook primaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:45 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het vanwege het jubileum een tweedaagse reis zou gaan worden. Dat was het plan toch?
Een lelijke artist rendering die niet past in het grauwe gat dat heerlen heet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:18 schreef icloud het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Lelijk?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Een lelijke artist rendering die niet past in het grauwe gat dat heerlen heet.
Ja maar hij heeft het over een lelijke artist rending.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:22 schreef Ireyon het volgende:
Ja Guillemins is ook een prachtig station. Maar Luik blijft een lelijke pauperstad.
Mwoa ik vind het best meevallen hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Een lelijke artist rendering die niet past in het grauwe gat dat heerlen heet.
En heerln valt ook best mee, als de goede plekken kent.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa ik vind het best meevallen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |