quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:32 schreef FL_Freak het volgende:
Ter land, ter zee en in de lucht.
ohh the memories
Jazeker, ik ben wel nogal verbrand omdat ik eergisteren in een bootje heb gevaren en gisteren op het strand heb gelegenquote:
insmeren jongequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jazeker, ik ben wel nogal verbrand omdat ik eergisteren in een bootje heb gevaren en gisteren op het strand heb gelegen
Bootje en strand is wel nicequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jazeker, ik ben wel nogal verbrand omdat ik eergisteren in een bootje heb gevaren en gisteren op het strand heb gelegen
Maar het is Groningenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het goede leven![]()
Volgende week weer naar Groningen, daar is helaas weinig strand.
Zou er echt wel willen wonenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat maakt een hoop goed inderdaad
Ik denk dat hij in Emmen wilt blijven iddquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat let je? Of heb je je vriend nog niet kunnen overtuigen?
Jammer hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in Emmen wilt blijven idd
dat zal niet in nederland zijn geweest, waar hang je uit?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voornamelijk eergisteren was het echt schitterend weer in Friesland.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:56 schreef Adames het volgende:
[..]
dat zal niet in nederland zijn geweest, waar hang je uit?
ik lig lekker in bed en ben net wakkerquote:
quote:
dit is apart.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lig lekker in bed en ben net wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |