abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143232777
Hersenen zijn opnieuw te programmeren, als het ware. Hoe je nu denkt hoeft niet voor de rest van je leven.
pi_143232924
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Heb jij eigenlijk een wapenvergunning, TS?
Nee en wat is dat nu voor een vraag :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:48 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Impulsiviteit vermoed ik :{
's Nachts word ik inderdaad heel impulsief ja en doe ik dingen waar ik later spijt van heb. Zoals dit topic openen _O-
pi_143233068
Laat maar, val mensen hier nog te graag lastig en heb stemmingswisselingen enzo.
Weet soms eigenlijk niet meer wat ik aan het doen ben 8)7
Enja dronken zoals elke avond.
Ik heb dit eigenlijk nog nooit gedaan, over mijn problemen schrijven naar mensen die geen 'professionele hulpverleners' zijn.

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2014 17:24:39 ]
pi_143234360
Had je weer gedronken toen je dit topic opende? (no offense)

Ik zeg namelijk ook wel eens lompe dingen als ik dronken ben.
pi_143235612
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143236344
Hallon TS,

Hoewel ik geen kaas heb gegeten van black metal, heb ik een Belgische website/forum gevonden waar je wat lotgenoten kan vinden :

http://www.dmbeforum.be/forum/

Je kan daar eventueel een topic starten. Hopelijk heb je er wat aan. Veel plezier ;)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_143236382
Daarom drank drugs en ebola :) geen dank :*
pi_143236405
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 18:22 schreef Murdera het volgende:
Daarom drank drugs en ebola :) geen dank :*
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 10:38 schreef netchip het volgende:
Sommige reacties hier kunnen echt niet...
pi_143236726
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 18:22 schreef complicate het volgende:

[..]

[..]

fok!
pi_143237462
Ik heb shadowseer een PM gestuurd met de beginselen van wiskunde. :) Hoop dat hij het interessant vindt. :)
pi_143238304
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:14 schreef shadowseer het volgende:
Laat maar, val mensen hier nog te graag lastig en heb stemmingswisselingen enzo.
Weet soms eigenlijk niet meer wat ik aan het doen ben
Enja dronken zoals elke avond.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:49 schreef shadowseer het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk je niet dat deze dingen met elkaar te maken hebben?

Overigens kan je een nachtmens zijn, net als ik, maar dat hoeft geen punt te zijn. Pas je leven erop aan, door bijvoorbeeld geschikt werk te zoeken, of overdag een dutje te doen.

En ga gezonder leven, waaronder het slapen. Eten, sporten, regelmaat. Ga verstandig om met drank, drugs en andere zaken als televisie, of je geest en gedrag. Neem dagelijks een uurtje voor jezelf waarbij je aandacht besteed aan wat erin je omgaat, hoe het komt, en wat je ermee wil.

En bovenal: overtuig jezelf dat het anders kan. :*
pi_143238683
Deze ts heeft erge behoefte aan aandacht zo te zien.
pi_143238729
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:42 schreef appelepent het volgende:
Deze ts heeft erge behoefte aan aandacht zo te zien.
Ben je jaloers of zo?
pi_143238891
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:44 schreef complicate het volgende:

[..]

Ben je jaloers of zo?
Nee.

Ik vind het alleen jammer dat hij alleen maar negatief blijft doen, nadat hij van iedereen zoveel advies krijgt.

Eerst een topic dicht willen hebben, en geen nieuwe willen. En nog de zelfde week een nieuwe openen vind ik wel een beetje vreemd.

Hoop wel dat de ts iets gaat doen met de adviezen, en dat hij zijn leven weer op de rit krijgt.
pi_143240085
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:50 schreef appelepent het volgende:

[..]

Nee.

Ik vind het alleen jammer dat hij alleen maar negatief blijft doen, nadat hij van iedereen zoveel advies krijgt.

Eerst een topic dicht willen hebben, en geen nieuwe willen. En nog de zelfde week een nieuwe openen vind ik wel een beetje vreemd.

Hoop wel dat de ts iets gaat doen met de adviezen, en dat hij zijn leven weer op de rit krijgt.
Zo omdat ik 2 topic open terwijl ik in een vage staat ben ben ik nu direct 'aandachtsgeil'?

En in een paar dagen tijd van depressief naar positieve denker omschakelen is ook wat onrealistisch :')

Maar dit is echt mijn laatste reactie hier in dit topic, ik wil helemaal niet als een persoon die wanhopig is naar aandacht overkomen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:01 schreef netchip het volgende:
Ik heb shadowseer een PM gestuurd met de beginselen van wiskunde. :) Hoop dat hij het interessant vindt. :)
Bedankt, ik ga het allemaal eens doorlezen en morgen proberen de opdracht te maken :)

quote:
9s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:44 schreef complicate het volgende:

[..]

Ben je jaloers of zo?
Complicate zal nog wel op PM reageren, maar niet meer op het forum hier en zal zeker geen topics meer aanmaken. Ik hoop dat ik als ik weer dronken ben mijzelf kan tegenhouden.

En voor de mensen die mij PM's sturen vergeet niet je moet helemaal niet op mij te antwoorden, voel je zeker niet verplicht ofzo :o

Maar laat dit topic nu maar zakken, ik ga hier niet meer reageren, sorry als ik wanhopig of aandachtsgeil overkwam ;)
pi_143240713
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:27 schreef shadowseer het volgende:

Complicate zal nog wel op PM reageren, maar niet meer op het forum hier en zal zeker geen topics meer aanmaken. Ik hoop dat ik als ik weer dronken ben mijzelf kan tegenhouden.
Het is beter om een topic te openen en te praten dan jou op te sluiten met drank, lijkt me. :)
pi_143244100
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:50 schreef appelepent het volgende:

[..]

Nee.

:')

De ver-amerikanisering van de mentaliteit. Iemand zit diep in de put/in de knoop met zichzelf, post zijn verhaal op een forum om zijn hart te luchten, en meteen moet iedereen met open-deur-intrap adviesjes komen; en o wee als de TS niet onmiddelijk met die adviezen aan de slag gaat, dan krijgt hij de wind van voren.

Soms willen mensen gewoon hun hart luchten.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_143252908
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:49 schreef complicate het volgende:

[..]

Het is beter om een topic te openen en te praten dan jou op te sluiten met drank, lijkt me. :)
pi_143252941
Heb je een uitkering ts?
  zondag 10 augustus 2014 @ 13:29:08 #45
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_143258185
Bescherm de samenleving en laat jezelf opnemen.
pi_143260715
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 13:29 schreef Twiitch het volgende:
Bescherm de samenleving en laat jezelf opnemen.
Bedankt voor het uitstekende advies, dit is wat ik eigenlijk al de hele tijd wou horen, ga ik direct doen!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2014 14:26:30 ]
  zondag 10 augustus 2014 @ 14:40:26 #47
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_143261271
quote:
14s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:26 schreef shadowseer het volgende:

[..]

Bedankt voor het uitstekende advies, dit is wat ik eigenlijk al de hele tijd wou horen, ga ik direct doen!
Je komt erg labiel over.
pi_143261639
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:40 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Je komt erg labiel over.
Ben ik ook. Is toch maar internetshit allemaal. Kan hier nerzetten wat ik wil. Goed eigenlijk dat niemand weet wie ik echt ben he. En ik niet weet wie jij bent, straks ga ik 's nachts als je in je bed ligt naar je toe komen.
  zondag 10 augustus 2014 @ 14:51:34 #49
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_143261687
quote:
19s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:49 schreef shadowseer het volgende:

[..]

Ben ik ook. Is toch maar internetshit allemaal. Kan hier nerzetten wat ik wil. Goed eigenlijk dat niemand weet wie ik echt ben he. En ik niet weet wie jij bent, straks ga ik 's nachts als je in je bed ligt naar je toe komen.
Ok man.
pi_143261855
quote:
19s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:49 schreef shadowseer het volgende:

[..]

Heb je al gekeken naar de wiskunde opdracht die ik je gegeven had?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')