quote:
Op zaterdag 9 augustus 2014 02:47 schreef shadowseer het volgende:Ik ben echt een complete mislukking.
Ziek in mijn hoofd, niemand wilt iets met mij te maken hebben.
Wat is het nut van het leven eigenlijk? Lang geleden was ik in de stad en er was een persoon die mij de hele tijd gemeen aankeek, waarom? Wat doe ik verkeerd?
Ik ben nooit gemeen tegen iemand geweest.
De weinige keren dat ik buiten kom zie ik alleen maar van die mensen die je direct afwijzen en ziek in het hoofd gaan noemen als je niet aan hun vereisten van "normaal zijn" voldoet.
Waarom zijn mensen zo verrot en slecht?
Het zou beter zijn moest de mensheid helemaal uitsterven. De enige grote fout die de natuur heeft gemaakt is de mens.
Ik voel mij mislukt en ik haat de manier waarop mijn hersenen werken, ik zou liever een normale gedachtengang en interesses zoals iedereen hebben.
Mensen die kinderen willen denken altijd dat alles dan o zo perfect gaat zijn, wel ze zouden eens een geval als ik moeten krijgen.
Ik weet niet wat ik hiermee nu wil bereiken, gewoon eens neerzetten hoe ik mij voel? Misschien komt er sneller een slot op dit topic.
Shadowseer, ik heb al redelijk uitgebreid gereageerd op je in het vorige topic. Maar waar ik probeer feedback te geven, zie jij alleen maar kritiek en lees je over de rest heen. Ik heb je al uitleg gegeven waarom je denkt zoals je denkt (tenminste wat ik ervan kan zien).
Tis naar mijn mening dan ook vrij nutteloos om jou nog verder van advies te voorzien.
Je komt met o.a. een hulpvraag maar ziet alleen maar de oplossingen die jij wilt zien, terwijl je weet dat -die- oplossingen jou niet verder gaan helpen.
Naja, succes ermee