Zonder twijfel. Maar dit is voor mij toch een vrij zekerheidje.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook toen ik 19 wasnu bijna 24 denk ik over bepaalde dingen toch anders
Perfecte leeftijdquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn moeder was 27 toen ze haar eerste kind kreeg.
nou ehquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:48 schreef Elan het volgende:
Binnen nu en 6 jaar heeft Inso eigen bedrijf, alles.
[..]
Weet niet.
Lijkt me toch dat je bepaald gedrag afleert op een zekere leeftijd.
Maar kennelijk niet.
ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zonder twijfel. Maar dit is voor mij toch een vrij zekerheidje.
wejooquote:
Zoals welk gedrag?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:48 schreef Elan het volgende:
Binnen nu en 6 jaar heeft Inso eigen bedrijf, alles.
[..]
Weet niet.
Lijkt me toch dat je bepaald gedrag afleert op een zekere leeftijd.
Maar kennelijk niet.
Nou als ik mijn pa kijk dat is echt een meneertje in zijn doen en laten, misschien heb je dat ook wel bij je paquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:48 schreef supersof het volgende:
[..]
nou eh
mannen groeien nooit op
dat weet ik zeker
yeaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:50 schreef Elan het volgende:
Tenminste dat zei ze laatst hier toen ze ruzie had met haar ouders op vakantie of zo
mijn vader is een klein kindquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou als ik mijn pa kijk dat is echt een meneertje in zijn doen en laten, misschien heb je dat ook wel bij je pa
Mijn vader neemt alles serieus.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:51 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn vader is een klein kind
kan serieus zijn hoor maar ook erg kinderachtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Vind wel meevallen.quote:
Als je bedenkt het verschil is ook wel wat, maar is geen factor bij deze relatie.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind wel meevallen.
Mensen die daar over zeiken zijn sowieso aanstellers, kijk als ze nou 8 was of zo
Valt wel meequote:
ja poeh zes jaar nou nouquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je bedenkt het verschil is ook wel wat, maar is geen factor bij deze relatie.
Ze is toch 18?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:53 schreef FL_Freak het volgende:
Gelukkig denken jullie er niet zo over.
Nee ik houd me louter in om de sfeer niet te verpesten zo laat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:53 schreef FL_Freak het volgende:
Gelukkig denken jullie er niet zo over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |