abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 01:10:20 #1
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_143222675
FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.

Linkjes:

- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://futbin.com/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com _O_

Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: de gamertags
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Smile like you mean it
www.wefut.com
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 01:14:18 #2
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_143222790
ja maar dan kunnen het nog wel mongolen zijn. _O-
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_143223316
MikeVerweij twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 01:09:06 #Ajax maakt serieus werk van Samuel Eto'o. Alle details vandaag in De #Telegraaf reageer retweet
wtf :o
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_143223323
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 01:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
ja maar dan kunnen het nog wel mongolen zijn. _O-
Zaken als kick-off glitch, bij scoren eerst sssshhhh, daarna 3 keer replays kijken, terwijl jij zelf de herhalingen van je eigen goals gelijk wegklikt... in een divisions match kun je nog zeggen dat er iets op het spel staat, maar in een single match :')
pi_143223408
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 01:34 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Zaken als kick-off glitch, bij scoren eerst sssshhhh, daarna 3 keer replays kijken, terwijl jij zelf de herhalingen van je eigen goals gelijk wegklikt... in een divisions match kun je nog zeggen dat er iets op het spel staat, maar in een single match :')
Dat maakt dat soort plebs weinig uit. Die spelen ook alleen maar omdat ze in single matches makkelijker aan hun wins komen. En als ze met 2 goals achter komen zijn ze direct weg. En als het spannend is en ze staan voor dan tikken ze achterin rond. Gamen doe je tenslotte niet voor je plezier, maar alleen om je tegenstander het bloed onder de nagels vandaan te halen zodat je zelf wat blijer bent met je kansloze leventje :)

Raar volk is het, maar met is gewoon de meerderheid van de community helaas.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_143223504
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 01:38 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat maakt dat soort plebs weinig uit. Die spelen ook alleen maar omdat ze in single matches makkelijker aan hun wins komen. En als ze met 2 goals achter komen zijn ze direct weg. En als het spannend is en ze staan voor dan tikken ze achterin rond. Gamen doe je tenslotte niet voor je plezier, maar alleen om je tegenstander het bloed onder de nagels vandaan te halen zodat je zelf wat blijer bent met je kansloze leventje :)

Raar volk is het, maar met is gewoon de meerderheid van de community helaas.
Zullen we met de release van Fifa 15 naar een warenhuis in Londen gaan en elk pestventje dat Fifa koopt in elkaar beuken?
pi_143223534
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 01:43 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Zullen we met de release van Fifa 15 naar een warenhuis in Londen gaan en elk pestventje dat Fifa koopt in elkaar beuken?
in
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 01:34 schreef Tim86 het volgende:
MikeVerweij twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 01:09:06 #Ajax maakt serieus werk van Samuel Eto'o. Alle details vandaag in De #Telegraaf reageer retweet
:o
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_143223709
quote:

[..]

riot _O_
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 01:57:27 #9
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_143223745
quote:

[..]

Gewoon 14 blijven spelen :D alle pestventjes gaan weg _O_ stop 13 er maar eens in :D niks geen sweat goals finesse shots en wat voor ongein we nog meer hadden vorig jaar.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
pi_143223803
Ik speel nu tegen teamnaam PREMIER LEAUGUE

:')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 02:01:24 #11
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_143223822
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 02:00 schreef Tim86 het volgende:
Ik speel nu tegen teamnaam PREMIER LEAUGUE

mijn vorige potjes waren tegen BEAST FC, FC BEAST, BEASTS en vast nog wel iets met beast
#FreeTrapz
pi_143223828
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 02:01 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

mijn vorige potjes waren tegen BEAST FC, FC BEAST, BEASTS en vast nog wel iets met beast
Ging om de spelfout :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 02:02:18 #13
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_143223835
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 02:01 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ging om de spelfout :P
ah overheen gelezen :D zal wel geen engels kutkind zijn dan :P
#FreeTrapz
pi_143223849
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 02:01 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Alles met BEAST wordt bij mij genadeloos weggeklikt. Als ik dat leuk zou vinden om dagelijks op mijn pad te krijgen neem ik wel een jaarkaart op Blijdorp.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 02:03:10 #15
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_143223856
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_143223881
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 02:02 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Alles met BEAST wordt bij mij genadeloos weggeklikt. Als ik dat leuk zou vinden om dagelijks op mijn pad te krijgen neem ik wel een jaarkaart op Blijdorp.
Dan moet ik teveel wegklikken :P

Wel weiger ik te spelen tegen mensen met de NOB badge en alles met Hitler, Nazi, Al Qaida etc in hun naam.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 02:06:01 #17
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_143223909
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 02:02 schreef Toefjes het volgende:

[..]

is toch leuk man :D
zit eens door die statistieken te klikken maar denk dat ik op zoek moet naar een andere keepert, bijna 50% van de schoten op doel gaat er in -O-
#FreeTrapz
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 02:09:28 #18
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_143223986
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 01:34 schreef Tim86 het volgende:
wat _O-
Smile like you mean it
www.wefut.com
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 02:10:57 #19
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_143224017
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 02:09 schreef Reemi het volgende:

[..]

wat _O-
#FreeTrapz
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 02:12:11 #20
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_143224039
Zou toch wat zijn zeg :D
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_143224071
Zou echt epic zijn, maar toch ben ik bang voor een flop. Hij is echt blessuregevoelig nu, zal toch veel salaris willen en is gewoon oud..Nou moet hij in de Eredivisie alsnog wel kunnen knallen, maar ineens in het Ajax systeem gaan voetballen is vaak ook weer een verhaal apart.

Ben benieuwd. Wel lekker voor Milik en Zivkovic ook. Milik ineens back-up en Zivko echt alleen maar Jong Ajax.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_143224095
Nice, ik heb de befaamde "there was en error creating your game session" nu ook in de MLS cup. Heb echt iedere mogelijke error gehad dit jaar :(
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 02:15:20 #23
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_143224097
Eto'o is poep joh en idd gaat hij gewoon een blessure krijgen komend seizoen waar dan ook.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 02:16:15 #24
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_143224118
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 02:14 schreef Tim86 het volgende:
Zou echt epic zijn, maar toch ben ik bang voor een flop. Hij is echt blessuregevoelig nu, zal toch veel salaris willen en is gewoon oud..Nou moet hij in de Eredivisie alsnog wel kunnen knallen, maar ineens in het Ajax systeem gaan voetballen is vaak ook weer een verhaal apart.

Ben benieuwd. Wel lekker voor Milik en Zivkovic ook. Milik ineens back-up en Zivko echt alleen maar Jong Ajax.
Milik is gehuurd toch. daar maak ik me dan weer niet zo druk om :P
al vraag ik me af of het Eto'o echt leuk lijkt om tegen excelsior go ahead en dat soort club te spelen.
#FreeTrapz
pi_143224217
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 02:16 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Milik is gehuurd toch. daar maak ik me dan weer niet zo druk om :P
al vraag ik me af of het Eto'o echt leuk lijkt om tegen excelsior go ahead en dat soort club te spelen.
Jaartje in Amsterdam wonen en een beetje chillen is ook niks mis mee. Bij Anzhi genoot hij ook wel van die Mr Bigstar rol volgens mij. Maar daar kreeg hij 20 miljoen. Hier 1/20 max. Zou wel erg debiel zijn als Ajax nu ineens over dat salarisplafond zou gaan.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 02:26:14 #26
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_143224295
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 02:21 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Jaartje in Amsterdam wonen en een beetje chillen is ook niks mis mee. Bij Anzhi genoot hij ook wel van die Mr Bigstar rol volgens mij. Maar daar kreeg hij 20 miljoen. Hier 1/20 max. Zou wel erg debiel zijn als Ajax nu ineens over dat salarisplafond zou gaan.
quote:
De transfervrije Eto’o heeft kapitaalkrachtige clubs uit Engeland, Duitsland, de Verenigde Staten, Qatar en Dubai voor het uitkiezen, maar hij gaf enkele maanden geleden al aan dat geld geen doorslaggevende factor zal zijn bij zijn volgende clubkeuze. Het feit dat Ajax dit seizoen Champions League speelt kan in het voordeel van de Amsterdammers werken.
gr gr
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_143224316
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 02:26 schreef Reemi het volgende:

[..]

[..]

gr gr
Dat zegt iedere voetballer. En de rest is speculatief.

gr gr
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_143224357
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 02:04 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dan moet ik teveel wegklikken :P

Wel weiger ik te spelen tegen mensen met de NOB badge en alles met Hitler, Nazi, Al Qaida etc in hun naam.
Wat is er met de NOB badge dan?
pi_143224449
Coins prijzen voor de PS3 gaan wel vrij rap omhoog: van 8 euro per 1 miljoen naar 11.35 voor een miljoen. Denk dat ze toch begonnen zijn met de ban ronde.
pi_143224541
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 02:29 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Wat is er met de NOB badge dan?
"knob" is een Engels scheldwoord. En stoere kinderen gebruiken dat dus om die reden als badge..daarom kom je hem zo vaak tegen. Zijn altijd de grootst mogelijke mongolen die deze hebben :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 02:55:45 #31
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_143224701
Marc Netto'o :')

Zou wat zijn. Kan Samuel natuurlijk wel een mooie tekenpremie bieden. Met Eto'o denk ik dat het serieus wat kan gaan worden in de CL. Kwartfinale is zeker haalbaar afhankelijk van de loting.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_143224743
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 02:44 schreef Tim86 het volgende:

[..]

"knob" is een Engels scheldwoord. En stoere kinderen gebruiken dat dus om die reden als badge..daarom kom je hem zo vaak tegen. Zijn altijd de grootst mogelijke mongolen die deze hebben :')
Ah, oke. Voeg ik ook toe op de blacklist dan ^O^
pi_143224756
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 02:55 schreef gazhims3lv het volgende:
Marc Netto'o :')

Zou wat zijn. Kan Samuel natuurlijk wel een mooie tekenpremie bieden. Met Eto'o denk ik dat het serieus wat kan gaan worden in de CL. Kwartfinale is zeker haalbaar afhankelijk van de loting.
Gezien de laatste 2 wedstrijden op nationaal niveau van Ajax is dit een hele realistische uitspraak. PEC Zwolle kom je namelijk niet tegen in de CL.

Edit: Bedoel de laatste wedstrijden. Vergeten dat NEC te lastig bleek in de Arena.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:15:23 #34
371073 gazhims3lv
pi_143224913
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:00 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Gezien de laatste 2 wedstrijden op nationaal niveau van Ajax is dit een hele realistische uitspraak. PEC Zwolle kom je namelijk niet tegen in de CL.

Edit: Bedoel de laatste wedstrijden. Vergeten dat NEC te lastig bleek in de Arena.
Want dat is wel representatief natuurlijk voor afgelopen jaren. Iedere keer wist Ajax met een volledig leeggekocht team bijna door de poulefase te komen en werden ze kampioen in de eredivisie. Vorig jaar pech tegen Milan en eerder nog genaaid door Lyon, Zagreb en de arbitrage die twee doelpunten tegen Real onterecht afkeurde. Je loopt dus lekker te janken :') Ajax kan met deze selectie plus nog een goede spits echt wel verder komen.
-A Song of Ice and Fire-
pi_143224973
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:15 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Want dat is wel representatief natuurlijk voor afgelopen jaren. Iedere keer wist Ajax met een volledig leeggekocht team bijna door de poulefase te komen en werden ze kampioen in de eredivisie. Vorig jaar pech tegen Milan en eerder nog genaaid door Lyon, Zagreb en de arbitrage die twee doelpunten tegen Real onterecht afkeurde. Je loopt dus lekker te janken :') Ajax kan met deze selectie plus nog een goede spits echt wel verder komen.
Huh, je begint over hoe oneerlijk de boze buitenwereld is geweest tegen Ajax, en ik ben aan het janken? _O-

Vertel maar: zit je onder de alcohol of onder de drugs?
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:22:51 #36
371073 gazhims3lv
pi_143224987
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:21 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Huh, je begint over hoe oneerlijk de boze buitenwereld is geweest tegen Ajax, en ik ben aan het janken? _O-

Vertel maar: zit je onder de alcohol of onder de drugs?
Beide

Gr gr
-A Song of Ice and Fire-
pi_143224990
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:22 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Beide

Gr gr
Vandaar de voorspelling van de kwartfinale. Nou, geniet ervan ^O^
pi_143225030
Laten we eerst maar eens een keer de poule doorkomen. De kwartfinale is weer een gigantische stap verder. Als Ajax zal je niet snel groepswinnaar worden en dan kom je de ronde daarna al tegen een nummer 1...

Zal wel weer 3e zijn dit jaar. As usual :')

Servet, tafellaken blabla
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_143225081
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:28 schreef Tim86 het volgende:
Laten we eerst maar eens een keer de poule doorkomen. De kwartfinale is weer een gigantische stap verder. Als Ajax zal je niet snel groepswinnaar worden en dan kom je de ronde daarna al tegen een nummer 1...

Zal wel weer 3e zijn dit jaar. As usual :')

Servet, tafellaken blabla
Ik hoop dat Ajax heel ver komt. Goed voor het Nederlands voetbal, en lang Europees spelen is funest voor de nationale resultaten :P
pi_143225096
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:34 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik hoop dat Ajax heel ver komt. Goed voor het Nederlands voetbal, en lang Europees spelen is funest voor de nationale resultaten :P
Daarom gaat AZ ook shinen dit jaar. Eindelijk eens niet die midweekse wedstrijden :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_143225129
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:36 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Daarom gaat AZ ook shinen dit jaar. Eindelijk eens niet die midweekse wedstrijden :P
De laatste 11 jaar zijn we op Europees niveau actief geweest. Op 1 jaar na. En toen werden we kampioen :D Ik was ook absoluut niet somber toen AZ van FC Groningen verloor eigenlijk.
pi_143225405
Slaapkoppen hier :N
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 06:20:46 #43
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_143225412
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 06:13 schreef Toefjes het volgende:
:W
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
pi_143225429
Ik ben weer in Nederland na een maand :W

Nog wat gemist afgelopen maand op FUT-gebied? :)
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_143225513
quote:
Schandalig ja
pi_143225878
Weak ;(
pi_143226024
Het lukt me even niet om een linkje te plaatsen, maar check het Facebookaccount van FC Barcelona _O-

Die foto van Rakitic en Halilovic _O- _O-
Is dat ventje 12 ofzo
pi_143226046
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 09:08 schreef el-blanchito het volgende:
Het lukt me even niet om een linkje te plaatsen, maar check het Facebookaccount van FC Barcelona _O-

Die foto van Rakitic en Halilovic _O- _O-
Is dat ventje 12 ofzo

Deze zeker?

e: 18
pi_143226063
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 09:11 schreef Zhano het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Deze zeker?

e: 18
Ja _O-

Mooi man
pi_143226074
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 09:13 schreef el-blanchito het volgende:

[..]

Ja _O-

Mooi man
Het ziet er een beetje uit als een jongetje wat zijn idolen tegenkomt op het vliegveld ofzo ja... Al had ie dan wss in het midden gestaan.
pi_143226445
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 06:31 schreef el-blanchito het volgende:
Ik ben weer in Nederland na een maand :W

Nog wat gemist afgelopen maand op FUT-gebied? :)
Je team van 600k is nu 3 miljoen waard.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 10:15:53 #52
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_143226566

exceptioneel _O- ook wel weer een beetje overdreven. al denk ik wel dat ze kampioen worden.
#FreeTrapz
pi_143226607
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 10:15 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]

exceptioneel _O- ook wel weer een beetje overdreven. al denk ik wel dat ze kampioen worden.
Dan zal er eerst een nieuwe trainer moeten komen
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 10:20:31 #54
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_143226621
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 10:19 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Dan zal er eerst een nieuwe trainer moeten komen
zelfs cocu moet t met deze selectie nog wel lukken toch.
e.e.a.hangt natuurlijk wel nog af van wat er weg gaat/ bij komt voor de bovenste clubs.
#FreeTrapz
pi_143226662
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 10:15 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]

Veruit de beste aanval van de Eredivisie, maar die verdediging daarentegen _O-
pi_143226687
Kostic toch naar Stuttgart trouwens, 10M
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 10:26:59 #57
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_143226717
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 10:23 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Veruit de beste aanval van de Eredivisie, maar die verdediging daarentegen _O-
het is idd best een leuke aanval. maar om het nou exceptioneel te noemen.
en ze moeten het ook alle 3 nog maar even doen he, zie er zo 2 falen.
#FreeTrapz
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 10:29:09 #58
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_143226741
quote:

Je zou er bijna aan denken om hem 's avonds te verkopen en smorgens weer terug te kopen _O-
#FreeTrapz
pi_143226797
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 10:24 schreef Jorwol het volgende:
Kostic toch naar Stuttgart trouwens, 10M
Godver, wat een bedragen :')
pi_143227025
Doet iemand hier coach van het jaar?
pi_143227488
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 10:49 schreef el-blanchito het volgende:
Doet iemand hier coach van het jaar?
vroegah
pi_143227886

_O-
pi_143227942
Potdulleme wat dood hier
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 11:54:36 #64
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_143228178
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_143228259
omg ajax wil dus echt etoo binnenhalen :o
pi_143228479
Met open bid Pires binnen voor 1.2m :D. goed handelsspul die Pires
pi_143228498
Vandaag om half 7 spelen de Spurs en Schalke een friendly tegen elkaar.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 12:21:32 #68
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_143228653
#FreeTrapz
pi_143228731
quote:
Hij raakt toch de bal of niet dan?!
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 12:29:19 #70
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_143228807
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:25 schreef Jorwol het volgende:

[..]

ja dat dan weer wel :D
#FreeTrapz
pi_143228820
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:25 schreef Jorwol het volgende:

[..]

vind het wel meevallen eigenlijk maarja

zaterdag 9 augustus 2014 @ 12:39:15 #72
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_143229063
Diego Lopez naar Milan
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_143229117
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:39 schreef Reemi het volgende:
Diego Lopez naar Milan
Eindelijk een goede keeper daar
pi_143229336
quote:
Is toch een prima tackle, als hij te laat is gaat hij er met rood vanaf....
pi_143229504
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:53 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Dit soort tackles zijn altijd rood joh, gek :D

Met 2 benen erin als een dwaas..als hij de man raakt is het een beenbreuk.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_143229547
Lekker 's nachts je spelers te koop zetten :9~

zaterdag 9 augustus 2014 @ 13:04:58 #77
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_143229550
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:53 schreef Grandesco het volgende:

[..]

als hij te laat is kan diego costa eens kijken hoe zijn botjes er gesplinterd uit zien.
2 benen van de grond en dan nog zeggen prima tackle ^O^
#FreeTrapz
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 13:05:34 #78
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_143229564
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:04 schreef Zhano het volgende:

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nu alweer alles verkocht? _O-
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_143229596
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:05 schreef Reemi het volgende:

[..]

Nu alweer alles verkocht? _O-
Dure spelers gewoon te duur listen en kijken wat er gebeurd was eigenlijk het idee. Maar ik speel toch amper wedstrijden, dus misschien verkoop ik de rest ook wel ja.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 13:22:18 #81
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_143229896
DS2 had gelijk alle teamnamen met KSA :r
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 13:24:33 #82
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_143229936
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dat zijn de allerergste volgens de mensen op het EA forum. Lag en heel irritant.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 13:28:15 #83
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_143229988
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:24 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Dat zijn de allerergste volgens de mensen op het EA forum. Lag en heel irritant.
Jij vroeg je toch af wat die K betekende?
Kingdom of Saudi Arabia
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 13:30:31 #84
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_143230019
quote:
Die zijn kut ja. Met "BEAST" en "inter ur mom" heb ik overigens weinig moeite :P (die staan ook hoog op het EA forum)
Smile like you mean it
www.wefut.com
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 13:32:09 #85
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_143230041
quote:
DS2 had gelijk

pi_143230169
quote:
Costanza _O_
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 13:43:18 #87
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_143230206
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:30 schreef Reemi het volgende:

[..]

Die zijn kut ja. Met "BEAST" en "inter ur mom" heb ik overigens weinig moeite :P (die staan ook hoog op het EA forum)
Die KSA teams hebben echt bizar veel lag en dat komt natuurlijk omdat al die minaretten daar continu dat gezang moeten streamen.
pi_143230269
Ik heb vast de discussie hierover al gemist, maar hoe zou Ajax het salaris van Eto'o betalen die afgelopen jaren 20 en 8 mln per jaar verdiende? Wat is het salarisplafond van Ajax, 1 mln oid?
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 13:47:56 #89
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_143230278
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Die KSA teams hebben echt bizar veel lag en dat komt natuurlijk omdat al die minaretten daar continu dat gezang moeten streamen.
_O-
Smile like you mean it
www.wefut.com
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 13:51:58 #90
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_143230360
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:47 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb vast de discussie hierover al gemist, maar hoe zou Ajax het salaris van Eto'o betalen die afgelopen jaren 20 en 8 mln per jaar verdiende? Wat is het salarisplafond van Ajax, 1 mln oid?
Zoiets ja. Je zou ook kunnen denken: Etoo heeft onderhand genoeg gecasht, tijd om weer voor een 'normaal' salaris te gaan voetballen :P

Zo zit de voetballerij alleen niet in elkaar :')
NAC Breda
Rèsbaarge
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 13:53:02 #91
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_143230387
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Zoiets ja. Je zou ook kunnen denken: Etoo heeft onderhand genoeg gecasht, tijd om weer voor een 'normaal' salaris te gaan voetballen :P

Zo zitten negers alleen niet in elkaar :')
Racist :N
pi_143230541
Jo
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:04 schreef Zhano het volgende:

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Welke prijzensite is dat?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:02:23 #93
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_143230580
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:53 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Racist :N
TR gemacht.
NAC Breda
Rèsbaarge
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:02:29 #94
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_143230583
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jo

[..]

Welke prijzensite is dat?
Staat in de OP.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_143230607
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:02 schreef Reemi het volgende:

[..]

Staat in de OP.
Rare naam

SPOILER
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_143230678
De tijden van het inkopen van squad fitness kaarten is alweer voorbij, goedkoopste silver squad fitness alweer 950 coins -O-
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:20:00 #97
284871 DarkSonic2
pi_143230920

gekocht voor 3k.
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_143230950
In het begin van deze FUT speelde ik met een non-rare serie A 4141 team, dat ging best ok maar de spelers waren kut. Wat me eigenlijk opvalt is dat ik deze formatie noooooit ergens zie/tegenkom... Zo slecht?
pi_143231017
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Zo zit de voetballerij alleen niet in elkaar :')
Ja, of in ieder geval gaan voetballen waar je je het meest naar je zin hebt ipv waar je salaris het hoogst ligt. Maar ik vraag me af of de Eredivisie uitdagend is voor een speler als Eto'o.
pi_143231029
6 December naar de allerlaatste Armin Only show in het Ziggo Dome *O* *O* *O* Alles binnen een half uur uitverkocht :D
pi_143231118
haha wie isboos got SMOKED!
pi_143231143
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:25 schreef Toefjes het volgende:
6 December naar de allerlaatste Armin Only show in het Ziggo Dome *O* *O* *O* Alles binnen een half uur uitverkocht :D
Ziek hè hoe snel dat ging :D
Ik ga ook 8-) Maar weet nog niet of ik 5 of 6 december ga, waarschijnlijk 5. We moeten de kaarten nog onderling verdelen :P
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:32:31 #103
371073 gazhims3lv
pi_143231207
Schijnt dat Sammie Eto'o morgen in de ArenA zit om Ajax-Vitesse te kijken.
-A Song of Ice and Fire-
pi_143231239
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:21 schreef Zhano het volgende:
In het begin van deze FUT speelde ik met een non-rare serie A 4141 team, dat ging best ok maar de spelers waren kut. Wat me eigenlijk opvalt is dat ik deze formatie noooooit ergens zie/tegenkom... Zo slecht?
Nee absoluut niet. Als je goede cm's hebt speelt het zelfs erg fijn omdat die twee veel ruimte hebben. Speel zelf regelmatig hiermee
pi_143231257
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:28 schreef Rijst het volgende:
haha wie isboos got SMOKED!
kom dan
pi_143231272
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:33 schreef rolls-reus het volgende:

[..]

Nee absoluut niet. Als je goede cm's hebt speelt het zelfs erg fijn omdat die twee veel ruimte hebben. Speel zelf regelmatig hiermee [ afbeelding ]
heb jij ook een ps4? dan kunnen we ook even tegen elkaar
pi_143231338
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:34 schreef Rijst het volgende:

[..]

heb jij ook een ps4? dan kunnen we ook even tegen elkaar
Ja :D is goed, binnenkort kan wel
pi_143231414
Geld tellen _O_

En nog 350 squad fitness kaarten + 350K cash. Nog een miljoentje tot de 15 miljoen grens
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:48:06 #109
371073 gazhims3lv
pi_143231515
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:42 schreef Toefjes het volgende:
Geld tellen _O_

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En nog 350 squad fitness kaarten + 350K cash. Nog een miljoentje tot de 15 miljoen grens
Veel succes met het verkopen van je squad fitness.
-A Song of Ice and Fire-
pi_143231599
even rijstbal op zijn plek gezet
pi_143231619
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:52 schreef wieisboos het volgende:
even rijstbal op zijn plek gezet
hahahaha ja joh moeilijk he met ibra
pi_143231634
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:42 schreef Toefjes het volgende:
Geld tellen _O_

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mijn twee teams zijn nu 13 + 7 miljoen :D _O-
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:55:32 #113
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_143231657
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:54 schreef rolls-reus het volgende:

[..]

Mijn twee teams zijn nu 13 + 7 miljoen :D _O-
Mijn ene team is 23 mil :D
pi_143231679
Iemand potje PS3?
pi_143231755
Ben ik trouwens de enige hier die niet met Vidal om kan gaan?
pi_143231781
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:01 schreef Rijst het volgende:
Hier ook hoor. Ik snap zijn humor niet.
pi_143231802
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:01 schreef Rijst het volgende:
Nee ik ook niet, marchisio en pogba zijn veel beter
pi_143231825
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:48 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Veel succes met het verkopen van je squad fitness.
Dat is best leuk als je straks bij elke kaart die je list 1500 coins bijgeschreven krijgt _O_
pi_143231826
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:04 schreef rolls-reus het volgende:

[..]

Nee ik ook niet, marchisio en pogba zijn veel beter
Pogba vind ik ook zo lomp op 1 of andere manier. Marchisio is wel een boss, staat echt overal op het veld _O_ Cabaye bevalt me ook heel goed :)
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:06:51 #120
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_143231842
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:05 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Dat is best leuk als je straks bij elke kaart die je list 1500 coins bijgeschreven krijgt _O_
En dat je zeker weet dat als je met 100c minder tevreden bent ze instant weg gaan :D
#FreeTrapz
pi_143231854
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:05 schreef Rijst het volgende:

[..]

Pogba vind ik ook zo lomp op 1 of andere manier. Marchisio is wel een boss, staat echt overal op het veld _O_ Cabaye bevalt me ook heel goed :)
Ik vind Pogba echt een vreselijke voetballer, die heeft een verbod om ooit nog in mijn club te komen.

Net iemand met de teamnaam U MAD FC laten ragequitten. Blijft leuk :)
pi_143231863
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:33 schreef rolls-reus het volgende:

[..]

Nee absoluut niet. Als je goede cm's hebt speelt het zelfs erg fijn omdat die twee veel ruimte hebben. Speel zelf regelmatig hiermee [ afbeelding ]
Ja met Ibra is alles goed :P
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:13:30 #123
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_143231965
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:07 schreef Zhano het volgende:

[..]

Ja met Ibra is alles goed :P
zoek alleen nog een leuk link met ibra voor op de RW lucas bevalt niet zo goed -O-
#FreeTrapz
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:14:03 #124
284871 DarkSonic2
pi_143231975
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:07 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik vind Pogba echt een vreselijke voetballer, die heeft een verbod om ooit nog in mijn club te komen.

Net iemand met de teamnaam U MAD FC laten ragequitten. Blijft leuk :)
Ik vind het altijd zo ironisch als die mensen met U MAD FC als teamnaam constant gaan sliden/ragen _O-
pi_143232030
Diego Lopez naar AC Milan
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:18:30 #126
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_143232039
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:18 schreef DutchSL het volgende:
Diego Lopez naar AC Milan
repost
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_143232061
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:18 schreef Reemi het volgende:

[..]

repost
:(
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:20:32 #128
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_143232066
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:20 schreef DutchSL het volgende:

[..]

:(
Wel een goede zaak, stuk beter dan Abbiati natuurlijk.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_143232080
Pogba is juist heel goed _O_ _O_ hij, fer en toure zijn denk ik mijn favorieten middenvelders uit het spel :)
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:21:46 #130
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_143232086
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:21 schreef rolls-reus het volgende:
Pogba is juist heel goed _O_ _O_ hij, fer en toure zijn denk ik mijn favorieten middenvelders uit het spel :)
Smile like you mean it
www.wefut.com
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:24:05 #131
284871 DarkSonic2
pi_143232118
Ik heb Obi in mijn silver/gold Serie A team en dat is een baas _O_ En niet alleen door zijn pace. Al 3 goals uit 6 wedstrijden en hij staat op LCM.
pi_143232154
Diego Lopez naar Milan
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:27:00 #133
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_143232157
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:21 schreef rolls-reus het volgende:
fellaini niet noemen -O-

daarachter komt bij mij het rijtje matuidi, gundogan, de rossi.
#FreeTrapz
pi_143232165
Khedira MOTM is opbouwend wel zo fucking slecht he _O-
pi_143232215
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:27 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

fellaini niet noemen -O-

daarachter komt bij mij het rijtje matuidi, gundogan, de rossi.
Imotm fella mag fer af en toe afwisselen ja, is ook erg goed maar wat minder opvallend dan de rest. Tots de rossi is ook erg goed ja _O_ matuidi vind ik echt slecht, gundogan lijkt me heel goed maar daar heb ik te weinig mee gespeeld :P
pi_143232268
Schweinsteiger niet vergeten :D
Matuidi vind ik goed, tot hij enigszins in de buurt komt van het penaltygebied :') Dan gaat hij opeens rare dingen doen. Maar goed, daar hoort hij ook niet te lopen.
Verder Vidal _O_ Pogba _O_ Rakitic (wel TOTS :P ) _O_
pi_143232333
Rakitic TOTS maar eens halen ja voor de CM positie ipv Khedira :Y.
pi_143232412
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:37 schreef Alovenac het volgende:
Rakitic TOTS maar eens halen ja voor de CM positie ipv Khedira :Y.
Als je een opbouwer mist dan is hij je man :P Lange passes zijn echt geniaal.
pi_143232454
de beste cm blijft

GERARD!
pi_143232494
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:44 schreef Rijst het volgende:
de beste cm blijft

GERARD!
gerard wie?
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:49:44 #141
354558 BDIL
pi_143232574
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:46 schreef appelen het volgende:

[..]

gerard wie?
Joling
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
pi_143232580
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:49 schreef BDIL het volgende:

[..]

Joling
Die is achter beter vind ik :@
pi_143232601
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:49 schreef BDIL het volgende:

[..]

Joling
ohhh snap ywan. sinds anneer ben je so grappig.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:58:07 #144
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_143232730
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:30 schreef rolls-reus het volgende:

[..]

Imotm fella mag fer af en toe afwisselen ja, is ook erg goed maar wat minder opvallend dan de rest. Tots de rossi is ook erg goed ja _O_ matuidi vind ik echt slecht, gundogan lijkt me heel goed maar daar heb ik te weinig mee gespeeld :P
heb nu NIF matuidi in mijn team gezet op LCM, daar is hij niet heel goed. Cabaye deed het beter.
had de TOTS in een 4222 op cdm daar was het wel echt een baas _O_
echt een type ballenafpakker.
#FreeTrapz
pi_143232752
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:41 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Als je een opbouwer mist dan is hij je man :P Lange passes zijn echt geniaal.
Modric prima op CM, maar CM's komen ver mee naar boven. Khedira was opbouwend ruk, ik heb natuurlijk op CVM ook al Gabi TOTS als stofzuiger _O_.

Net even twee tutorials gekeken van die gast. Bal afschermen in een dribbel en met de linker trigger de aanvaller opzij duwen met je verdediger _O_, wat een verademing _O_.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 16:05:11 #146
354558 BDIL
pi_143232881
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:51 schreef Rijst het volgende:

[..]

ohhh snap ywan. sinds anneer ben je so grappig.
Ik heb van jou geleerd toch.
Hala Madrid !
pi_143232923
Van die zelfde kerel waar ik die YT filmpjes postte had ook een filmpje gemaakt over de lange inworp.

Net bij de eerste de beste lange inworp die ik kreeg legde Boateng de bal netjes op het hoofd van Suarez, het was de winnende goal _O_
pi_143232931
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:58 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

heb nu NIF matuidi in mijn team gezet op LCM, daar is hij niet heel goed. Cabaye deed het beter.
had de TOTS in een 4222 op cdm daar was het wel echt een baas _O_
echt een type ballenafpakker.
Als balafpakker zou ik hem graag in mn team doen maar door die workrates gaat hij veel te vaak mee naar voren terwijl hij aan de bal zo slecht is :P sif cabaye vond ik wel erg goed.

Dat 4231 team loopt voor geen ene meter trouwens _O- ga maar weer iets nieuws maken
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 16:08:23 #149
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_143232936
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:07 schreef Toefjes het volgende:
Van die zelfde kerel waar ik die YT filmpjes postte had ook een filmpje gemaakt over de lange inworp.

Net bij de eerste de beste lange inworp die ik kreeg legde Boateng de bal netjes op het hoofd van Suarez, het was de winnende goal _O_
een inworp van speler of keeper ? heb sirigu, bakt er weinig van. maar ver gooien kan ie wel _O_
#FreeTrapz
pi_143232952
quote:

Gebruik ik ook best vaak ja :P komt altijd gevaar van uit, minstens net zo veel als uit corners
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 16:09:09 #151
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_143232955
quote:

Die zag ik ook ja. Weet nu ook eindelijk hoe je van speler wisselt bij ingooien _O-
pi_143232956
quote:

Haha, zelfde als dat ik niet wist hoe ik dat beschermen met een aanvallende dribbel moest doen. Nu zijn Neymar en Messi helemaal baas.

En een Pepe beukt iedereen opzij door een druk op de linker trigger _O_
pi_143232965
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:08 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

een inworp van speler of keeper ? heb sirigu, bakt er weinig van. maar ver gooien kan ie wel _O_
Deze wedstrijd had ik Neuer op goal en Boateng gewoon als veldspeler.
pi_143232971
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:09 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Die zag ik ook ja. Weet nu ook eindelijk hoe je van speler wisselt bij ingooien _O-
Hoe? :o
pi_143232996
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:09 schreef rolls-reus het volgende:

[..]

Gewoon. Niks doen. Dan gaat de bal automatisch naar een speler net zon long throw trait. Dan vierkantje, maximale power en je hebt een perfecte voorzet.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 16:10:56 #156
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_143233003
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:09 schreef rolls-reus het volgende:

[..]

Gewoon wachten. De speler die in de plaats komt is degene met long throw trait of giant throw.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:09 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Haha, zelfde als dat ik niet wist hoe ik dat beschermen met een aanvallende dribbel moest doen. Nu zijn Neymar en Messi helemaal baas.

En een Pepe beukt iedereen opzij door een druk op de linker trigger _O_
Werkt dat verdedigend op dezelfde manier dan?
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 16:14:29 #157
284871 DarkSonic2
pi_143233073
Er zijn vannacht veel nutteloze bronze transfers uitgekomen: https://docs.google.com/s(...)QM-02zQ91azA/pubhtml
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 16:14:34 #158
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_143233074
TOTS Motta & Toure op het middenveld. jizz.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 16:15:24 #159
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_143233087
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zijn vannacht veel nutteloze bronze transfers uitgekomen: https://docs.google.com/s(...)QM-02zQ91azA/pubhtml
De zoon van Zidane _O_
O die zat al de hele tijd in het spel :')
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 16:17:06 #160
284871 DarkSonic2
pi_143233126
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

De zoon van Zidane _O_
Die had ik nog niet eens gezien.. die zat eerst bij Real Madrid B.
pi_143233149
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
TOTS Motta & Toure op het middenveld. jizz.
Tots toure's waarde is sinds dat ik hem kocht 10x duurder geworden, en ik had hem voor 300k _O-
pi_143233174
Wat coins gekocht bij vipcoinsfifa om deze kerel aan te schaffen. Maar ze hebben mijn speler nog niet gekocht na een uur, hoe lang duurt dat meestal?
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 16:19:52 #163
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_143233190
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:19 schreef StijnDa het volgende:
Wat coins gekocht bij vipcoinsfifa om deze kerel aan te schaffen. Maar ze hebben mijn speler nog niet gekocht na een uur, hoe lang duurt dat meestal?

Is dat Martinez? nee dus.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 16:20:24 #164
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_143233211
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:18 schreef rolls-reus het volgende:

[..]

Tots toure's waarde is sinds dat ik hem kocht 10x duurder geworden, en ik had hem voor 300k _O-
Ik heb gewoon zijn NIF :P
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 16:20:40 #165
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_143233221
quote:
[ afbeelding ]
Pas maar op voor Bruno Alves
pi_143233244
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:20 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Pas maar op voor Bruno Alves
Juist :P
Zit gelukkig niet in FUT :Y)
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 16:23:01 #167
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_143233289
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:21 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Juist :P
Zit gelukkig niet in FUT :Y)
touché :Y
pi_143233528
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:10 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Gewoon wachten. De speler die in de plaats komt is degene met long throw trait of giant throw.

[..]

Werkt dat verdedigend op dezelfde manier dan?
Als je de linker joystick indrukt en je loopt naast de tegenstander dan begint hij wat te duwen.

L2 is afwachten toch en voor de man blijven?

Of heb ik het nu helemaal verkeerd?
pi_143233597

Kneusje :')

Als foto niet werkt: http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/394554/
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_143233659
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:33 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]

Zonde. Zo'n talent, en jaren later alleen maar terug gezakt.
pi_143233722
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:33 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]

:r

thijsslegers twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 16:11:53 PSV liet #Afellay, die met zaakwaarnemer Rob Jansen heeft gebroken, ook deze zomer weten dat er plaats was in Eindhoven. Tevergeefs reageer retweet
pi_143233844
RobScheepers twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 14:06:34 PSV is serieus in gesprek met Zlatan Ibrahimovic. De Zweed heeft inmiddels een bod van ¤70 miljoen uitgebracht op de club uit Eindhoven. reageer retweet
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 16:48:52 #173
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_143234063
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:42 schreef Zhano het volgende:
RobScheepers twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 14:06:34 PSV is serieus in gesprek met Zlatan Ibrahimovic. De Zweed heeft inmiddels een bod van ¤70 miljoen uitgebracht op de club uit Eindhoven. reageer retweet
:D
#FreeTrapz
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 16:50:28 #174
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_143234122
quote:
[ afbeelding ]
Welke speler is het?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 16:50:54 #175
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_143234136
Zenit lekker bezig :)
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 16:52:07 #176
284871 DarkSonic2
pi_143234175
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:50 schreef TBakkert het volgende:
8-1 _O-
pi_143234289
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:50 schreef TBakkert het volgende:
Hoe doet Bukharov het?
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 16:59:11 #178
354558 BDIL
pi_143234353
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:56 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Hoe doet Bukharov het?
Pelle uit Rusland
Hala Madrid !
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 16:59:13 #179
284871 DarkSonic2
pi_143234355
Vydra heeft zijn eerste goal al, hopelijk scoort hij er nog 2 _O_
pi_143234541
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:50 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Welke speler is het?
TOTS Diego Costa
Maar vipcoinsfifa laat al 2 uur op zich wachten ;(
pi_143234571
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:06 schreef StijnDa het volgende:

[..]

TOTS Diego Costa
Maar vipcoinsfifa laat al 2 uur op zich wachten ;(
Ik heb 1 keer 12 uur moeten wachten, volgens mij zitten Surinamers achter deze website
pi_143234709
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:07 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik heb 1 keer 12 uur moeten wachten, volgens mij zitten Surinamers achter deze website
Ze zeggen meestal binnen 5 minuten :') Domme Surinamers dan, zo scheppen ze verwachtingen.
pi_143234883
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:13 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ze zeggen meestal binnen 5 minuten :') Domme Surinamers dan, zo scheppen ze verwachtingen.
Je kunt ook via de chat op die site contact opnemen, het schijnt dat het dan sneller gaat
pi_143234902
quote:
Nu wil ik precies hetzelfde doen :@ :@ :9~
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 17:21:55 #185
354558 BDIL
pi_143234928
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:20 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Je kunt ook via de chat op die site contact opnemen, het schijnt dat het dan sneller gaat
Die chat werkt nooit, altijd time-outs :')
Hala Madrid !
pi_143234929
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:20 schreef Rijst het volgende:

[..]

Nu wil ik precies hetzelfde doen :@ :@ :9~
Misschien dat je mij dan een keer kunt verslaan
pi_143234943
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:21 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Misschien dat je mij dan een keer kunt verslaan
je had geluk man.
pi_143235012
Maar ik ga sif rodrigo halen
pi_143235165
kklijers.
Xbox is out of stock, dus ik moet nog 12-14 uur wachten tot ze weer nieuwe hebben :')
pi_143235179
niceee zag er 1 voor 95k

zaterdag 9 augustus 2014 @ 17:31:15 #191
388136 HugoohAFCA
The Beast of Vallecano
pi_143235180
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:25 schreef Rijst het volgende:
Maar ik ga sif rodrigo halen
cool
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 17:34:45 #192
284871 DarkSonic2
pi_143235262
Weet iemand of Kandji ook meedoet bij HJK tegen Barcelona?
pi_143235332
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Weet iemand of Kandji ook meedoet bij HJK tegen Barcelona?
hjkhelsinki twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 17:29:45 69' HJK VAIHTAA: Kentältä pois Kandji, Baah, Perovuo ja Viitikko, tilalle Konan, Lehtinen, Lod ja Heikkilä. #HJKLive reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_143235336
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:31 schreef Rijst het volgende:
niceee zag er 1 voor 95k

[ afbeelding ]
Die is maar 50k waard? De simotm ks 95k waard _O-
pi_143235353
Hij staat in de basis

hjkhelsinki twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 14:53:17 HJK:n avaus: Tørnes, Baah, Väyrynen, Heikkinen, Savage, Lampi, Alho, Perovuo, Viitikko, Schüller, Kandji. #HJK #elstadico reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 17:40:51 #196
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_143235397
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:38 schreef rolls-reus het volgende:

[..]

Die is maar 50k waard? De simotm ks 95k waard _O-
ahha domme gele kermit
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 17:42:08 #197
388136 HugoohAFCA
The Beast of Vallecano
pi_143235427
hahahaha lekker voor je nasi prikker
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 17:43:23 #198
284871 DarkSonic2
pi_143235465
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:39 schreef Tim86 het volgende:
Hij staat in de basis

hjkhelsinki twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 14:53:17 HJK:n avaus: Tørnes, Baah, Väyrynen, Heikkinen, Savage, Lampi, Alho, Perovuo, Viitikko, Schüller, Kandji. #HJK #elstadico reageer retweet
En Lampi en Vayrynen _O-
pi_143235488
hahaha psych jullie zijn er ingetrapt

pi_143235547
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:44 schreef Rijst het volgende:
hahaha psych jullie zijn er ingetrapt

[ afbeelding ]
Gelukkig is dit maar wefut, anders moest ik ook nog boos op je worden omdat je david villa er niet in heb staan :P
pi_143235629
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:39 schreef Tim86 het volgende:
Hij staat in de basis

Mika _O_
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 17:51:21 #202
284871 DarkSonic2
pi_143235654
Higdon meteen gescoord in zijn eerste wedstrijd.

SPOILER
pi_143236261
Ook bij Lodeweges zit Otigba op de bank :(
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_143236346
Stekelenburg naar as monaco
pi_143236414
Eto'o naar ajax
pi_143236430
Ik naar de kroeg
pi_143236460
quote:
13s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 18:20 schreef rolls-reus het volgende:
Stekelenburg naar as monaco
Vorm en Steek lekker bankzitten komend jaar :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_143236490
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 18:24 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Bankzitten en FUTpacks openen. Steek24
pi_143236527
AC Milan heeft een nieuwe keeper :)
pi_143236565
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 18:27 schreef Freire het volgende:
AC Milan heeft een nieuwe keeper :)
Armero, Zapata en Diego Lopez kan wel aardig zijn voor FUT :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_143236597
all i do is LOSE de laatste tijd mennnn
pi_143236610
In mijn koelkast kan ik een knop draaien naar 1 tm 7, maar ik heb geen idee of dat het aantal graden is, of de koelsterkte van de koelkast :')
pi_143236681
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 18:30 schreef Freire het volgende:
In mijn koelkast kan ik een knop draaien naar 1 tm 7, maar ik heb geen idee of dat het aantal graden is, of de koelsterkte van de koelkast :')
Zijn gewoon standen lijkt me.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_143236689
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 18:30 schreef Freire het volgende:
Ik heb today nog heerlijke margarine gekocht

pi_143236747
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 18:33 schreef Rijst het volgende:

[..]

Ik heb today nog heerlijke margarine gekocht

[ afbeelding ]
dat lijkt me echt gruwelijk lekkere margarine
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_143236978
Ziyech kan ook koppen :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_143237003
Knap dat hij die voorzet nog kan geven, die verdediger bij Ziyech trouwens :')
pi_143237076
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 18:43 schreef Tim86 het volgende:
Ziyech kan ook koppen :P
Loopt bij jou het geluid van op het veld ook iets voor op de beelden?
pi_143237099
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 18:46 schreef Freire het volgende:

[..]

Loopt bij jou het geluid van op het veld ook iets voor op de beelden?
Nee..loopt wel gelijk.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 18:50:55 #220
284871 DarkSonic2
pi_143237179
Wat denken jullie? Komen er vanavond 50k of 100k packs of iets anders?
pi_143237182
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 18:24 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Gehaald als tweede keerper maar die eerste keeper is maar een silver in fut dus die concurentie moet hij wel aankunnen lijkt me

/ds2
pi_143237308
Heerenveen speelt guth :o jammer dat uth de 2-0 niet maakt

pi_143237350
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 18:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat denken jullie? Komen er vanavond 50k of 100k packs of iets anders?
Ik hoop op silver player packs ofzo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 18:59:14 #224
284871 DarkSonic2
pi_143237418
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 18:57 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik hoop op silver player packs ofzo
Dan worden silvers wel een stuk goedkoper.. misschien is dat dan het juiste moment om IF Jimenez te kopen.
pi_143237442
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 18:59 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Dan worden silvers wel een stuk goedkoper.. misschien is dat dan het juiste moment om IF Jimenez te kopen.
Ik wil Edu en Franklin nog halen van de MLS AS :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:01:43 #226
284871 DarkSonic2
pi_143237481
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:00 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik wil Edu en Franklin nog halen van de MLS AS :)
Geen silver player packs maar 25k packs.
pi_143237543
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:01 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Geen silver player packs maar 25k packs.
Steeds al die gold packs alleen :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_143237650

bohh

(eerste 4 packs waren troep + Real James
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:08:51 #229
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_143237673
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:07 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]

bohh

Goeie speler voor jou, pace86
lekker paceracen
pi_143237685
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:08 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Goeie speler voor jou, pace86
lekker paceracen
Zelfs in mijn MLS team stond hij er niet in *;
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_143237771
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
pi_143237854
Eerste goal Dordrecht :D
pi_143237858
Wat een blunder :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:17:52 #234
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_143237940
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:07 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]

bohh

Jezus.

hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_143238021
Zie nu pas dat Gomes naar Watford toe is, 4 saves + clean sheet bij zijn debuut.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:20:27 #236
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_143238026
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:17 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Jezus.

[ afbeelding ]

Mensen die deze speler gebruiken zijn echt viesssss.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:27:47 #237
284871 DarkSonic2
pi_143238231
Wright-Phillips in een pack.

Ja, die oude ;(

O, die verkocht net voor 7.5k _O-

[ Bericht 31% gewijzigd door DarkSonic2 op 09-08-2014 19:34:58 ]
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:32:57 #238
354558 BDIL
pi_143238373
Henry is een fucking legend _O_ Maakt een hattrick toen ik 1-3 achterstond _O_
Hala Madrid !
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:41:04 #239
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_143238624
Iemand al met SIF Ibra gespeeld?
pi_143238661
Dalgaard 1* weak foot 2* skills _O-
pi_143238822
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:32 schreef BDIL het volgende:
Henry is een fucking legend _O_ Maakt een hattrick toen ik 1-3 achterstond _O_
tegen noobs ja
pi_143239014

_O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:54:59 #243
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_143239026
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:54 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
Bohhh baas.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:57:40 #244
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_143239090
quote:
[ afbeelding ]

_O-
:D
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_143239116
Zieke vrije trap Cambuur :D

Die gast van Man City :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:58:46 #246
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_143239121
Ben benieuwd naar de pace van Vermaelen volgend jaar. Zal wel 56 worden.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_143239126
koekoek!
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:59:25 #248
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_143239143
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:58 schreef Tim86 het volgende:
Zieke vrije trap Cambuur :D

Die gast van Man City :D
Wel heel lekker in de kruizing ja :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 20:03:44 #249
284871 DarkSonic2
pi_143239296
IF Jimenez gekocht voor 110k :D Volgens mij nog een bargain ook. Ik ben erg benieuwd naar hem.
pi_143239438
quote:
[ afbeelding ]

_O-
Koeman had gelijk... hij schiet ze er bij een (sub)topclub ook in... nu nog in het goede doel :')
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 20:08:25 #251
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_143239443
Dord haha

Spelers huren van AZ tja dan krijg je dit :P
pi_143239468
_O-
pi_143239561
Bizar hoor. Voor rust moet het gewoon 4-0/5-0 zijn en daarna zakt het ineens helemaal in elkaar _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_143239872
Die vrije trappen van Heerenveen in de slotfase _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 20:36:45 #255
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_143240325
Zhano ;(
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_143240372
Betere uitslag kun je niet hebben :D Tijd voor Vonk om de beurs te trekken. En nu tijd voor bier :W
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 20:47:29 #257
284871 DarkSonic2
pi_143240646
IF Jimenez: nog geen goal met hem gescoord, wel is hij erg sterk en als hij in aanvallende positie komt kan hij niet koppen. Maar tot nu toe heb ik nog maar 1 hele wedstrijd en 2 halve met hem gespeeld.

EDIT: net zijn eerste goal gemaakt.

[ Bericht 17% gewijzigd door DarkSonic2 op 09-08-2014 21:09:44 ]
pi_143241554
Esteban dwaas :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 21:19:29 #259
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_143241768
Godver ik voel me net als Maver. :')
pi_143241869
Ingame stats van die MLS All stars staan nog steeds nergens. Luie sites. Kom op Reemi, pak die primeur.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 21:28:28 #261
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_143242076
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 21:22 schreef Tim86 het volgende:
Ingame stats van die MLS All stars staan nog steeds nergens. Luie sites. Kom op Reemi, pak die primeur.
Van de meeste wel hoor, een paar staan alleen niet bij de TOTW showoff. Zal ff kijken of ik ze kan vinden. :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 21:28:59 #262
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_143242100
godver
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_143242118
Lucky tukkertjes
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_143242119
kut duitsland
pi_143242135
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 21:28 schreef Reemi het volgende:

[..]

Van de meeste wel hoor, een paar staan alleen niet bij de TOTW showoff. Zal ff kijken of ik ze kan vinden. :P
oh, ik zocht Edu en Franklin :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 21:30:38 #266
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_143242184
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 21:29 schreef Tim86 het volgende:

[..]

oh, ik zocht Edu en Franklin :P
Ja, die precies niet dus _O-
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_143242393
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 21:30 schreef Reemi het volgende:

[..]

Ja, die precies niet dus _O-
hoerenkots ;(
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_143242771
Kostic voor 6 miljoen naar Stuttgart + 1 miljoen aan mogelijke bonussen. En een doorverkooppercentage. Niet 10 miljoen wat hier eerder werd gepost. Leek me ook wat te extreem :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_143242810
Blijven weinig spelers over zo in de Eredivisie :'(
pi_143242909
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 21:47 schreef Ozz-03 het volgende:
Blijven weinig spelers over zo in de Eredivisie :'(
Ik zie maar weinig potentiële smaakmakers zo ja. Ieder jaar wordt de Eredivisie aardig leeggekocht, maar het is nu toch wel wat extremer. Hopelijk toveren clubs als Twente en Heerenveen nog wat uit de hoge hoed om hun topspelers te vervangen en komen Feyenoord (in ieder geval een spits), PSV en Ajax (evt Eto'o :') )ook nog met wat leuks.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 21:52:46 #271
284871 DarkSonic2
pi_143242989
Ik ben benieuwd hoe een team met IF Canales en IF Jimenez samen speelt, ook nog even IF Valdes en IF Gonzalez gekocht _O_
pi_143243018
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 21:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe een team met IF Canales en IF Jimenez samen speelt, ook nog even IF Valdes en IF Gonzalez gekocht _O_
Niet echt een complementair spitsenkoppel :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_143243158
Berghuis :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 21:59:56 #274
284871 DarkSonic2
pi_143243290
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 21:53 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Niet echt een complementair spitsenkoppel :P
Een beetje vergelijkbaar met Lukaku-Benteke vorig jaar.
pi_143243384
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 21:59 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Een beetje vergelijkbaar met Lukaku-Benteke vorig jaar.
Maar dan wat kleiner. Maar dat vond ik dus ook geen fijn koppel om die reden. Toen speelde ik vaak met 2 spitsen en ging ik eigenlijk altijd voor 1 kleinere en snellere speler en 1 type targetman. Maar dat is uiteraard persoonlijke voorkeur. Dit jaar heb ik nog geen enkel 2 spitsenteam gehad dat echt lekker liep, behalve mijn silvers met Riascos en Eddie, die allebei zo allround zijn dat het niet boeit wat voor type ernaast komt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_143243390
lol what is this for strange markt? Rodrigo die ik een paar uur geleden heb gekocht is 30k gestegen.
pi_143243413
bohhhhhhhhh Hupperts
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_143243414
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 21:51 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik zie maar weinig potentiële smaakmakers zo ja. Ieder jaar wordt de Eredivisie aardig leeggekocht, maar het is nu toch wel wat extremer. Hopelijk toveren clubs als Twente en Heerenveen nog wat uit de hoge hoed om hun topspelers te vervangen en komen Feyenoord (in ieder geval een spits), PSV en Ajax (evt Eto'o :') )ook nog met wat leuks.
Ik vond het afgelopen seizoen al ondermaats wat dat betreft. Er komt tot nu toe weinig tot niets bij, maar bepalende spelers vertrekken wel. Erg jammer.
pi_143243432
soooooooooow Hupperts
pi_143243513
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 22:04 schreef wieisboos het volgende:
soooooooooow Hupperts
what four team ga je maken?
pi_143243857
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 22:06 schreef Rijst het volgende:

[..]

what four team ga je maken?
met diego costa rodrigo en cazorla
pi_143243970
Tankovic is toch gekocht, niet gehuurd?
pi_143244012
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 22:19 schreef wieisboos het volgende:
Tankovic is toch gekocht, niet gehuurd?
Was transfervrij, heeft nu een vijfjarig contract bij AZ.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_143244023
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 22:15 schreef wieisboos het volgende:

[..]

met diego costa rodrigo en cazorla
SERIEUS of niet? Ik die van mine er nu op staan. goedkoopste ;)

of zit je me te trollen.
pi_143244033
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 22:20 schreef Rijst het volgende:

[..]

SERIEUS of niet? Ik die van mine er nu op staan. goedkoopste ;)

of zit je me te trollen.
je zult het wel zien zo
pi_143244049
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 22:21 schreef wieisboos het volgende:

[..]

je zult het wel zien zo
koop my spelers dan boy
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 22:25:14 #287
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_143244163
pi_143244572
Marseille van Bielsa is wel een leuke ploeg geworden. Nu nog leren verdedigen..3-3 bij Bastia momenteel (sport1) :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_143244609
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 22:21 schreef Rijst het volgende:

[..]

koop my spelers dan boy
invite me maar
pi_143244724
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 22:37 schreef wieisboos het volgende:

[..]

invite me maar
come dan
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 22:43:29 #291
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_143244833
Servers kapot?
pi_143244836
haha why quit je?
pi_143244853
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 22:43 schreef Rijst het volgende:
haha why quit je?
dc
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 22:44:22 #294
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_143244863
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 22:43 schreef wieisboos het volgende:

[..]

dc
EA Forum ligt eruit dus volledige aids

Oh forum weer terug
pi_143244870
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 22:43 schreef wieisboos het volgende:

[..]

dc
ik stond 1-0 voor en de servers konden het niet meer aan en nu komen we er niet meer in.
pi_143244942
hier we go again !
pi_143244985
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 22:44 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

EA Forum ligt eruit dus volledige aids

Oh forum weer terug
Was er weer een stagiaire over de serverkabel heen geflikkerd.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 22:50:13 #298
284871 DarkSonic2
pi_143245067
Vannacht weer The Football League Show.
pi_143246466
Leuk man
wat is een lach als je van binnen huilt
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 23:32:02 #300
284871 DarkSonic2
pi_143246577
Waar is iedereen?
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 23:32:53 #301
284871 DarkSonic2
pi_143246606
Niemand? Ok, lapooooooooo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')