SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ja maar dan kunnen het nog wel mongolen zijn.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
wtftwitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 01:09:06#Ajax maakt serieus werk van Samuel Eto'o. Alle details vandaag in De #Telegraaf reageer retweet
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zaken als kick-off glitch, bij scoren eerst sssshhhh, daarna 3 keer replays kijken, terwijl jij zelf de herhalingen van je eigen goals gelijk wegklikt... in een divisions match kun je nog zeggen dat er iets op het spel staat, maar in een single matchquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
ja maar dan kunnen het nog wel mongolen zijn.![]()
![]()
Dat maakt dat soort plebs weinig uit. Die spelen ook alleen maar omdat ze in single matches makkelijker aan hun wins komen. En als ze met 2 goals achter komen zijn ze direct weg. En als het spannend is en ze staan voor dan tikken ze achterin rond. Gamen doe je tenslotte niet voor je plezier, maar alleen om je tegenstander het bloed onder de nagels vandaan te halen zodat je zelf wat blijer bent met je kansloze leventjequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zaken als kick-off glitch, bij scoren eerst sssshhhh, daarna 3 keer replays kijken, terwijl jij zelf de herhalingen van je eigen goals gelijk wegklikt... in een divisions match kun je nog zeggen dat er iets op het spel staat, maar in een single match
Raar volk is het, maar met is gewoon de meerderheid van de community helaas.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zullen we met de release van Fifa 15 naar een warenhuis in Londen gaan en elk pestventje dat Fifa koopt in elkaar beuken?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat maakt dat soort plebs weinig uit. Die spelen ook alleen maar omdat ze in single matches makkelijker aan hun wins komen. En als ze met 2 goals achter komen zijn ze direct weg. En als het spannend is en ze staan voor dan tikken ze achterin rond. Gamen doe je tenslotte niet voor je plezier, maar alleen om je tegenstander het bloed onder de nagels vandaan te halen zodat je zelf wat blijer bent met je kansloze leventje
Raar volk is het, maar met is gewoon de meerderheid van de community helaas.![]()
inquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zullen we met de release van Fifa 15 naar een warenhuis in Londen gaan en elk pestventje dat Fifa koopt in elkaar beuken?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:34 schreef Tim86 het volgende:
wtftwitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 01:09:06#Ajax maakt serieus werk van Samuel Eto'o. Alle details vandaag in De #Telegraaf reageer retweet
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
riotquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zullen we met de release van Fifa 15 naar een warenhuis in Londen gaan en elk pestventje dat Fifa koopt in elkaar beuken?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon 14 blijven spelenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zullen we met de release van Fifa 15 naar een warenhuis in Londen gaan en elk pestventje dat Fifa koopt in elkaar beuken?alle pestventjes gaan weg
stop 13 er maar eens in
niks geen sweat goals finesse shots en wat voor ongein we nog meer hadden vorig jaar.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik speel nu tegen teamnaam PREMIER LEAUGUE
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
mijn vorige potjes waren tegen BEAST FC, FC BEAST, BEASTS en vast nog wel iets met beastquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:00 schreef Tim86 het volgende:
Ik speel nu tegen teamnaam PREMIER LEAUGUEPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ging om de spelfoutquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mijn vorige potjes waren tegen BEAST FC, FC BEAST, BEASTS en vast nog wel iets met beast
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ah overheen gelezenquote:zal wel geen engels kutkind zijn dan
#FreeTrapz![]()
Alles met BEAST wordt bij mij genadeloos weggeklikt. Als ik dat leuk zou vinden om dagelijks op mijn pad te krijgen neem ik wel een jaarkaart op Blijdorp.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mijn vorige potjes waren tegen BEAST FC, FC BEAST, BEASTS en vast nog wel iets met beast![]()
Dan moet ik teveel wegklikkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alles met BEAST wordt bij mij genadeloos weggeklikt. Als ik dat leuk zou vinden om dagelijks op mijn pad te krijgen neem ik wel een jaarkaart op Blijdorp.
Wel weiger ik te spelen tegen mensen met de NOB badge en alles met Hitler, Nazi, Al Qaida etc in hun naam.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alles met BEAST wordt bij mij genadeloos weggeklikt. Als ik dat leuk zou vinden om dagelijks op mijn pad te krijgen neem ik wel een jaarkaart op Blijdorp.
is toch leuk man
zit eens door die statistieken te klikken maar denk dat ik op zoek moet naar een andere keepert, bijna 50% van de schoten op doel gaat er in
#FreeTrapz![]()
watquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:34 schreef Tim86 het volgende:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zou echt epic zijn, maar toch ben ik bang voor een flop. Hij is echt blessuregevoelig nu, zal toch veel salaris willen en is gewoon oud..Nou moet hij in de Eredivisie alsnog wel kunnen knallen, maar ineens in het Ajax systeem gaan voetballen is vaak ook weer een verhaal apart.
Ben benieuwd. Wel lekker voor Milik en Zivkovic ook. Milik ineens back-up en Zivko echt alleen maar Jong Ajax.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nice, ik heb de befaamde "there was en error creating your game session" nu ook in de MLS cup. Heb echt iedere mogelijke error gehad dit jaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Milik is gehuurd toch. daar maak ik me dan weer niet zo druk omquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:14 schreef Tim86 het volgende:
Zou echt epic zijn, maar toch ben ik bang voor een flop. Hij is echt blessuregevoelig nu, zal toch veel salaris willen en is gewoon oud..Nou moet hij in de Eredivisie alsnog wel kunnen knallen, maar ineens in het Ajax systeem gaan voetballen is vaak ook weer een verhaal apart.
Ben benieuwd. Wel lekker voor Milik en Zivkovic ook. Milik ineens back-up en Zivko echt alleen maar Jong Ajax.![]()
al vraag ik me af of het Eto'o echt leuk lijkt om tegen excelsior go ahead en dat soort club te spelen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jaartje in Amsterdam wonen en een beetje chillen is ook niks mis mee. Bij Anzhi genoot hij ook wel van die Mr Bigstar rol volgens mij. Maar daar kreeg hij 20 miljoen. Hier 1/20 max. Zou wel erg debiel zijn als Ajax nu ineens over dat salarisplafond zou gaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Milik is gehuurd toch. daar maak ik me dan weer niet zo druk om![]()
al vraag ik me af of het Eto'o echt leuk lijkt om tegen excelsior go ahead en dat soort club te spelen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jaartje in Amsterdam wonen en een beetje chillen is ook niks mis mee. Bij Anzhi genoot hij ook wel van die Mr Bigstar rol volgens mij. Maar daar kreeg hij 20 miljoen. Hier 1/20 max. Zou wel erg debiel zijn als Ajax nu ineens over dat salarisplafond zou gaan.gr grquote:De transfervrije Eto’o heeft kapitaalkrachtige clubs uit Engeland, Duitsland, de Verenigde Staten, Qatar en Dubai voor het uitkiezen, maar hij gaf enkele maanden geleden al aan dat geld geen doorslaggevende factor zal zijn bij zijn volgende clubkeuze. Het feit dat Ajax dit seizoen Champions League speelt kan in het voordeel van de Amsterdammers werken.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat zegt iedere voetballer. En de rest is speculatief.quote:
gr grAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat is er met de NOB badge dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan moet ik teveel wegklikken
Wel weiger ik te spelen tegen mensen met de NOB badge en alles met Hitler, Nazi, Al Qaida etc in hun naam.![]()
Coins prijzen voor de PS3 gaan wel vrij rap omhoog: van 8 euro per 1 miljoen naar 11.35 voor een miljoen. Denk dat ze toch begonnen zijn met de ban ronde.![]()
"knob" is een Engels scheldwoord. En stoere kinderen gebruiken dat dus om die reden als badge..daarom kom je hem zo vaak tegen. Zijn altijd de grootst mogelijke mongolen die deze hebbenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Marc Netto'o![]()
Zou wat zijn. Kan Samuel natuurlijk wel een mooie tekenpremie bieden. Met Eto'o denk ik dat het serieus wat kan gaan worden in de CL. Kwartfinale is zeker haalbaar afhankelijk van de loting.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Ah, oke. Voeg ik ook toe op de blacklist danquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
"knob" is een Engels scheldwoord. En stoere kinderen gebruiken dat dus om die reden als badge..daarom kom je hem zo vaak tegen. Zijn altijd de grootst mogelijke mongolen die deze hebben![]()
![]()
Gezien de laatste 2 wedstrijden op nationaal niveau van Ajax is dit een hele realistische uitspraak. PEC Zwolle kom je namelijk niet tegen in de CL.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:55 schreef gazhims3lv het volgende:
Marc Netto'o![]()
Zou wat zijn. Kan Samuel natuurlijk wel een mooie tekenpremie bieden. Met Eto'o denk ik dat het serieus wat kan gaan worden in de CL. Kwartfinale is zeker haalbaar afhankelijk van de loting.
Edit: Bedoel de laatste wedstrijden. Vergeten dat NEC te lastig bleek in de Arena.![]()
Want dat is wel representatief natuurlijk voor afgelopen jaren. Iedere keer wist Ajax met een volledig leeggekocht team bijna door de poulefase te komen en werden ze kampioen in de eredivisie. Vorig jaar pech tegen Milan en eerder nog genaaid door Lyon, Zagreb en de arbitrage die twee doelpunten tegen Real onterecht afkeurde. Je loopt dus lekker te jankenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gezien de laatste 2 wedstrijden op nationaal niveau van Ajax is dit een hele realistische uitspraak. PEC Zwolle kom je namelijk niet tegen in de CL.
Edit: Bedoel de laatste wedstrijden. Vergeten dat NEC te lastig bleek in de Arena.Ajax kan met deze selectie plus nog een goede spits echt wel verder komen.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Huh, je begint over hoe oneerlijk de boze buitenwereld is geweest tegen Ajax, en ik ben aan het janken?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:15 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Want dat is wel representatief natuurlijk voor afgelopen jaren. Iedere keer wist Ajax met een volledig leeggekocht team bijna door de poulefase te komen en werden ze kampioen in de eredivisie. Vorig jaar pech tegen Milan en eerder nog genaaid door Lyon, Zagreb en de arbitrage die twee doelpunten tegen Real onterecht afkeurde. Je loopt dus lekker te jankenAjax kan met deze selectie plus nog een goede spits echt wel verder komen.
Vertel maar: zit je onder de alcohol of onder de drugs?![]()
Beidequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Huh, je begint over hoe oneerlijk de boze buitenwereld is geweest tegen Ajax, en ik ben aan het janken?
Vertel maar: zit je onder de alcohol of onder de drugs?
Gr grhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Laten we eerst maar eens een keer de poule doorkomen. De kwartfinale is weer een gigantische stap verder. Als Ajax zal je niet snel groepswinnaar worden en dan kom je de ronde daarna al tegen een nummer 1...
Zal wel weer 3e zijn dit jaar. As usual
Servet, tafellaken blablaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik hoop dat Ajax heel ver komt. Goed voor het Nederlands voetbal, en lang Europees spelen is funest voor de nationale resultatenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:28 schreef Tim86 het volgende:
Laten we eerst maar eens een keer de poule doorkomen. De kwartfinale is weer een gigantische stap verder. Als Ajax zal je niet snel groepswinnaar worden en dan kom je de ronde daarna al tegen een nummer 1...
Zal wel weer 3e zijn dit jaar. As usual
Servet, tafellaken blabla![]()
![]()
Daarom gaat AZ ook shinen dit jaar. Eindelijk eens niet die midweekse wedstrijdenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ajax heel ver komt. Goed voor het Nederlands voetbal, en lang Europees spelen is funest voor de nationale resultaten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De laatste 11 jaar zijn we op Europees niveau actief geweest. Op 1 jaar na. En toen werden we kampioenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom gaat AZ ook shinen dit jaar. Eindelijk eens niet die midweekse wedstrijdenIk was ook absoluut niet somber toen AZ van FC Groningen verloor eigenlijk.
![]()
quote:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ik ben weer in Nederland na een maand![]()
Nog wat gemist afgelopen maand op FUT-gebied?
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Het lukt me even niet om een linkje te plaatsen, maar check het Facebookaccount van FC Barcelona
Die foto van Rakitic en Halilovic![]()
Is dat ventje 12 ofzoi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:08 schreef el-blanchito het volgende:
Het lukt me even niet om een linkje te plaatsen, maar check het Facebookaccount van FC Barcelona
Die foto van Rakitic en Halilovic![]()
Is dat ventje 12 ofzo
Deze zeker?
e: 18![]()
Het ziet er een beetje uit als een jongetje wat zijn idolen tegenkomt op het vliegveld ofzo ja... Al had ie dan wss in het midden gestaan.quote:![]()
Je team van 600k is nu 3 miljoen waard.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 06:31 schreef el-blanchito het volgende:
Ik ben weer in Nederland na een maand![]()
Nog wat gemist afgelopen maand op FUT-gebied?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
exceptioneelook wel weer een beetje overdreven. al denk ik wel dat ze kampioen worden.
#FreeTrapz![]()
Dan zal er eerst een nieuwe trainer moeten komenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:15 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
exceptioneelook wel weer een beetje overdreven. al denk ik wel dat ze kampioen worden.
![]()
zelfs cocu moet t met deze selectie nog wel lukken toch.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dan zal er eerst een nieuwe trainer moeten komen
e.e.a.hangt natuurlijk wel nog af van wat er weg gaat/ bij komt voor de bovenste clubs.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Veruit de beste aanval van de Eredivisie, maar die verdediging daarentegenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:15 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
het is idd best een leuke aanval. maar om het nou exceptioneel te noemen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:23 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Veruit de beste aanval van de Eredivisie, maar die verdediging daarentegen
en ze moeten het ook alle 3 nog maar even doen he, zie er zo 2 falen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Godver, wat een bedragenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:24 schreef Jorwol het volgende:
Kostic toch naar Stuttgart trouwens, 10M![]()
![]()
vroegahquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:49 schreef el-blanchito het volgende:
Doet iemand hier coach van het jaar?![]()
![]()
in een friendlysmerige portugezen.
#FreeTrapz![]()
Hij raakt toch de bal of niet dan?!quote:![]()
ja dat dan weer welquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:25 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hij raakt toch de bal of niet dan?!
#FreeTrapz![]()
vind het wel meevallen eigenlijk maarjaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:25 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hij raakt toch de bal of niet dan?!![]()
![]()
Is toch een prima tackle, als hij te laat is gaat hij er met rood vanaf....quote:![]()
Dit soort tackles zijn altijd rood joh, gekquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:53 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Is toch een prima tackle, als hij te laat is gaat hij er met rood vanaf....
Met 2 benen erin als een dwaas..als hij de man raakt is het een beenbreuk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
als hij te laat is kan diego costa eens kijken hoe zijn botjes er gesplinterd uit zien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:53 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Is toch een prima tackle, als hij te laat is gaat hij er met rood vanaf....
2 benen van de grond en dan nog zeggen prima tackle
#FreeTrapz![]()
Nu alweer alles verkocht?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:04 schreef Zhano het volgende:
Lekker 's nachts je spelers te koop zetten
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dure spelers gewoon te duur listen en kijken wat er gebeurd was eigenlijk het idee. Maar ik speel toch amper wedstrijden, dus misschien verkoop ik de rest ook wel ja.quote:![]()
Dat zijn de allerergste volgens de mensen op het EA forum. Lag en heel irritant.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
DS2 had gelijk alle teamnamen met KSA![]()
Jij vroeg je toch af wat die K betekende?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zijn de allerergste volgens de mensen op het EA forum. Lag en heel irritant.
Kingdom of Saudi ArabiaRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die zijn kut ja. Met "BEAST" en "inter ur mom" heb ik overigens weinig moeitequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
DS2 had gelijk alle teamnamen met KSA(die staan ook hoog op het EA forum)
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Costanzaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die KSA teams hebben echt bizar veel lag en dat komt natuurlijk omdat al die minaretten daar continu dat gezang moeten streamen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die zijn kut ja. Met "BEAST" en "inter ur mom" heb ik overigens weinig moeite(die staan ook hoog op het EA forum)
Ik heb vast de discussie hierover al gemist, maar hoe zou Ajax het salaris van Eto'o betalen die afgelopen jaren 20 en 8 mln per jaar verdiende? Wat is het salarisplafond van Ajax, 1 mln oid?![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die KSA teams hebben echt bizar veel lag en dat komt natuurlijk omdat al die minaretten daar continu dat gezang moeten streamen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zoiets ja. Je zou ook kunnen denken: Etoo heeft onderhand genoeg gecasht, tijd om weer voor een 'normaal' salaris te gaan voetballenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:47 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb vast de discussie hierover al gemist, maar hoe zou Ajax het salaris van Eto'o betalen die afgelopen jaren 20 en 8 mln per jaar verdiende? Wat is het salarisplafond van Ajax, 1 mln oid?
Zo zit de voetballerij alleen niet in elkaar
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Racistquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoiets ja. Je zou ook kunnen denken: Etoo heeft onderhand genoeg gecasht, tijd om weer voor een 'normaal' salaris te gaan voetballen
Zo zitten negers alleen niet in elkaar![]()
![]()
JoWelke prijzensite is dat?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:04 schreef Zhano het volgende:
Lekker 's nachts je spelers te koop zetten
[ afbeelding ][ afbeelding ]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Rare naamquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
De tijden van het inkopen van squad fitness kaarten is alweer voorbij, goedkoopste silver squad fitness alweer 950 coins![]()
![]()
In het begin van deze FUT speelde ik met een non-rare serie A 4141 team, dat ging best ok maar de spelers waren kut. Wat me eigenlijk opvalt is dat ik deze formatie noooooit ergens zie/tegenkom... Zo slecht?![]()
Ja, of in ieder geval gaan voetballen waar je je het meest naar je zin hebt ipv waar je salaris het hoogst ligt. Maar ik vraag me af of de Eredivisie uitdagend is voor een speler als Eto'o.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoiets ja. Je zou ook kunnen denken: Etoo heeft onderhand genoeg gecasht, tijd om weer voor een 'normaal' salaris te gaan voetballen
Zo zit de voetballerij alleen niet in elkaar![]()
6 December naar de allerlaatste Armin Only show in het Ziggo Dome![]()
![]()
Alles binnen een half uur uitverkocht
![]()
![]()
Ziek hè hoe snel dat gingquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:25 schreef Toefjes het volgende:
6 December naar de allerlaatste Armin Only show in het Ziggo Dome![]()
![]()
Alles binnen een half uur uitverkocht
![]()
Ik ga ookMaar weet nog niet of ik 5 of 6 december ga, waarschijnlijk 5. We moeten de kaarten nog onderling verdelen
![]()
![]()
Schijnt dat Sammie Eto'o morgen in de ArenA zit om Ajax-Vitesse te kijken.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Nee absoluut niet. Als je goede cm's hebt speelt het zelfs erg fijn omdat die twee veel ruimte hebben. Speel zelf regelmatig hiermeequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:21 schreef Zhano het volgende:
In het begin van deze FUT speelde ik met een non-rare serie A 4141 team, dat ging best ok maar de spelers waren kut. Wat me eigenlijk opvalt is dat ik deze formatie noooooit ergens zie/tegenkom... Zo slecht?![]()
![]()
heb jij ook een ps4? dan kunnen we ook even tegen elkaarquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:33 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Als je goede cm's hebt speelt het zelfs erg fijn omdat die twee veel ruimte hebben. Speel zelf regelmatig hiermee [ afbeelding ]![]()
Jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
heb jij ook een ps4? dan kunnen we ook even tegen elkaaris goed, binnenkort kan wel
![]()
Veel succes met het verkopen van je squad fitness.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:42 schreef Toefjes het volgende:
Geld tellen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog 350 squad fitness kaarten + 350K cash. Nog een miljoentje tot de 15 miljoen grenshttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Mijn twee teams zijn nu 13 + 7 miljoenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:42 schreef Toefjes het volgende:
Geld tellen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog 350 squad fitness kaarten + 350K cash. Nog een miljoentje tot de 15 miljoen grens![]()
![]()
![]()
Mijn ene team is 23 milquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:54 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Mijn twee teams zijn nu 13 + 7 miljoen![]()
![]()
![]()
Hier ook hoor. Ik snap zijn humor niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:01 schreef Rijst het volgende:
Ben ik trouwens de enige hier die niet met Vidal om kan gaan?![]()
Nee ik ook niet, marchisio en pogba zijn veel beterquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:01 schreef Rijst het volgende:
Ben ik trouwens de enige hier die niet met Vidal om kan gaan?![]()
Dat is best leuk als je straks bij elke kaart die je list 1500 coins bijgeschreven krijgtquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:48 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Veel succes met het verkopen van je squad fitness.![]()
![]()
Pogba vind ik ook zo lomp op 1 of andere manier. Marchisio is wel een boss, staat echt overal op het veldquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:04 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, marchisio en pogba zijn veel beterCabaye bevalt me ook heel goed
![]()
![]()
En dat je zeker weet dat als je met 100c minder tevreden bent ze instant weg gaanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is best leuk als je straks bij elke kaart die je list 1500 coins bijgeschreven krijgt
#FreeTrapz![]()
Ik vind Pogba echt een vreselijke voetballer, die heeft een verbod om ooit nog in mijn club te komen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Pogba vind ik ook zo lomp op 1 of andere manier. Marchisio is wel een boss, staat echt overal op het veldCabaye bevalt me ook heel goed
Net iemand met de teamnaam U MAD FC laten ragequitten. Blijft leuk![]()
![]()
Ja met Ibra is alles goedquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:33 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Als je goede cm's hebt speelt het zelfs erg fijn omdat die twee veel ruimte hebben. Speel zelf regelmatig hiermee [ afbeelding ]![]()
![]()
zoek alleen nog een leuk link met ibra voor op de RW lucas bevalt niet zo goedquote:
#FreeTrapz![]()
Ik vind het altijd zo ironisch als die mensen met U MAD FC als teamnaam constant gaan sliden/ragenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind Pogba echt een vreselijke voetballer, die heeft een verbod om ooit nog in mijn club te komen.
Net iemand met de teamnaam U MAD FC laten ragequitten. Blijft leuk![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:21 schreef rolls-reus het volgende:
Pogba is juist heel goed![]()
hij, fer en toure zijn denk ik mijn favorieten middenvelders uit het spel
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb Obi in mijn silver/gold Serie A team en dat is een baasEn niet alleen door zijn pace. Al 3 goals uit 6 wedstrijden en hij staat op LCM.
![]()
fellaini niet noemenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:21 schreef rolls-reus het volgende:
Pogba is juist heel goed![]()
hij, fer en toure zijn denk ik mijn favorieten middenvelders uit het spel
![]()
daarachter komt bij mij het rijtje matuidi, gundogan, de rossi.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Imotm fella mag fer af en toe afwisselen ja, is ook erg goed maar wat minder opvallend dan de rest. Tots de rossi is ook erg goed jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
fellaini niet noemen![]()
daarachter komt bij mij het rijtje matuidi, gundogan, de rossi.matuidi vind ik echt slecht, gundogan lijkt me heel goed maar daar heb ik te weinig mee gespeeld
![]()
![]()
Schweinsteiger niet vergeten![]()
Matuidi vind ik goed, tot hij enigszins in de buurt komt van het penaltygebiedDan gaat hij opeens rare dingen doen. Maar goed, daar hoort hij ook niet te lopen.
Verder VidalPogba
Rakitic (wel TOTS
)
![]()
![]()
Als je een opbouwer mist dan is hij je manquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:37 schreef Alovenac het volgende:
Rakitic TOTS maar eens halen ja voor de CM positie ipv Khedira.
Lange passes zijn echt geniaal.
![]()
Jolingquote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
heb nu NIF matuidi in mijn team gezet op LCM, daar is hij niet heel goed. Cabaye deed het beter.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:30 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Imotm fella mag fer af en toe afwisselen ja, is ook erg goed maar wat minder opvallend dan de rest. Tots de rossi is ook erg goed jamatuidi vind ik echt slecht, gundogan lijkt me heel goed maar daar heb ik te weinig mee gespeeld
had de TOTS in een 4222 op cdm daar was het wel echt een baas![]()
echt een type ballenafpakker.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Modric prima op CM, maar CM's komen ver mee naar boven. Khedira was opbouwend ruk, ik heb natuurlijk op CVM ook al Gabi TOTS als stofzuigerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je een opbouwer mist dan is hij je manLange passes zijn echt geniaal.
.
Net even twee tutorials gekeken van die gast. Bal afschermen in een dribbel en met de linker trigger de aanvaller opzij duwen met je verdediger, wat een verademing
.
![]()
Ik heb van jou geleerd toch.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
ohhh snap ywan. sinds anneer ben je so grappig.Hala Madrid !
Van die zelfde kerel waar ik die YT filmpjes postte had ook een filmpje gemaakt over de lange inworp.
Net bij de eerste de beste lange inworp die ik kreeg legde Boateng de bal netjes op het hoofd van Suarez, het was de winnende goal![]()
![]()
Als balafpakker zou ik hem graag in mn team doen maar door die workrates gaat hij veel te vaak mee naar voren terwijl hij aan de bal zo slecht isquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb nu NIF matuidi in mijn team gezet op LCM, daar is hij niet heel goed. Cabaye deed het beter.
had de TOTS in een 4222 op cdm daar was het wel echt een baas![]()
echt een type ballenafpakker.sif cabaye vond ik wel erg goed.
Dat 4231 team loopt voor geen ene meter trouwensga maar weer iets nieuws maken
![]()
een inworp van speler of keeper ? heb sirigu, bakt er weinig van. maar ver gooien kan ie welquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:07 schreef Toefjes het volgende:
Van die zelfde kerel waar ik die YT filmpjes postte had ook een filmpje gemaakt over de lange inworp.
Net bij de eerste de beste lange inworp die ik kreeg legde Boateng de bal netjes op het hoofd van Suarez, het was de winnende goal
#FreeTrapz![]()
Gebruik ik ook best vaak jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:07 schreef Toefjes het volgende:
Net bij de eerste de beste lange inworp die ik kreeg legde Boateng de bal netjes op het hoofd van Suarez, het was de winnende goalkomt altijd gevaar van uit, minstens net zo veel als uit corners
![]()
Die zag ik ook ja. Weet nu ook eindelijk hoe je van speler wisselt bij ingooienquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:07 schreef Toefjes het volgende:
Net bij de eerste de beste lange inworp die ik kreeg legde Boateng de bal netjes op het hoofd van Suarez, het was de winnende goal![]()
![]()
Haha, zelfde als dat ik niet wist hoe ik dat beschermen met een aanvallende dribbel moest doen. Nu zijn Neymar en Messi helemaal baas.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:07 schreef Toefjes het volgende:
Net bij de eerste de beste lange inworp die ik kreeg legde Boateng de bal netjes op het hoofd van Suarez, het was de winnende goal
En een Pepe beukt iedereen opzij door een druk op de linker trigger![]()
![]()
Deze wedstrijd had ik Neuer op goal en Boateng gewoon als veldspeler.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
een inworp van speler of keeper ? heb sirigu, bakt er weinig van. maar ver gooien kan ie wel![]()
Hoe?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die zag ik ook ja. Weet nu ook eindelijk hoe je van speler wisselt bij ingooien![]()
![]()
Gewoon. Niks doen. Dan gaat de bal automatisch naar een speler net zon long throw trait. Dan vierkantje, maximale power en je hebt een perfecte voorzet.quote:![]()
Gewoon wachten. De speler die in de plaats komt is degene met long throw trait of giant throw.quote:Werkt dat verdedigend op dezelfde manier dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:09 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Haha, zelfde als dat ik niet wist hoe ik dat beschermen met een aanvallende dribbel moest doen. Nu zijn Neymar en Messi helemaal baas.
En een Pepe beukt iedereen opzij door een druk op de linker trigger![]()
Er zijn vannacht veel nutteloze bronze transfers uitgekomen: https://docs.google.com/s(...)QM-02zQ91azA/pubhtml![]()
TOTS Motta & Toure op het middenveld. jizz.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De zoon van Zidanequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zijn vannacht veel nutteloze bronze transfers uitgekomen: https://docs.google.com/s(...)QM-02zQ91azA/pubhtml
O die zat al de hele tijd in het spel
Tots toure's waarde is sinds dat ik hem kocht 10x duurder geworden, en ik had hem voor 300kquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
TOTS Motta & Toure op het middenveld. jizz.![]()
![]()
Is dat Martinez? nee dus.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:19 schreef StijnDa het volgende:
Wat coins gekocht bij vipcoinsfifa om deze kerel aan te schaffen. Maar ze hebben mijn speler nog niet gekocht na een uur, hoe lang duurt dat meestal?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb gewoon zijn NIFquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:18 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Tots toure's waarde is sinds dat ik hem kocht 10x duurder geworden, en ik had hem voor 300k
Pas maar op voor Bruno Alvesquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:19 schreef StijnDa het volgende:
Wat coins gekocht bij vipcoinsfifa om deze kerel aan te schaffen. Maar ze hebben mijn speler nog niet gekocht na een uur, hoe lang duurt dat meestal?
[ afbeelding ]![]()
Als je de linker joystick indrukt en je loopt naast de tegenstander dan begint hij wat te duwen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gewoon wachten. De speler die in de plaats komt is degene met long throw trait of giant throw.
[..]
Werkt dat verdedigend op dezelfde manier dan?
L2 is afwachten toch en voor de man blijven?
Of heb ik het nu helemaal verkeerd?![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zonde. Zo'n talent, en jaren later alleen maar terug gezakt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:33 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Kneusje
Als foto niet werkt: http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/394554/![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:33 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Kneusje
Als foto niet werkt: http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/394554/twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 16:11:53PSV liet #Afellay, die met zaakwaarnemer Rob Jansen heeft gebroken, ook deze zomer weten dat er plaats was in Eindhoven. Tevergeefs reageer retweet
![]()
twitter:RobScheepers twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 14:06:34PSV is serieus in gesprek met Zlatan Ibrahimovic. De Zweed heeft inmiddels een bod van ¤70 miljoen uitgebracht op de club uit Eindhoven. reageer retweet
![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:42 schreef Zhano het volgende:
twitter:RobScheepers twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 14:06:34PSV is serieus in gesprek met Zlatan Ibrahimovic. De Zweed heeft inmiddels een bod van ¤70 miljoen uitgebracht op de club uit Eindhoven. reageer retweet
#FreeTrapz![]()
Welke speler is het?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:19 schreef StijnDa het volgende:
Wat coins gekocht bij vipcoinsfifa om deze kerel aan te schaffen. Maar ze hebben mijn speler nog niet gekocht na een uur, hoe lang duurt dat meestal?
[ afbeelding ]"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Zenit lekker bezig
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Pelle uit Ruslandquote:Hala Madrid !
Ik heb 1 keer 12 uur moeten wachten, volgens mij zitten Surinamers achter deze websitequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
TOTS Diego Costa
Maar vipcoinsfifa laat al 2 uur op zich wachten![]()
![]()
Ze zeggen meestal binnen 5 minutenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer 12 uur moeten wachten, volgens mij zitten Surinamers achter deze websiteDomme Surinamers dan, zo scheppen ze verwachtingen.
![]()
Je kunt ook via de chat op die site contact opnemen, het schijnt dat het dan sneller gaatquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ze zeggen meestal binnen 5 minutenDomme Surinamers dan, zo scheppen ze verwachtingen.
![]()
Nu wil ik precies hetzelfde doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:19 schreef StijnDa het volgende:
Wat coins gekocht bij vipcoinsfifa om deze kerel aan te schaffen. Maar ze hebben mijn speler nog niet gekocht na een uur, hoe lang duurt dat meestal?![]()
![]()
![]()
![]()
Die chat werkt nooit, altijd time-outsquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kunt ook via de chat op die site contact opnemen, het schijnt dat het dan sneller gaat
Hala Madrid !
je had geluk man.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Misschien dat je mij dan een keer kunt verslaan![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Weet iemand of Kandji ook meedoet bij HJK tegen Barcelona?twitter:hjkhelsinki twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 17:29:4569' HJK VAIHTAA: Kentältä pois Kandji, Baah, Perovuo ja Viitikko, tilalle Konan, Lehtinen, Lod ja Heikkilä. #HJKLive reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die is maar 50k waard? De simotm ks 95k waardquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:31 schreef Rijst het volgende:
niceee zag er 1 voor 95k
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hij staat in de basistwitter:hjkhelsinki twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 14:53:17HJK:n avaus: Tørnes, Baah, Väyrynen, Heikkinen, Savage, Lampi, Alho, Perovuo, Viitikko, Schüller, Kandji. #HJK #elstadico reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ahha domme gele kermitquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:38 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Die is maar 50k waard? De simotm ks 95k waard![]()
En Lampi en Vayrynenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:39 schreef Tim86 het volgende:
Hij staat in de basistwitter:hjkhelsinki twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 14:53:17HJK:n avaus: Tørnes, Baah, Väyrynen, Heikkinen, Savage, Lampi, Alho, Perovuo, Viitikko, Schüller, Kandji. #HJK #elstadico reageer retweet
![]()
![]()
Gelukkig is dit maar wefut, anders moest ik ook nog boos op je worden omdat je david villa er niet in heb staanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:44 schreef Rijst het volgende:
hahaha psych jullie zijn er ingetrapt
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mikaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:39 schreef Tim86 het volgende:
![]()
![]()
Higdon meteen gescoord in zijn eerste wedstrijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook bij Lodeweges zit Otigba op de bank
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vorm en Steek lekker bankzitten komend jaarquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bankzitten en FUTpacks openen. Steek24quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorm en Steek lekker bankzitten komend jaar![]()
Armero, Zapata en Diego Lopez kan wel aardig zijn voor FUTquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In mijn koelkast kan ik een knop draaien naar 1 tm 7, maar ik heb geen idee of dat het aantal graden is, of de koelsterkte van de koelkast![]()
![]()
Zijn gewoon standen lijkt me.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:30 schreef Freire het volgende:
In mijn koelkast kan ik een knop draaien naar 1 tm 7, maar ik heb geen idee of dat het aantal graden is, of de koelsterkte van de koelkastAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb today nog heerlijke margarine gekochtquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:30 schreef Freire het volgende:
In mijn koelkast kan ik een knop draaien naar 1 tm 7, maar ik heb geen idee of dat het aantal graden is, of de koelsterkte van de koelkast![]()
![]()
dat lijkt me echt gruwelijk lekkere margarinequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb today nog heerlijke margarine gekocht
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ziyech kan ook koppen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee..loopt wel gelijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:46 schreef Freire het volgende:
[..]
Loopt bij jou het geluid van op het veld ook iets voor op de beelden?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gehaald als tweede keerper maar die eerste keeper is maar een silver in fut dus die concurentie moet hij wel aankunnen lijkt mequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorm en Steek lekker bankzitten komend jaar
/ds2![]()
Ik hoop op silver player packs ofzoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat denken jullie? Komen er vanavond 50k of 100k packs of iets anders?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan worden silvers wel een stuk goedkoper.. misschien is dat dan het juiste moment om IF Jimenez te kopen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik hoop op silver player packs ofzo![]()
Ik wil Edu en Franklin nog halen van de MLS ASquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan worden silvers wel een stuk goedkoper.. misschien is dat dan het juiste moment om IF Jimenez te kopen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen silver player packs maar 25k packs.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wil Edu en Franklin nog halen van de MLS AS![]()
Steeds al die gold packs alleenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen silver player packs maar 25k packs.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
bohh
(eerste 4 packs waren troep + Real JamesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goeie speler voor jou, pace86quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:07 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
bohh
(eerste 4 packs waren troep + Real James
lekker paceracen![]()
Zelfs in mijn MLS team stond hij er niet inquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Goeie speler voor jou, pace86
lekker paceracen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Wat een blunder
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jezus.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:07 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
bohh
(eerste 4 packs waren troep + Real James
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Mensen die deze speler gebruiken zijn echt viesssss.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wright-Phillips in een pack.
Ja, die oude
O, die verkocht net voor 7.5k
[ Bericht 31% gewijzigd door DarkSonic2 op 09-08-2014 19:34:58 ]![]()
Henry is een fucking legendMaakt een hattrick toen ik 1-3 achterstond
Hala Madrid !
tegen noobs jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:32 schreef BDIL het volgende:
Henry is een fucking legendMaakt een hattrick toen ik 1-3 achterstond
![]()
Zieke vrije trap Cambuur
Die gast van Man City
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben benieuwd naar de pace van Vermaelen volgend jaar. Zal wel 56 worden.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wel heel lekker in de kruizing jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:58 schreef Tim86 het volgende:
Zieke vrije trap Cambuur
Die gast van Man City
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Bizar hoor. Voor rust moet het gewoon 4-0/5-0 zijn en daarna zakt het ineens helemaal in elkaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die vrije trappen van Heerenveen in de slotfase
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Jimenez: nog geen goal met hem gescoord, wel is hij erg sterk en als hij in aanvallende positie komt kan hij niet koppen. Maar tot nu toe heb ik nog maar 1 hele wedstrijd en 2 halve met hem gespeeld.
EDIT: net zijn eerste goal gemaakt.
[ Bericht 17% gewijzigd door DarkSonic2 op 09-08-2014 21:09:44 ]![]()
Esteban dwaas
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ingame stats van die MLS All stars staan nog steeds nergens. Luie sites. Kom op Reemi, pak die primeur.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Van de meeste wel hoor, een paar staan alleen niet bij de TOTW showoff. Zal ff kijken of ik ze kan vinden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:22 schreef Tim86 het volgende:
Ingame stats van die MLS All stars staan nog steeds nergens. Luie sites. Kom op Reemi, pak die primeur.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Lucky tukkertjesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
oh, ik zocht Edu en Franklinquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Van de meeste wel hoor, een paar staan alleen niet bij de TOTW showoff. Zal ff kijken of ik ze kan vinden.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hoerenkotsquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kostic voor 6 miljoen naar Stuttgart + 1 miljoen aan mogelijke bonussen. En een doorverkooppercentage. Niet 10 miljoen wat hier eerder werd gepost. Leek me ook wat te extreem
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Blijven weinig spelers over zo in de Eredivisie
Ik zie maar weinig potentiële smaakmakers zo ja. Ieder jaar wordt de Eredivisie aardig leeggekocht, maar het is nu toch wel wat extremer. Hopelijk toveren clubs als Twente en Heerenveen nog wat uit de hoge hoed om hun topspelers te vervangen en komen Feyenoord (in ieder geval een spits), PSV en Ajax (evt Eto'oquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:47 schreef Ozz-03 het volgende:
Blijven weinig spelers over zo in de Eredivisie)ook nog met wat leuks.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ben benieuwd hoe een team met IF Canales en IF Jimenez samen speelt, ook nog even IF Valdes en IF Gonzalez gekocht![]()
![]()
Niet echt een complementair spitsenkoppelquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe een team met IF Canales en IF Jimenez samen speelt, ook nog even IF Valdes en IF Gonzalez gekocht
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Berghuis
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een beetje vergelijkbaar met Lukaku-Benteke vorig jaar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet echt een complementair spitsenkoppel![]()
Maar dan wat kleiner. Maar dat vond ik dus ook geen fijn koppel om die reden. Toen speelde ik vaak met 2 spitsen en ging ik eigenlijk altijd voor 1 kleinere en snellere speler en 1 type targetman. Maar dat is uiteraard persoonlijke voorkeur. Dit jaar heb ik nog geen enkel 2 spitsenteam gehad dat echt lekker liep, behalve mijn silvers met Riascos en Eddie, die allebei zo allround zijn dat het niet boeit wat voor type ernaast komt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een beetje vergelijkbaar met Lukaku-Benteke vorig jaar.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lol what is this for strange markt? Rodrigo die ik een paar uur geleden heb gekocht is 30k gestegen.![]()
bohhhhhhhhh HuppertsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vond het afgelopen seizoen al ondermaats wat dat betreft. Er komt tot nu toe weinig tot niets bij, maar bepalende spelers vertrekken wel. Erg jammer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zie maar weinig potentiële smaakmakers zo ja. Ieder jaar wordt de Eredivisie aardig leeggekocht, maar het is nu toch wel wat extremer. Hopelijk toveren clubs als Twente en Heerenveen nog wat uit de hoge hoed om hun topspelers te vervangen en komen Feyenoord (in ieder geval een spits), PSV en Ajax (evt Eto'o)ook nog met wat leuks.
Was transfervrij, heeft nu een vijfjarig contract bij AZ.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:19 schreef wieisboos het volgende:
Tankovic is toch gekocht, niet gehuurd?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
SERIEUS of niet? Ik die van mine er nu op staan. goedkoopstequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
met diego costa rodrigo en cazorla
of zit je me te trollen.![]()
je zult het wel zien zoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
SERIEUS of niet? Ik die van mine er nu op staan. goedkoopste
of zit je me te trollen.![]()
Marseille van Bielsa is wel een leuke ploeg geworden. Nu nog leren verdedigen..3-3 bij Bastia momenteel (sport1)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was er weer een stagiaire over de serverkabel heen geflikkerd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
EA Forum ligt eruit dus volledige aids
Oh forum weer terugAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: