SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ja maar dan kunnen het nog wel mongolen zijn.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
wtftwitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 01:09:06#Ajax maakt serieus werk van Samuel Eto'o. Alle details vandaag in De #Telegraaf reageer retweet
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zaken als kick-off glitch, bij scoren eerst sssshhhh, daarna 3 keer replays kijken, terwijl jij zelf de herhalingen van je eigen goals gelijk wegklikt... in een divisions match kun je nog zeggen dat er iets op het spel staat, maar in een single matchquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
ja maar dan kunnen het nog wel mongolen zijn.![]()
![]()
Dat maakt dat soort plebs weinig uit. Die spelen ook alleen maar omdat ze in single matches makkelijker aan hun wins komen. En als ze met 2 goals achter komen zijn ze direct weg. En als het spannend is en ze staan voor dan tikken ze achterin rond. Gamen doe je tenslotte niet voor je plezier, maar alleen om je tegenstander het bloed onder de nagels vandaan te halen zodat je zelf wat blijer bent met je kansloze leventjequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zaken als kick-off glitch, bij scoren eerst sssshhhh, daarna 3 keer replays kijken, terwijl jij zelf de herhalingen van je eigen goals gelijk wegklikt... in een divisions match kun je nog zeggen dat er iets op het spel staat, maar in een single match
Raar volk is het, maar met is gewoon de meerderheid van de community helaas.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zullen we met de release van Fifa 15 naar een warenhuis in Londen gaan en elk pestventje dat Fifa koopt in elkaar beuken?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat maakt dat soort plebs weinig uit. Die spelen ook alleen maar omdat ze in single matches makkelijker aan hun wins komen. En als ze met 2 goals achter komen zijn ze direct weg. En als het spannend is en ze staan voor dan tikken ze achterin rond. Gamen doe je tenslotte niet voor je plezier, maar alleen om je tegenstander het bloed onder de nagels vandaan te halen zodat je zelf wat blijer bent met je kansloze leventje
Raar volk is het, maar met is gewoon de meerderheid van de community helaas.![]()
inquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zullen we met de release van Fifa 15 naar een warenhuis in Londen gaan en elk pestventje dat Fifa koopt in elkaar beuken?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:34 schreef Tim86 het volgende:
wtftwitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 01:09:06#Ajax maakt serieus werk van Samuel Eto'o. Alle details vandaag in De #Telegraaf reageer retweet
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
riotquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zullen we met de release van Fifa 15 naar een warenhuis in Londen gaan en elk pestventje dat Fifa koopt in elkaar beuken?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon 14 blijven spelenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zullen we met de release van Fifa 15 naar een warenhuis in Londen gaan en elk pestventje dat Fifa koopt in elkaar beuken?alle pestventjes gaan weg
stop 13 er maar eens in
niks geen sweat goals finesse shots en wat voor ongein we nog meer hadden vorig jaar.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik speel nu tegen teamnaam PREMIER LEAUGUE
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
mijn vorige potjes waren tegen BEAST FC, FC BEAST, BEASTS en vast nog wel iets met beastquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:00 schreef Tim86 het volgende:
Ik speel nu tegen teamnaam PREMIER LEAUGUEPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ging om de spelfoutquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mijn vorige potjes waren tegen BEAST FC, FC BEAST, BEASTS en vast nog wel iets met beast
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ah overheen gelezenquote:zal wel geen engels kutkind zijn dan
#FreeTrapz![]()
Alles met BEAST wordt bij mij genadeloos weggeklikt. Als ik dat leuk zou vinden om dagelijks op mijn pad te krijgen neem ik wel een jaarkaart op Blijdorp.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mijn vorige potjes waren tegen BEAST FC, FC BEAST, BEASTS en vast nog wel iets met beast![]()
Dan moet ik teveel wegklikkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alles met BEAST wordt bij mij genadeloos weggeklikt. Als ik dat leuk zou vinden om dagelijks op mijn pad te krijgen neem ik wel een jaarkaart op Blijdorp.
Wel weiger ik te spelen tegen mensen met de NOB badge en alles met Hitler, Nazi, Al Qaida etc in hun naam.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alles met BEAST wordt bij mij genadeloos weggeklikt. Als ik dat leuk zou vinden om dagelijks op mijn pad te krijgen neem ik wel een jaarkaart op Blijdorp.
is toch leuk man
zit eens door die statistieken te klikken maar denk dat ik op zoek moet naar een andere keepert, bijna 50% van de schoten op doel gaat er in
#FreeTrapz![]()
watquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:34 schreef Tim86 het volgende:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zou echt epic zijn, maar toch ben ik bang voor een flop. Hij is echt blessuregevoelig nu, zal toch veel salaris willen en is gewoon oud..Nou moet hij in de Eredivisie alsnog wel kunnen knallen, maar ineens in het Ajax systeem gaan voetballen is vaak ook weer een verhaal apart.
Ben benieuwd. Wel lekker voor Milik en Zivkovic ook. Milik ineens back-up en Zivko echt alleen maar Jong Ajax.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nice, ik heb de befaamde "there was en error creating your game session" nu ook in de MLS cup. Heb echt iedere mogelijke error gehad dit jaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Milik is gehuurd toch. daar maak ik me dan weer niet zo druk omquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:14 schreef Tim86 het volgende:
Zou echt epic zijn, maar toch ben ik bang voor een flop. Hij is echt blessuregevoelig nu, zal toch veel salaris willen en is gewoon oud..Nou moet hij in de Eredivisie alsnog wel kunnen knallen, maar ineens in het Ajax systeem gaan voetballen is vaak ook weer een verhaal apart.
Ben benieuwd. Wel lekker voor Milik en Zivkovic ook. Milik ineens back-up en Zivko echt alleen maar Jong Ajax.![]()
al vraag ik me af of het Eto'o echt leuk lijkt om tegen excelsior go ahead en dat soort club te spelen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jaartje in Amsterdam wonen en een beetje chillen is ook niks mis mee. Bij Anzhi genoot hij ook wel van die Mr Bigstar rol volgens mij. Maar daar kreeg hij 20 miljoen. Hier 1/20 max. Zou wel erg debiel zijn als Ajax nu ineens over dat salarisplafond zou gaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Milik is gehuurd toch. daar maak ik me dan weer niet zo druk om![]()
al vraag ik me af of het Eto'o echt leuk lijkt om tegen excelsior go ahead en dat soort club te spelen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jaartje in Amsterdam wonen en een beetje chillen is ook niks mis mee. Bij Anzhi genoot hij ook wel van die Mr Bigstar rol volgens mij. Maar daar kreeg hij 20 miljoen. Hier 1/20 max. Zou wel erg debiel zijn als Ajax nu ineens over dat salarisplafond zou gaan.gr grquote:De transfervrije Eto’o heeft kapitaalkrachtige clubs uit Engeland, Duitsland, de Verenigde Staten, Qatar en Dubai voor het uitkiezen, maar hij gaf enkele maanden geleden al aan dat geld geen doorslaggevende factor zal zijn bij zijn volgende clubkeuze. Het feit dat Ajax dit seizoen Champions League speelt kan in het voordeel van de Amsterdammers werken.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat zegt iedere voetballer. En de rest is speculatief.quote:
gr grAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat is er met de NOB badge dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan moet ik teveel wegklikken
Wel weiger ik te spelen tegen mensen met de NOB badge en alles met Hitler, Nazi, Al Qaida etc in hun naam.![]()
Coins prijzen voor de PS3 gaan wel vrij rap omhoog: van 8 euro per 1 miljoen naar 11.35 voor een miljoen. Denk dat ze toch begonnen zijn met de ban ronde.![]()
"knob" is een Engels scheldwoord. En stoere kinderen gebruiken dat dus om die reden als badge..daarom kom je hem zo vaak tegen. Zijn altijd de grootst mogelijke mongolen die deze hebbenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Marc Netto'o![]()
Zou wat zijn. Kan Samuel natuurlijk wel een mooie tekenpremie bieden. Met Eto'o denk ik dat het serieus wat kan gaan worden in de CL. Kwartfinale is zeker haalbaar afhankelijk van de loting.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Ah, oke. Voeg ik ook toe op de blacklist danquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
"knob" is een Engels scheldwoord. En stoere kinderen gebruiken dat dus om die reden als badge..daarom kom je hem zo vaak tegen. Zijn altijd de grootst mogelijke mongolen die deze hebben![]()
![]()
Gezien de laatste 2 wedstrijden op nationaal niveau van Ajax is dit een hele realistische uitspraak. PEC Zwolle kom je namelijk niet tegen in de CL.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:55 schreef gazhims3lv het volgende:
Marc Netto'o![]()
Zou wat zijn. Kan Samuel natuurlijk wel een mooie tekenpremie bieden. Met Eto'o denk ik dat het serieus wat kan gaan worden in de CL. Kwartfinale is zeker haalbaar afhankelijk van de loting.
Edit: Bedoel de laatste wedstrijden. Vergeten dat NEC te lastig bleek in de Arena.![]()
Want dat is wel representatief natuurlijk voor afgelopen jaren. Iedere keer wist Ajax met een volledig leeggekocht team bijna door de poulefase te komen en werden ze kampioen in de eredivisie. Vorig jaar pech tegen Milan en eerder nog genaaid door Lyon, Zagreb en de arbitrage die twee doelpunten tegen Real onterecht afkeurde. Je loopt dus lekker te jankenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gezien de laatste 2 wedstrijden op nationaal niveau van Ajax is dit een hele realistische uitspraak. PEC Zwolle kom je namelijk niet tegen in de CL.
Edit: Bedoel de laatste wedstrijden. Vergeten dat NEC te lastig bleek in de Arena.Ajax kan met deze selectie plus nog een goede spits echt wel verder komen.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Huh, je begint over hoe oneerlijk de boze buitenwereld is geweest tegen Ajax, en ik ben aan het janken?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:15 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Want dat is wel representatief natuurlijk voor afgelopen jaren. Iedere keer wist Ajax met een volledig leeggekocht team bijna door de poulefase te komen en werden ze kampioen in de eredivisie. Vorig jaar pech tegen Milan en eerder nog genaaid door Lyon, Zagreb en de arbitrage die twee doelpunten tegen Real onterecht afkeurde. Je loopt dus lekker te jankenAjax kan met deze selectie plus nog een goede spits echt wel verder komen.
Vertel maar: zit je onder de alcohol of onder de drugs?![]()
Beidequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Huh, je begint over hoe oneerlijk de boze buitenwereld is geweest tegen Ajax, en ik ben aan het janken?
Vertel maar: zit je onder de alcohol of onder de drugs?
Gr grhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Laten we eerst maar eens een keer de poule doorkomen. De kwartfinale is weer een gigantische stap verder. Als Ajax zal je niet snel groepswinnaar worden en dan kom je de ronde daarna al tegen een nummer 1...
Zal wel weer 3e zijn dit jaar. As usual
Servet, tafellaken blablaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik hoop dat Ajax heel ver komt. Goed voor het Nederlands voetbal, en lang Europees spelen is funest voor de nationale resultatenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:28 schreef Tim86 het volgende:
Laten we eerst maar eens een keer de poule doorkomen. De kwartfinale is weer een gigantische stap verder. Als Ajax zal je niet snel groepswinnaar worden en dan kom je de ronde daarna al tegen een nummer 1...
Zal wel weer 3e zijn dit jaar. As usual
Servet, tafellaken blabla![]()
![]()
Daarom gaat AZ ook shinen dit jaar. Eindelijk eens niet die midweekse wedstrijdenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ajax heel ver komt. Goed voor het Nederlands voetbal, en lang Europees spelen is funest voor de nationale resultaten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De laatste 11 jaar zijn we op Europees niveau actief geweest. Op 1 jaar na. En toen werden we kampioenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom gaat AZ ook shinen dit jaar. Eindelijk eens niet die midweekse wedstrijdenIk was ook absoluut niet somber toen AZ van FC Groningen verloor eigenlijk.
![]()
quote:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ik ben weer in Nederland na een maand![]()
Nog wat gemist afgelopen maand op FUT-gebied?
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Het lukt me even niet om een linkje te plaatsen, maar check het Facebookaccount van FC Barcelona
Die foto van Rakitic en Halilovic![]()
Is dat ventje 12 ofzoi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:08 schreef el-blanchito het volgende:
Het lukt me even niet om een linkje te plaatsen, maar check het Facebookaccount van FC Barcelona
Die foto van Rakitic en Halilovic![]()
Is dat ventje 12 ofzo
Deze zeker?
e: 18
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |