abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 01:10:20 #1
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_143222675
FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.

Linkjes:

- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://futbin.com/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com _O_

Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: de gamertags
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Smile like you mean it
www.wefut.com
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 01:14:18 #2
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_143222790
ja maar dan kunnen het nog wel mongolen zijn. _O-
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_143223316
MikeVerweij twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 01:09:06 #Ajax maakt serieus werk van Samuel Eto'o. Alle details vandaag in De #Telegraaf reageer retweet
wtf :o
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_143223323
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 01:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
ja maar dan kunnen het nog wel mongolen zijn. _O-
Zaken als kick-off glitch, bij scoren eerst sssshhhh, daarna 3 keer replays kijken, terwijl jij zelf de herhalingen van je eigen goals gelijk wegklikt... in een divisions match kun je nog zeggen dat er iets op het spel staat, maar in een single match :')
pi_143223408
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 01:34 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Zaken als kick-off glitch, bij scoren eerst sssshhhh, daarna 3 keer replays kijken, terwijl jij zelf de herhalingen van je eigen goals gelijk wegklikt... in een divisions match kun je nog zeggen dat er iets op het spel staat, maar in een single match :')
Dat maakt dat soort plebs weinig uit. Die spelen ook alleen maar omdat ze in single matches makkelijker aan hun wins komen. En als ze met 2 goals achter komen zijn ze direct weg. En als het spannend is en ze staan voor dan tikken ze achterin rond. Gamen doe je tenslotte niet voor je plezier, maar alleen om je tegenstander het bloed onder de nagels vandaan te halen zodat je zelf wat blijer bent met je kansloze leventje :)

Raar volk is het, maar met is gewoon de meerderheid van de community helaas.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_143223504
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 01:38 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat maakt dat soort plebs weinig uit. Die spelen ook alleen maar omdat ze in single matches makkelijker aan hun wins komen. En als ze met 2 goals achter komen zijn ze direct weg. En als het spannend is en ze staan voor dan tikken ze achterin rond. Gamen doe je tenslotte niet voor je plezier, maar alleen om je tegenstander het bloed onder de nagels vandaan te halen zodat je zelf wat blijer bent met je kansloze leventje :)

Raar volk is het, maar met is gewoon de meerderheid van de community helaas.
Zullen we met de release van Fifa 15 naar een warenhuis in Londen gaan en elk pestventje dat Fifa koopt in elkaar beuken?
pi_143223534
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 01:43 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Zullen we met de release van Fifa 15 naar een warenhuis in Londen gaan en elk pestventje dat Fifa koopt in elkaar beuken?
in
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 01:34 schreef Tim86 het volgende:
MikeVerweij twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 01:09:06 #Ajax maakt serieus werk van Samuel Eto'o. Alle details vandaag in De #Telegraaf reageer retweet
:o
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_143223709
quote:

[..]

riot _O_
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 01:57:27 #9
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_143223745
quote:

[..]

Gewoon 14 blijven spelen :D alle pestventjes gaan weg _O_ stop 13 er maar eens in :D niks geen sweat goals finesse shots en wat voor ongein we nog meer hadden vorig jaar.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
pi_143223803
Ik speel nu tegen teamnaam PREMIER LEAUGUE

:')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 02:01:24 #11
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_143223822
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 02:00 schreef Tim86 het volgende:
Ik speel nu tegen teamnaam PREMIER LEAUGUE

:')
mijn vorige potjes waren tegen BEAST FC, FC BEAST, BEASTS en vast nog wel iets met beast
#FreeTrapz
pi_143223828
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 02:01 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

mijn vorige potjes waren tegen BEAST FC, FC BEAST, BEASTS en vast nog wel iets met beast
Ging om de spelfout :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 02:02:18 #13
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_143223835
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 02:01 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ging om de spelfout :P
ah overheen gelezen :D zal wel geen engels kutkind zijn dan :P
#FreeTrapz
pi_143223849
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 02:01 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Alles met BEAST wordt bij mij genadeloos weggeklikt. Als ik dat leuk zou vinden om dagelijks op mijn pad te krijgen neem ik wel een jaarkaart op Blijdorp.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 02:03:10 #15
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_143223856
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_143223881
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 02:02 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Alles met BEAST wordt bij mij genadeloos weggeklikt. Als ik dat leuk zou vinden om dagelijks op mijn pad te krijgen neem ik wel een jaarkaart op Blijdorp.
Dan moet ik teveel wegklikken :P

Wel weiger ik te spelen tegen mensen met de NOB badge en alles met Hitler, Nazi, Al Qaida etc in hun naam.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 02:06:01 #17
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_143223909
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 02:02 schreef Toefjes het volgende:

[..]

is toch leuk man :D
zit eens door die statistieken te klikken maar denk dat ik op zoek moet naar een andere keepert, bijna 50% van de schoten op doel gaat er in -O-
#FreeTrapz
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 02:09:28 #18
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_143223986
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 01:34 schreef Tim86 het volgende:
wat _O-
Smile like you mean it
www.wefut.com
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 02:10:57 #19
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_143224017
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 02:09 schreef Reemi het volgende:

[..]

wat _O-
#FreeTrapz
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 02:12:11 #20
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_143224039
Zou toch wat zijn zeg :D
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_143224071
Zou echt epic zijn, maar toch ben ik bang voor een flop. Hij is echt blessuregevoelig nu, zal toch veel salaris willen en is gewoon oud..Nou moet hij in de Eredivisie alsnog wel kunnen knallen, maar ineens in het Ajax systeem gaan voetballen is vaak ook weer een verhaal apart.

Ben benieuwd. Wel lekker voor Milik en Zivkovic ook. Milik ineens back-up en Zivko echt alleen maar Jong Ajax.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_143224095
Nice, ik heb de befaamde "there was en error creating your game session" nu ook in de MLS cup. Heb echt iedere mogelijke error gehad dit jaar :(
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 02:15:20 #23
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_143224097
Eto'o is poep joh en idd gaat hij gewoon een blessure krijgen komend seizoen waar dan ook.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 02:16:15 #24
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_143224118
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 02:14 schreef Tim86 het volgende:
Zou echt epic zijn, maar toch ben ik bang voor een flop. Hij is echt blessuregevoelig nu, zal toch veel salaris willen en is gewoon oud..Nou moet hij in de Eredivisie alsnog wel kunnen knallen, maar ineens in het Ajax systeem gaan voetballen is vaak ook weer een verhaal apart.

Ben benieuwd. Wel lekker voor Milik en Zivkovic ook. Milik ineens back-up en Zivko echt alleen maar Jong Ajax.
Milik is gehuurd toch. daar maak ik me dan weer niet zo druk om :P
al vraag ik me af of het Eto'o echt leuk lijkt om tegen excelsior go ahead en dat soort club te spelen.
#FreeTrapz
pi_143224217
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 02:16 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Milik is gehuurd toch. daar maak ik me dan weer niet zo druk om :P
al vraag ik me af of het Eto'o echt leuk lijkt om tegen excelsior go ahead en dat soort club te spelen.
Jaartje in Amsterdam wonen en een beetje chillen is ook niks mis mee. Bij Anzhi genoot hij ook wel van die Mr Bigstar rol volgens mij. Maar daar kreeg hij 20 miljoen. Hier 1/20 max. Zou wel erg debiel zijn als Ajax nu ineens over dat salarisplafond zou gaan.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 02:26:14 #26
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_143224295
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 02:21 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Jaartje in Amsterdam wonen en een beetje chillen is ook niks mis mee. Bij Anzhi genoot hij ook wel van die Mr Bigstar rol volgens mij. Maar daar kreeg hij 20 miljoen. Hier 1/20 max. Zou wel erg debiel zijn als Ajax nu ineens over dat salarisplafond zou gaan.
quote:
De transfervrije Eto’o heeft kapitaalkrachtige clubs uit Engeland, Duitsland, de Verenigde Staten, Qatar en Dubai voor het uitkiezen, maar hij gaf enkele maanden geleden al aan dat geld geen doorslaggevende factor zal zijn bij zijn volgende clubkeuze. Het feit dat Ajax dit seizoen Champions League speelt kan in het voordeel van de Amsterdammers werken.
gr gr
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_143224316
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 02:26 schreef Reemi het volgende:

[..]

[..]

gr gr
Dat zegt iedere voetballer. En de rest is speculatief.

gr gr
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_143224357
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 02:04 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dan moet ik teveel wegklikken :P

Wel weiger ik te spelen tegen mensen met de NOB badge en alles met Hitler, Nazi, Al Qaida etc in hun naam.
Wat is er met de NOB badge dan?
pi_143224449
Coins prijzen voor de PS3 gaan wel vrij rap omhoog: van 8 euro per 1 miljoen naar 11.35 voor een miljoen. Denk dat ze toch begonnen zijn met de ban ronde.
pi_143224541
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 02:29 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Wat is er met de NOB badge dan?
"knob" is een Engels scheldwoord. En stoere kinderen gebruiken dat dus om die reden als badge..daarom kom je hem zo vaak tegen. Zijn altijd de grootst mogelijke mongolen die deze hebben :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 02:55:45 #31
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_143224701
Marc Netto'o :')

Zou wat zijn. Kan Samuel natuurlijk wel een mooie tekenpremie bieden. Met Eto'o denk ik dat het serieus wat kan gaan worden in de CL. Kwartfinale is zeker haalbaar afhankelijk van de loting.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_143224743
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 02:44 schreef Tim86 het volgende:

[..]

"knob" is een Engels scheldwoord. En stoere kinderen gebruiken dat dus om die reden als badge..daarom kom je hem zo vaak tegen. Zijn altijd de grootst mogelijke mongolen die deze hebben :')
Ah, oke. Voeg ik ook toe op de blacklist dan ^O^
pi_143224756
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 02:55 schreef gazhims3lv het volgende:
Marc Netto'o :')

Zou wat zijn. Kan Samuel natuurlijk wel een mooie tekenpremie bieden. Met Eto'o denk ik dat het serieus wat kan gaan worden in de CL. Kwartfinale is zeker haalbaar afhankelijk van de loting.
Gezien de laatste 2 wedstrijden op nationaal niveau van Ajax is dit een hele realistische uitspraak. PEC Zwolle kom je namelijk niet tegen in de CL.

Edit: Bedoel de laatste wedstrijden. Vergeten dat NEC te lastig bleek in de Arena.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:15:23 #34
371073 gazhims3lv
pi_143224913
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:00 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Gezien de laatste 2 wedstrijden op nationaal niveau van Ajax is dit een hele realistische uitspraak. PEC Zwolle kom je namelijk niet tegen in de CL.

Edit: Bedoel de laatste wedstrijden. Vergeten dat NEC te lastig bleek in de Arena.
Want dat is wel representatief natuurlijk voor afgelopen jaren. Iedere keer wist Ajax met een volledig leeggekocht team bijna door de poulefase te komen en werden ze kampioen in de eredivisie. Vorig jaar pech tegen Milan en eerder nog genaaid door Lyon, Zagreb en de arbitrage die twee doelpunten tegen Real onterecht afkeurde. Je loopt dus lekker te janken :') Ajax kan met deze selectie plus nog een goede spits echt wel verder komen.
-A Song of Ice and Fire-
pi_143224973
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:15 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Want dat is wel representatief natuurlijk voor afgelopen jaren. Iedere keer wist Ajax met een volledig leeggekocht team bijna door de poulefase te komen en werden ze kampioen in de eredivisie. Vorig jaar pech tegen Milan en eerder nog genaaid door Lyon, Zagreb en de arbitrage die twee doelpunten tegen Real onterecht afkeurde. Je loopt dus lekker te janken :') Ajax kan met deze selectie plus nog een goede spits echt wel verder komen.
Huh, je begint over hoe oneerlijk de boze buitenwereld is geweest tegen Ajax, en ik ben aan het janken? _O-

Vertel maar: zit je onder de alcohol of onder de drugs?
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 03:22:51 #36
371073 gazhims3lv
pi_143224987
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:21 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Huh, je begint over hoe oneerlijk de boze buitenwereld is geweest tegen Ajax, en ik ben aan het janken? _O-

Vertel maar: zit je onder de alcohol of onder de drugs?
Beide

Gr gr
-A Song of Ice and Fire-
pi_143224990
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:22 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Beide

Gr gr
Vandaar de voorspelling van de kwartfinale. Nou, geniet ervan ^O^
pi_143225030
Laten we eerst maar eens een keer de poule doorkomen. De kwartfinale is weer een gigantische stap verder. Als Ajax zal je niet snel groepswinnaar worden en dan kom je de ronde daarna al tegen een nummer 1...

Zal wel weer 3e zijn dit jaar. As usual :')

Servet, tafellaken blabla
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_143225081
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:28 schreef Tim86 het volgende:
Laten we eerst maar eens een keer de poule doorkomen. De kwartfinale is weer een gigantische stap verder. Als Ajax zal je niet snel groepswinnaar worden en dan kom je de ronde daarna al tegen een nummer 1...

Zal wel weer 3e zijn dit jaar. As usual :')

Servet, tafellaken blabla
Ik hoop dat Ajax heel ver komt. Goed voor het Nederlands voetbal, en lang Europees spelen is funest voor de nationale resultaten :P
pi_143225096
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:34 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik hoop dat Ajax heel ver komt. Goed voor het Nederlands voetbal, en lang Europees spelen is funest voor de nationale resultaten :P
Daarom gaat AZ ook shinen dit jaar. Eindelijk eens niet die midweekse wedstrijden :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_143225129
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 03:36 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Daarom gaat AZ ook shinen dit jaar. Eindelijk eens niet die midweekse wedstrijden :P
De laatste 11 jaar zijn we op Europees niveau actief geweest. Op 1 jaar na. En toen werden we kampioen :D Ik was ook absoluut niet somber toen AZ van FC Groningen verloor eigenlijk.
pi_143225405
Slaapkoppen hier :N
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 06:20:46 #43
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_143225412
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 06:13 schreef Toefjes het volgende:
:W
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
pi_143225429
Ik ben weer in Nederland na een maand :W

Nog wat gemist afgelopen maand op FUT-gebied? :)
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_143225513
quote:
Schandalig ja
pi_143225878
Weak ;(
pi_143226024
Het lukt me even niet om een linkje te plaatsen, maar check het Facebookaccount van FC Barcelona _O-

Die foto van Rakitic en Halilovic _O- _O-
Is dat ventje 12 ofzo
pi_143226046
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 09:08 schreef el-blanchito het volgende:
Het lukt me even niet om een linkje te plaatsen, maar check het Facebookaccount van FC Barcelona _O-

Die foto van Rakitic en Halilovic _O- _O-
Is dat ventje 12 ofzo

Deze zeker?

e: 18
pi_143226063
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 09:11 schreef Zhano het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Deze zeker?

e: 18
Ja _O-

Mooi man
pi_143226074
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 09:13 schreef el-blanchito het volgende:

[..]

Ja _O-

Mooi man
Het ziet er een beetje uit als een jongetje wat zijn idolen tegenkomt op het vliegveld ofzo ja... Al had ie dan wss in het midden gestaan.
pi_143226445
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 06:31 schreef el-blanchito het volgende:
Ik ben weer in Nederland na een maand :W

Nog wat gemist afgelopen maand op FUT-gebied? :)
Je team van 600k is nu 3 miljoen waard.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 10:15:53 #52
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_143226566

exceptioneel _O- ook wel weer een beetje overdreven. al denk ik wel dat ze kampioen worden.
#FreeTrapz
pi_143226607
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 10:15 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]

exceptioneel _O- ook wel weer een beetje overdreven. al denk ik wel dat ze kampioen worden.
Dan zal er eerst een nieuwe trainer moeten komen
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 10:20:31 #54
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_143226621
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 10:19 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Dan zal er eerst een nieuwe trainer moeten komen
zelfs cocu moet t met deze selectie nog wel lukken toch.
e.e.a.hangt natuurlijk wel nog af van wat er weg gaat/ bij komt voor de bovenste clubs.
#FreeTrapz
pi_143226662
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 10:15 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]

Veruit de beste aanval van de Eredivisie, maar die verdediging daarentegen _O-
pi_143226687
Kostic toch naar Stuttgart trouwens, 10M
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 10:26:59 #57
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_143226717
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 10:23 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Veruit de beste aanval van de Eredivisie, maar die verdediging daarentegen _O-
het is idd best een leuke aanval. maar om het nou exceptioneel te noemen.
en ze moeten het ook alle 3 nog maar even doen he, zie er zo 2 falen.
#FreeTrapz
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 10:29:09 #58
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_143226741
quote:

Je zou er bijna aan denken om hem 's avonds te verkopen en smorgens weer terug te kopen _O-
#FreeTrapz
pi_143226797
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 10:24 schreef Jorwol het volgende:
Kostic toch naar Stuttgart trouwens, 10M
Godver, wat een bedragen :')
pi_143227025
Doet iemand hier coach van het jaar?
pi_143227488
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 10:49 schreef el-blanchito het volgende:
Doet iemand hier coach van het jaar?
vroegah
pi_143227886

_O-
pi_143227942
Potdulleme wat dood hier
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 11:54:36 #64
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_143228178
:W
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_143228259
omg ajax wil dus echt etoo binnenhalen :o
pi_143228479
Met open bid Pires binnen voor 1.2m :D. goed handelsspul die Pires
pi_143228498
Vandaag om half 7 spelen de Spurs en Schalke een friendly tegen elkaar.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 12:21:32 #68
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_143228653
#FreeTrapz
pi_143228731
quote:
Hij raakt toch de bal of niet dan?!
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 12:29:19 #70
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_143228807
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:25 schreef Jorwol het volgende:

[..]

ja dat dan weer wel :D
#FreeTrapz
pi_143228820
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:25 schreef Jorwol het volgende:

[..]

vind het wel meevallen eigenlijk maarja

zaterdag 9 augustus 2014 @ 12:39:15 #72
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_143229063
Diego Lopez naar Milan
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_143229117
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:39 schreef Reemi het volgende:
Diego Lopez naar Milan
Eindelijk een goede keeper daar
pi_143229336
quote:
Is toch een prima tackle, als hij te laat is gaat hij er met rood vanaf....
pi_143229504
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:53 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Dit soort tackles zijn altijd rood joh, gek :D

Met 2 benen erin als een dwaas..als hij de man raakt is het een beenbreuk.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_143229547
Lekker 's nachts je spelers te koop zetten :9~

zaterdag 9 augustus 2014 @ 13:04:58 #77
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_143229550
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 12:53 schreef Grandesco het volgende:

[..]

als hij te laat is kan diego costa eens kijken hoe zijn botjes er gesplinterd uit zien.
2 benen van de grond en dan nog zeggen prima tackle ^O^
#FreeTrapz
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 13:05:34 #78
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_143229564
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:04 schreef Zhano het volgende:

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nu alweer alles verkocht? _O-
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_143229596
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:05 schreef Reemi het volgende:

[..]

Nu alweer alles verkocht? _O-
Dure spelers gewoon te duur listen en kijken wat er gebeurd was eigenlijk het idee. Maar ik speel toch amper wedstrijden, dus misschien verkoop ik de rest ook wel ja.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 13:22:18 #81
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_143229896
DS2 had gelijk alle teamnamen met KSA :r
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 13:24:33 #82
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_143229936
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dat zijn de allerergste volgens de mensen op het EA forum. Lag en heel irritant.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 13:28:15 #83
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_143229988
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:24 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Dat zijn de allerergste volgens de mensen op het EA forum. Lag en heel irritant.
Jij vroeg je toch af wat die K betekende?
Kingdom of Saudi Arabia
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 13:30:31 #84
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_143230019
quote:
Die zijn kut ja. Met "BEAST" en "inter ur mom" heb ik overigens weinig moeite :P (die staan ook hoog op het EA forum)
Smile like you mean it
www.wefut.com
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 13:32:09 #85
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_143230041
quote:
DS2 had gelijk

pi_143230169
quote:
Costanza _O_
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 13:43:18 #87
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_143230206
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:30 schreef Reemi het volgende:

[..]

Die zijn kut ja. Met "BEAST" en "inter ur mom" heb ik overigens weinig moeite :P (die staan ook hoog op het EA forum)
Die KSA teams hebben echt bizar veel lag en dat komt natuurlijk omdat al die minaretten daar continu dat gezang moeten streamen.
pi_143230269
Ik heb vast de discussie hierover al gemist, maar hoe zou Ajax het salaris van Eto'o betalen die afgelopen jaren 20 en 8 mln per jaar verdiende? Wat is het salarisplafond van Ajax, 1 mln oid?
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 13:47:56 #89
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_143230278
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Die KSA teams hebben echt bizar veel lag en dat komt natuurlijk omdat al die minaretten daar continu dat gezang moeten streamen.
_O-
Smile like you mean it
www.wefut.com
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 13:51:58 #90
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_143230360
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:47 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb vast de discussie hierover al gemist, maar hoe zou Ajax het salaris van Eto'o betalen die afgelopen jaren 20 en 8 mln per jaar verdiende? Wat is het salarisplafond van Ajax, 1 mln oid?
Zoiets ja. Je zou ook kunnen denken: Etoo heeft onderhand genoeg gecasht, tijd om weer voor een 'normaal' salaris te gaan voetballen :P

Zo zit de voetballerij alleen niet in elkaar :')
NAC Breda
Rèsbaarge
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 13:53:02 #91
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_143230387
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Zoiets ja. Je zou ook kunnen denken: Etoo heeft onderhand genoeg gecasht, tijd om weer voor een 'normaal' salaris te gaan voetballen :P

Zo zitten negers alleen niet in elkaar :')
Racist :N
pi_143230541
Jo
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:04 schreef Zhano het volgende:

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Welke prijzensite is dat?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:02:23 #93
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_143230580
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:53 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Racist :N
TR gemacht.
NAC Breda
Rèsbaarge
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:02:29 #94
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_143230583
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jo

[..]

Welke prijzensite is dat?
Staat in de OP.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_143230607
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:02 schreef Reemi het volgende:

[..]

Staat in de OP.
Rare naam

SPOILER
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_143230678
De tijden van het inkopen van squad fitness kaarten is alweer voorbij, goedkoopste silver squad fitness alweer 950 coins -O-
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 14:20:00 #97
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_143230920

gekocht voor 3k.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_143230950
In het begin van deze FUT speelde ik met een non-rare serie A 4141 team, dat ging best ok maar de spelers waren kut. Wat me eigenlijk opvalt is dat ik deze formatie noooooit ergens zie/tegenkom... Zo slecht?
pi_143231017
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Zo zit de voetballerij alleen niet in elkaar :')
Ja, of in ieder geval gaan voetballen waar je je het meest naar je zin hebt ipv waar je salaris het hoogst ligt. Maar ik vraag me af of de Eredivisie uitdagend is voor een speler als Eto'o.
pi_143231029
6 December naar de allerlaatste Armin Only show in het Ziggo Dome *O* *O* *O* Alles binnen een half uur uitverkocht :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')