Ah nu probeer je me weg te zetten als nazi. Grappig. Ze zouden mensen zoals jou eens een boete of straf moeten geven als je mensen die kritiek hebben wat toevallig met joden te maken heeft in de hoek probeert te zetten als nazi. Belachelijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:16 schreef agter het volgende:
[..]
AH is het met je eens. Die vond dat het internationale jodendom de wereld in een oorlog stortte.
Leg eens uit wat er aanstellerij aan is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:16 schreef Karrs het volgende:
[..]
En het aanstellen gaat gewoon weer door...
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:25 schreef agter het volgende:
[..]
Tja, dan moet je Israel maar niet aanvallen.
Nee hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:26 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ah nu probeer je me weg te zetten als nazi. Grappig. Ze zouden mensen zoals jou eens een boete of straf moeten geven als je mensen die kritiek hebben wat toevallig met joden te maken heeft in de hoek probeert te zetten als nazi. Belachelijk.
Wat bedoel je nou weer met 'in joodse handen'?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:49 schreef Japie77 het volgende:
[..]![]()
Zo'n dooddoener. Joden hebben geen enorm machtige lobby in de USA? De FED is niet zo goed als in joodse handen?
Idd. Alle joden hebben zitten in 1 groot wereldwijd complot om de wereld over te nemen. Wie zei dat ook al weer?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:28 schreef Karrs het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou weer met 'in joodse handen'?
Als er topmensen joods zijn, wil dat nog niet zeggen dat ze meedoen met één of andere duister joods complot of zo
Dat is echt taal van tachtig jaar terug. Daar geloven wij hier in Europa niet meer in.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:25 schreef agter het volgende:
[..]
Tja, dan moet je Israel maar niet aanvallen.
Als je dat zelf niet kan bedenken is uitleg van mijn kant zinloos.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Leg eens uit wat er aanstellerij aan is.
Blijf je nou alles aanstellerij noemenquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:16 schreef Karrs het volgende:
[..]
En het aanstellen gaat gewoon weer door...
Kijk de lezing maar eens van de zoon van een Israelische generaal dan zul je zien dat de zogenaamde aanval van de arabieren een mythe is. Palestina accepteerde de landroof niet en daarna is Israel begonnen met de massamoorden en de vernietigingen van dorpen etc.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:26 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Allemaal dankzij de door de Arabieren gestarte oorlogen, eigen schuld dus.
Of je hebt geen enkel legitiem argument. Dat kan ook.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:31 schreef Karrs het volgende:
[..]
Als je dat zelf niet kan bedenken is uitleg van mijn kant zinloos.
Is wel de realiteit. Arabische volkeren en landen vielen massaal Israël aan, verloren dat gevecht een aantal maal op rij en lopen nu te janken dat het een lieve lust is.quote:
Waarom zei Abdel Nassr dan tegen de VN peacekeepers dat ze weg moesten uit de Sinai.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:23 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat is dus een mythe dat de arabieren Israel van de kaart wou vegen. Zie:
Is helemaal geen realiteitquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:32 schreef Karrs het volgende:
[..]
Is wel de realiteit. Arabische volkeren en landen vielen massaal Israël aan, verloren dat gevecht een aantal maal op rij en lopen nu te janken dat het een lieve lust is.
Was niet nodig geweest als je Israël gewoon met rust had gelaten...
quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Blijf je nou alles aanstellerij noemen, net zoals genocide, dat is ook aanstellerij toch
Blijf janken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of je hebt geen enkel legitiem argument. Dat kan ook.
Ik heb het niet over een of ander complot. Ik heb het over de enorm machtige joodse lobby in de USA. Of wil je dat soms ontkennen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:28 schreef Karrs het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou weer met 'in joodse handen'?
Als er topmensen joods zijn, wil dat nog niet zeggen dat ze meedoen met één of andere duister joods complot of zo
Dat is echt taal van tachtig jaar terug. Daar geloven wij hier in Europa niet meer in.
Dat gebruikten de Arabieren inderdaad als drogredenen om aanvallen op Israël te lanceren. Oftewel, het was wél de realiteit...quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Is helemaal geen realiteit, ja misschien in jouw tunnelvisie. In 67 was Israel de oorlog gestart en in 48 was het tegen onrechtmatige verdeling en het overmatige landjepik en platgooien van dorpen en dergelijke
Die 'landroof' was een internationaal erkend verdeling. Ik had het ook over oorlogEN, de nederzettingen worden bijvoorbeeld gebouwd op gebied dat verkregen was door Israël in de door de Arabieren gestarte Zesdaagse Oorlog.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:32 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Kijk de lezing maar eens van de zoon van een Israelische generaal dan zul je zien dat de zogenaamde aanval van de arabieren een mythe is. Palestina accepteerde de landroof niet en daarna is Israel begonnen met de massamoorden en de vernietigingen van dorpen etc.
Wel je feiten kennen.
Ik ontken niets. Maar ik geloof niet in die complottheorieën die jij dus gewoon wél aandraagt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:34 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een of ander complot. Ik heb het over de enorm machtige joodse lobby in de USA. Of wil je dat soms ontkennen?
Je hebt dus het filmpje niet gekeken. Hoe kan het dat als de arabieren zo massaal aanvielen het zionistische leger binnen een jaar meer dan 85% van Palestina had veroverd?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:32 schreef Karrs het volgende:
[..]
Is wel de realiteit. Arabische volkeren en landen vielen massaal Israël aan, verloren dat gevecht een aantal maal op rij en lopen nu te janken dat het een lieve lust is.
De reden dat Israël daar gesticht is, is om de aanstellerij waar je mij van beschuldigd. De wereld schaamde zich tegenover de Joden, en enkele politiek prominente heren hebben daar hun voordeel mee gedaan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:32 schreef Karrs het volgende:
[..]
volgens mij zaten de joden daar rond het jaar 0 en daarvoor ook?quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De reden dat Israël daar gesticht is, is om de aanstellerij waar je mij van beschuldigd. De wereld schaamde zich tegenover de Joden, en enkele politiek prominente heren hebben daar hun voordeel mee gedaan.
Israël hoeft niet opgedoekt te worden, we leven nu eenmaal in die realiteit. Maar ik vraag me wel af met welke historische argumenten jij jouw claim, dat Israël daar zou horen, kunt onderbouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |