Klopt helemaal; ik vind iedereen die deel uit maakt van Hamas, of deze steunt klootzakken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:42 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Racistische opmerking lijkt me dit. In ieder geval zwaar ongepast.
Racistisch?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:42 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Racistische opmerking lijkt me dit. In ieder geval zwaar ongepast.
Volgens mij had je het over een compleet volk genaamd Palestijnen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:00 schreef Bozepiemel het volgende:
Teller staat weer op 0.
[..]
Klopt helemaal; ik vind iedereen die deel uit maakt van Hamas, of deze steunt klootzakken.
Maar hun land wordt helemaal niet bezet en ze zijn ook niet in verzet, dus wat begrijp je dan van Hamas?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:12 schreef Japie77 het volgende:
By the way ik steun Hamas niet maar ik begrijp de reden van Hamas. Als mijn land bezet zou worden zou ik ook in het verzet gaan. Jij waarschijnlijk niet dus?
Leer geschiedenis AUBquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:38 schreef Japie77 het volgende:
[..]
En hoe kan het dat de joden en de palestijnen duizenden jaren in vrede hebben geleefd en dat het opeens mis ging?
Sja. Gelukkig is niet iedereen een voorstander van onderdrukking, bezetting en kolonisatie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:00 schreef Bozepiemel het volgende:
Teller staat weer op 0.
[..]
Klopt helemaal; ik vind iedereen die deel uit maakt van Hamas, of deze steunt klootzakken.
Eens, Israël is vredequote:Op zondag 10 augustus 2014 22:36 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Maar hun land wordt helemaal niet bezet en ze zijn ook niet in verzet, dus wat begrijp je dan van Hamas?
Moet je ook geen valse kaarten bekijken, gekkie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:23 schreef Japie77 het volgende:
Dat Israel het meeste al terug heeft gegeven is al helemaal de grooste onzin. Zie:
[ afbeelding ]
Gaza wordt sinds 2005 niet meer 'bezet'.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:12 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Volgens mij had je het over een compleet volk genaamd Palestijnen.
Je vind iedereen die Israel steunt geen klootzakken?
By the way ik steun Hamas niet maar ik begrijp de reden van Hamas. Als mijn land bezet zou worden zou ik ook in het verzet gaan. Jij waarschijnlijk niet dus?
Het is eigenlijk te lachwekkend voor woorden dat je dat ontkent maar goed, hoe verklaar je dit dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:36 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Maar hun land wordt helemaal niet bezet en ze zijn ook niet in verzet, dus wat begrijp je dan van Hamas?
Eerst kaart is verzonnen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:42 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk te lachwekkend voor woorden dat je dat ontkent maar goed, hoe verklaar je dit dan?
[ afbeelding ]
Juist. Goed argument. Je hebt me overtuigd.....quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:37 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Leer geschiedenis AUB
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:45 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Eerst kaart is verzonnen.
Tweede kaart lijkt wel te kloppen. Derde kaart lijkt deels te kloppen.
Vierde kaart is weer verzonnen.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:41 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Moet je ook geen valse kaarten bekijken, gekkie.
Tja, ben wel klaar met jou, je bent gewoon aan het trollen. Totaal geen backup alleen een beetje sarren. Ga iemand anders pesten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:41 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Moet je ook geen valse kaarten bekijken, gekkie.
Je kan de geschiedenis blijven vervalsen, maar dat neem ik echt niet serieus.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:45 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Juist. Goed argument. Je hebt me overtuigd.....
Jij mag weer de geschiedenisboekjes in aangezien joden en palestijnen tot begin 1900 in vrede samen leefden.
Deze presentatie is misschien wel handig voor je.
Word gegeven door de zoon van een Israelische generaal die nu een activist is voor de mensenrechten van Palestijnen. Aangezien die zwaar geschonden worden door Israel.
is ook een troll, doet die altijdquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Tja, ben wel klaar met jou, je bent gewoon aan het trollen. Totaal geen backup alleen een beetje sarren. Ga iemand anders pesten.
Nee, ik vertel alleen dat je informatie niet klopt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Tja, ben wel klaar met jou, je bent gewoon aan het trollen. Totaal geen backup alleen een beetje sarren. Ga iemand anders pesten.
Mwa, valt wel mee hoor. In 1946 hadden joden maar rond de 7 % van Palestina in handen. Dus die eerste kaart zou best eens kunnen kloppen. En de laatste geeft natuurlijk land aan waar de Palestijnen het voor het zeggen hebben. Dus exclusief de gebieden waar Israel militaire zeggenschap uitoefent.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:45 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Eerst kaart is verzonnen.
Tweede kaart lijkt wel te kloppen. Derde kaart lijkt deels te kloppen.
Vierde kaart is weer verzonnen.
Nee, dat is waar. Het wordt geïsoleerd als een concentratiekamp. En dagelijks bestookt door Israel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:41 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Gaza wordt sinds 2005 niet meer 'bezet'.
Zo hongerig zijn ze daar normaliter niet hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:01 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Het wordt geïsoleerd als een concentratiekamp. En dagelijks bestookt door Israel.
Gelukkig! Wat lief van Israel om daar dagelijks voldoende voedsel over de heining te gooien!quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:59 schreef agter het volgende:
[..]
Zo hongerig zijn ze daar normaliter niet hoor.
en toch maar rekketten afvurenquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:01 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Het wordt geïsoleerd als een concentratiekamp. En dagelijks bestookt door Israel.
Precies. Hoe zouden ze daar nou aankomen in het 'concentratiekamp'?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en toch maar rekketten afvuren
Ze hebben niks anders te doen, dank zij de afgrendeling.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en toch maar rekketten afvuren
Tunnelsquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:06 schreef agter het volgende:
[..]
Precies. Hoe zouden ze daar nou aankomen in het 'concentratiekamp'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |