Je vergeet "Nee, ben je besodemieterd,dat doe je niet, je gaat niet lopen experimenteren met die 2 en 3, GEK! je speelt de 234 en met je pink als je dat kan!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hamervingers! Buzzzz! Een plectrum is er niet voor niets! En de mooiste was nog wel dat ik de D lekker met alle snaren zat te spelen.Nee. dat kon ik niet, en nog steeds niet. Ik lees van die schemaatjes.
Wil je mijn resultaat van gister en vandaag zien? Dm ik je even.
LOL! Dat is letterlijk wat je zei ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Je vergeet "Nee, ben je besodemieterd,dat doe je niet, je gaat niet lopen experimenteren met die 2 en 3, GEK! je speelt de 234 en met je pink als je dat kan!
De instrumentale versie is ook welquote:
quote:
De expert spreekt:quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[
[..]
Hangt er vanaf natuurlijk. Maar hij is het helemaal waard.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Was best een geweldige aanbieding dit, volgens mij had Lies ook de laatste.
Verstandig!quote:
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Je vergeet "Nee, ben je besodemieterd,dat doe je niet, je gaat niet lopen experimenteren met die 2 en 3, GEK! je speelt de 234 en met je pink als je dat kan!
Zoals ik het gisteren, na haar eerst pijnlijke wijsvinger al richting Liesje formuleerde; You wan't fame, well fame costs en now is when you start paying ..... in soure fingers. Maar ze blijft er dapper en enthousiast onderquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verstandig!
Leuk dat je het toch gedaan hebt, je bent er zo enthousiast over.
Geeft niks, Lies ook niet, maar die doet gewoon en dat gaat best goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt
Je kan het G akkoord op 2 manieren spelen. Met je 1e, 2e en 3e vinger en met je 2e, 3e, en 4e vinger.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |