Is dat het verschil tussen een jurk en een rok? Dat het over de knie moet vallen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:21 schreef Samzz het volgende:
Ik neem ze beide wel mee en beslis in Utrecht.
En het zijn jurken, ze vallen over de knie.
Nee. Een jurk is inclusief lijfje, een rok is enkel een rok.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat het verschil tussen een jurk en een rok? Dat het over de knie moet vallen?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat het verschil tussen een jurk en een rok? Dat het over de knie moet vallen?
Ow, dan had ik het toch goed.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Een jurk is inclusief lijfje, een rok is enkel een rok.
Ik zie nooit vrouwen van dichtbijquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
(Zwart) cocktailjurkje Vind ik het leukstequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
Mijn definitie van jurkje = alt op de knie of boven de knie. Jurk = valt over de knie.
Ik vind het wel aandoenlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, dan had ik het toch goed.
[..]
Ik zie nooit vrouwen van dichtbij
Nu ik een 50's Audrey Hepburn jurk heb, is dat mijn favorietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:25 schreef rival het volgende:
[..]
(Zwart) cocktailjurkje Vind ik het leukste![]()
ik ook nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:26 schreef Morrigan het volgende:
Ik weet niet wat ik morgen aan ga trekken.
Ja, weet ik het.quote:
Nee hoor, bedankt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel aandoenlijk. Wil je ook plaatjes ter ondersteuning?
pic?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu ik een 50's Audrey Hepburn jurk heb, is dat mijn favoriet. Tering, wat is dat een sophisticated jurk, zeg
. Echt fabulous. Jammer dat m'n parelketting thuis ligt.
Faxie wil m wel voor je meenemen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu ik een 50's Audrey Hepburn jurk heb, is dat mijn favoriet. Tering, wat is dat een sophisticated jurk, zeg
. Echt fabulous. Jammer dat m'n parelketting thuis ligt.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Faxie wil m wel voor je meenemen.
Is dit een sperma-grap?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb 'm net in het vorige topic gepostquote:
Auwtjsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |