Dat was toch het hele idee erachter?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Heeft iemand enig idee of je met PS TV straks spellen van je Vita op het grote scherm kan spelen met een DS4 controller? Dus eigenlijk een omgekeerde remote play?
Ik was nog niet wakkerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Opvolger van de 3DS
Hmm, dat heb je snel aangepast
Hier staat alles. Ja, DS4 kan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja, ik heb het idee dat het kan, maar lees nergens specifiek dat je met een DS4 kan spelen. Zie hier en daar wel DS3 genoemd.
En het is me onduidelijk of een fysiek vita spel erin kan. De downloadkaart wel begrijp ik.
• Het is in feite een Vita zonder scherm (en dus zonder touchscreen zodat niet alle spellen werken) en met als extra een ethernetpoort.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja, ik heb het idee dat het kan, maar lees nergens specifiek dat je met een DS4 kan spelen. Zie hier en daar wel DS3 genoemd.
En het is me onduidelijk of een fysiek vita spel erin kan. De downloadkaart wel begrijp ik.
Top!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:26 schreef Aether het volgende:
[..]
• Het is in feite een Vita zonder scherm (en dus zonder touchscreen zodat niet alle spellen werken) en met als extra een ethernetpoort.
• Er zit standaard 1 GB geheugen in voor savegames en downloads, net als bij de nieuwe Vita.
• Je kunt zowel fysieke als download spellen gebruiken.
• Touchscreen wordt geëmuleerd met de L3/R3-sticks.
[ afbeelding ]
Via PS+ denk ikquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:49 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Top!
Die ga ik dus halen. Op groot scherm speelt toch lekkerder. Hopelijk is er wel cloudsave functie
Farm Simulator is best wel vermakelijk voor die prijs jaquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:49 schreef Klonk het volgende:
De Vita is hier weer helemaal afgestoft
Farmsim 2013 was in de aanbieding voor 2,69, gekocht en dat beviel zo goed op een handheld dat ik vanmiddag de 2014 versie heb gekocht
Verbazingwekkend leuke game, had er op de pc al eens mee zitten kloten maar zo in het klein bevalt ie beter
eerst gras maaien dan dat gras met een loader naar de bioplant rijden even wachten en dan kun je daar slurry halenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:46 schreef rickyszz het volgende:
Ook net farming Simulator gehaald, maar weet iemand hoe ik die slurry in mijn tank krijg? Ik sta gewoon in dat vakje. ik krijg telkens de aanwijzing om daar naartoe te rijden, maar heb geen idee hoe ik die modder erin krijg
dankjewel!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
eerst gras maaien dan dat gras met een loader naar de bioplant rijden even wachten en dan kun je daar slurry halen
En bedanktquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:03 schreef Retarded het volgende:
De gratis PS+ games zijn erg leuk deze maand! Pix the Cat en Rainbox Moon, beide al een flinke tijd mee vermaakt
Gok zo dat ze het de moeite niet vinden.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:51 schreef HeatWave het volgende:
Waarom is Borderlands The pre sequel nou niet voor de Vita uitgebracht meteen?
Ik speel Borderlands 2 nu op de Vita en dat is gewoon best leuk, soms wat gepriegel, maar goed te doen.
Ja, dat zal het wel weer zijn idd. Beetje jammer, de port is best goed gelukt, nu ga ik hem maar weer op de PC spelen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:21 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Gok zo dat ze het de moeite niet vinden.
Het is zeker weten legacy edition, een pure rip-off. Exact hetzelfde spel met update shirts en namen. Nee echt niet de moeite waard. Saaie game-modusen en nog steeds dezelfde besturing als fifa 2005 op de ps2.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:53 schreef ik.ben.hier het volgende:
[..]
Dit lijkt inderdaad het geval te zijn voor de nieuwe Fifa 15.
Ga hem denk ik wel kopen, heb zelf nog Fifa 13. Kan zo met up to date selecties spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |