SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdens topwedstrijdeb, potten van SCC en groningen kijken we serieus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had die illusie een half uur geleden inderdaad
ja, maar ik zit nu beneden op mobielquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je had toch een ander account?
Heeft GGMM eruit gehaaldquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom staat de zwaaivlag niet in de OP?
Wat een rare jongen.quote:
Alba of Zlataquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:31 schreef Fokker101 het volgende:
Wie heeft nog leuke suggesties voor mijn nieuwe avatar.
Die heeft werkelijkwaar helemaal niets met de wedstrijd te maken Johannes.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom staat de zwaaivlag niet in de OP?
Tijd dat ie met pensioen gaat.quote:
Ja, leuk, nu weer over de wedstrijdquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:31 schreef Fokker101 het volgende:
Wie heeft nog leuke suggesties voor mijn nieuwe avatar.
SCCquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tijdens topwedstrijdeb, potten van SCC en groningen kijken we serieus.
Ik heb nooit gezegd dat je dat moest doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pardon? Ik heb jouw suggestie voor de OP LETTERLIJK gekopieerd.
Dit is niet het PEC Utrecht topic, dit is het live eredivisieverslagen topicquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die heeft werkelijkwaar helemaal niets met de wedstrijd te maken Johannes.
Doe nou niet zo kinderachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |