Dat is nu officieel ja: Sleeping Dogs definitief aangekondigdquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:30 schreef PandaDrop het volgende:
Playstation sucks, want de linkeranaloge sticks staat op de verkeerde plek.
Xbox controller for Windows zit lekkerder in je handen.![]()
quote:Voordat je reageert
Geen console vs PS4 en Xbox vs PS4 discussie hier. Dit topic gaat over de PS4 en alles wat daarmee te maken heeft.
oke, doei.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:30 schreef PandaDrop het volgende:
Verder geen geld voor PS4, ik wacht op GTA V en Sleeping Dogs Definitive version voor de pc.
Nog steeds Xbox controller vs PS controllerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:31 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
PC hè, pc is mijn ogen geen console.
Ik zal zo even mn DM lezen. ben nu met maten in de stad en zit mobielquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:06 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Was al duidelijk sjenkie. Check je DM nou is dan kalf.
Heb jij maten dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:14 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Ik zal zo even mn DM lezen. ben nu met maten in de stad en zit mobiel
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:30 schreef PandaDrop het volgende:
Verder geen geld voor PS4, ik wacht op GTA V en Sleeping Dogs Definitive version voor de pc.
Fokkers die net doen alsof ze een sociaal leven hebbenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:14 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Ik zal zo even mn DM lezen. ben nu met maten in de stad en zit mobiel
Voor jou welquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:23 schreef Sodapoppin het volgende:
fokker kan je nog een keer een dm sturen, ik zie niks
Rot op met je windhoost en je xdoosquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:30 schreef PandaDrop het volgende:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:16 schreef RRuben het volgende:
Het eindresultaat:
[ afbeelding ] het kon beter omdat ik verkeerd schuurpapier gebruikte, maar voor een eerste vind ik het nog best mooi (al zeg ik het zelf)
Ziet er wel nice uitquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:16 schreef RRuben het volgende:
Het eindresultaat:
[ afbeelding ] het kon beter omdat ik verkeerd schuurpapier gebruikte, maar voor een eerste vind ik het nog best mooi (al zeg ik het zelf)
Hoe gemaakt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:16 schreef RRuben het volgende:
Het eindresultaat:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |