Trol zeker?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:44 schreef borbit het volgende:
Misschien een ipad? Als je er een los toetsenbord bij koopt is het net een laptopje. Kun je gewoon alles op doen dat je nodig hebt. Heb je ook geen gezeik met Android of windows.
Je kunt alles op een Ipad. Sinds ik er een heb gaat de PC bijna nooit meer aan. Enkel als ik iets moet printen. En printen is met een laptop sowieso niet mogelijk. (laptops hebben tegenwoordig geen seriële poort meer)quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:46 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Trol zeker?
Je kunt niks op een ipad
Laten we even:quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:37 schreef borbit het volgende:
[..]
Je kunt alles op een Ipad. Sinds ik er een heb gaat de PC bijna nooit meer aan. Enkel als ik iets moet printen. En printen is met een laptop sowieso niet mogelijk. (laptops hebben tegenwoordig geen seriële poort meer)
Je gebruikt 'm niet en je laptop wordt er een stuk groter/zwaarder van en/of gaat ten koste van de ruimte voor de accu.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:35 schreef static het volgende:
En wat is er in godsnaam mis met een DVD brander?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:37 schreef borbit het volgende:
[..]
Je kunt alles op een Ipad. Sinds ik er een heb gaat de PC bijna nooit meer aan. Enkel als ik iets moet printen. En printen is met een laptop sowieso niet mogelijk. (laptops hebben tegenwoordig geen seriële poort meer)
Zelf heb ik ruim twee jaar geleden een laptop bij BTO samengesteld, deze gebruik ik dagelijks, en ben er nog steeds tevreden mee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:47 schreef static het volgende:
Ben al een tijdje op zoek naar een laptop als vervanger voor mijn huidige; maar kan eigenlijk niets vinden dat (compleet) aansluit bij mij verlanglijstje.
Nu zag ik BTO en XNB voorbijfietsen waar je zelf je laptop kunt configureren, iemand ervaring met die toko's en de laptops die ze afleveren? Is het een beetje kwaliteit?
Je kan printen met een iPad als je printer AirPrint ondersteund (vrijwel alle A-merk printers met netwerk ondersteuning kunnen dit).quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:37 schreef borbit het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |