is duur manquote:
Geniale serie is datquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Homeland is ook wel tof! Ben nog wel bij seizoen 1.
alles is duur daarquote:
Begint zich wel een patroon af te tekenen inderdaad. Zal het jaloezie, afgunst of gewoon gemeen zijn?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
iedereen tegen inso word er gek van :s
Ik voelde mij gegijzeld door de prijzen. Sindsdien verlang ik ernaar terugquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:36 schreef Insomnia_ het volgende:
stockholm pauper duur werd echt leip daar
Als je daar dronken wilt worden moet je zelf stoken of blanco cheques uitschrijvenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik voelde mij gegijzeld door de prijzen. Sindsdien verlang ik ernaar terug
Dat was een Stockholmsyndroom grapquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je daar dronken wilt worden moet je zelf stoken of blanco cheques uitschrijven
oh ik boycot woordgrappen op FOK!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was een Stockholmsyndroom grap
Je humor is legendarisch.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was een Stockholmsyndroom grap
wie heeft dat gekregenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Jullie moeten trouwens niet zeggen dat Yvone stinkt want dan schijn je een permban te krijgen_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Jullie moeten trouwens niet zeggen dat Yvone stinkt want dan schijn je een permban te krijgen_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Juanfran, Charisteas, Aborah, Manucharyanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mexicano doe eens screen van Ajax in FM06
Aborah wtf wie is datquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juanfran, Charisteas, Aborah, Manucharyan
Wat een namen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |