SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 3% gewijzigd door Insomnia_ op 08-08-2014 18:36:07 ]Alles dankzij God en alles op eigen kracht
wij hebben zoveel video van vroegerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja shit, ik ook naar Denemarken als baby![]()
Had nog filmpjes van, dat ik over die boot aan het waggelen was![]()
van wat ik er nog van weet was het heel leukquote:
Ik was hele TT aan het zettenquote:
waarom dat?quote:
Precies.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je had gewoon op jonge leeftijd al een bewuste algemene kennis over Belgie
Ook goed dat je zo vroeg al een hekel aan friet ontwikkeld
moet je sneller zijn of accepteren dat geen TT = best TTquote:
iedereen tegen inso word er gek van :squote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:31 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom dat?
we doen het altijd al?
Nooit geweest jammer genoeg, maar ga sowieso nog wel een keer Scandinavië tour doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:30 schreef supersof het volgende:
[..]
van wat ik er nog van weet was het heel leuk
Noorderlicht ff zien dan ja tochquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit geweest jammer genoeg, maar ga sowieso nog wel een keer Scandinavië tour doen
knal ze neerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
iedereen tegen inso word er gek van :s
Ik ben nu bezig aan Vikings dus ik heb wel wat inspiratie.quote:
Vikings is een goede seriequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig aan Vikings dus ik heb wel wat inspiratie.
En Stockholm lijkt me echt toffe stad, en ik ga naar Lilyhammer door die serie
jaaaaaa dat wil ik zoooo graagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |